Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Μπεκάτσες...βασίλισσες .. κοκκινιστές με πιλάφι..!


Εκτός από ψαράς ο συμβίος μου είναι δυστυχώς για μένα. (θα καταλάβεις πιο κάτω το λόγο) και δεινός κυνηγός, όχι δολοφόνος.
Η άδεια του δηλαδή δεν του επιτρέπει να "καθαρίζει" παχύδερμα που μας ταλαιπωρούν και μας δυσκολεύουν τη ζωή.
Φέτος λοιπόν λένε και οι άλλοι κυνηγοί ότι είναι πολύ καλή χρονιά, μου έχει φέρει πολλά πουλιά,μη γελάς καλέ αυτά εννοώ!

Τι τσίχλες,τι γιανακότσιχλες,τι κοτσίφια,τι μπεκάτσες ακόμα και φάσες καλά μιλάμε έχω γίνει ξεφτέρι στην αναγνώρισή τους ούτε "πόιντερ " να'μουν !

Και μη μου αρχίσεις τώρα τα φιλοζωικά σου και περί οικολογικού περιβάλλοντος, γιατί όταν μαγείρευα τα σαλιγκάρια δεν είπες τσιμουδιά και ξερογλιφώσουν κιόλας.
Μόνο σ'αυτόν που μίλησε τότε επιτρέπω να παραπονεθεί.

Εγώ βέβαια τα βλέπω και ξινίζω την μούρη μ'αποστροφή αντί να τον θαυμάζω για τα θηράματα του.
Εκείνος πολύ που δίνει σημασία βέβαια, τα βάζει στον καταψύκτη και "αγρόν υγόρασεν".
Και'χω και τους φίλους να ειρωνεύονται κιόλας "ποιός τη χάρη σου " με τόσα πουλιά
και βασίλισσες του κυνηγιού σου φέρνει τι άλλο θές
Εγώ βασικά τον πορδυπουργό ήθελα τους βολεμένους του αλλά που να τους βρεί στο βουνό.

Όσο σκέφτομαι ότι θέλουν και μια διαδικασία για να μαγειρευτούν σηκώνω τρίχα σαν την γάτα. ένα πράμα!
Λόγω κρίσης λοιπόν και λόγω πληθώρας θα'πρεπει να εκτιμήσω και τα "κόπια" του και να τα μετατρέψω σ'αυτή την κατάσταση.
Μην ρωτάς τον τρόπο ένα σου λέω μόνο όλη την ώρα που γινόταν η διαδικασία είχα μπροστά μου όλους τους κερ-χανατζίδες που τους ταΐζουμε αδρά και μας αδειάζουν το πορτοφόλι.
Έτσι λοιπόν μπορώ να πω ότι το 'χθαριστήθηκα κιόλας γιατί εκτονώθηκα και τα ξεπουπούλιασα και τάκα-τακα!
Μετά τ'αλεύρωσα, τ'αλευράκι μπαίνει για να βοηθήσει αργότερα και τη σάλτσα να πήξει.
Και τα τσιγάρισα στο καυτό λάδι που είχα προσθέσει και μια πιρουνιά βούτυρο για μυρωδιά.
Πρόσθεσα φρεσκοτριμένο πιπέρι και τα'σβησα με κόκκινο ξηρό κρασί!
Τ'αφησα να εξατμιστεί το αλκοόλ και έριξα 1βάζο με ντομάτα φρέσκια που'χα φτιάξει το καλοκαίρι με σκόρδο και βασιλικό.
Αν βρω ντομάτα σε καλή τιμή θα πάρω να σας δείξω μια μέρα, πως γίνεται να κρατάς τη γεύση και τ'αρωμα της φρέσκιας ντομάτας όλο το χρόνο στο ντουλάπι σου χωρίς να παθαίνει τίποτα.
Στα πουλιά για άρωμα έβαλα μόνο 1φύλο δάφνη και 1κλωνάρι θυμάρι φρέσκο.
Τ'αφησα να σιγοβράσουν στη χύτρα για 30λεπτά και μετά για άλλα 10με ανοιχτό το καπάκι να χυλώσει η σάλτσα.
Ετοίμασα και ένα μυρωδάτο πιλάφι με "μπασμάτι' και σέρβιρα ένα υγιεινό νοστιμότατο πιάτο με τις βασσίλισες του κυνηγιού.
Ένα γκουρμέ πιάτο για λίγους!
Τελικά έχουν δίκιο τα όμορφα και νόστιμα βρίσκονται στα πιο απλά πράγματα.!
Στην υγειά σας!

Χαρισμένο στον κουμπάρο και "στα δικά του"
 εύχομαι!



53 σχόλια:

  1. Οχιιιι δεν θα πω τα γνωστά... σε καταλαβαίνω...

    Το μόνο που θα πάρω είναι το πιλάφι απλά γιατί με το κρέας έχουμε χαλάσει τις σχέσεις μας από τα δέκα μου.

    Να περιμένω τη συνταγή της σάλτσας;
    Φιλιά και καλή όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσύ δε σέρβιρες τις βασίλισσες του κυνηγιού. Είσαι η βασίλισσα του κυνηγού
    Τι σημαίνει: "κυρχανατζίδες;"
    Εγώ "υγρόν αγοράζω" από τέτοια...

    Τα δικά μου φεύγουν ορεξάτα τώρα σαν τις τσίχλες και σου ρχονται. Κοίτα μη τα πυροβολήσει κανείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιαγιά Αντιγόνη❤
    Αντιγόνη μου δεν ήταν για σένα τα βέλη που ξαμόλησα είναι κάποιοι "δήθεν" που κυκλοφορούν και οπλοφορούν:))

    Πιλάφι το καλύτερο για σένα!
    αν βρω ντομάτα θα δεις πόσο εύκολα γίνεται!

    Φιλί θαλασσινό για καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ❤
    Εσύ πάντα με το γλυκό λόγο!
    Ζαχαροπλάστης είσαι:))

    Και'γω δεν το'γραψα σωστά βλέπεις η ντοπιολαλιά μ'εχει διαποτίσει και δεν μ'αφήνει.
    κερχανατζής=Άτιμος άνθρωπος, αχρείος, κάθαρμα. Παλαιάς κοπής βρισιά, απειλούμενη με εξαφάνιση. Κρίμα, διότι είναι από τις λέξεις που γεμίζουν το στόμα.

    Κερχανατζής αρχικά σημαίνει το αφεντικό οίκου ανοχής, ο προαγωγός. Προέρχεται από το κερχανάς ή κιρχανάς και αυτό από το τούρκικο
    kerhane =μπουρδέλο.


    Μη φοβάσαι θα'βγω να τα παραλάβω προσωπικά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ τι μου κάνεις τώρα... όσο συχαίνομαι το κυνήγι, άλλο τόσο μου αρέσει το πουλί! Ας είναι και του κτηνοτρόφου, σαν το ορτίκι! Λοιπόν το αποφάσισα. Θα πάω στο Super Market, μου άνοιξες την όρεξη!
    τι ανάγκη έχετε εσείς, αποκλεισμένοι ξεαποκλεισμένοι, δεν πρόκειται να πεινάσετε στο νησί. Απ' όλα έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άθεος ❤
    Μόνο αυτό δεν περίμενα,ίσα που ήμουν και έτοιμη να σ'αντιμετωπίσω μετά την επίθεσή σου τότε στα σαλιγκάρια:))

    Είδες παρόλο που το νησί είναι ξερό και άγονο έχει τον τρόπο του να χαρίζει χαρές και γεύσεις σ'αυτούς που το νοιάζονται και τ'αγαπούν.

    Το σίγουρο είναι ότι θα επιβιώσουμε όχι μόνο από αποκλεισμό αλλά και από πτώχευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλοφάγωτα εσείς, φάτε μάτια-πουλιά εμείς!

    να είσαι καλά ζουζούνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπον να ξερεις κατι...
    Αν και φιλοζωος, και μαλιστα με αδυναμια στα πουλια...
    Λεω...Οτι αν προκειται να τα φατε...
    Χαλαλι...!!
    Δεν ειναι ο κυνηγος, που τρωει το κυνηγι και σεβεται τη φυση...Ο δολοφονος...
    Ειναι ο επιδειξιας, που σκοτωνει για πλακα...!!
    Οσο για τα σαλιγκαρακια...
    Τα τρωνε και τα πουλια...!!

    Καλοφαγωτα λοιπον...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΖΟΥΖΟΥ ΜΟΥ ΟΤΑΝ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ ΕΦΕΡΝΕ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΕΓΩ ΕΚΛΑΙΓΑ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΕΚΟΨΕ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΟΜΠΥ. ΕΠΕΣΕ ΣΤΑ ΨΑΡΙΑ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΜΕΓΑΣ! ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ Ε! ΤΩΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΦΕΡΝΕΙ ΠΟΥΛΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΝΩ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΑ ΤΙΜΟΥΜΕ ΔΕΟΝΤΩΣ!!!!!!!ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΘΑ ΚΑΤΟΥΡΗΘΕΙΣ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν συμπαθώ το κυνήγι,
    ούτε τα σαλιγγάρια!
    Δεν τρωω κανένα άγριο πτηνό
    :) :) ούτε λαγό, ελάφι ζαρκάδι κλπ
    Δεν μπορώ :( :( :(

    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
    σε όλουςςςςςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ πάντως τρώω τα πάντα. Νοστιμότατα είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. επιτέλους ενα γεύμα στα μέτρα μου...αυτός ειναι μεζές...να στε καλά .....πολύ καλός στο σημάδι βλέπω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. άι,κιρχανατζήδις!Μας φώναζε η γιαγιά, όταν καναμε καμιά ζαβολιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημερα κουμπαρα.

    Σ' ευχαριστω για την αφειερωση του αρθρου.

    Εγω γεμιζω τον καταψυκτη, αλλα δεν εχω αξιωθει να δοκιμασω ακομα κατι,
    βλεπεις η Δημητρουλα ουτε να 'κουσει για τετοιους μεζεδες και την διαδικασια τους. Εγω και τα κοριτσια μου τα τιμαμε μονο.

    Να 'ναι καλα ο κουμπαρος να βασιλευει επι των βασιλισσων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αιδόνι ακούγεται???

    Ούτε το ψάρεμα αγαπώ, ούτε το κυνήγι, ούτε τα σαλιγκάρια!
    Γι'αυτό κι' αν δεν υπήρχαν οι χασάπηδες και οι ψαράδες θα είχα πεθάνει .
    ----
    Είναι νόστιμα τ'ατιμα τα πουλιά! :))

    Mια φορά, για να καταλάβεις την κατάστασή μου, ο δικός μου "συμβίος", προσπάθησε να το παίξει κυνηγός!
    Πήγα κι'εγώ μαζί του...
    Βλέπουμε ένα πουλάκι, το σημαδεύει, άρχισα τα μη εγώ, και στιγμιαία απλώνω το χέρι και κλείνω την κάνη με το δάχτυλο!!!!
    Δεν πρόλαβε...και η σφαίρα έφυγε διαπερνώντας τον αντίχειρά μου!
    Τρέχαμε μετά στα Νοσοκομεία...και τι να βρω να πω στους γιατρούς? Οτι με πυροβόλησε ο σύζυγος γιατί με πέρασε για μπεκάτσα??? :)) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΡΥ
    Λοιπον ολα τα περιμενα...
    ΟΛΑ....
    Αλλα..Να σε πυροβολησει ο συζυγος...
    ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ζουζού μου αγαπημένη, σε ξαναβρίσκω, μέσα στις νοστιμιές σου και στο αστείρευτο πηγαίο χιούμορ σου!!!!
    Πανέμορφο το φαγητό!!!
    Είσαι πολύ τυχερή, ψάρια και κυνήγι!!!
    Μα ο συμβίος σου είναι ο καλύτερος κουβαλητής!
    Θα πρόσθετα λίγο τοπικό κρασάκι και ζυμωτό ψωμί, που πολύ το συνηθίζω...
    Πολλά φιλάκια και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ ❤
    xa!xa!
    Να'σαι καλά!

    Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μαχαιρης ❤
    Πάντα για να εκτονωθεί και να κάνει το κέφι του κυνηγά.
    Και τα πουλιά τα κρύβει δεν τα βάζει στην πουλιάστρα να τα πάει βόλτα για να κάνει επίδειξη!

    Εγώ βέβαια θα προτιμούσα κοτόπουλα να φέρνει και καμιά μπριζόλα δεν θα'ταν άσχημη:))

    Σ'ευχαριστούμε καλό ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Effie's Sweet Home Designs ❤
    Ο!ναι έχουν πολύ πλάκα οι κυνηγοί όταν αρχίσουν να καυχώνται!
    Εγώ τη λυπάμαι τη μαμά του να τραβάει όλο το ζόρι της, δίνω βέβαια τα καλούδια του γιόκα της αλλά όχι να μου μαγειρεύει!

    Έπρεπε απ'την αρχή να του'λεγα "αυτά στη μάνα σου" αλλά την πάτησα:))

    Καλό ΣΒΚ γλυκιά μου με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. D.Angel ❤
    Καλά βρε Αντζελα μόνο απ'τον χασάπη ψωνίζεις εσύ:))

    Φιλί θαλασσινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. mahler76 ❤
    Ετσι μπράβο! ξέρεις να ζεις καμάρι μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. homemade ❤
    Ώστε έτσι!
    Προτιμάς τα πετεινά του ουρανού:))
    Πάλι καλά!

    Καλό ΣΒΚ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. VAD ❤
    Τελικά η Τουρκοκρατία έχει επηρεάσει βαθιά τη γλώσσα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μαχαιρης❤
    Δεν έφταιγε ο άνθρωπος Μαχαίρη μου,δεν έφταιγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. magda ❤
    Δεν βγάζει πουθενά η μουτζούφλα!
    Και δεν μου πάει να γκρινιάζω,το'ριξα και'γω στην τρελή έτσι και αλλιώς δεν είμαστε μόνοι χιλιάδες άνθρωποι σ'αυτήν την κατάσταση!

    Χαίρομαι που το διασκέδασες!

    Είναι καλός κουβαλητής δεν έχω παράπονο, ή μάλλον έχω γιατί όλα αυτά που φέρνει με μπελαδιάζουν,χόρτα,σαλιγκάρια,ψάρια πουλιά καμιά μπριζόλα έτοιμη κανένα φιλέτο δεν βρίσκει στο βουνό:))
    Πάντα κρασάκι και ψωμί ζυμωτό τώρα φτιάχνω και ψωμί σ'αλλη ανάρτηση θα το παρουσιάσω!

    Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. deixnoun nostimotata!! kalo savvatovrada!!! :) filiaaa polla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή σας όρεξη ...
    Εδώ στη Σάμο τίποτα
    δε φάνηκε ακόμα λόγω ανομβρίας
    ούτε σαλιγκάρια ούτα μανιτάρια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. º°❤
    Olá, amiga!
    Acho que eu não teria coragem de comer pássaros.
    Boa semana!
    Beijinhos. º° ✿
    ♫° Brasil
    ·.♪
    ❤♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι ειναι οι γιαννακοτσιχλες;
    Οι τσίχλες του Γιάννη;;;;;;

    Γελασα σήμερα με την αναρτηση σου!
    Εχεις κεφακια ε;

    :)))

    Καλη ορεξη κιολας

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. τυχερη ζουζου:)Πανεμορφο το τραπεζι σου με λαχταριστα φαγητα.
    Καιρο ειχα να περασω απο εδω και επανορθωνω αφηνοντας πολες ευχες για καλη εβδομαδα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Παλιότερα κυνηγούσα κι εγώ..
    όλο και κάτι έτρωγα απο κυνήγια..
    είναι αρκετά χρόνια που έχω σταματήσει, αλλά με βλέπω να ξαναρχίζω μόλις η ανάγκη σφίξει κι άλλο..

    πάντως πεντανόστιμα είναι και πολύ καθαρότερα απο τα κρέατα που ψωνίζει κανείς..

    ασπασμοί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. kariatida62 ❤
    Κότσιφας είναι!
    Τον έβαλα για ατμόσφαιρα:))
    Είναι αυτός που κιτρινίζει μέσα στο τρυπητό με τα σουρομαδημένα πουλιά:))

    Vegeterial δηλαδή??
    Εγώ δεν πρόκειται να πεινάσω είμαι παμφάγο και δεν έχω προτιμήσεις ό,τι πετά ό,τι κολυμπά και ό,τι σέρνεται τρώω:))

    Τώρα με το δίκανο τι'θελες κοπέλα μου και'συ να βάλεις το χεράκι σου.
    Δεν το'βαζες αλλού:))

    Εμένα οι σχέσεις μου με το όπλο είναι τυπικές από μακριά και πολύ είναι ούτε που το ζυγώνω!
    Άσε που τα'χω μεσ'την κρεβατοκάμαρα μην παραγνωριστούμε κιόλας!

    Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

    26 Νοεμβρίου 2011 6:21 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. kaliakouda❤
    Αμ! δεν έχει άδικο η γυναίκα να μην ανακατεύεται!

    Πάλι καλά που τα τρών οι κόρες τ'αγόρια μου ούτε να τα δουν δεν θέλουν:))

    Να βασιλεύει... γιατί μας βλέπω τα Χριστούγεννα να τρώμε φάσα γεμιστή αντί γαλοπούλα, άστα:))

    Καλά κυνήγια και για σένα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Leviathan ❤
    Εύχομαι και'γω ένα όμορφο Κυριακάτικο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Sidepap21 ❤
    Και'δω 1μήνα έχει να βρέξει αλλά πουλιά έχει και μάλιστα αρκετά για την εποχή!

    Α!Εσείς μαζεύεται και μανιτάρια κάτι που εμείς δεν έχουμε:))

    Καλή εβδομάδα να'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Magia da Inês ❤
    Σε πλήγωσα μου φαίνεται!
    Δεν ξέρω για την Βραζιλία αλλά εδώ δυστυχώς όπως τα κοτόπουλα τα τρώμε!

    Φιλιά θαλασσινά φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. CaCoula ❤
    Ναι βρε Κούλα του Γιώργου είναι Γεωργοκότσιχες όποιος κάνει παίρνει και τ'ονομά του.
    Είδες έχω κέφια ξέδωσα στο μάδημα και ήλθα στα ίσια μου:))

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS❤
    Που να προλάβεις με τόσες υποχρεώσεις που'χεις!
    Και'γω χαίρομαι που σε βλέπω!

    Καλή εβδομάδα και για σένα με
    φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ευρύνοος ❤
    Αν έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις δεν ξέρεις πόσο εκτονώνεσαι!
    Βέβαια και με μια απλή βόλτα στη φύση τα ίδια αποτελέσματα έχεις αλλά το τερπνό με τα του ωφελίμου που λένε!

    Αστα να πάνε στο τέλος η φύση θα την πληρώσει την πείνα μας!

    Θαλασσινά και από μένα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Η ζωοφιλία είναι πολύ παρεξηγημένη κατάσταση! Τρώμε άνετα χοιρινά, μοσχάρια, κοτόπουλα, σουβλάκια, ψάρια κι ό,τι άλλο μας δίνει το εμπόριο, αλλά όταν μιλάμε για πουλιά ξαφνικά βγαίνουν οι τρυφερότητες. Στην ουσία η ζωοφιλία, όπως εκφράζεται από τους περισσότερους, είναι λίγο υποκρισία. Δεν θα ήθελα, προσωπικώς, να σκοτώσω πουλιά ή όποιοδήποτε άλλο ζώο. Αλλά ξέρω ότι αν βρισκόμουν στην ανάγκη να το κάνω θα το έκανα. Επίσης είναι υποκρισία να είμαστε φιλόζωοι με τα "γλυκούλια" και όμορφα ζωάκια που μας διασκεδάζουν ή μας κάνουν παρέα, αλλά σκοτώνουμε ένα σωρό άλλα πλάσματα του ζωικού βασιλείου, επειδή μας ενοχλούν ή επειδή δεν είναι χαριτωμένα. Η ισορροπία στη φύση προβλέπει την κατανάλωση άλλων ειδών, όπως προβλέπει και την εξόντωση κάποιων που μας ενοχλούν όπως οι μύγες και τα κουνούπια, ή μας αρρωσταίνουν, όπως τα μικρόβια. Και τα μικρόβια ζωές είναι αλλά δεν έχουμε κανέναν ενδοιασμό να πάρουμε ισχυρότατη αντιβίωση, γιατί το δίλημμα είναι: ή αυτά ή εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αυτά έχασα!! αμ ο κόσμος δεν λέει θα κατέβεις;; λέει κατέβα εχω πουλιά που τα πνίγεις μια χαρά!!! αλλά είπαμε βούβα!!! μετά τα λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Heliotypon ❤

    Α!γειά σου!

    Κάπως έτσι λειτουργεί και το κυνήγι για την ισορροπία του συστήματος!

    Να σε δω με καραμπίνα να σκοτώνεις μικρόβια πολύ θα το χαρώ:))

    Εγώ ευχαρίστως θα το'κανα για κατσαρίδες,και έντομα οικιακά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. VAD ❤
    Ετσι και ανακαλύψω στον Γκούκλη ότι μου βγάζει και συνοδευτικά ....κάηκες:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΦΟΥΛΗ❤
    Καλά την άλλη φορά θα τα κάνω ανάρτηση και θα σου λέω τώρα "τσιμπα τα" και κατέβα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. PiciFriki ❤
    Καλώς ήρθες στ'αρμενάκι!

    χαίρομαι που σ'αρέσει:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Nα μας πεις και πώς τα ξεπετσιάζουν τα πουλιά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ασκαρδαμυκτί ❤
    Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να μάθεις...:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top