Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Οι φούσκες και το "Σπινιάλο"!!


Τα ψαρέματα με τη βάρκα λίγα φέτος αλλά μας αποζημίωσαν οι βουτιές.

Βουτιές για θαλασσινά περισσότερο, παρά για ψάρια.


Περισσότερες φούσκες ,τις ξέρετε, αυτές που είναι σαν πέτρες, στο βυθό είναι πάρα πολύ δύσκολο να τις εντοπίσεις.Είναι κολλημένες στα βράχια και καθώς έχουν επάνω τους μαλλιαρά φύκια όπως αυτά στα βράχια, δεν τις βλέπεις με τίποτα.




Έχω πέσει αρκετές φορές με τον Γιώργο Μου τις έχει δείξει πολλές φορές, αλλά ακόμα στις 10 που είναι κάτω, μπορεί να εντοπίσω τη 1.
Έχουν ακαθόριστο σχήμα.



Δυστυχώς, τα βιντεάκια που πήρα δεν διακρίνονται καθαρά να δείτε που ακριβώς βρίσκονται στο βράχο.
Δεν έχουν κάποιο συγκεκριμένο σχήμα για να τις γνωρίσεις, απλώς εξέχουν σαν πέτρες στα βράχια.Ενα έμπειρο μάτι τις ξεχωρίζει.
Και καθώς είναι κλειστές δεν διακρίνονται με τίποτα.
Είναι πολύ περισσότερες στο βυθό, απ'ολα τα υπόλοιπα "φρούτα της θάλασσας " που έχουμε παρουσιάσει, αλλά πρέπει να ξέρεις να τις ξεχωρίσεις αλλιώς τις περνάς για βράχια.

Είναι μαλακές σαν σκληρό σφουγγάρι, μάλιστα αν τι ζουλήξεις από 1-2 τρύπες βγάζουν και τη θάλασσα που κρατάν μέσα τους.
Δημιουργούν μια φούσκα μέσα στην οποία βρίσκεται η σάρκα τους, περιβεβλημένη από μια μεμβράνη άσπρη, θα'λεγα.
Για να τις ανοίξεις, ένα μαχαίρωμα θέλουν εγκάρσιο.Αυτό με το υπέροχο κιτρινοπορτοκαλί στο χρώμα του δειλινού  έχει μια πικρή θαλασσινή γεύση γεμάτο ιώδιο.Τρώγεται ωμή με λεμόνι.Αυτή η γεύση της, τη διαφοροποιεί απ'ολα τα θαλασσινά.Λέγεται ότι είναι το καλύτερο φάρμακο για το στομάχι!




Και οι βουτιές που κάναμε φέτος πολλές καθώς και οι φούσκες που έβρισκε ο Γιώργος.
Τόσες πολλές που συγκομιδή τους άρχισε να γίνεται καθημερινότητα μας.
Και πόσα πια να καταναλώσεις?
Περιέχουν αρκετό ιώδιο και για μένα απαγορευμένες!
Όταν άκουσα πριν 15χρόνια ότι έχω θυρεοειδή γελούσα,μετά από τόση κατανάλωση έλλειψη ιωδίου??Τρελό!




Έτσι μπήκε σ'εφαρμογή η καλή και σίγουρη μέθοδος των παλιών Καλύμνιων βουτηχτάδων συντήρησης των οστράκων και κυρίως της φούσκας!Το σπινιάλι 


Ένα τηλεφωνάκι στον μπαμπά για να μ'ενημερώσει για το τρόπο και κατευθείαν επί το έργο!
Αποστείρωσα μες στον φούρνο στους 150οC για 1/2 ώρα μπουκαλάκια και πώματα,καθάρισα προσεκτικά τα όστρακα και όταν είχαν κρυώσει για τα καλά  τα μπουκάλια τα γέμισα με αυτές.
Συμπλήρωσα με  αρκετό ζουμάκι(θάλασσα) που έχουν μέσα οι φούσκες αφού το σούρωσα για τυχόν πετραδάκια και φύκια μισό κουταλάκι αλάτι και λίγο λαδάκι ίσα να σκεπάζει το ζουμάκι για να μην αφήνει τον αέρα να κυκλοφορεί.

Τα σφράγισα και τα έβαλα στο ψυγείο να περιμένουν όσο χρόνο θέλεις.Διατηρούνται έτσι για μεγάλο χρονικό διάστημα!

54 σχόλια:

  1. Κοίτα να δεις τι κρύβει ο θαλάσσιος κόσμος κι εμείς οι στεριανοί ίσως δεν καταφέρουμε ποτέ να τα δούμε :))

    Πάλι καλά που τα μαθαίνουμε από σένα ζουζού

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο έχω στο ψυγείο τρέχω να το φτιάξω. Μόνο μια μικρή διόρθωση καθότι κοσμογυρισμένος Οι Καλύμνιοι που μάλλον απο εκει ξεκίνησει το όλο θέμα το ονομάζουν Σπινιάλο. Να μου πεις τι σημασία έχει για το στομάχι το όνομα ε? καμιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικό ποστ!!! Μύρισε θάλασσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εμείς, κάπτε, δεν μπορούσαμε να διακρίνουμε τις "φούσκες" του χρηματηστιρείου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ♥Σταλαγματιά
    Σε λίγα χρόνια θα τα χάσουμε και'μεις οι θαλασσινοί αυτά.
    Τουλάχιστον ας τα'χουμε σε φωτό να τα θυμόμαστε!

    Τα θαλασσινά μου φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ♥ Stratos
    Είσαι σίγουρος για τ'ονομα? γιατί και'γω στον Γκούγκλη σπινιάλο το βρήκα αλλά ο μπαμπάς χρόνια έτσι το'λεγε!
    Ήταν και λίγο υπερήφανος στ'αφτιά λόγω δουλειάς και μπορεί να'του'χε μείνει έτσι το'μαθαμε και μείς λάθος!

    Υ.ΓΤο ψαράκι δεν κολυμπά!Εχει μουλαρώσει:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ♥Αιώνια ερωμένη
    Καλώς ήρθες απο θαλασσινά εδώ θα χορτάσεις!
    Όρεξη να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ♥Ασκαρδαμυκτί
    Που τις θυμήθηκες???
    Μπορεί αυτές να σ'αφήνουν πικρή γεύση αλλά κάνουν καλό!
    Οι άλλες σ'εστελναν στα τάρταρα κατευθείαν και πέσαμε πολλοί στην λούμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ♥ Crazy Tourists
    Καλώς τες!
    Κανονικά θα'πρεπε να'χω απο κάτω τσίπουρο ή ουζάκι να κερνώ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν και δεν έχω μεγάλη σχέση με τη θάλασσα , όντας ορεσίβιος , πραγματικά σε ζηλεύω γι΄αυτή την ομορφιά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και δεν εχω φαει εγω ακομη τετοιο???

    χμ...πρεπει να αλλαξω λιγο το επομενο καλοκαιρι και να αρχισω να βουτω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν τρώω εγώ αυτές τις μύξες...
    ...με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ♥anemoria
    Τι χαρά που σας βλέπω!
    Θα'πρεπε να'στε στην προηγούμενη ανάρτηση που έπιασα ιστορικό θέμα και τα βρήκα "σκούρα"!

    Και'σεις έχετε πολλά καλά του βουνού που εμείς ούτε στα όνειρά μας δεν γνωρίζουμε!

    Καλή εβδομάδα να'χετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ♥ γνωστος αγνωστος
    Ν'αρχίσεις!Μια και γνώρισες τις χαρές των υψηλών κορυφών να γνωρίσεις και τ'απύθμενο βάθη της θάλασσας:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ♥ Άθεος
    Δεν ξέρεις τι χάνεις!
    Και'γω πίστευα ό,τι θα με διόρθωνες τώρα που'γινες ο μισός Καλύμνιος:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έχεις μπόλικες? πρώτα ο θεός, αν όλα πάνε καλά, θα τις γλεντήσουμε το χειμώνα με κρασάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολλές καλησπέρες!!!
    Τέλεια...μακάρι να 'χαμε,να τρωγα τώρα αμέσως!!!
    Πολλά φιλιάαα θαλασσινά!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είδα τα θαλασσινά και δεν μπορούσα να μήν σταματήσω λίγο για ένα γευσηθαλασσινοφθαλμόλουτρο και μία νυχτερινή καλημέρα!! "00:05" πρωί γαρ!!
    Καλημέρα από τον Πειραιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. xaxaxa

    Συμφωνώ με τον Αθεο!!!

    μπλιαχ

    Βεβαια αν δοκιμασω...ποτέ δε ξέρεις! Μπορει και να μου αρεσουν!

    καληνυχτα ζουζουνακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωχ αυτά ειναι το καλυτερο μου!
    Παλιά βουτουσε ο πατερας μου και τρώγαμε ότι θαλασσινο μπορεις να φανταστείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. βρε κοριτσι και παλι απαππαπα σιχαμενα ειναι αυτα !!
    εμενα μαλλον δεν μου αρεσουν αυτα τα γλιστρερα νιανια θεματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ♥ ΦΟΥΛΗ
    Μα γιαυτό τις μαζεύαμε για τις δύσκολες μέρες του χειμώνα!
    Θα πέσει μεγάλη πείνα προβλέπεται:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ♥ eirini katsa
    Ξέρεις να διακρίνεις τα όμορφα και γευστικά δώρα της φύσης!

    Φιλιά θαλασσινά και απο'μενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ♥Ο.Πειραιώτης
    Καλά που μου το είπες να τα βάζω συχνότερα να περνάς για μια καλήμερα:))

    Θαλασσινή Καλημέρα όλη μέρα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ♥(Cou) Coula
    Ολο ζημιές μου κάνει ο Αθεος και μου χαλάει τους αναγνώστες!

    Εσύ μην επηρεάζεσαι σου λέω είναι νοστιμότατα!!

    Καλό απόγευμα να'χεις με φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ♥ efi
    Ελα ρε, έχει η Λάρισσα θάλασσα:))

    Μα δεν είναι υπέροχα??

    Φιλί θαλασσινό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ♥ Skouliki
    Εσένα σου κρατάω για έκπληξη τελευταία, ένα καλό θα πάθεις πλάκα λέμε:))
    Θα'ρθω να σε φωνάξω να μη το χάσεις!

    Φιλιά θαλασσινά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν έτυχε ποτέ να τα δω ή να τα δοκιμάσω. Είμαι σίγουρη ότι θα είναι καταπληκτικά, αλλά στο εμπόριο υπάρχει πιθανότητα να βρεις πουθενά;
    Να σε ρωτήσω κάτι που δεν κατάλαβα, να μου το διευκρινήσεις; Επειδή έχεις θυροειδή κάνει ή δεν κάνει να φας και γιατί; Σε ρωτάω γιατί έχω και εγώ, αλλά ποτέ δεν ρώτησα τον γιατρό μου αν κάνει να τρώω τέτοια.
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ♥ stavroulazerva
    Στην Κάλυμνο υπάρχουν σίγουρα μέσα στο μπουκάλι,δεν ξέρω αν τα διαθέτουν και σ'αλλα μέρη!
    Ο γιατρός μου έχει συστήσει να μην πίνω το χάπι αν πρόκειται να καταναλώσω θαλασσινά γιατί ήδη το απαραίτητο ιώδιο έχει ληφθεί.
    Πρέπει να'σαι μάγος όμως για να γνωρίζεις απ'το πρωί ότι θα τα συναντήσεις μέσ'την μέρα για να μην πιεις το καθημερινό σου χάπι.
    Οπότε τα βλέπεις και τα κοιτάζεις με λαχτάρα:))

    Καλή σου μέρα με θαλασσινά φιλιά ιωδιούχα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πάντως λόγω "σχετικής" γειτονίας με την Κάλυμνο και εγώ σπινιάλο το ξέρω...υπέροχος μεζές, ευτυχώς λόγω της μικρής απόστασης από την Κάλυμνο το βρίσκεις που και που στα ψαράδικα... Χρόνο να χαμέ να το απολαύσουμε με ένα ουζάκι και ένα μερμιζέλι (Η χωριάτικη της Καλύμνου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ♥ PerOtel
    Αφού το λές και'συ σ'εμπιστεύομαι και τ'αλλάζω αμέσως.
    Αυτή η χωριάτικη έχει να κάνει με φούσκες?
    Στην εκπομπή του Μαμαλάκη είχα δεί μια εκπληκτική σαλάτα με φούσκες κρεμμύδι λαδολέμονο την έφτιαξαν μέσα στο Καίκι!
    Υπομονή θα'βρεις χρόνο για ουζάκι άντε 1μήνα ακόμα έχεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πάλι εγώ δεν τις ήξερα καθόλου, αχινούς βγάζω αρκετούς αλλά αυτό δεν το ήξερα. Είμαι σίγουρος πάντως οτι θα είναι νόστιμες. Είδες όμως, έχουν και "παραλλαγή" να μην πιάνονται εύκολα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Όλο σπόντες είσαι zoyzoy!
    Μόλις σήμερα μου έλεγε ένας φίλος μου καλοφαγάς αν στην Κάλυμνο δοκίμασα σπινιάλο. Τι είναι αυτό, τον ρώτησα. Χύνουν τις θαλάσσιες Σωλήνες σε μπουκάλι με λάδι ξύδι κτλ και τα τρώνε το Χειμώνα.
    Δοκίμασες, τον ρώτησα, γνωρίζοντας ότι ταξιδεύει περισσότερο για τα παραδοσιακά φαγητά, παρά για τα τοπία.
    Προσπάθησα, μου είπε, αλλά δεν κατάφερα να φάω. Μου ήρθε εμετός!
    Μια φορά πήγα να δοκιμάσω ένα κυδώνι που κουνιόταν με το λεμόνι. Προσπάθησα να το δαγκώσω και γλίστρησε ανάμεσα στα δόντια μου. Θέλησα να το φτύσω, γιατί αναγούλιασα, αλλά ντράπηκα την παρέα και δακρύζοντας από σιχαμάρα, το κατάπια, πίνοντας απανωτά ολόκληρο το ποτήρι το ούζο για να το καυτηριάσω, να πεθάνει, γιατί νόμιζα ότι θα κουνιέται στην κοιλιά μου!
    Αχ (Cou) Coula καλά κάνεις που δεν τρως, μην μασάς… γιατί ούτε που μασιούνται!
    …σαν φλέματα είναι τα άτιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ♥rrage
    Είδες αυτά έχουν την "παραλαγή" πραγματικά!
    Πρέπει να στις δείξουν για να μπορεί να τις ξεχωρίσει το μάτι σου.
    Όταν ψάχνει για τέτοια όστρακα δεν κοιτά για ψάρια γιατί του αποσπούν την προσοχή!

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ♥ Άθεος
    Καλά σου έκανα ολόκληρη ανάλυση και δεν κράτησες τίποτα να του πείς του ανθρώπου??

    Δεν έχουν μωρέ καμία σχέση με τα κυδώνια!Αυτά έχουν απαίσια μυρωδιά, μόνο με την μυρωδιά τρελαίνεσαι λέμε!
    Αν φάς καλλίτερα φρέσκες να δοκιμάσεις αλλιώς άστες!

    Καλά αν σου δείξω και το τελευταίο που'χω θα δείς γέλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. χαχαχα γελάω που λες οτι δε τα βλέπεις...σκεψου εμένα με 6 μυωπία πως θα τα εντόπιζα :))))

    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πάντως αν μια γυναίκα έπεφτε στα πόδια μου και μου έλεγε «φάε, δοκίμασε και θα σου δώσω ό,τι θέλεις» τότε, μπορεί και να ξαναδοκίμαζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μ έπιασες αδιάβαστη!
    Αυτό δεν το ήξερα!
    Κοίτα να δεις τι μαθαίνει κανείς!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου
    Σμουατς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ♥Και λοιπόν;E allora?
    Με μάσκα τα βλέπεις κάτω απ'το νερό δεν ενοχλεί μου φαίνεται η μυωπία!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ♥ Άθεος
    Α!Μόνο με ανταλλαγή συμβιβάζεσαι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ♥ D.Angel
    Είδες τι σας μαθαίνω και ακόμα έχει και συνέχεια!

    Καλή σου μέρα με φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Την συνέχεια δεν την αφήνεις λέω εγώ….
    …κάτι κακό ετοιμάζεις εσύ!
    Μπλιάχ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ (ΤΡΟΦΙΜΑ), ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΑ ΣΕ ΓΕΥΣΕΙΣ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΟΥΣΚΕΣ (ΣΠΙΝΙΑΛΟ), ΠΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΙΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ. ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ , ΣΤΕΡΙΑΝΟ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΟΣΥΚΑ, ΠΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΙΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ. ΣΑΝ ΚΑΛΥΜΝΙΟΣ, ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.... ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΤΕ Η ΖΩΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στ'armenaki!
      Και όχι μόνο εγώ έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα στρείδια.
      Ναι τα φραγκόσυκα αν και δεν τα τρώω ιδιαίτερα ωστόσο και αυτά τα'χω αναφέρει εδώ http://armenakisyros.blogspot.gr/2012/03/blog-post_10.html
      Εγώ πάλι πιστεύω τις μυρωδιές όλου του βουνού έχουν τ'αγρια χόρτα που μαζεύουμε με μεγάλη χαρά!

      Τυχεροί οι νησιώτες όπως και να το δεις

      Διαγραφή
  44. Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Απλά ανέφερα αυτά που πιστεύω ό,τι συνδοιάζουν όλες τις γεύσεις. Παρεπιμπτόντως , συγχαρητήρια γι αυτό που κάνεις. Οι ευαισθησίες σου δείχνουν άνθρωπο που αναζητά αξίες. Τόσο πολύ που λείπουν αυτές οι αναζητήσεις, μας αναγκάζουν να αναγνωρίζουμε κάποια άτομα που θα τα έλεγα delicat και elegante.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Σου χρωστώ μια επίσκεψη!
      Οταν θα'χω ήρεμο πνεύμα θα περάσω είδα το κείμενο και τρόμαξα θέλει χρόνο και ηρεμία!
      Και πάλι σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  45. Ηρθα κι εγώ με 5 χρόνια καθυστέρηση και μένω με ανοιχτό το στόμα!!! ( Άσε που τρέχουν και τα σάλια μου ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 5χρόνια! Πως περνάνε τ'ατιμα διαβάζοντας το ποστ και τα σχόλια νόμιζα πως ήταν χθες!
      Και όμως μέσα σ'αυτά τα χρόνια έγιναν τόσες αλλαγές οι χειρότερες,εξαφανίστηκαν όλες αυτές οι νοστιμιές!
      Δεν θα το πιστέψεις σε μέρη που πέφταμε τότε και μαζεύαμε 10-12 κομμάτια με το ζόρι βλέπουμε 1-2.Οι αχινοί δε,έχουν εξαφανιστεί εντελώς!

      Δεν το περίμενα ότι γνώριζες τις φούσκες.

      Σ''ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  46. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ζουζού
    Έρχομαι συχνά στο μπλογκ σου αλλά δεν με βλέπεις...
    Εχω γεννηθεί δίπλα στη θάλασσα..για να μη σου πώ μέσα σ αυτήν και όποτε θυμάμαι κάτι όπως οι φούσκες , ή το μάτι της θάλασσας και πολλά άλλα ψάχνοντάς στο στην Google αυτή με παραπέμπει σε σένα..
    Πρέπει να σου πω λοιπόν πως γράφεις ιστορία της θάλασσας κατα κάποιον τρόπο και συνέχισε να αναφέρεσαι σε ότι ακόμα δεν έχει χαθεί..τουλάχιστον να γνωρίζουν όσοι δεν ξέρουν τι χάνουμε και τί θα χάσουμε ακόμα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καποτε εκει γυρω στο 1979 -75 ειχε ενα βραχακι καμια 150 μετρα μεσα απο την ακτη στον Αλιμο Πριν γινει η πλαζ Εκει εβγαζα φουσκες τα καλοκαιρια που κολυμπουσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί σίγουρα δεν θα βρεις τώρα.Ομως αν τις γνωρίζεις γιατί είναι δύσκολο να τις εντοπίσουν πολλοί σε καμιά εξόρμησή σου σε νησί ίσως τις συναντήσεις :)

      Διαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top