Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Νόστιμοι...Κουνουπιδοκεφτέδες..!!

Σε μια εποχή που ο μισθός μας όλο και μειώνεται τα είδη πρώτης ανάγκης δεν λένε να πέσουν ο αγώνας για επιβίωση είναι άνισος για μας και τις ανάγκες μας.
Ο καθένας μας ψάχνει τρόπους όσο πιο ανώδυνους γιαυτόν και τους δικούς του να ξεπεράσει αυτές τις δύσκολες μέρες που μας επέβαλαν οι έντιμοι πολιτικοί μας που καίγονται για το μέλλον αυτής της χώρας( ενώ εμείς σαν πολίτες αδιαφορούμε ψηφίζοντας όλους τους ανίκανους).
Ώσπου να κάνουμε το σκατό μας παξιμάδι με τους ρυθμούς που κατρακυλάμε ας αξιοποιούμε όσο μπορούμε το καθημερινό μας φαγητό.
Μια ιδέα θα σας δώσω για κουνουπίδι που μου περίσσεψε και θέλησα να το αξιοποιήσω την επόμενη σε άλλο πιάτο.
Σε υπέροχους κουνουπιδοκεφτέδες να συνοδεύσουν το κυρίως γεύμα και να μην καταλάβουν τα παιδάκια σας που αντιπαθούν αυτό το λαχανικό.
Τα δικά μου όταν ήταν μικρά και έβλεπαν στο τραπέζι το κουνουπίδι σαλάτα συνήθως με ψάρια ή καλαμάρια τηγανιτά γκρίνιαζαν λέγοντας:
-Πάλι "λουλούδια "θα φάμε!!
Αφήνουμε το κουνουπίδι σε σουρωτήρι να στραγγίξει για 2-3ώρες.
Κανονικά θέλει το κουνουπίδι να κρατάει στο βράσιμο εφ'οσον θα χρησιμοποιηθεί για κεφτέδες.Δεν μας πειράζει όμως και αυτό που είχαμε βράσει την προηγούμενη για σαλάτα κανείς δεν θα το καταλάβει.
Τσιγαρίζουμε 2 κρεμμύδια ξερά και 1φρέσκο ψιλοκομμένα.

Τα προσθέτουμε στο στραγγισμένο κουνουπίδι,βάζουμε αρκετό ψιλοκομμένο άνηθο,αλάτι πιπέρι,τριμμένο τυρί και φαρίνα(αυτό που φουσκώνει μόνο του) ώσπου να γίνει μια ζύμη μάλλον σφικτή.
_Εγώ για να εμπλουτίσω τη γεύση τους ψιλόκοψα 2ξερές ντομάτες αφού τις έβαλα στο νερό να φουσκώσουν και 2κουταλιές φρέσκια ρίγανη.
Καλό είναι να μείνει το μείγμα για 2-3ώρες στο ψυγείο έτσι θα σφίξει και είναι πιο εύκολοι στο ζύμωμα.
Σημαντικό είναι επίσης σ'αυτούς του κεφτέδες να μη βάλετε μέσα χέρι και διαλύσει το κουνουπίδι.Ανακατεύουμε με το κουτάλι παίρνουμε μ'αυτό ζύμη την διαμορφώνουμε με το χέρι και τηγανίζουμε.
Τηγανίζουμε σε καυτό λάδι και απ'τις δύο μεριές!

Σερβίρουμε και απολαμβάνουμε με ό,τι μας αρέσει!
Δοκιμάστε τους!

58 σχόλια:

  1. Μα με κουνουπίδι???!!
    πρώτη φορά το ακούω...
    πλάκα πλάκα δεν υπάρχει κάτι που να μην το έχουμε κάνει κεφτέ..χαχαχα
    θα το έχω υπόψιν πάντως!!
    σε φιλώ γλυκά αρμενάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα θα τα κάνουμε κεφτέδες όπως πάει δεν θ'αφήσουμε τίποτα!
      Δεν είν'και άσχημοι για δοκίμασέ τους!

      Φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
  2. Νοστιμότατοι είναι!
    Και με κουνουπίδι και με μπρόκολο έχω φάει, δυστυχώς όμως το...σπαστικό μου εντεράκι μ' αναγκάζει να τα στερούμαι...

    Καλό βράδυ, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπαστική κολίτιδα?
      Μμ κατάλαβα ότι πρασινίζει μακριά και αγαπημένοι :))
      Κρίμα γμτ να λαχταράς κάτι και να μην μπορείς να τ'απολαύσεις!


      Και απο'μενα θαλασσινά και φρέσκα μόλις γύρισα απ'τη θάλασσα:))

      Διαγραφή
  3. Πάλι "λουλούδια "θα φάμε zoyzoy;
    Όταν η κολόνα βράζει το αγαπημένο του κουνουπίδι, εγώ μετακομίζω για μία βδομάδα μέχρι να ξεμυρίσει το σπίτι.
    Μην του βάζεις ιδεές να μου το βάλει απο το παράθυρο σε μορφή κιοφτέ.
    Θα μετακομίσω για δύο βδομάδες απο το σπίτι.
    Αν και όπως τους βλέπω στην φωτό,μια λιγούρα την νιώθω,δεν μπορώ να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτό είναι ένα πρόβλημα!
      Με λίγη ψίχα (ψωμιού)βουτηγμένη στο ξίδι όση ώρα βράζει το κουνουπίδι γλυτώνεις λίγη απ'την κακοσμία του!
      Για πέσ'του να δοκιμάσει!

      Και μετά μου λες για τους κουνοπιδοκεφτέδες:))

      Φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
  4. όλο περίεργα φαγητά βλέπω τελευταία στη μπλογκογειτονιά.
    Ζουζού,προσωπικά,θα τους έτρωγα πολύ ευχαρίστως,γιατί μ΄αρέσει το κουνουπίδι,όλα γενικά τα λαχανικά.
    Σίγουρα θα την φτιάξω τη μοσχομυριστή νοστιμιά σου και βεβαιότατα θα ακούσω μουρμουρητό-δε δίνω σημασία χιχι..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ακόμα δεν έχεις δει τίποτα!Οσο πέφτει ο μισθός όλο και περίεργα φαγητά θα βλέπεις!
      Και μη χειρότερα να λέμε!
      Φτιάξε τους και πες μου εντυπώσεις!

      Φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
  5. Το κουνουπίδι το τρώω... με κάλυψη ή χωρίς. Μου αρέσει. Και κοκκινιστό στο φούρνο, και με τυρί από πάνω και γιαούρτι, σαν παστίτσιο... Και σαλάτα με λαδάκι και μπόλικο λεμόνι.

    Αυτή τη συνταγή δεν την ήξερα. Θα την πω στη γυναίκα μου να μου την κάνει. Έχω όμως φάει πολλές φορες και σε πολλά μέρη κολοκυθοκεφτέδες και μου άρεσαν.

    Μη μιλάς για φαγητά... θα παχύνω κι άλλο ! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοκκινιστό γιαχνί το φτιάχνουν και'δω μα δεν το'χω φτιάξει ποτέ.
      Βλέπω έχεις και'συ περίεργες συνταγές!
      Οι κουνουπιδοκεφτέδες θα σε τρελάνουν σου λέω
      δοκίμασε τους και θα με θυμηθείς!

      Ο,τι ήταν να πάθεις το'παθες :))

      Διαγραφή
  6. ΜΜΜ....ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΑ!!!

    ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΦΑΓΑ Κ ΕΓΩ ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ....ΚΑΜΟΥΦΛΑΡΙΣΜΕΝΟ!!
    ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ Κ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΠΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΙΣΜΕΝΟ...ΤΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΗΓΑΝΙΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΠΑΣΕΙ ΤΗ ΜΥΤΗ...ΤΟ ΕΦΑΓΑ Κ ΕΓΛΥΦΑ Κ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΜΟΥ!!!
    ΟΤΑΝ ΕΜΑΘΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΗΣ ΓΕΜΙΣΗΣ...ΗΤΑΝ ΑΡΓΑ..ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕ ΑΣΧΗΜΑ ΤΟ ΒΡΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΩ Κ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΓΩΜΑ ΤΟΥ!!!!

    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΘΥΜΙΣΕΣ ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΙΑΞΩ...Κ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΝΤΑΓΗ Κ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ Τ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ!!

    ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΑ Κ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στ'armenaki!
      Πολύ χαίρομαι όταν βλέπω αναγνώστες απ'το νησί!
      Με το παιδί είμαι σίγουρη ότι δεν θα'χεις πρόβλημα τα περισσότερα τρελαίνονται για κεφτέδες κάθε είδους!

      Να'σαι καλά θα τα λέμε και δικτυακά πλέον

      Φιλιά θαλασσινα!

      Διαγραφή
  7. Ευτυχώς εμένα το τσακίζουν το κουνουπίδι (παράξενα παιδιά )
    Πάντως αυτή η εκδοχή του φαίνεται νοστιμότατη. Ωραία ιδέα.
    Γιατι να το πετάξουμε αμα εχει μείνει?
    Νόστιμοι και μυρωδάτοι.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δικά σου είναι απ'τις εξαιρέσεις φαίνεται,τυχερή είσαι ελάχιστα το τρώνε.

      Δοκίμασέ τους είναι πανεύκολοι!

      Και τα δικά μου τα θαλασσινά!

      Διαγραφή
  8. "Παλι λουλουδια θα φαμε;;;"
    Μου θυμησες την γιαγια μου..Τη μανα της μανας μου...Που μας..Διαβεβαιωνε, οταν ειμαστε παιδια..Οτι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να ..βγαλουμε τριχες στο στηθος...!!.. Αμα δεν τρωμε μπαμιες..Κουνουπιδι..Φακες και
    φαβα...!!
    Θα μεναμε..Σπανοι..!!Χωρις γενια..Και δεν θα μας..Ηθελαν τα κοριτσια...!!
    Ετσι μαθαμε να τρωμε τα..Λουλουδια...!!
    Και να ειναι μαλιστα..Και απο τα αγαπημενα μας, φαγητα...!!
    ΠΟΤΕ δεν περισσευε...
    Τι να πω εγω, ομως..Στα δικα μου..Που ειναι..Κοριτσια;;;

    Καλα..Ο γιος μου..Εκτος απο το κουνουπιδι..Ετρωγε, οταν ηταν μικρος...Και..Αλλα λουλουδια...Τριανταφυλλα, γαρυφαλλα...!!
    Μαργαριτες...!!
    Χωρις να παθαινει τιποτα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου θύμισες πως μας παραμύθιαζαν για να φάμε ότι υπήρχε στο τραπέζι τότε!
      Εκείνη την τελευταία μπουκιά που ήταν η "δύναμή" μας τι σου λέει ποιος τολμούσε να την αφήσει!

      Θα'πρεπε να τους έλεγες ότι δεν θα τα κοιτούσαν τ'αγόρια αν δεν έτρωγαν τα "λουλούδια":))

      Εχω και'γω ένα Θείο που τρώει οχι μόνο τα λουλούδια αλλά και τα κοτσάνια τους και ένα στομάχι που αλέθει πέτρες! χα!χα!



      Σοβαρά

      Διαγραφή
  9. Πεντανόστιμο φαίνεται!
    Θα το φτιάξω όπωσδήποτε!
    Ετσι μπορεί να το φάει και η μικρή που δεν θέλει να το βλέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις!
      Μόνο μην βάλεις μέσα χέρι ξέχασα να γράψω πιο πάνω με κουτάλι ανακατεύεις για να μη λιώσει το κουνουπίδι παίρνεις κουταλιά-κουταλιά τη διαμορφώνεις το χέρι σου και τηγανίζεις!

      Καλή επιτυχία με φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
  10. Κουνουπιδοκεφτέδες;; Όσο ζεις, μαθαίνεις και ανακαλύπτεις νέα πράγματα! Σαλάτα κουνουπίδι τρώω ευχάριστα, γιατί όχι και κουνουπιδοκεφτέδες που έχουν και το τυράκι μέσα;! Θα το δοκιμάσω! Μου κίνησες τη περιέργεια, zoyzoy! Τα λουλούδια, πάντως, είναι πολύ νόστιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή ιδέα για την σαρακοστή!
      Νόστιμοι και θρεπτικοί κεφτέδες και κυρίως με λαχανικά!

      Και'μενα μου αρέσουν τα λουλούδια:))

      Τα θαλασσινά μου φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Πέρα απ' την (εξαιρετικά εφευρετική συνταγή σου!!!), θα προσυπογράψω μέχρι κεραίας, τον πρόλογό σου.
    Η πρόταση με το ..."παξιμάδι" είναι κορυφαία. Και απόλυτα ρεαλιστική.

    Ζουζού στο έχω ξαναπεί. Εχεις το χάρισμα να περιγράφεις τόπους, εικόνες, φαγητά, ανθρώπους και καταστάσεις, κάνοντας τον αναγνώστη να νιώθει οικεία μαζί σου. Σα να σε ξέρω χρόνια...
    Να'σαι καλά ρε φιλενάδα και καλές μαγερειές να'χουμε!
    (Η συνταγή θα δοκιμαστεί άμεσα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα φιλενάδα όπως πάμε δεν θ'αργήσουμε να'βάλουμε


      και αυτή τη συνταγή στην καθημερινότητά μας!

      Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Και'γω έτσι νοιώθω σαν να σας ξέρω χρόνια!
      Είμαστε μια παρέα που πρωτίστως έχουμε τα ίδια προβλήματα!
      Καλή επιτυχία σου εύχομαι διάβασε και την απάντηση που έδωσα πιο πάνω στην Ελενα για καλύτερα αποτελέσματα!

      Φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
  12. Καλή η περιγραφή σου zoyzoy δεν λέω και πάντα περιγραφική και γλαφυρή, όμως βρε παιδί μου… με κουνουπίδι… δεν θα μυρίζει μετά…
    Απ πα πα πα… ότι απομακρύνεται από την παραδοσιακή γεύση δεν μπορώ να συμβιβαστώ μαζί του. Στον μοσχαρίσιο κιμά, το πολύ να τον νόθευα με λίγο χοιρινό, δίνει ένα ιδιαίτερο άρωμα, ειδικά αν έχει και λίγο κύμινο, όμως πέρα απ’ αυτό, τίποτα!
    Όμως καλή όρεξη σας εύχομαι κι αν το φάγατε…
    …άσε αυτό δεν το γράφω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε κατηγορώ σαν Καρκίνος προσκολλημένος με την παράδοση!
      Καλό είναι να δοκιμάζουμε και νέες γεύσεις!
      Για το χοιρινό και το κύμινο δεν αντιλέγω αυτές οι ανατολίτικες γεύσεις με συναρπάζουν!

      Την επόμενη φορά θα σου βάλω ντοματοκεφτέδες αφού έχεις πιο εκλεπτυσμένο γούστο στις γεύσεις:))

      Διαγραφή
  13. Του κουνουπίδι σαν ρύζι το'χεις φάει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ με τις Κινέζες που'χεις μπλέξει όλα τα τρόφιμα τα βλέπεις κίτρινα σαν ρύζι!χα!χα!

      Διαγραφή
  14. xaxaxa μετά το πολυτεχνίο.. κι οι κουνουπιδοκεφτέδες με γύρισαν 40 χρόνια και πίσω.. στο σπίτι όταν έλειπε ο λιχούδης ναυτικός πατέρας μου.. επικρατούσε στρατιωτικός νόμος.. ή έτρωγες το φαί της ημέρας ή δεν έτρωγες τίποτα.. δεν είχα πολλές παραξενιές.. τα πατζάρια συχενόμουν αλλα μεκαή ποσότητα σκορδαλιάς κατάφερνα να τα ευχαριστιέμαι κι όλας.. το κουνουπίδι.. όταν έβραζε έφευγα από το σπίτι.. έψαχνα λοιπόν τρόπους.. αρχικά το τηγάνιζα λίγο στεγνό με λαδάκι.. κάπως τρωγόταν.. μετά έβαλα κι αυγουλάκι.. έγινε ως και νόστημο.. κάποια στγμή πέρασα κι από τους κουνουπιδοκεφτέδες.. μετά από λίγα χρόνια αυτονομήθηκα καιδεν ξανα χρειάστηκε.. αλλά όπως λές.. τελευταία αρχίζω και θυμάμαι τα παλιά.. κρίμα που βιάστηκε κι έφυγε η γιαγιά μου στ 96.. και δεν κατέγραψα τη τεχνογνωσία της πάνω στο ζείν χωρίς χρήματα.. :) :)
    καλησπερούδιαααα :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο νωρίς την έχασες τη γιαγιά:))
      Λοιπόν αυτές οι γυναίκες είχαν το χάρισμα να ταίζουν ολόκληρο στόλο με ελάχιστα υλικά!
      Δυστυχώς για μας αυτά θα'πρέπει να τα ξαναζήσουμε και αλίμονο σ'αυτούς που τα ξέγραψαν απ'τη ζωή τους και πέρασαν στα "ψιλά" την καταγωγή τους.
      Τίποτα δεν πετάμε γιατί δεν φτάνει όχι γιατί περισσεύει τη σήμερον ημέρα!

      Δεν μπορεί η μνήμη σου θα σε βοηθήσει να θυμηθείς παρόμοια πιάτα άλλωστε πέρασαν στο αίμα μας σαν κυτταρικές καταγραφές!


      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα. Ομολογώ οτι το Κουνουπίδι δεν μου αρέσει με τίποτα. Ωστόσο μου μοιάζει πολύ με τους κολοκυθοκεφτέδες και νομίζω οτι αξίζει τον κόπο να τους δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι έτσι δεν θα το καταλάβεις καθόλου λέμε!
      Δοκίμασέ το και μου λές!

      Διαγραφή
  16. τους κάνει και η μαμά μου. είναι πεντανόστιμοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα το δοκιμάσω το συντομότερο.Θα συμπληρώσει τις συνταγές κολοκυθοκεφτέδες, ντοματοκεφτέδες και τώρα κουνουπιδοκεφτέδες α μην ξεχάσω τους ρεβυθοκεφτέδες μμμμμμμμ τέλειοι.
    Μου αρέσει πολύ και το κουνουπίδι και το μπρόκολο. Το δε κουνουπίδι το κάνω πολύ συχνά γιαχνί (αλλοιώς καπαμά)γίνεται πολύ ωραίο.
    φιλιά Ζουζού μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαχνί το φτιάχνουν και'δω μα δεν το'χω κάνει ποτέ!
      Το'χω συνηθίσει άσπρο και δεν μου πάει κόκκινο!

      Τους σπανακοκεφτέδες,πατατοκεφτέδες και χοροκεφτέδες, ξέχασες φοβερή η ποικιλία:))

      Τα θαλασσινά μου φιλιά για καλό ΣΒΚ!

      Διαγραφή
  18. στο επόμενο κρασομάζομα θέλω να μου εχεις τετοια,ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ζουζού μου, κι εγώ τους φτιάχνω!
    Μας άνοιξες την όρεξη!
    Φιλάκιαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Που'σαι αρμενάκι μου σε έχασα. Εχω ψαξει πολλές συνταγές για να με πείσω να φαω κουνουπίδι αλλά μόνο το γιαχνί αντέχω. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω χαθεί η αλήθεια είναι ότι το blogging για μένα πια είναι σα χάπι ένα 2ωρο και ό,τι προλάβω:))

      Δοκίμασέ το έτσι αφού δεν τ'αντέχεις και θα δείς πως θα τρελαθείς!

      Φιλιά θαλασσινά για καλό ΣΒΚ!

      Διαγραφή
  21. Τρελαίνομαι για παρόμοια λουλουδοφαγητά! Το κουνουπιδάκι μικρή δεν το έτρωγα, γιατί μου το μαγείρευαν γιαχνί! Με πείραζε και η ανυπόφορη μυρωδιά του. Όμως τώρα μ'αρέσει πολύ, και για την μυρωδιά βάζω μία φέτα ψωμί δίπλα του στο καλαθάκι, την ώρα του βρασίματός του, χύνω αμέσως το νερό μέσα στο οποίο έβρασε και ούτε μυρωδιά ούτε τίποτα!
    Ετσι έπεισα και τα παιδάκια μου και το τρώνε ευχάριστα. Τώρα που έμαθες και αυτή την συνταγή θα επιχειρήσω να τους φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία φτιάξε τους να μου πεις τη γνώμη σου!
      Να σου βάλω και ένα σίδερο στην πόρτα που αξιώθηκες να'ρθεις μετά απο μεγάλο χρονικό διάστημα:))

      Διαγραφή
  22. Εγώ πάντως, ακόμα και τώρα, στα 28 μου (ολόκληρη γαϊδούρα!!!), δεν υπάρχει άλλος τρόπος να φάω κουνουπίδι, εκτός από τους κουνουπιδοκεφτέδες, τους οποίους λατρεύω!!! (Όλα στο μυαλό είναι...)
    'Γεια στα χέρια σου!!!
    Φιλιά!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως ούτε καν καταλαβαίνεις το κουνουπίδι μ'αυτή την μορφή!
      Βέβαια όχι ότι είναι έτσι υγιεινό μεσ'τη λαδούμπα:))
      Αλλά έχουμε πει τα ωραία είναι και απαγορευμένα!


      Τα θαλασσινά μου φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Ωραίο φαίνεται, δεν το είχα ξανακούσει.
    Θα τους φτιάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σε λίγο καιρό θα φτιάχνουμε κουνούπι..δο κεφτέδες!!!
    Την αγάπη μου και φαίνονται νόστιμοι πραγματικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι και οι "τίγρεις" απ'την αραπιά δεν σου λέω τίποτα
      "γκουρμέ" πιάτο θα κάνουμε:))

      Τα θαλασσινά μου σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  25. ΚΟΨΤΕ ΠΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ!
    Δεν καταλαβαίνετε ότι μας παρακολουθεί η Μέρκελ;
    Όσο βλέπει τέτοια στο διαδίκτυο τόσο θα μας κόβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ.. την αγρίεψες και'συ με το βιντεάκι τώρα να δεις που δεν πρόκειται να μας δώσει ούτε 1ευρόπουλο:))

      Δεν υπάρχει όρεξη πια όχι για blogging ούτε για συνταγές!

      Διαγραφή
  26. Σήμερα έχω τραπέζι και στο μενού θα προσθέσω τους κουνουποκεφτέδες σου! Συνταγή Συριανή της Ζουζούς θα τους πω!
    Πάω να τους ξεκινήσω...
    Φιλιά πολλά-πολλά

    Υ.γ. Ο Μιχάλης Κ έχει μεγάλο δίκιο! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε καλή επιτυχία!
      Είπαμε μην βάλεις χέρι μέσα και γίνουν πολτός!

      Διαγραφή
  27. ♡¸.•°
    Olá, amiga!
    Gosto de couve-flor de qualquer jeito, principalmente salada.
    Nunca pensei nessa ideia, bolinhos de couve-flor. Deve ser bom mesmo!
    Vou experimentar.
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil

    ✿ °•.¸♡¸.•°✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Olá meu amigo!
      Onde to'fantazomoun que kounoupidokeftedes
      tha'ftanan ao Brasil :))
      Experimente-os e você vai se lembrar
      são maravilhosos!

      Meus beijos frutos do mar
      da Grécia!

      Διαγραφή
  28. ωωωωω αυτο δεν το ηξερα και τωρα μολις τοδιαβαζα το ελεγα και στη μητερα μου Θα φτιαξει μου ειπε.Φαινονται πεντανοστιμοι.
    Να εισαι καλα φιλη μου και καλη εβδομαδα απο αυριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'΄σαι καλά Σκρουτζάκο!
      Να'δεις που θα σ'αρέσουν!

      Φιλιά θαλασσινά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  29. Ζουζούκα μου θαλασσινή
    Χίλια ευχαριστώ για τις ευχούλες σου και τα επαινετικά σου λόγια!!!
    Διάβασα αναδρομικά αρκετές αναρτήσεις σου! Νοστιμεύτηκα με τους κονουπιδοκεφτέδες σου, ζήλεψα τα φρεσκότατα καλαμάρια, γέλασα πολύ με τις γελοιογραφίες σου!!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απουσία σου ήταν για καλό μεγάλωσε η οικογένειά σου και οι υποχρεώσεις σου!
      Να'στε όλοι καλά και ευτυχισμένοι!

      Φιλιά θαλασσινά γλυκιά μου και καλή εβδομάδα να'χουμε!

      Διαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top