Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

3χρόνια armeni-zoyme...!


Σήμερα τ'armenaki κλείνει  3χρόνια στην απεραντοσύνη του διαδικτύου!
Μέσα σ'άυτά τα 3 χρόνια έχει 323 αναρτήσεις και  πάνω από 380επιβάτες που  το συνοδεύουν στα μαγικά του ταξίδια .

Απ'αυτούς υπάρχουν πολλοί που μοιράστηκε μαζί τους στιγμές προσωπικές μέσα σ'αυτό το χώρο που δέθηκε με διαφορετικούς δεσμούς μιας φιλίας δικτυακής που δεν γνωρίζει πρόσωπα μα μόνο σκέψεις που αποτυπώνονται μέσα σε εικόνες, λόγια, στίχους, ήχους μουσικής.
Περίεργο δέσιμο μα έχει και αυτό τη μαγεία του!
Ο καθένας ξεχωριστός με την δική του προσωπικότητα επηρεάζει ανάλογα την ψυχική μου διάθεση και έτσι πλέκεται ο ιστός που μας κρατά δεμένους.
Ξεφυλλίζοντας τις σελίδες και τις αναρτήσεις μιας ζωής 3χρόνων ανακαλύπτω μεγάλες διαφορές στις πρώτες από τις σημερινές.
Τότε  έγραφα μ' έναν ενθουσιασμό μια αισιοδοξία και πολλή χιούμορ που συνόδευαν τα ταξίδια διαφυγής μου απ'την καθημερινότητα.
Τώρα ένα σύννεφο έχει σκεπάσει αυτόν τον ενθουσιασμό μια απαισιοδοξία βγαίνει από κάθε ταξίδι και με το στανιό βγαίνει το χαμόγελο απ'τα χείλη πλέον  ψάχνω τα δικά σας ταξίδια να με παρασύρουν μακριά απ'τα δικά μου προβλήματα.
Κοιτώντας πίσω στέκομαι στις αναδημοσιεύσεις που'χα κάνει τότε χωρίς να'μαι οπαδός καμιάς οργάνωσης και κανενός κόμματος είχα ευαισθητοποιηθεί μ'αυτά τα θέματα.
Τότε μου είχαν κάνει φοβερή εντύπωση και ομολογώ τώρα, και σε μένα φαίνονταν υπερβολικά!
Δυστυχώς μετά 3χρόνια βλέπω ότι επαληθεύονται όλα αυτά και δεν είναι σενάρια συνωμοσιολογίας
που πολλοί πιστεύουν η καθημερινότητα και η κατάντια μας τα αποδεικνύουν περίτρανα!
Η ζωή συνεχίζεται και'μεις καλούμαστε να δοκιμαστούμε μ'αυτές τις συνθήκες.
Ένα είναι σίγουρο ότι τα ταξίδια με μπουνάτσες αποτυπώνοντας τη  βαθυγάλανη θάλασσα που τόσο αγαπήσατε θα συνεχιστούν όσο τουλάχιστον μπορώ και ξεχνιέμαι πάνω της.
Με το φακό του Γιώργου και τις υπέροχες φωτό θα προσπαθούμε όσο μπορούμε να σας μεταφέρουμε στο κόσμο της μαγείας της.

Μια Σοκολατόπιτα έκανα για να σας γλυκάνω και να σας κρατήσω για  λίγο κοντά μου!


Στην υγειά μας λοιπόν,στην λευτέρωσή μας, στη ζωή που μας στερούν!
Εδώ κάθε χρόνο συνηθίζω να παρουσιάσω νέους φίλους που με κέρδισαν.
Τον Thomas the Barbarian με το φοβερό και πανέξυπνο χιούμορ του και τον giorgosklias με τρομερή ευαισθησία και τόσο αυθεντικό, αληθινό καλλιτέχνη της ζωής επισκεφτείτε τους θα σας εντυπωσιάσουν ο καθένας με τον τρόπο του!

76 σχόλια:

  1. Ευχομαι το αρμενακι να συνεχισει το ταξιδι του για οσα χρονια επιθυμεις και αντεχεις Ζουζου!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. zoyzoy φφφφφφφφφφφφφφφ(τσιγαρο ειν το φφφφφφφφφφφφφφφφ,,,,,,,,,ρε γαμωτο,τι ειναι αυτα που μου κανεις;;;;;;:):):)απο την μια ναι οκει μ "αρεσει"κ σε ευχαριστω,,,,αλλα πολλα ΜΕΓΑΛΑ λογια δεν ,,,,,ξανα φφφφφφφφφφ:)υσ1 2 κ 3 μαζι κανα πινακακι αμα αγοραζε κ κανεις καλα θα ητανε διοτι τυχαινει να καπνιζω κιολας:)κ χρωσταω σ οσους μιλανε ελληνικα,(δω που τα λεμε δεν ειναι και πολοι:(καποτε ρωτησα ενα μικρο κοριτσακι "γιατι ρε μικρουλα τις λεω ολοι μου λενε μπρραααααααααααβο αλλα ελαχιστοι αγοραζουνε;;;----ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΝΟΜΑ ΓΝΩΣΤΟ ΜΟΥ ΕΙΠΕ!!!!!!!!!!!!!!η καλυτερη απαντηση που πηρα ποτε!(κ αφου εγω το ανελυσα αυτο,καταληξα στο για νομπελ συμπερασμα κ οσκαρ μαζι,,,,οτι ο κοσμος τα τελευταια χρονια(150)αγοραζει ενα οποιοδηποτε προιον και το προιον ειδικα αν εχει ονομα,,,,¨"δινει" την ψευδαισθηση κ δειχνει την αξια του ανθρωπου,κ οχι του ΑΝΘΡΩΠΟΥ,,,ΕΝΙΓΟΥΕΙδεν ειμαι κ δεν θελω να γινω "πικασο"(ποιος ειναι αυτος;),,,θελω απλα να ΖΩ-ΓΡΑΦΙ ΖΩ!λεμε,υσ4:)η τεχνη του να ψαρευεις ειναι ανωτερη τις ζωγραφικης,,,,πρωτα τρως πινεις κ μετα ζωγραφιζεις η κανεις τα υπολοιπα,σε ευχαριστω,γιωργος σκλιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά! Κι ευχές πολλές... γιά κανένα Τζόκερ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΖΟΥΖΟΥ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!! Η ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ ΠΡΩΤΗ!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ! ΝΑ ΠΑΡΩ ΛΙΓΗ ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΙΤΑ! ΜΜΜ! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να εισαι εδω να μας ταξιδευεις οπως εσυ ξερεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τα εκατοστήσεις τα χρόνια στο μπλογκ, γλυκιά μου!
    Να συνεχίσεις να μας ταξιδεύεις στις όμορφες Ελληνικές θάλασσες και Ελληνικές ψυχές!!!!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χρόνια πολλά ρε,που θα πάει θα ξαναγελάσουμε, αν δεν μας παιθάνουν τα ζαρωμένα @@χιδια του Καράμπελα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά στο Αρμενάκι των ονείρων,της ελπίδας και του χαμόγελου...

    Είσαι και θα είσαι το διαδικτυακό δροσερό αεράκι του Αιγαίου μας που ξανοίγει τις ψυχές μας!!!

    Ελα κυρά μου να σε χορέψω
    ένα μπάλο σήμερα που γιορτάζει το σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και χαρούμενα στο Αρμενάκι!!! Παίρνω και το κομμάτι μου και πάω να το φάω! χα χα Φιλάκια! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλααααααααααααααα
    Να τα εκατοστησεις και να τις
    χιλιασεις τις αναρτησεις σου
    γλυκιά μου!
    Φιλια πολλααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. xronia polla sou euxomai kai ego!! :) na eisai pada kala!! kai na eisai "edo" na mas xarizeis omorfes anartiseis! polla filiaaa! :)kalo mina!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και θα συνεχίσουμε να συνταξιδευουμε μαζί σου,παρ'όλες τις φουρτούνες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εσύ ετοίμαζε ταξίδια και πάντα θα υπάρχουν ταξιδευτές να μοιράζονται τα όμορφα, τα άσχημα, τα δύσκολα.
    Ανοιχτά μυαλά χρειαζόμαστε και ανοιχτές θάλασσες. Αυτό δίνεις και μου αρέσει.

    Και χωρίς σοκολάτα πάλι εδώ θα ήμουν.
    Φιλιά θαλασσένια και πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εύχομα για πολύ-πολύ καιρό να στολίζεις τη μπλογκόσφαιρα με τις αναρτήσεις σου!

    φιλάκια πολλά ζουζουνίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ευχομαι τα καλυτερα πάντα υγεία και καλές διαθέσεις για αναρτήσεις....
    θέλω να σου γράψω ότι απο την πρώτη στιγμή που με φιλοξένησες στην σελίδα σου έμεινα εντυπωσιασμένος με το στήσιμο της σελίδας σου αλλά περισσότερο με τις αναρτήσεις σου για μένα αποτελει τύχη και τιμή που με φιλοξενείς εδώ μέσα και σε ευχαριστώ πολύ......να σαι πάντα καλά

    υ.γ.
    παρακαλώ απομακρίνεται την μικρούλα φούλη απο τα ποτά τα πίνει και ποιος την πιάνει μετά...χαχαχα....ναστε και οι δύο σας καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με μπουνάτσες και με μπωφόρια, πάντα να αρμενίζει το "Αρμενάκι", αιώνια!!
    Και από πλήρωμα....εδώ είμαστε!!
    Χρόνια Πολλά και Θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπημένη μου Ζουζού
    ΧΙΛΙΕΣ ΕΥΧΕΣ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για το ιστολόγιό σου.
    Εύχομαι ό,τι καλύτερο για σένα και για τη σελίδα σου. Με μαχητικότητα και με τη δύναμη που σε διακρίνει. Υγεία και πολλές-πολλές αναρτήσεις ακόμα!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ λοιπόν !!!
    Πάντα άφθονο κέφι, ζωντάνια ενέργεια και διάθεση (παρά τις σημερινές αντιξοότητες).
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά στο Αρμενάκι σου Zουζού μου και στα δύσκολα και στα εύκολα να είσαι κοντά μας!

    Ευχαριστούμε για τα κεράσματα και για τις "νέες γνωριμίες" :-)

    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να ζήσεις αρμενάκι
    και χρόνια πολλά,
    η zoyzoy να τα γράφει
    κι ο Γιώργος να τραβά (φωτογραφίες).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σοκολατόπιτες και σαμπάνια... μεγαλεία. Καλή συνέχεια και καλή υπομονή zoyzoyka, σε εσένα και σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τσακώνω ενα κομμάτι σοκολατόπιτα και εύχομαι να εισαι εδω πολλά χρόνια. Εχω πει οτι εισαι πλεον ενα απο τα καλά μπλογκς που παρακολουθώ, για την θεματολογία σου και την ποικιλία σου, την αγάπη για τη θάλασσα που κι εγω εχω πολλή, για τις εικόνες σου και ολα αυτά που διαβάζουμε ακόμα κι οταν δεν σχολιάζουμε.
    Τις φουρτούνες δε θα τις φοβηθείς, θα παλέψεις, δεν εχει πάντα μπουνάτσα.
    Να 'σαι καλά, Αρμενάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν κατάφερα να σε διαβάσω. Θα επανέλθω όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αντωνης ❤
    Σ'ευχαριστώ Αντώνη και το εκτιμώ πολύ που βρίσκεσαι πάντα εδώ!
    Εύχομαι πολύ σύντομα να βρούμε το "παλιό μας κέφι"

    Καλό μήνα να'χεις με φιλιά θαλασσινά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γιώργος ❤
    Κατ'αρχάς πρέπει να κόψεις το κάπνισμα πολύ καπνίζεις και κοστίζει!

    Καλά εδώ κάπνιζε ελεύθερα δεν υπάρχει πρόβλημα:))
    Και δεύτερον πρέπει να φτιάξεις τ'ονομα, που σου'πε το κοριτσάκι βάλε ένα ψευδώνυμο παιδί μου κάτι πιασάρικο ξέρεις εσύ στην τελική φτιάξε και ένα logo να περνάει!
    Μετά το χρήμα θα'ρθει μόνο του αν βρεί δηλαδή το δρόμο γιατί μάλλον στραβό είναι και δεν ξέρει που πάει!

    Υπομονή όλα θα'ρθουν αν τα κυνηγάς:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. εργδημεργ❤
    Να'σαι καλά το ίδια αντεύχομαι για σένα γιατί εγώ δεν γράφω και δεν βλέπω να μου πέφτει!

    Μα είναι η μόνη λύση, στα χάλια μας πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Effie's Sweet Home Designs ❤

    Να πάρεις,είναι τέλεια!

    Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου καλό μήνα
    με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. gnostosagnostos❤
    Θα προσπαθήσω γναν!

    καλό σου μήνα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. stavroulazerva ❤
    Σ'ευχαριστώ για τις γλυκές ευχές σου!
    Ελπίζω να μη χάσουμε το κέφι μας γιατί οδεύουμε σε πολύ δύσκολους καιρούς!

    Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΦΟΥΛΗ ❤
    Ασε γιατί σήμερα άκουσα ότι αυτή η κατάσταση θα κρατήσει 10χρόνια και απογοητεύτηκα τελείως λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. kariatida62 ❤
    Xa!xa!
    Ελα! μέσα είμαι για χορό και διασκέδαση ξέρεις πόσο ανάγκη το'χουμε αυτές τις μέρες να ξεφύγουμε!

    Δεν θ'αργήσεις να γίνεις και'συ νησιώτισσα μου φαίνεται:))

    Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Marie❤
    Καλώς ήρθες ευχαριστώ για τις ευχές!
    Να'χουμε όλοι καλό μήνα να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. D.Angel ❤
    Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!

    Φιλί θαλασσινό για καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Leviathan ❤

    Να'σαι καλά σ'ευχαριστώ!
    Εύχομαι να'ναι καλό ο μήνας για όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. VAD❤
    Ευχαριστώ Βασίλη τουλάχιστον να τις περνάμε μαζί όλοι να ξεχνιόμαστε λίγο!

    Καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Thalassenia ❤
    Θαλασσένια μου τι γλυκιά που είσαι γιαυτό δεν χρειάζεσαι τη σοκολατόπιτα!

    Σ'ευχαριστώ κοπέλα μου καλό μήνα σου εύχομαι και θα'μαστε εδώ να ξανοιγόμαστε στα πέλαγα ατενίζοντας με ελπίδα το μέλλον!

    Φιλί θαλασσινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ ❤
    Ευχαριστώ όλους εσάς που με συντροφεύετε στα ταξίδια του μυαλού και της θάλασσας!

    Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. homemade ❤
    Παναγιώτη μου είσαι από τους πρώτους αναγνώστες μου και δεν ξεχνώ την πρώτη φορά που σ'ειχα διαβάσει και είχα συγκινηθεί.

    Εγώ σ'ευχαριστώ που συνεχίζεις μέσα σ'αυτά τα χρόνια και μου ανταποδίδεις τη φιλία σου!

    Υ/Γ Αν της πάρουμε το ποτό καήκαμε.
    Καλύτερα να την ντύνεις παρά να την ποτίζεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ ❤
    Σταύρο σ'ευχαριστώ για την υποστήριξη!
    Ελπίζω τουλάχιστον να γλυκαίνω με τις θαλασσινές μου αναρτήσεις τη φουρτουνιασμένη μας ζωή.

    Καλό μήνα με θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μελίτη ❤
    Γλυκιά μου είσαι απ'τις καλύτερες και ωραιότερες δικτυακές παρέες μου!
    Σ'ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου
    με συγκινείς πραγματικά!
    Ελπίζω οι φουρτούνες μας να μην κρατήσουν σφιγμένα τα χείλη μας για πολύ!


    Καλό μήνα εύχομαι και'γω
    με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Margo ❤
    Σ'ευχαριστώ γειτόνισσα να'σαι καλά και'συ να μας ταξιδεύεις με τον τρόπο σου από μουσικές και εικόνες μαγευτικές!

    Καλό μήνα γλυκιά μου
    με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. kaliteros❤
    Σ'ευχαριστώ!
    Αμα λέω ότι έχω κάνει τους kalitero-ys φίλους εδώ μέσα το εννοώ:))

    Φιλιά θαλασσινά για καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Virgo ❤
    Σαν Ταύρος καλή μου αρέσκομαι στις απολαύσεις για μένα και τους φίλους μου:))

    Σ'ευχαριστώ να'σαι καλά καλό μήνα να'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. tzonakos ❤
    Τζόνυ και'γω δεν θα ξεχάσω ότι με την δική σου βοήθεια βγήκα στη νετ,που δεν ήξερα που παν τα 4.
    Και δεν θα πάψω να σ'ευχαριστώ συνέχεια.

    Μωρέ οι φουρτούνες της θάλασσας φαίνονται πιο προσβάσιμες απ'αυτές που καλούμαστε να παλέψουμε με τους σαπιοκυλιάδες που μπλέξαμε!

    Πρέπει όμως ν'αντισταθούμε σαν γερά σκαριά με καλούς καπετάνιους!

    Κουράγιο σ'ολους μας και καλό μήνα να'χουμε πρωτίστως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. χρόνια υπέροχα και πολλά αρμενάκι και με πολλά μαγικά αρμενίσματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κουμπαρα καλησπερα.

    Χρονια πολλα σου ευχομαι να τα εκατοστησεις, παντα με κεφι και χαρα εσυ να αρμενιζεις!

    Καλη συνεχεια και μπολικο κουραγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Να ζησουμε να αρμενιζουμε τα πελαγα γλυκεια μου!! Που θα παει θα την ξαναβρουμε την αισιοδοξια μας, το χαμογελο μας!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Να ζήσεις αρμενακι και χρόνια πολλά!!!!Πολλες ευχες και πολλα φιλια zoyzoy μου!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χρόνια πολλά στο μπλογκί σου, λοιπόν, και να τα χιλιάσεις.
    Ως προα τα λοιπά, να ξεκαθαρίσουμε κάτι: μελετώντας την ανθρώπινη και ελληνική ιστορία διαπιστώνουμε πως οι περίοδοι ευημερίας ήταν ελάχιστες και σύντομες.
    Κατά παράδοξο τρόπο, εμείς νομίσαμε πως μπορούμε να ζούμε πάντα άνετα και πλούσια!
    Και τώρα, που ξαναπέφτουμε στα κυβικά μας, μας κακοφαίνεται!

    Πάντως, πολύ τυχερός ο Γιώργος που έχει τέτοια γυναικάρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ζουζούκα μου να είναι πολλά τα χρόνια που θα μας αρμενίζεις με τον τρόπο που σε αγαπήσαμε!
    Μελένια φιλιά!
    Θαλασσινή αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ❤
    Δεν πειράζει και μόνο που πέρασες μου'δωσες χαρά!

    Καλό μήνα εύχομαι θα τα πούμε όταν ανεβάσεις τη συνέχεια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. εύα ❤
    Καλώς ήρθες Ευα στ'αρμενάκι!
    Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου αυτό
    ευελπιστώ και'γω στα μαγικά και άπάνεμα αρμενίσματα!

    Φιλί θαλασσινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. kaliakouda ❤
    Ευχαριστώ κουμπάρε
    θα το χρειαστώ το κουράγιο για τις επόμενες μέρες γιατί πολύ βαριές έρχονται για τις πλάτες μας!

    Καλό μήνα εύχομαι με θαλασσινά ντόπια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Marouli ❤
    Χλωμό το κόβω γλυκιά μου τουλάχιστον και για το 12!
    Αλλά δεν θα πάψουμε να ελπίζουμε!

    Καλό μήνα γλυκιά μου με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Iανος ❤
    Σ'ευχαριστώ να'σαι καλά να με μαγεύεις με τις αναρτήσεις σου!

    Καλό μήνα με θαλασσινά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ασκαρδαμυκτί ❤
    Εσένα τι θα σε κάνω που όλο μου βγαίνεις με κόκκινο??

    Σ'ευχαριστώ για τις ευχές και τις φιλοφρονήσεις!

    Αλλά το να'χει ένας άνθρωπος μια δουλειά και μια οικογένεια ένα αξιοσέβαστο μισθό δεν πιστεύω να'ναι άνεση και πλούτος.
    Αν αυτή η κρίση ήταν για όλους τους πολίτες αυτής της χώρας δεν θα'χα καμία αντίρρηση!
    Οχι όμως να στύβεις και να χτυπάς αλύπητα τους μισθωτούς και συνταξιούχους επειδή είναι εύκολη λία και ν'αφήνεις τους κεφαλαιούχους και τους λωποδύτες ακέραιους!

    Εκεί είναι η μεγάλη μας διαφωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. alex ❤
    Σ΄ευχαριστώ!
    Να'σαι καλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Γιαγιά Αντιγόνη❤
    Γλυκιά μου Αντιγόνη σ'ευχαριστώ και'συ να'σαι γερή και δυνατή ν'ακουλουθείς πάντα τα ταξίδια μου και'γω να χάνομαι στις ιστορίες του τετραδίου σου!

    Φιλιά θαλασσινά για καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. zoyzoy ονομα εχω:)Γιωργος Σκλιας,κ τα λεφτα ερχονται οταν δεν τα κυνηγας αλλα κυριως οταν δεν ειναι αυτοσκοπος!!!!:):):):)ξαναλεω η τεχνη του να ζεις ειναι ανωτερη τις ζωγραφικης!:)το "ονομα" θα το φτιαξω σιγα σιγα κ ΑΝ το αξιζω χωρις "συμβιβασμους σε φλωρογκαλερι":::::::::::::::)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Κεράστηκα από την υπέροχη τούρτα σου και σου εύχομαι ολόψυχα να τα εκατοστήσει το blog σου!!!
    Να είναι πάντα γεμάτο από καλούς φίλους!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Όπως λέει η τούρτα ...
    Τα καλύτερα έρχονται !!!
    Να τα κατοστήσεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Μέσα σε 3 χρόνια γέμισες εικόνες, συναισθήματα, αναμνήσεις...

    Είτε χαμογελάς είτε δακρύζεις τούτο εδώ το μέρος είναι κομμάτι της ψυχής σου...

    Συνέχισε να γράφεις για ότι σε κάνει να νιώθεις καλύτερα...

    Πάνω απ' όλα υγεία & όλα τα υπόλοιπα χάνονται στα κύματα της θάλασσας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ❤ giorgosklias
    Σε πειράζω!
    Εύχομαι πολύ γρήγορα να γίνεις ο Πικάσο,ο Σαλβαντόρ Νταλί(όχι αυτός ήταν τρελός) της Ελλάδας και να'χεις αυτά που εσύ επιθυμείς και επιδιώκεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ❤ magda
    Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!
    Μα είναι γεμάτο απ'τους καλύτερους μπλόγκερς δεν έχω παράπονο!
    Να'σαστε καλά για την αγάπη που μου χαρίζετε απλόχερα!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ❤ Side21
    Αχ! αυτά τα καλύτερα περιμένω!
    Οχι εδώ μέσα εδώ μια χαρά είναι έξω τα περιμένω μα δεν τα βλέπω!

    Να'σαι καλά καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ❤ Vangel Greko
    Σ'ευχαριτώ που'σαι εδώ και με στηρίζεις!

    Μακάρι να χάνονταν στα κύματα της θάλασσας όλα αυτά που μας πικρένουν έλα όμως που ξαναβγαίνουν σαν τους αφρούς της στις φουρτούνες!

    Σ'ευχαριστώ φίλε μου
    φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αν μπορούσε κανείς να δει τις γυναίκες 20 χρόνια μετά,δεν θα τις παντρευόταν 20 χρόνια πριν.
    Georges Feydeau, Γάλλος συγγραφέας

    Αν μπορούσε κανείς να δει το blog της zoyzoy 20 χρόνια μετά,δεν θα το διάβαζε 20 χρόνια πριν.
    Xristin, Ελληνίδα χαχαχούχα γυνή
    Χα!Χα!Χα!

    Να είσαι καλά και εμείς καλύτερα για να σε διαβάζουμε!
    Φιλούρες απο τα βάθη της καρδιάς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Εύχομαι να Αρμενίζεις πολλά πολλά χρόνια με ωραίες αναρτήσεις.
    Χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Χρόνια Πολλά σου εύχομαι και να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου!
    Είναι αλήθεια ότι με ταξιεύεις, πότε στη θάλασσα και πότε στο βουνό. Με τις υποχρεώσεις μου τελικά μόνο σε σένα απαντώ γιατί με κάνεις και ξεφεύγω!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. xristin ❤
    Αυτό είναι σίγουρο ότι θα'ναι για τα μπάζα το βλόγκ μου!

    Αλλά ο συγγραφέας δεν μας είπε αν ξέραμε τη γρουσουζιά που θα'χει ο άντρας μετά 20χρόνια σιγά μην του καθόμασταν:))

    Σ'ευχαριστώ κούκλα
    φιλιά θαλασσινά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μarion,❤
    Καλώς ήρθες καλή μου στ'αρμενάκι!
    Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου να χαίρεσαι και'συ την κορούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Άθεος❤
    Τι λες έχω αυτή την τιμή:))
    Σ'ευχαριστώ για τις ευχές!
    Και να βρίσκεις χρόνο και για άλλα χαλαρά θέματα να μη μονοπωλώ εγώ τις ώρες ξενοιασιάς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΕΛΕΝΑΡΑ
    ΠΕΡ4ΑΣΑΝ ΚΙΟΛΑΣ Ν3
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ 1000Σ
    ΑΝ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΥ ΑΛΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟΚΕΡΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ
    Α ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΟ ΜΟΛΕΜΑΚΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΕΞΑΡΤΑΤΕ \
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ
    ΣΤΕΡΓΙΑΝΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΓΟΓΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΡΙΑ ΝΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Α ΞΕΖΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΔΕΝ ΠΟΛΥΜΠΕΝΟ ΣΤΟ ΝΕΤ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΜΠΕΝΩ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΟΥ
    ΜΑΤΣ ΜΟΥΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. MOLEMOU❤
    Νικόλα!
    Σ'ευχαριστώ για τις ευχές!
    Τι έγινες εσύ και χάθηκες?
    Πολύχρονος για την γιορτή σου!
    Και'γω δεν σε ξεχνώ από τους πρώτους μου αναγνώστες.
    Να το χαίρεστε το νέο Μολεμάκι βλέπω μεγάλωσε η οικογένεια:))
    Και μακάρι να τα καταφέρετε να σας δω και από κοντά!

    Το βλέπω που δεν μπαίνεις πιά πρέπει να'μην είσαι ούτε καν στη σελίδα σου!

    Χάρηκα πολύ
    καλά να περνάς
    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΛΙΓΟ ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΜΙΝΗ ΜΑΡΚΕΤ ,ΔΙΝΟ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗ ΦΑΜΙΛΙΑ ΜΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΑ ΓΚΗ

    ΕΘΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ
    ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΙΝΗΓΙΑ ΣΤΟ GOGO

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top