Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Δίλημμα!!


Βρέθηκα σε δίλημμα αν θα πρέπει να κλείσω σήμερα  αυτό το μπλόγκ  ή όχι ως ένδειξη διαμαρτυρίας.
Σαφώς και είμαι κατά των άδικων οικονομικών μέτρων της Κυβέρνησης αλλά πιστεύω το μήνυμα για την σημερινή μέρα θα'πρεπε  να'ταν:
"Χώστε  τα, όλοι σήμερα στην Κυβέρνηση, που ξεγέλασε τον λαό και τον φέρνει στην εξαθλίωση με τα νέα οικονομικά μέτρα"
Τώρα νοιώθω σαν να συμμετέχω άφωνη σ'αυτήν την διαμαρτυρία.Γιατί αυτή δεν είναι η δύναμή μου, η φωνή μου πως γίνεται λοιπόν να δίνω ένα σιωπηλό αγώνα δίχως φωνή???
Θα'πρεπε να κλείσω και τα σχόλια γιαυτή την διαμαρτυρία εφ'όσον αποφάσισα να την κάνω δεν το κάνω όμως θα απαντήσω αύριο μιας και δεν απεργώ γιατί:
α)Δεν ανοίκω στο δημόσιο ούτε σε καμία μεγάλη επιχείρηση.
β)Η μικρή ιδιωτική επιχείρηση που δουλεύω δεν επιτρέπει όχι συνδικαλισμούς ούτε καν αντιρρήσεις.
γ)Όταν πήρα 3ήμερη  άδεια ασθενείας σε περίοδο αιχμής μετά από 7χρόνια απειλήθηκα με απόλυση ανακοινώνοντας μου την αποζημίωσή μου και μπήκα πρώτη στη λίστα μείωσης ωραρίου.

Είπες τίποτα??

24 σχόλια:

  1. Δεν καταλαβαινω την κινηση ως προς το συμβολισμο του κλεισιματος των blogs, το θεωρω εντελως αναποτελεσματικο.
    Η θεση οσων θελουν να παλεψουν ειναι στο δρομο και οχι μονο στα πληκτρολογια (δεν αναφερομαι σε σενα).
    Αν αυριο ψηφισουν κι αλλα μετρα, τι θα προτεινουν; Να κλεισουμε τα blogs για 3 μερες;

    Καλημερα ζουζου.

    *διλημμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η σιωπή είναι μήνυμα και ευκαιρία για ανασύνταξη δυνάμεων και περισυλλογή.

    Τώρα για το τελευταίο τι να λέμε;;;
    Καλημέρα σου γειτόνισσα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω ειμαι της άποψης οτι ειδικά σε μέρες απεργιών και καταστάσεων τέτοιων τελος πάντων, τα μπλογκς πρέπει να φωνάζουν και οχι να κλείνουν.
    Εν πάσει περιπτώσει αν εχεις κατι να πεις να το πεις άσχετα τι μέρα ειναι κλπ. Αν δεν εχεις να πεις αυτο που θέλεις, μην γράφεις οτι να ναι απλα για να χεις ανάρτηση και σχόλια.
    Ακομα και εγω που στηρίζω αυτη την κυβέρνηση θα κάνω οσα πρέπει εκτός νετ κυρίως αλλα και εντός, για να διορθωθούν όσα άδικα γίνονται.
    Με το να μείνεις άφωνη δεν κάνεις τίποτα.
    Καλυτερα να πεις κατι κι ας ειναι λάθος, θα το συζητήσουμε, παρά να μην πεις τίποτα εκτος αν ετσι εχεις επιλέξει για προσωπικούς λόγους.
    Την καλημερα μου/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα σας!!!! Συγνωμη για το ακαταλληλο του χωρου, αλλα θελω να σας στειλω ενα μυνημα, Ευχαριστω για τον χρονο σας!!!!!
    Αρχική Κοινότητας » Επικαιρότητα » Ελλάδα
    Θέμα δημοσίευσης: www.φτώχεια.gr

    Ελα στην παρεα μας Ενημερωσου
    για όλα τα θεματα, εγραψου και
    διαβασε από το φορουμ μας!!!!!

    Αρχική Κοινότητας » Επικαιρότητα » Ελλάδα
    www.teamgr.gr
    Αρχική Κοινότητας » Συζητήσεις : Για να περνά η ώρα. » Γενικές συζητήσεις
    Το σεξ μπαίνει πιο νωρίς στη ζωή των παιδιών,
    www.teamgr.gr
    και αλλα θεματα που σας αφορουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα ελένη μου.
    Για τους λόγους που δεν απεργεις δεν θα πω κατι..ειναι δικαιωμα του καθενα αν θα απεργησει..και καταλαβαινω απολυτα τους 2 απο τους 3 λογους.
    για το πρωτο εχω μία ενσταση αλλα δεν είναι ωρα για τετοια κουβεντα.

    για το θεμα των μπλογκς και εκει δεν μπορω να πω κατι.
    Ο καθενας εχει το τροπο του που δειχνει την αντιθεση του.
    Εαν πιστευουν τα παιδια οτι γινεται κάτι, ΚΑΛΩΣ το εκαναν.
    Γνωμη μου οτι δεν εχει δυναμικη μία τετοια κίνηση..ΑΛΛΑ καλό είναι να μην μπουμε σε διαδικασια αν ειναι καλο ή οχι.

    Αντε να δουμε ελενη μου τι θα γινει..
    τυμπανα άγριου πολεμου ακουγονται..

    Αερικα.
    Αντωνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Zoyzoy μου,ναι στην απεργια..
    Και εγω ψηφισα αυτην την κυβερβηση ,αλλα αυριο θα της τα χωσω κανονικα..εστω με τον τροπο μου..
    Αν και για μας του ιδιωτικου τομεα ποτε δεν νοιαστηκε κανεις..
    Οσο για το κλεισιμο των μπλογκς,το ειπα και αλλου,αγγιζει τα ορια της γελοιοτητας..
    Ειναι σαν να λεω οτι αυριο δεν θα διαβασω κανενα βιβλιο,συμβολικα !!!
    Την καλημερα μου..
    (για το αλλο θα σου στειλω μνμ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραία πράγματα....για τη λίστα μείωσης ωραριου και την απειλή απόλυσης...τι να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νομίζω χεστήκανε αν κλείσουμε τα blogs, να κατέβουμε σε διαμαρτυρία για τα μέτρα, ναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να κλείσουμε τα blog? Καλό κι αυτό!!!
    Να δω τι άλλη βλακεία θα σκαρφιστούνε! Μήπως όπως λέγανε παλιά να συντονιστούμε και να χοροπηδήσουμε όλοι ταυτόχρονα για να μετακινηθεί ο άξονας της γης; (!)
    Λίγη φαντασία στην διαμαρτυρία δεν βλάπτει! Και λίγος ρεαλισμός επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλη Ζουζουνίτσα καλησπέρα,

    Δεν συμφωνώ με την σύμπραξη των ενωμένων bloggers γιατί ναυτό συμαίνει εξάρτηση,

    Γεννήθηκα ελεύθερος νοιώθω ελεύθερος πάντα θα είμαι ελεύθερος ανεξάρτητος.

    Την καλησπέρα μου από τον Πειραιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ♥αντωνης ♥Και'γω της ίδιας γνώμης είμαι.Θα'θελα να'μουν στην πρώτη γραμμή με το Γλέζο!
    Και'ας με φλίταραν σαν κουνούπι!
    Πολύ φοβάμαι ότι θα'ρθουν και άλλα μέτρα δεν θα σταματήσουν εδώ ώσπου να μας δούν να σερνόμαστε:(

    Καλή σου μέρα Αντώνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ♥Margo ♥Πολλές φορές η σιωπή λέει περισσότερα μα όχι σε αγώνες νομίζω!

    Στο άλλο είναι που πρέπει να φωνάζω και με ντουντούκα!!

    καλή μέρα νησιώτισσα με φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ♥tzonakos ♥Δεν έχω να πω τίποτα τα είπες όλα!!
    Συμφωνώ και επικροτώ!!

    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ♥greeceland♥Αν και δεν συμφωνώ με τον τρόπο σου,ευχαριστώ για την ενημέρωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ♥Artistz ♥Αντώνη προφανώς με παρεξήγησες,λέγοντας
    Δεν ανοίκω στο δημόσιο ούτε σε καμία μεγάλη επιχείρηση.
    Εννοώ ότι δεν καλύπτομαι απο συνδικάτα και οργανισμούς.Γιατί μη γελιόμαστε οι περισσότεροι κάτω από μια ανάλογη ομπρέλα βρίσκονται.
    Σαφώς και γνωρίζω ότι επόμενη κίνηση να κοπούν δώρα είναι οι ιδιωτικές επιχειρήσεις.Σίγουρα δεν γίνεται ο αγώνας μόνο για τους δημοσίους τη στιγμή που απειλείται όλων των εργαζομένων ο μισθός.

    Για το δεύτερο χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου.

    Μόνο τύμπανα!! ήδη άρχισαν τα πρώτα βέλη και χτύπησαν φλέβες!

    Αγωνιστικούς χαιρετισμούς γιατί πιστεύω θα'σαι στην πρώτη γραμμή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ♥akantoy ♥Μα δεν κάνω και τίποτα άλλο απ'την μέρα που βγήκε αυτή η κυβέρνηση συνέχεια τα χώνω.Φαντάσου δηλαδή να μην την υποστήριζα!Τουλάχιστον δεν έχουμε παρωπίδες αυτό λέει πολλά!

    Και'γω το ίδιο πιστεύω, ή να μην ενημερωθεί κανένας σήμερα!

    Καλημέρα να'χεις!

    Σ'ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ♥Και λοιπόν;E allora?♥ Να φτύνεις το κόρφο σου.
    Γιατί πιστεύω θα δούμε γενικώς πολύ χειρότερα στον τομέα της εργασίας!!

    Καλή σου μέρα με φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ♥ΦΟΥΛΗ ♥Σιγά μην το'κλεινες εδώ έχει γίνει αξεσουάρ σου το λάπι-τόπ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ♥Καημός ♥Εσύ παραέχεις φαντασία :))
    Δεν θα χρειαστεί να πηδάμε όλοι μαζί μετατοπίστηκε με τον σεισμό για να μη μας βάλει στην διαδικασία!

    Την καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ♥Άθεος
    Τον Θεό σου δεν έχεις:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ♥Ο.Πειραιώτης
    Το πόστ δεν έγινε για να ρίξω μομφή στα παιδιά!
    Την αντίρρησή μου εξέφρασα και τη θέση στο δικό μου πρόβλημα!

    Έχω αυτό το ελάττωμα να εκφράζομαι όπως νοιώθω,χωρίς υπεκφυγές!!

    Νησιώτικη καλημέρα και σε σένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε κάθε κρίσιμη συγκυρία το σπουδαίο είναι να ακούγονται φωνές, όλες οι φωνές, όλες οι απόψεις! Άλλοι να συμφωνούν κι άλλοι να διαφωνούν κι άλλοι στο ανάμεσα - μόνο με την πληροφόρηση, την ανταλλαγή θέσεων και απόψεων, την συζήτηση μπορούμε να ελπίζουμε ότι ίσως καταλήξουμε πάνω σε πιο κοινό έδαφος και γραμμή, σε πιο ισορροπημένες θέσεις και πολιτικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχεις δίκιο αν ακούγονται όλες οι φωνές μόνο τότε είναι δημοκρατικές.
    Δύσκολο όμως να δώσει κανείς σημασία στη γνώμη του καθενός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top