Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

Έπιασα και.... τη Μαλλιαρή...!! (Ε)


Της Αναλήψεως σήμερα ως γνωστό 40μέρες μετά το Πάσχα και πάντα πέφτει Πέμπτη η παράδοση λέει σήμερα μικροί μεγάλοι πέφτουν στη θάλασσα να κάνουν το πρώτο τους μπάνιο και πιάνουν τη μαλλιαρή.


Μην πάει το μυαλό σου πάλι στο κακό!
Δεν φταίω εγώ που η παράδοση θέλει κάθε φορά κάτι να πιάνουμε!
Είχαμε το Μαγιόξυλο την 1πρωτομαγιά τώρα θέλει τη μαλιαρή.

 Τι να κάνω? πρέπει να τα πιάνω αυτά όλα για να δω άσπρη μέρα γιατί σ'αυτή τη χώρα που ζω δεν βλέπω χαΐρι προκοπή.
Πήγα λοιπόν στη γνωστή και αγαπημένη παραλία να κάνω και'γω το 1ο μου μπάνιο ο παλιόκαιρος όλο το Μάη δεν έδωσε το πράσινο φως με τόσες βροχές και κρύο.

Δεν είχα χρόνο για ψάρεμα ήταν άλλωστε μέρα για μπάνιο της μαλλιαρής!
Το βαρκί με περίμενε αλλά μόνο το χαιρέτισα.

Η πρώτη επαφή με την θάλασσα σαν την αμαρτία παγωμένη και γλυκιά.Σε σοκάρει στην αρχή αλλά μετά συνηθίζεις και αφήνεσαι στα δροσερά της χάδια που αγκαλιάζουν με πάθος όλο σου το σώμα.
Και πραγματικά νιώθω τόσο γαλήνη και ηρεμία μέσα της που πραγματικά κατανοώ γιατί το επέλεξε ο άνθρωπος σαν μέσο εξαγνισμού του στο μυστήριο της βάπτισης.
Αισθάνομαι τόσο ανάλαφρη και ζωντανή ξεχνώ κάθε πρόβλημα της καθημερινότητας και χαλαρώνω απίστευτα.


Πιάσαμε και την περιβόητη μαλλιαρή για το καλό του χρόνου.
Η πέτρα αυτή, με το ρίζωμα και τη βλάστησή της μέσα στη θάλασσα, συμβολίζει όλη τη δύναμη και την ουσία του στοιχείου αυτού, που, κατά τον Ευριπίδη, "κλύζει πάντα τ'ανθρώπων κακά" (Ιφιγένεια η εν Ταύροις, 1193).

Είναι δηλαδή η θάλασσα καθαρκτική και ανανεωτική, ιδιαίτερα την ημέρα της Αναλήψεως, όταν με την παρουσία του Χριστού στους αιθέρες, ουρανός και θάλασσα έχουν αγιασθεί." (Δ.Λουκάτος, "Πασχαλινά και της Άνοιξης")


Οι παλιοί γιαγιάδες και μητέρες μας συνήθιζαν να μαζεύουν νερό από σαράντα κύματα , ραντίζουν μ' αυτό το σπίτι και λένε : " Όπως ανελήφτηκε ο Χριστός , έτσι ν' ανεληφτεί από το σπίτι μας η κακογλωσσιά , η αρρώστεια , το κακό μάτι και όλα τα κακά ".
Ή αλλου « Εξω ψύλλοι και κοριοί, μέσα η πέτρα η μαλλιαρή».

Την έβαλα και'γω κάτω απ'το κρεβάτι όπως συνηθίζεται και περιμένω τα καλά της.

Και όμως μπορεί να σας φανεί απίστευτο όπως και'μενα, αλλά τα καλά φάνηκαν.
Μου ήρθε το εκκαθαριστικό της εφορίας, ναι τόσο γρήγορα σε εποχή οικονομικής κρίσης της χώρας που παντού συζητούν για αδυναμία πληρωμών. Ήρθε λοιπόν επιστροφή φόρου και μάλιστα κατατέθηκαν σήμερα.
Για να μην το μετανιώσουν λοιπόν και μου τα πάρουν πίσω.Θα πάω 7μέρες διακοπούλες στην Κρήτη!
Παίζουνε μ'αυτούς ??
Το καλοκαίρι προβλέπεται καυτό και ευκαιρία άλλη δεν πρόκειται να μου δοθεί.

Και η λύση στο quiz της Φούλης για όσους δεν
γνωρίζουν!



56 σχόλια:

  1. Να που μάθαμε τελικά
    για τη μαλλιαρή!!!
    Ας είναι καλά ο σπόνσορας
    Φούλη μου μας ενημέρωσε
    για το ποστάκι σου!
    Χα χα χα χα
    Αντε βρε και του χρόνου!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ζουζουκα μουυυυυυ... ειναι η αληθεια πως ετουτη η μαλλιαρηηηηηηηηηη... με παιδεψε αυτες τις μερες... αλλα...να... το εμαθα..

    καλο βραδυ καλο μηνα φιλακια ζεστα πλεοννννννννννννν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά σε είπα εγώ η σοφή της οικογένειας,βρε εγώ δεν την έβαλα στο κρεβάτι, λες να μου κόψει τον κώλο ο λαπάς φέτος με την εφορια;; τρέχω να την πάρω αγκαλιά τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτή είναι η μαλλιαρή? την είχα ακούσει τη λέξη αλλά πως και τι δεν ήξερα, τέλειες οι πληροφορίες και χρήσιμες... τελικά μην την αποχωριστείς σίγουρα κάνει χρήση, κάτι ξέρανε οι παλιοί...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα συντοπιτισσα.

    Και του χρονου νασαι καλα να ξανακανεις τα ματζουνια σου!

    Εμενα θα με βρεις αντιθετο με το ειδος της πετρας. ΜΑΥΡΗ και οχι μαλλιαρη πρεπει να τους ριξουμε σε ολους αυτους που μας κανουν την ζωη μας σκετη ταλαιπορεια. Any way...

    Για να δω εγω φετος, θα μπορεσω να σπασω το προσωπικο μου ρεκορ των 4 βουτιων ολο το καλοκαιρι;

    Ουπς! Ειπα το μυστικο μου ε; Ε ναι λοιπον το ομολογω. Το μαυρισμα που εχω ειναι απο την πεινα και οχι απο τα μπανια!

    Τι; Η κοιλιτσα; Αγχος αδερφια, πολυ αγχος...και KAISER!

    Νασαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαι του χρονου με το καλο...
    Με υγεια και χαρα...Και εξω οι στενοχωριες...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και μπανάκι και επιστροφή και εκδρομή! Μια χαρά!!! :)

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλημέρα Zoyzoy μου,
    Να σου πάνε όλα καλά, εύχομαι. Να χαμογελάς και να κάνεις και εμάς να χαμογελάμε.
    Φιλιά πρωινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρααα..μπράβο βρε Ζουζουκα μου..ετσιιι..απ την πλατεια στην μαλλιαρή...αγωνιστικοι αλλα και παραδοσιακοί..αντε βρε και του χρονου[καλά αισιοδοξω εγω, πώς δεν θα μας ξαποστειλουν ολους μαζι και θαμαστε ολοι εδω και του χρονου..ουφ λες να κάνει το θαυμα της η μαλλιαρή;;]φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Ζουζούκα μου!!! Χαχαχα τα καλά της Μαλλιαρής!
    Θάρθω να την πιάσω κι'εγώ του Αγ.Πνεύματος!
    Καλά να περάσετε στην όμορφη Κρήτη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ μου άρεσε που έμαθα για τις παραδόσεις μας.
    Μου αρέσει όταν αναφέρεσαι στο βαρκί, στο ψάρεμα, στην αγαπημένη μου θάλασσα!
    Κι εγώ το προηγούμενο Σάββατο έκανα ένα "δροσερό" μπάνιο, αλλά από τότε σχεδόν κάθε μέρα βρέχει..
    Χαίρομαι πολύ που θα πας στην Κρήτη.
    Σου εύχομαι όλα να πάνε κατ' ευχήν!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τι μου θυμισες...μικρος βουτουσα και την εβγαζα
    λες να το ξαναρχισω το αθλημα???:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ♥D.Angel
    Καλά έχει μεγάλη φάση ο σπόνσορας μου!

    Του χρόνου κανόνισε να την πιάσεις και'συ για το καλό!
    Επιβάλλεται!

    Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ♥queen in red
    Γιατί σε παίδεψε κορίτσι μου??

    Καλό ΣΒΚ να'χεις με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ♥ΦΟΥΛΗ
    Τρέχα βάλ'τη από κάτω απ'το κρεβάτι σου λέω μην πληρώσεις τα μαλλιοκέφαλά σου!
    Μόνο μη την ξεχάσεις και βρομίσει γιατί μετά θα χάσεις και αυτά που'χεις (τα μαλλιαρά λέω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ♥ღ oneiremataღ
    Οι παλιοί επιβεβαιώνονται σε πολλά θέματα εμείς κοιτάμε πάντα να απλοποιούμαι τη ζωή μας.

    Και οι παραδόσεις μας πάντα έχουν να μας διδάξουν!

    Καλό ΣΒΚ γλυκιά μου με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ♥kaliakouda
    Καλημέρα!
    Πρωινός βλέπω!
    Το τι θέλουν αυτοί που μας κάνουν τη ζωή μαύρη τα γράψαμε και στην προηγούμενη ανάρτηση και δεν θα πάψουμε να το φωνάζουμε.

    Νησιώτης και αποφεύγεις τη θάλασσα?
    Γνωρίζω άλλον ένα συντοπίτη μας που είναι αλλεργικός με τη θάλασσα και μόλις ακουμπήσει γεμίζει καντήλες!

    Το μαύρισμα μπορείς να το πετύχεις στην παραλία με τ'αγαπημένο σπορ των αντρών το "κυνήγι" !

    Καλό ΣΒΚ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ♥μαχαιρης
    Να'σαι καλά σ'ευχαριστώ και ανταποδίδω τις ευχές!

    Καλό ΣΒΚ να'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ♥Crazy Tourists

    Φτύσε με,όλα τα καλά μαζεμένα ήρθαν!
    Εχω και μια δουλειά έτοιμη μόλις γυρίσω.

    Τελικά αυτός ο Δίας στον Ταύρο μου φαίνεται θ'αλλάξει τη ζωή μου!

    Καλό ΣβΚ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ♥nefelokokkugia
    Σ'ευχαριστώ Νεφέλω μου και'γω εύχομαι τα καλύτερα για σένα!

    Φιλιά θαλασσινά για καλό ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ♥ Φωτεινή
    Σας έχω τρελάνει λέμε απ'την μια άκρη στην άλλη:))
    Το παλεύουμε όσο μπορούμε μ'ολα τα μέσα να σταθούμε όρθιοι και με παραδόσεις χωρίς δεισιδαιμονίες!

    Εχεις κάνει καλή δουλειά να δω πότε θα περάσω να σε διαβάσω,που τρέχω και δεν φτάνω!

    Τα θαλασσινά μου φιλιά για καλό ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ♥ kariatida62
    Κρίμα δεν θά'μαι εδώ να τα πούμε γμτ!
    Επιφυλάσσομαι για το καλοκαιράκι να κάνουμε κανένα μπανάκι όταν θα'ρθεις για διακοπές πια!

    Σ'ευχαριστώ και συ καλά να περάσεις στο νησί!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ♥ magda
    Που θα πάει δεν θα'ρθει το καλοκαίρι φέτος πολύ μας ταλαιπώρησε!
    Θα σας φέρω αρκετό υλικό απ'την πανέμορφη Κρήτη.

    Σ'ευχαριστώ για τις ευχές
    καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ♥ γνωστος αγνωστος
    Έπρεπε ήδη να είχες αρχίσει!
    Να δεις καμιά άσπρη μέρα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δηλαδή αν δεν έπιανες την μαλλιαρή δεν θα έπαιρνες την επιστροφή φόρου!
    Κι έπειτα σου λέει ο άλλος, ποιος πιστεύει τις δεισιδαιμονίες…;
    Ή να το πω και διαφορετικά με πομπώδες ύφος: Η Εκκλησία καταδικάζει τη δεισιδαιμονία!
    Μου φαίνεται ο ένας κοροϊδεύει τον άλλον!
    …και ύστερα μας ενοχλεί που όταν βλέπει κανείς παπά πιάνει… τα μαλλιαρά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ♥ Άθεος
    Αυτά αν είχα θα τα'πιανα και'γω σε τέτοια φάση!

    Οτι θα τα'παιρνα δεν λέω, αλλά τόσο γρήγορα δεν το περίμενα!
    Μπορεί και να έκανε δουλειά η μαλλιαρή πάντως και ταξιδάκι μου προέκυψε και δουλειά τι άλλο θέλω??

    Α..ναι μια καλή διάγνωση και είμαι οκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ♥ Ασκαρδαμυκτί
    Αφού την έπιασα βέβαια και θα μου μείνει:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ελενακι μου καλα να περνατε και του χρονου να ειστε καλα να την ξαναπιασετε!!!!!!! Αντε και καλα μπανια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χαρούλα μου.
      Και του χρόνου να'σαι καλά να χαίρεσαι το Νικολάκι σου.:)

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  29. Λοιπόν την Κυριακή πάω παραλία να βρω μια μαλλιαρή. Θα κάνω και δήλωση αύριο, οπότε παίζει να μου έρθει επιστροφή ε;
    Τώρα που το σκέφτομαι βέβαια, αν παγώσω στο νερό, αντί για μαλλιαρή θα πιάσω καμιά πνευμονία στο τέλος. Δεν το ήξερα πάντως το έθιμο αυτό Ζουζού μου και χάρηκα πολύ με τις χαρές που πήρες και κυρίως που θα πας στο νησί. Να υποθέσω ότι θα συναντήσεις και το Ρουλάκι μας ε; Να της δώσεις μια μαλλιαρή αγκαλιά κι από μένα.
    Και του χρόνου εύχομαι να είστε καλά Ζουζού μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ..Μαρία μου η ανάρτηση είναι κονσέρβα(Ε) απ΄τα παλιά "καλά χρόνια".Οχι και τόσο καλά του 2011.Αλλά κάθε φέτος και χειρότερα.Εκείνη τη χρονιά είχα επιστροφή φόρου.Τώρα που τέτοια τύχη μας χτυπάει αλύπητα και η μαλλιαρή.............

      Το έθιμο θέλει την ίδια μέρα της Αναλήψεως να πιαστεί η μαλλιαρή.Φέτος δεν μας έκανε τη χάρη, ο καιρός ήταν πολύ κρύος οπότε δεν τήρησα το έθιμο.
      Ταξιδάκι όμως θα κάνω στο μωρό, στη Κρήτη και είναι μέσα στα σχέδιά μου και η συνάντηση με τη Ρούλα μας οπότε η αγκαλιά θα δοθεί οπωσδήποτε.

      Και απο'μενα μια ζεστή αγκαλιά
      να σε ζεστάνω πριν παγώσεις
      στα νερά για την μαλλιαρή :))

      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  30. Μπαίνω που λες zoyzoy μου στο blog σου,διαβάζω την ανάρτηση σου και βούρ στις Φούλης να λύσω το quiz!
    Στις Φούλης τα μπιρμπιλωτά ματάκια μου εντόπισαν quiz μεν αλλά από την εποχή της τουρκοκρατίας και βάλε δε,τίγκα στις αράχνες το οποίο quiz έλυσα βεβαίως,βεβαίως και πήγα να το ανακοινώσω περιχαρής στην Φούλη καθότι δεν είχα πάρει πρέφα ότι ήτο από αμνημόνευτων χρόνων γιατί όπως λέει και η Φούλη…….τι την θες την ξανθιά βαφή μαντάμ πριν το quiz, κλπ,κλπ!χα,χα,χα
    Τέσπα,εγώ την μαλλιαρή θα την αρπάξω από το μαλλί αύριο που θα ζεστάνει η πλάση και το νεράκι.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα!χα! Μα έχω διακριτικό (Ε),ότι είναι κονσέρβα η ανάρτηση!
      Κρίμα σ'εβαλα σε κόπο γμτ.!!
      Αφού όμως βρήκες τη λύση είσαι πολύ θαλασσινή :)
      Και του χρόνου να είσαι καλά
      και με τις μαλλιαρές και χωρίς!

      Καλά να περνάς Χριστινάκι μου

      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  31. Α, είδα κι εγώ επιστροφή φόρου και χάρηκα!!! Τσάμπα η χαρά μου!!!!
    ;-)
    χαχα!
    Να είσαι καλά, Ελενάκι μου!
    Μια μεγάλη-μεγάλη αγκαλιά!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που τέτοιες τύχες τώρα μ'αυτά τα "πρώτη φορά" αριστερά μέτρα Γιάννα μου.

      Θα φύγουμε για τα θυμαράκια και μετά ίσως πάρουμε επιστροφή χώματος όχι φόρου:)

      Καλά να περνάς

      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  32. Μαλλιαρή; Εγώ πάλι γιατί έκανα συνειρμούς;
    Άστο.

    Θα έλεγα τώρα τι πιάνω κάθε φορά που βάζω το χέρι στην τσέπη αλλά μας βλέπουν και μικρά παιδιά.
    Άστο κι αυτό.

    ΥΓ: Δεν πιστεύω τα λεφτά της επιστροφής να τα έφαγες;
    Ναι;;; Α ρε ελληναράδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πονηρό μυαλό Πέτρο!χα!χα!

    Δεν είσαι ο μόνος,ένα απ'τα ίδια πιάνουμε οι περισσότεροι στην τσέπη
    με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ!

    Οχι θα τους τ'αφηνα να το μετάνιωναν να τα'περναν πίσω
    με επιστροφές δεν παίζεις !!

    Καλά μπάνια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ όμορφη ανάρτηση και ενδιαφέρουσα
    Καλημέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελίτσα
      Χαίρομαι που σ'αρέσει.
      Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη
      καλό καλοκαίρι έυχομαι!!

      Διαγραφή
  35. Ζουζούκα μου καλημέρα!
    Να είσαι καλά και να πιάνεις για πολλά πολλά χρόνια τη μαλλιαρή, που ναι μεν την άκουγα αλλά δεν ήξερα το συμβολισμό της.
    Καλά να περάσεις στην πανέμορφη Κρήτη που έχω αρκετά χρόνια να επισκεφτώ κι απλά τρώω τα καλούδια της που ψάχνω μανιωδώς και της στέλνω χαιρετισμούς...

    Φιλάκια πολλά πολλά κορίτσι μου θαλασσινό!!!


    ΥΓ. Χιλιάρικο θα πληρώσουμε στην εφορία...κλαψ...λυγμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου συγνώμη για την καθυστέρηση.
      Στο ταξίδι δεν είχα την δυνατότητα να παρακολουθώ το ίντερνετ.
      Βλέπεις τώρα τον χρόνο των διακοπών μας τον κλέβει αποκλειστικά το μωρό!
      Η Κρήτη είναι υπέροχη για χαλάρωση και αποδράσεις φτάνει να'χεις χρήμα να τη χαίρεσαι.

      Ετσι που μας καντάντησαν δεν φτάνει ούτε για πασατέμπο οι έξοδοι μας περιορισμένοι.Αν δεν ήταν το μωρό φοβάμαι ότι δεν κουνιόμασταν απ'το νησί!

      Ευχομαι να'ναι τα τελευταία τους αυτά που μάζεψαν και να μας αφήσουν να χαρούμε τους κόπους μας όχι να μας χαρίσουν!

      Καλά να περνάς
      γλυκιά μου
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  36. Το βεβαιαωνω και εγω πως ήρθατε στην Κρήτη Ζουζου μου..χα.χα...θα τα πω και απο το δικο μου...μπλοκόσπιτο.. αλλα μιας και είσαι γούρικη και πηρες πισω χρήμα .. θα την βαλω στην πρωτη του μηνα να μας μπει γούρικα φιλεναδα... πολύ χαρηκα που τα είπαμε.. για αλλη μια φορα... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Λες?? Μακάρι να σου φέρω τύχη.Πάντως και αυτή τη χρονιά πιστωτική είμαι που σημαίνει ότι μας κόβει τον κ@λ@ όλο το χρόνο και δεν νομίζω να μας τα δώσει φέτος!

    Και'γω χάρηκα που σε είδα Ρούλα μου μια χαρά είσαι με θέα το Κρητικό πέλαγος.

    Φιλάκια πολλά απ'τη Σύρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλο καλοκαίρι, καλες διακοπές.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ♩♫╮
    Passei para uma visita.
    As fotos estão lindas.
    Na segunda e terceira fotos o mar é encantador!!!

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    °.♪♫╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κονσερβα ξεκοσερβα φιλεναδα περασα να σου ευχηθω καλο καλοκαιρι και με χαρα θα περιμενω να τα ξαναπουμε.. εμεις θα παμε στο εξοχικο τον Ιουλιο ...οταν ερθετε παρε με ναι; να τα πουμε... φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαράγδένια μου χα!χα! τουλάχιστον εσύ γνωρίζεις τις κονσέρβες μου αλλά τι να κάνω λόγω της ημέρας.Αλλωστε τα παλιά έχουν νόημα.

      Θα σε πάρω τηφ μην ανησυχείς.Καλύτερα στο εξοχικό θα συνδυάσουμε και μπανάκι

      Φιλάκια πολλά και του χρόνου με υγεία.

      Διαγραφή
  41. Από δεισιδαιμονίες και προκαταλήψεις βλέπω πας καλά, δεν σου ξεφεύγει τίποτα, φαντάζομαι και απολαύσεις αφού αμέσως το μυαλό στην Κρήτη. Ε, βέβαια... γιαγιά εσύ, πας να δεις τον εγγονό! Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δεν αλλάζει ο άνθρωπος και όσο μεγαλώνει πιστεύω οι φοβίες τους μεγαλύτερες και οι ανασφάλειες του.
    Το κείμενο χρονολογείται 8χρόνων.Γιαυτό έγραψε η Σμαραγδένια πιο πάνω "κονσέρβα".Με τα σημερινά δεδομένα η επιστροφή φόρου τι να λέει μπροστά στον ΕΝΦΙΑ και τόσα "κερατιάτικα" που πληρώνουμε.

    Ευχαριστώ .Να' σαι καλά εσύ και η οικογένειά σου.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέρμα η οικογένεια, όλα πάνε "κατά διαόλου". Από τότε που έπιασες την... μαλλιαρή, χάθηκες κι εσύ! Μα, ούτε μια ανάρτηση...

      Διαγραφή
  43. 🌟Πέρασα να ευχηθω καλό μηνα να εχουμε με υγεια και χαρες!!!Ειχα λιγο καιρο να ερθω απο εδω.🌟

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top