Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

Φεγκ Σουί ..και αλί και τρισαλί !!

Πάντα έδινα σημασία όταν άκουγα κατά καιρούς οδηγίες για καλό Φεγκ Σουί,σε τηλεοπτικές εκπομπές, ή διάβαζα σχετικά άρθρα.Σκόρπιες οδηγίες και απόψεις χωρίς να βασίζονται κάπου.
Πριν μέρες μου δόθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσω ένα σεμινάριο και πραγματικά έμεινα έκπληκτη.
Φέτος είναι η χρονιά του Γήινου Σκύλου που σημαίνει ότι η χρονιά θα έχει χαρακτηριστικά του όπως πρακτικότητα,δικαιοσύνη, αποφασιστικότητα,κοινωνικότητα.
Ανάλογη θέση παίρνουν και τα ιπτάμενα άστρα στο χώρο μας.
Σύμφωνα με τη φετινή θέση τους Νοτιοανατολικά βρίσκεται τ'αστρο του Πλούτου.Σ'αυτό το σημείο του σπιτιού μου είναι το δεύτερο μπάνιο, η αποθήκη. Όλα τα χρήματα φέτος πέφτουν στην αποχέτευση.Οπότε δεν βλέπω να έρχεται ευρώ στην τσέπη.
Οχι ότι θα'βλεπα με τις περικοπές των συντάξεων και τους αβάστακτους φόρους του Τσίπρα αλλά να'χουμε να λέμε.
Στο Νοτιά που είναι η πλευρά της Φήμης πρέπει να τοποθετήσω το ζευγάρι με τον Βασιλιά και την Βασίλισσα που αυξάνουν την φήμη και την αναγνώριση.Εφικτό το βρίσκω δεν θα μου κοστίσει και πολλά.!
Στη Δύση είναι οι ασθένειες για το 2018 αποφεύγετε λέει να κάθεστε εδώ και απομακρύνετε απ'αυτήν την γωνία τις πύρινες αποχρώσεις.
Ελα που σ'αυτήν ακριβώς τη γωνία είναι η πορτοκαλί μου κουζίνα! Την κάτσαμε την βάρκα,δεν την γλυτώνω με τίποτα.  Να μη μαγειρέύω φέτος καθόλου?? Να τη βγάλουμε με deliveri?? Έπιπλα κουζίνας πάντως δεν αλλάζω που να χτυπιέται το Φενγκ Σουί. Ισως γιαυτό δεν έχω όρεξη για μαγείρεμα τον τελευταίο καιρό.Βρήκα τι φταίει !
Βορειοδυτικά βρίσκεται τ'αστρο που φέρνει ευκαιρίες,επιτυχίες.
Σ'αυτό ακριβώς το σημείο βρίσκεται το μπάνιο μου τι ευκαιρίες να δω εδώ μέσα ?? Πάντως όντως είναι ο πιο ευχάριστος τόπος αν το καλοσκευτείς.
Στο Βορρά χτυπάει το άστρο της καριέρας είναι το χειρότερο άστρο της χρονιάς.Απομακρύνετε κάθε συσκευή, ρολόι και φροντίστε να μην υπάρχουν εδώ πολλά κόκκινα.
Εδώ  έχω το κεφαλάρι του κρεβατιού που είναι τραγικό λάθος.Με τα ρολόγια μπορώ να το σώσω ,τα μετακινώ άντε ανοίγω και το χρώμα, με το κρεβάτι τι κάνω ?Αποφύγετε να κοιμηθείτε σ'αυτό το χώρο μέχρι τις 9 Φεβρουαρίου του'19.Και που να πάω να κοιμάμαι στο μπάνιο καλύτερα που είναι ο πιο ευνοϊκός χώρος ??
Ενισχύστε λέει την καριέρα με την Βασίλισσα μέλισσα πάνω σε ράβδο χρυσού που είναι το δυνατότερο σύμβολο εργατικότητας και καλής οργάνωσης.Αν είναι να γλιτώσω τον ύπνο στο μπάνιο να τη βάλω προκειμένου να τη βγλάλω για φέτος.
Ένταση και αλλαγές φέρνει το άστρο Βορειανατολικά στις γνώσεις.Προτιμήστε βιολετί και μωβ αποχρώσεις που περιορίζουν την ένταση και επιτρέπουν τις καλές αλλαγές.
Μόνο εδώ νομίζω πάμε καλά στο σπίτι το χρώμα που διάλεξα να βάψω βγήκε σε καλό.Αλλά ν'αποφεύγουμε να συζητάμε σ'αυτό το δωμάτιο γιατί μπορεί η συζήτηση να εξελιχθεί σε καβγά.
Μόνο για σιδέρομα θα μπαίνω σ'αυτό το δωμάτιο για αυτή τη χρονιά καλού κακού.
Τέλος Ανατολικά είναι η πλευρά της υγείας το μεταλλικό άστρο 7 θα φέρει ευκαιρίες αλλά και ατυχήματα και κλοπές.Κρεμάστε εδώ τη Δρακοπεταλούδα με τον αμέθυστο και το σύμβολο των ευκαιριών. Έχετε πάντα κατι μπλέ η γαλάζιο στην ανατολή και για προστασία αλλά για για ροή ευκαιριών.
Εφικτό το βρίσκω να βρω τη Δρακοπεταλούδα και να κρεμάσω γαλάζιο για να καλοπιάσω τ'αστρο.
Στο μόνο σημείο που βρίσκω καλό φέτος με τ'αστρα του Φενγκ Σουί στο σπίτι μου είναι το Κέντρο που φέρνει χαρά και αναγνώριση. Εδω μπορούμε να βάλουμε πράσινες αποχρώσεις για να το ενισχύσουμε και να υλοποιηθούν οι στόχοι μας.Επίσης μπορούμε να κρεμάσουμε το ρολόι σε σωστή ώρα.
Δεν σκάβουμε δεν πειράζουμε τοίχους επ'ουδενί γιατί ανοίγουμε τρύπες στην αρνητική ενέργεια, αλλά και το χειρότερο δεν ξεριζώνουμε δέντρα αντιθέτως φυτεύουμε κυρίως ροδιά είναι πολύ τυχερή.
Κατά σύμπτωση το πρωί εκείνης της ημέρας η κωλώνα του σπιτιού έκοψε μια Αγγελικούλα σπ'τον κήπο που τον ενοχλούσε χρόνια.Να'το το 1ο σημάδι
Να μετατρέψω το  σπίτι σύμφωνα με το φετινό Φενγκ Σουί  δεν γίνεται οπότε  την βγάζω δεν τη βγάζω αυτή τη χρονιά.Αν θέλω να το εξισορροπήσω και να μαζέψω όλα αυτά που προτείνει ένα κόστος στα 300ευρώ δεν με φτάνει.
Δεν είναι και η κατάλληλη εποχή για τέτοιου είδους αγορές.Οπότε λέω ν'αφήσω το Φενγκ Σουί για τους αυτοκράτορες της Κίνας.Αφού όπως μας είπε η εισηγήτρια ότι η γνώση αυτή είναι απαγορευμένη για τους πολίτες της και μόνο στους αυτοκράτορες αποκαλύπτεται.Εγώ λέω να συνεχίσω με τα λιβάνια και τους αγιασμούς που πορευόμουν τόσα χρόνια και δεν μου κοστίζουν και μια περιουσία!


27 σχόλια:

  1. Γενικώς τρεις λαλούν και δυο χορευουν :) Μεταφερεται πάραυτα στα φεϊσμπούκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραλειψις σοβαροτάτη:-Καλημέρα σας! :)

      Διαγραφή
    2. Εσένα το σπίτι θα πρέπει να είναι στα σωστά σημεία για φέτος :) :)

      Διαγραφή
  2. Μήπως,λέω εγώ μήπως να μετακομίσετε φέτος σε άλλο σπίτι και να επιστρέψεις το 2019 που είναι η χρονιά του χοίρου;
    Ο χοίρος και στρουμπουλός είναι και τον κόβω πιο καλοσυνάτο και βολικό,άσε που το σύνθημα του είναι «καλύτερα να δίνεις παρά να παίρνεις»!
    Τι σου φταίνε αυτά τα έρμα τα… ιπτάμενα άστρα του σπιτιού να τους αλλάζεις θέση κάθε φορά που……γαυγίζει ο σκύλος(που είναι και γήινος,τρομάρα του) ;
    Conclusion:
    Αν δεν μπορείς να μετακομίσεις,κάνε τον ψόφιο κοριό μέχρι να πάει στην ευχή του……. Κομφούκιου το έτος του σκύλου και να σκάσει μύτη ο κάπρος ο στρουμπουλός και καλοσυνάτος!
    Υ.γ
    Απο το Facebook ήρθα με φόρα μόλις είδα ότι άνοιξες τα παράθυρα να αερίσεις το κονάκι σου!Εχει δίκιο ο Βασίλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μετακομίσω με τίποτα.Να την κάνω κάθε 2μήνες για άλλο νησί άλλο αέρα ναι.Θα μελετήσω και'εκεί τ'αστρα και τα ζώδια καλού κακού αλλιώς θα κάνω υπομονή να γυρίσει ο τροχός να ...σει και ο φτωχός όπως λέει η λαϊκή ρήση.
      Το σπίτι σου ελπίζω να προυποθέτει όλες τις προδιαγραφές για του γήινου σκύλου ή το΄ριξες και΄συ στα λιβάνια και τους αγιασμούς ??

      Είχα μεγάλη έννοια μετά το σεμινάριο ήθελα να μοιραστώ τους προβληματισμούς μου.
      Χαίρομαι πολύ που πέρασες απ'το κονάκι μου.

      Φιλάκια πολλά και καλό καλοκαίρι!

      Διαγραφή
  3. Ναι καλα.και εμενα μου ειπαν να προτιμω να εχω κοκκινα πορτοφολια.Παρεπιπτοντως 2 εχω και ειναι μονιμως αδεια.Αστα πονεμενη ιστορια αυτο το φενγκ σουι.Τις καλησπερες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίκκινα πορτοφόλια??? Οχια αυτό δεν το'ξερα.Και πως να γεμίσουν μ'αυτήν την κατάσταση που ζούμε?? Μου φαίνεται μας πήραν στο ψιλό και οι Κινέζοι και μας δουλεύουν χα!χα!
      Πάντως είναι μια καλή εμπορεύσιμη πατέντα για τους ξύπνιους!

      Καλή σου Μέρα σ'ευχαριστώ για την παρουσία σου!

      Φιλάκια !!

      Διαγραφή
  4. Βρε καλως το μας το κοριτσι!!!!τι κανεις φιλεναδα; θα μου οεις δεν διαβαζεις τοση ώρα; διαβαζω αλλα αντε να βγαλω συμπερασμα με τα βορειοανατολικα και τα ανατοληκοβορινα..χι..χι..φενγκ Σούι ειναι αυτο..τι λες τωρα...
    Αλλα αγαπη μου εσύ Ζουζού μου συνεχισε να ριχνεις που και που κανενα λιβανι..μαζι με το φενγκ σούι για καλο και για κακό να εισαι καλυμενη απο παντου!
    Ελπιζω να τα πουμε αν κατεβητε κατω για κανενα καφεδακι.. καλοσου ξημερωμα.. να περνατε όμορφα.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου δεν τ'αφήνω τα λιβάνια γιατί μ'αυτό το Φενγκ Σουί δεν ξέρεις απο που θα σου'ρθει.Καλύπτω τα νώτα μου με τις αγιαστούρες στα σίγουρα χα!χα!

      Φυσικά και θα τα πούμε τον άλλο μήνα θα'ρθουμε να δούμε το καλύτερο "γούρι" μας.

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα.

      Τις αγκαλιές από κοντά!!

      Διαγραφή
  5. καλο απογευμα
    κριμας, δεν ξερω καν που πεφτει ο βορας στο σπιτι μου χαμος γινεται..... ευτυχως, εκει ακομα και το φενγκ σουι θα χασει τον προσανατολισμο του και θα με αφησει στην ησυχια μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ..και'γω για να προσανατολιστώ μου πήρες κάποιο χρόνο.
      Με μιά πυξίδα γύριζα κανένα μισάωρο να βρώ τα "νώτα μου" :)

      Δεν μας έφταναν όλα τ'αλλα να ψάχνουμε και άλλους μπελάδες.

      Σ'ευχαριστώ για την παρουσία σου
      Μ'αρέσει που όποτε γράφω οι φίλοι είναι πάντα εδώ

      Τα φιλιά μου καλή εβδομάδα να'χεις !!

      Διαγραφή
  6. Τσάμπα τόσες αναρτήσεις που έκανα για να απομυθοποιήσουμε τις ανόητες μυθοπλασίες και κάθε είδους παλαβομάρες. Άστα κορίτσι μου αυτά, όπως και τα λιβάνια, έχεις κοντά σου θάλασσες και βουνά. Δεν πας για ψάρεμα καλύτερα και στην πεζοπορία να μαζέψεις κανένα χόρτο να πιάσει χαρτοσιά ο κόπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα το βαρκί κόντευε να πιάσει ρίζες έξω απ'τη θάλασσα,πεζοπορίες λόγω ανωτέρας βίας γιόκ,το'ριξα στα σεμινάρια για να παραμορφωθώ.
      Και'συ ανέβασε κανένα μυθιστόρημα τόσο κάπο κάνεις :)

      Διαγραφή
  7. Καλά, δεν παίζεσαι λέμε! Είσαι ψαγμένο κορίτσι κι έσκασα στα γέλια έτσι όπως τα γράφεις Ζουζούκα μου!
    Δεν ασχολήθηκα ποτέ για να είμαι ειλικρινής, αλλά τώρα μου βάζεις ιδέες, προβλέπω να μετακομίσω σε κάνα τσαντίρι για να μη ζω στο ταπεινό μου σπιτάκι που δεν έχει χρώματα γούρικα...
    Λιβανίζω καθημερινά βέβαια κι εγώ αλλά ξέρεις, είναι τα ευωδιαστά γνωστά σήματα καπνού που σου στέλνω...χα χα!

    Φιλάκια πολλά, καλό μήνα αγαπημένη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες τι μπορείς να πάθεις αν ακολουθείς κατά γράμμα τις οδηγίες.Καλά κάνεις Μαίρη μου και δεν ασχολείσαι.Μια χαρά τα σήματά καπνού ήρθαν μυρωδάτα με την αγάπη σου.

      Φιλάκια πολλά γλυκιά μου καλό μας μήνα αν και καθυστερημένη :)

      Διαγραφή
  8. Στο κάτω διαμέρισμα έχουν ένα Γήινο Σκύλο που αλυχτάει ολημερίς απ' την κλεισούρα. Λες να τους πω για το φενγκ-σούι; Γιατί άμα συνεχίσουμε έτσι, μας βλέπω να μετακομίζουμε στην Κίνα.
    Λιβάνια και θυμιατά και τάματα να βρούμε την ησυχία μας, κάνω ανελλιπώς. Τελικά μαστουρωνόμαστε εμείς και βλέπουμε δρακοπεταλούδες... αλλά το γάβγισμα, γάβγισμα.
    Άσε Ζουζού μου, δεν είναι εποχή για τέτοια σεμινάρια. Το βαρκί σας και ξαμωληθείτε στη θάλασσα.
    Καλό καλοκαιράκι εύχομαι. Μου έλειψες ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή πιά η μόδα με τους σκύλους! Και καλά να το'χεις σε βεράντα,κήπο,αυλή αλλά μέσα σε διαμέρισμα Ελεος!!
      Καλά αυτούς δεν τους ενοχλεί??
      Τι φταίει και το δύστυχο το ζωντανό όταν τ'αφεντικά το'χουν 'τελείως καμένο"

      Για να δούμε θα μας κάνει τη χάρη ο καιρός για βαρκάδες
      όπως το πάει θα ριζώσει πάλι το βαρκί :)

      Χαρούμενο καλοκαίρι χωρίς γαυγίσματα εύχομαι
      Φιλάκια πολλά γλυκιά μου!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  9. Να, αυτά γίνονται όταν ξεστρατίζει το κοπάδι. Έμεινες μακριά από το blog και ξέπεσες στους αγύρτες. Από τα λιβάνια και τους αγιασμούς, στην αγυρτεία και την τσαρλατανιά, και τώρα ακούω πάλι πίσω στα λιβάνια και τους αγιασμούς! Να πώς γίνεται η οπισθοδρόμηση. Με την ευκαιρία άρχισα να κάνω αναρτήσεις για να καταπολεμήσω ακόμα μια φορά την αγυρτεία. Πρέπει να αρχίσεις εντατικά μαθήματα Αγύρτες, απατεώνες και αφελείς στην καθημερινή ζωή μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι έχω πέσει στα "σκληρά"! Αστα δεν βρίσκω πιά χρόνο για μελέτη !

      Διαγραφή
  10. καλα ειπαμε να παρεις τα ορη και τα βουνα για να μη ζαλιζεσαι απο τα φενγκ σουι και τους προσανατολισμους αλλα μη μας ξεχνας.αραχνιασε πια το μπλογκ.και αυτο δεν το θελει ουτε το φενγκ σουι.ελπιζω να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Λίτσα μου το παράκανα.Αν αφήσεις κάτι σ'αφήνει και αυτό.Χαίρομαι που υπάρχει έστω και μικρό ενδιαφέρον. Καλή Χρονιά να χεις και σιγά σιγά θα επανέλθω !

      Διαγραφή
    2. Καλη και ευλογημενη χρονια και απο εμενα.Παρε το χρονο σου και εμεις εδω ειμαστε.φιλια.

      Διαγραφή

  11. Υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα απο εδω για να αφησω τις ευχες μου .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα.Να εισαι παντα καλα!!!!🌟🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου Καλή Χρονιά και σε σένα Χαίρομαι που γύρίσες στα παλιά λημέρια !

      Διαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top