Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Ευχές...με Χριστουγεννιάτικες δίπλες..!


Μπορεί φέτος να μη στόλισα  αλλά δεν γίνεται αυτές τις μέρες να μη μοσχοβολήσει το σπίτι Χριστουγεννιάτικες λιχουδιές.
Άλλωστε είναι χαρά για μένα αυτές τις μέρες να ετοιμάζω τα παραδοσιακά γλυκά με αγνά υλικά και φτιαγμένα με μεράκι.
Θυσιάζω αρκετό χρόνο στη κουζίνα για την ετοιμασία τους,αλλά πάντα βγαίνω κερδισμένη απ'το αποτέλεσμα.

Και αφού η οικονομική κατάσταση δεν μας επιτρέπει φέτος για δωράκια είναι ό,τι καλύτερο να προσφέρω στους δικούς μου ανθρώπους δώρα καρδιάς με τις ευχές μου στις επισκέψεις μου.

Εκτός απ'τα φοινίκια (μελομακάρονα) κάθε χρόνο φτιάχνω και τις δίπλες που μας αρέσουν ιδιαίτερα.
Για τη παρασκευή τους χρειάστηκα:
1πακέτο αλεύρι φουσκώνει μόνο του(απ)
1κούπα ζάχαρη άχνη
4αυγά
3κουταλιές κονιάκ
3κουταλιές λαδι
ξύσμα από 1πορτοκάλι
το χυμό 1λεμονιού
1πρεζα αλάτι
Αλεύρι όσο πάρει.
Χτυπάω καλά τ'αυγά με σύρμα ή πιρούνι και την άχνη ζάχαρη να λιώσει προσθέτω το ξύσμα πορτοκαλιού και όλα τα υγρά(λάδι,κονιάκ,χυμό λεμονιού)
Αν θέλετε αντί για χυμό λεμονιού βάζετε του πορτοκαλιού αλλά πιστεύω το λεμόνι σπάει τη μυρωδιά του αυγού και οι δίπλες μου δεν έχουν αυτή την έντονη μυρωδιά.
Στο μείγμα υγρών προσθέτω το αλεύρι με το αλάτι σιγά σιγά  αφού το έχω κοσκινίσει να φύγουν τυχόν ξένα υλικά και ζυμώνω ώσπου να γίνει μια ζύμη σφιχτή.
Αφήνω τη ζύμη 1ώρα να ξεκουραστεί και μετά παίρνω τον πλάστη και ένα ένα μπαλάκι της δίνω και καταλαβαίνει.
Βγάζω επάνω της όλα το στρες των γιορτών γυμνάζω μπράτσα και κοιλιακούς και συνάμα ανοίγω ψιλό φιλαράκι!
Είναι η πιο δύσκολη φάση αυτή.
Για το άνοιγμα της ζύμης χρησιμοποιώ νισεστέ (κορν-φλάουρ)!
Κόβω με το ειδικό ροδάκι λουρίδες.
Και τις κρατώ στην άκρη ώσπου να τελειώσω όλη τη ζύμη.
Σ'ενα μεγάλο τηγάνι βάζω ελαιόλαδο ή αραβοσιτέλαιο να κάψει και τηγανίζω γυρίζοντας τις δίπλες με πιρούνι όσο τηγανίζονται.
Θέλουν μεγάλο τηγάνι ώστε να υπάρχει χώρος γιατί κατά το τηγάνισμα φουσκώνουν και διπλασιάζουν τον όγκο τους.
Αμέσως παίρνουν χρώμα και θέλουν γύρισμα στο λεπτό γιατί αρπάζουν γρήγορα.
Δεν χρειάζεται να'χετε το μάτι σε υψηλή θερμοκρασία σε μέτρια τις προλαβαίνετε καλύτερα.
Στο μεταξύ έχετε έτοιμο σιρόπι βράζοντας για 3λεπτά
1κούπα μέλι
1κούπα ζάχαρη
2κόυπες νερό
1φλούδα λεμόνι ή 1ξυλάκι κανέλας.
Τις αφήνετε στο ζεστό σιρόπι για 3-4λεπτά ενώ τις γυρίζετε και απ'την άλλη πλευρά.
Βγάζουμε με τρυπητή κουτάλα και τις πασπαλίζουμε με καρύδια χοντροκομμένα και κανέλα.
Γίνονται αφρός και δεν μυρίζουν αυγουλίλα.
Τις στολίζουμε στο τραπέζι και περιμένουμε τους καλικάντζαρους να κάνουν επιδρομή!
Ευτυχώς που στόλισα 2πιατέλες γιατί οι δικοί μου αποδείχτηκαν πολύ άτακτοι και λαίμαργοι!

Χαρούμενα και Ευτυχισμένα Οικογενειακά Χριστούγεννα σε όλους!!




62 σχόλια:

  1. Καλά Χριστούγεννα zoyzoyνα μου!
    Του χρόνου.. καλύτερα...
    Οι μυρωδιές να μοσχοβολούν στο σπίτι σου!
    Τα δώρα από τα χεράκια σου τα καλύτερα!
    Δεν είναι καιρός για φιγούρες.. όλοι έχουμε μαζευτεί στα χειροποίητα!
    Είναι και με μεράκι φτιαγμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω νοστιμιες, μπραβο ΖΖ!

    Καλα Χριστουγεννα να περασετε, με υγεια και χαρα στο σπιτικο σας!

    Και του χρονου λευτεροι!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και του χρονου ζουζου να εισαι καλα να ξαναφτιαξεις!!!
    Ευχομαι απο καρδιας καλες γιορτες,καλα να περασετε με υγεια πανω απ'ολα!!!
    Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΖΟΥΖΟΥ ΜΟΥ,
    ΤΙ ΝΟΣΤΙΜΕΣ ΔΙΠΛΕΣ ΞΕΡΟΨΗΜΕΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ; ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΝΙΑΚ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΑΒΓΟΥΛΙΛΑ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΩ ΦΥΛΛΟ. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφού μου τα εχεις έτοιμα,να κλειστω κι εγω μέσ' στην κουζίνα;:)Τσιμπάω κι ευχομαι Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. deixnoun pedanostimes!!! poli kala Xristougenna!! igeia, xara, eutixia euxomai!! polla polla filiaaa! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλοφάγωτα να ναι!
    Καλά Χριστούγεννα γλυκιά μου
    Να περάσετε όμορφα!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κουμπαρα καλησπερα.

    Πολυ καλες γιορτες σου ευχομαι να περασεις, με υγεια και οτι επιθυμεις...να το παθεις!

    Να χαιρεσαι την οικογεμεια σου.

    Να ειμαστε καλα και του χρονου κι οποιος πει κακο για μας...να βγει το ματι του σαν λουκουμας!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μόνο δίπλες;;;
    Μην σου πω και τρίπλες!!
    Πέρνα και θα καταλάβεις.
    Καλές γιορτές, καλή προτωχρονιά.
    Φιλιά στο νησί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να μην δει αυτή την ανάρτηση ο άντρας μου θα με φάει πάλι που δεν του φτιάχνω δίπλες:-))

    Χρόνια πολλά Ζουζού μου με υγεία και ότι ποθεί η καρδιά σου για σένα και όσους αγαπάς!

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιαγιά Αντιγόνη❤
    Και τα δικά σου χεράκια φτιάχνουν θαύματα με μεράκι και αγάπη!
    Να'χουμε Χαρούμενες γιορτές όλοι
    με τους ανθρώπους που αγαπάμε!

    Φιλιά θαλασσινά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αντωνης ❤
    Αμήν Αντώνη για το λεύτεροι λέω:))

    Να'χουμε όλοι Χαρούμενα Χριστούγεννα στη θαλπωρή του σπιτικού μας να ξεχαστούμε λίγο απ'τα προβλήματα τα καθημερινά!

    Φίλησε μου τον πιτσιρικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. gwgoyla ❤
    Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!
    Να'χεις και'συ Χαρούμενες γιορτές με τους ανθρώπους που αγαπάς!

    Με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Effie's Sweet Home Designs ❤
    Είδες για να παίρνω φωτογραφίες μου'γιναν λίγο μελαχρινές.
    Αν προσέξεις τις συνταγές έχουν όλες ή κονιάκ,ή λικέρ, μέχρι και ούζο έχω δει!

    Να τις φτιάξεις είναι υπέροχες!

    Να'σαι καλά
    Με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ❤ VAD
    Φάε τώρα που'ναι ευκαιρία γιατί δεν τα'βλέπω να μένουν για πολύ ακόμα:))

    Να'σαι καλά Καλά Χριστούγεννα να'χουμε όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ❤ Leviathan
    Καλά Χριστούγεννα και σε σένα με τους ανθρώπους που αγαπάς!

    Με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ❤ D.Angel
    Καλά Χριστούγεννα να'χουμε όλοι Χαρούμενα και ευτυχισμένα!

    Και πολλά φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ❤ kaliakouda
    Κουμπάρε
    επίσης να'μαστε καλά και κουράγιο να βρούμε!

    Καλά η τελευταία σου ατάκα είναι βέρα Συριανή και λύθηκα στα γέλια!

    Τις ευχές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχαριστούμε για τα γλυκά και Καλά Ηλιούγεννα
    να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. kaliteros ❤
    Xa!xa!
    Είπαμε εσύ είσαι σ'αλλη κατηγορία!

    Καλά να περάσεις
    αυτέ τις μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Margo ❤
    Εχουν μπελά η αλήθεια είναι!

    Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!
    Να'χεις και συ όμορφες και χαρούμενες γιορτές εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άθεος ❤
    Είναι απ'τις πρώτες αναρτήσεις σου πιθανόν δεν έχω διαβάσει ή έχω ξεχάσει και'χεις τόσα σχόλια?

    Σ'ευχαριστώ να περάσεις χαρούμενα αυτές τις μέρες εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τις μέρες των γιορτών κάντε ένα Δώρο Ελληνικό από ελληνικό κατάστημα.
    Εύχομαι υγεία και τύχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό που ποτέ δεν κατάλαβα γιατί λέτε να ξεκουραστεί η ζύμη; έσκαβε; το αντίθετο εσένα βγήκε η πίστη να την φτιάξεις..τες πα
    ζήλεψα τις δίπλες και ξεδίπλωτες μου αρέσουν!!
    Καλά Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. και όμως φέτος δίνεις τα πιο ακριβά δώρα......να σαι καλά...ευχομαι καλές γιορτές υγεία και χαρά...καλά χριστούγεννα....μμμμ..ωραία μυρωδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά, και καλές γιορτές να έχεις.
    Και ασε τις δίπλες. Είμαι σε δίαιτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Με κάτι τέτοια μάς ανάβεις τα αίματα και δεν ξέρω ποια μέρα θα σε φάμε μαζί με τα ρούχα, τις δίπλες και τα μελομακάρονά σου!

    Άντε, καλές γιορτές, και του χρόνου καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γεια σου πάλι zoyzoy.
    1)Αν είχες διαβάσει αυτή την ανάρτηση του Άθεου, να είσαι σίγουρη οτι θα τη θυμόσουνα. Να τη διαβάσεις και συνιστώ σε όλους να τη διαβάσουν.
    2) Σόρυ Άθεε για την αυθόρμητη πρωτοβουλία, αλλά έτσι ένιωσα...αυτό έκανα.
    3)Σόρυ για την ανορθογραφία στο προηγούμενο σχόλιο.
    4) Στη σοκολατόπιτα σε ρώτησα αν βάζουμε μέλι, εδώ να σε ρωτήσω εάν μπορούμε να βάλουμε σοκολάτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ελένη καλημέρα !
    Σου ευχομαι εγκάρδια καλές γιορτές με Υγεία και Αγάπη για σένα και την οικογένειά σου !

    (Πολύ νόστιμες οι δίπλες σου, και του χρόνου με Υγεία )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΖΟΥΖΟΥ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όπως λέει και ο kaliteros αν την είχες διαβάσει θα την θυμώσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ♫♫♫ Feliz Natal!!!


    …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Feliz' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Navidad . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥
    Que o Natal não seja apenas uma data, mas um estado de espírito a nos orientar a vida.

    FELIZ NATAL!!!
    Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ❤ Dyer
    Αν είχαμε Ευρούδια σίγουρα τα δώρα απο Ελληνικά μαγαζιά θα'ταν.
    Ωστόσο τα υλικά για τα γλυκά είναι όλα Ελληνικά!

    Να σου ευχηθώ από'δω Χαρούμενες διακοπές να κάνεις με τους ανθρώπους που αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ❤ ΦΟΥΛΗ
    Οταν κάνεις εσύ ζύμη κάτσε ξεκουράσου καμιά ώρα και θα'ναι εντάξει μετά!

    Μα καμία σχέση με ζύμες και ζυμάρια μόνο με τα ξίδια έχεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ❤ homemade
    Γατούλη σ'ευχαριστώ!

    Καλές γιορτές να'χεις με τους ανθρώπους που αγαπάς εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ❤ Ασκαρδαμυκτί
    Δεν τρώγομαι εγώ με τίποτα λέμε:))

    Καλά να περάσεις εύχομαι αυτές τις μέρες μ'αυτούς που σ'αγαπούν:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ❤ kaliteros
    1)Να ησυχάσω λίγο αυτές τις μέρες και θα ρίξω ένα διάβασμα!

    3)Εγώ γιατί δεν το κατάλαβα ακόμα ψάχνω να βρω το λάθος(Είμαι αδιόρθωτη!)

    4)Αμα σου λέω είσαι σε "άλλη" κατηγορία δεν με πιστεύεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ❤ Ι.Dinos

    Σ'ευχαριστώ!
    Επίσης να περάσετε τις πιο τρυφερές τις πιο χαρούμενες γιορτές!

    Για να'χουμε κουράγιο για τις υπόλοιπες δύσκολες μέρες που μας περιμένουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ❤Effie's Sweet Home Designs
    Εφη μου σ'ευχαριστώ!

    Χαρούμενες και ευτυχισμένες γιορτές εύχομαι και'γω!

    Με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ❤ Άθεος
    Μπορεί...!
    Δεν θυμάμαι πότε ξεκίνησα να σε διαβάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ❤ Magia da Inês

    Independentemente Feliz Natal com o coração cheio de amor do espírito de Natal!

    Com frutos do mar beijos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!! ΩΡΑΙΑ ΓΛΥΚΑΚΙΑ ΒΛΕΠΩ! ΧΙΧΙΧΙ ΠΑΙΡΝΩ ΕΝΑ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλά Χριστούγεννα, με υγεία!!!!
    Φιλιά πολλά πολλά με γλύκα από τις δίπλες που μας έφτιαξες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρόνια Πολλά και ότι επιθυμείς κοντά στους αγαπημένους σου ανθρώπους, γεμάτη ζεστασιά κι αγάπη.
    Οι δίπλες δεν μου πολυαρέσουν εκτός κι αν κολυμπάνε σε πραγματικό θυμαρίσιο μέλι.
    Μου φαίνονται και φασαρία να τις φτιάξω αλλα τίποτε δεν αποκλείεται αν μου τη βαρέσει να το κάνω :)
    Χρονια Πολλάαααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χρόνια πολλά Ζουζούνι μου..με υγεία καί αγάπη..να εισαι πάντα καλά με τους αγαπημένους και τήν οικογένειά σου..φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ❤ Zeta Mp
    Χρόνια Πολλά γλυκιά μου!
    Χαρούμενη και ευτυχισμένη να'σαι πάντα!

    Να πάρεις πολλά και
    φιλιά θαλασσινά από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ❤ stavroulazerva
    Χρόνια μας Πολλά με υγεία και ευτυχία εύχομαι να'ναι από δω και πέρα!

    Με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ❤ tzonakos
    Εγώ πάλι ξετρελαίνομαι αν και κάνω δεν έπεσα με τη μούρη για να μη γίνω σα τετρ άφιλη ντουλάπα!
    Είναι για γερούς παίχτες σκέτος μπελάς.

    Χρόνια μας πολλά με υγειά και ευτυχία εύχομαι για όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ❤ Φωτεινή
    Να'σαι καλά κοπέλα μου εύχομαι και'γω αγάπη,χαρά συμπόνοια να'ναι τα δώρα που θα σου χαρίσουν απλόχερα όλοι αυτές τις γιορτές!


    Με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πήρα τις ευχές σου στο μπλοκ μου.
    Ήρθα στο σπιτικό σου το γεμάτο με τα παραδοσιακά καλούδια.Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα .
    Στο παρακάτω σύνδεσμο σου στέλνω μια πανέμορφη Χριστούγεννα την έστειλα σε όλους τους γνωστούς μου μπλόκερ.
    http://ak.imgag.com/imgag/product/preview/flash/bws8Shell_fps24.swf?ihost=http://ak.imgag.com/imgag&brandldrPath=/product/full/el/&cardNum=/product/full/ap/3166187/graphic1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. μμμμμ......... ξερογλύφομαι... τι λαχταριστές που φαίνονται οι δίπλες σου!

    Και του χρόνου Ζoyzoy μου!
    Καλές γιορτές μοσχοβολιστές, γεμάτες αγάπη και γλύκα...
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. zoyzoy καλά χριστούγεννα με υγεία χαρά και ευτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χρόνια πολλά!
    Και βέβαια, εκτός από χιουμορίστα, είσαι και θαυμάσια νοικοκυρά!!!
    Υπέροχες οι δίπλες σου!
    Εύχομαι να είναι ευλογημένη η σημερινή μέρα για το σπιτικό σου!
    Να έχετε υγεία και χαρά!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. α Κενταύρου❤
    Σ'ευχαριστώ είναι πανέμορφη η κάρτα σου!

    Καλό κουράγιο να'χουμε όλοι σ'αυτή τη δύσκολη περίοδο της ζωής μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. marianaonice ❤

    Αμήν Μαριάννα μου Καλές και ευλογημένες να'ναι για όλο τον κόσμο!
    Και ιδιαίτερα γι αυτούς που έχουν πραγματικά ανάγκη!

    Φιλί θαλασσινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. alex ❤
    Καλές γιορτές να'χουμε όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. magda ❤

    Σ'ευχαριστώ κοπέλα μου!
    Κάνω ότι περνά απ'το χέρι μου να'ναι ιδιαίτερες αυτές οι μέρες με τις πατροπαράδοτες συνταγές τουλάχιστον γιατί σιγά σιγά αρχίζουν να φθείρονται και να χάνουν το αρχικό τους νόημα!

    Καλές γιορτές να'χουμε
    και πολλά φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Χρόνια πολλά και από εδώ,με ευτυχία και πάνω απ'όλα υγεία!
    Να είσαι καλά και είθε ο καινούργιος χρόνος να φέρει αυτό που ζητά ο καθένας από μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΝΑΝΤΙΑ ❤
    Σ'ευχαριστώ κορίτσι μου!
    Μακάρι από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί γιατί προβλέπεται πολύ δύσκολος ο επόμενος!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ναι, μα κάτι θυμόμουν!
    Ηταν μετά 1χρόνο από τότε που το'χες δημοσιεύσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top