Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Αυγουστιάτικη Πανσέληνος!!

Η Πανσέληνος χθές μας παραπλάνησε μας ταξίδεψε σε κόσμους μαγικούς!
Η ωραιότερη νύχτα τ'Αυγούστου γέμισε με φώς τις καρδιές μας.

Αθεράπευτα ρομαντική αρνούμαι να παραδεχτώ την επιστημονική  άποψη  ότι το φεγγάρι  δεν είναι το ασημένιο σύμβολο της αγάπης αλλά μια χωμάτινη μπάλα με κρατήρες.
Και ιδιαίτερα μια τέτοια ολόφωτιστη αυγουστιάτικη βραδιά!
Τ'αναζητώ σε παραλιακό μπάρ με ονειρεμένη θέα!




Αφήστε με εκεί να χαλαρώσω να ονειρευτώ μ'ενα ποτάκι στην ακροθαλασσιά μόνο μια απαλή μουσική να μου χαϊδεύειτ'αυτιά και μια θέα υπέροχη μοναδική που θα ζήλευαν όλοι!


Αφήνω πίσω όλες τις δυσάρεστες σκέψεις που μου χαλάν καθημερινά τη διάθεση το αβέβαιο μέλλον που ξετυλίγεται μπροστά μου,και ακολουθώ το φωτεινό μονοπάτι που ζωγραφίζεται απ'το φώς της πανσελήνου πάνω στα ήρεμα νερά της θάλασσας.


Τη μοναδική αυτή στιγμή που τα δύο "φώτα" εξισορροπούν νιώθεις πιο κοντά στη μαγεία της φύσης,στις ανώτερες δυνάμεις που υπάρχουν και αισθάνεσαι να πλημμυρίζεις απ'το Φώς τους!




28 σχόλια:

  1. Πολύ έξυπνη, κ όμορφη η τελευταία φωτο!!! Πάντα τέτοια ζουζου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφο το φεγγάρι κι αν συνοδεύεται με καλή παρέα και σε ωραίο μέρος, είναι η καλύτερη συνταγή για το Ιδανικό..

    πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου και το νησί σου zoyzoy..

    καλά να περνάς, πάντα με χαρά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο βρε Ζουζού....να'σαι καλά που έβαλες μερικές φώτο :)))

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ το ζουζουνιάρικο φεγγάρι σου

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φτού,με πρόλαβες, κι ειχα να βάλω κι εγω κάτι απο τη χτεσινή ολόφωτη νύχτα.
    Εμεινα εξω ως αργά, το θέαμα που πρόσφερε το φεγγάρι ηταν εξαίσιο,φαντάζομαι πώς θα ηταν στο νησί, πολύ καλύτερα κι απ όσο μπορούν να δείξουν οι ωραίες φωτογραφίες σου.
    Ειναι παράξενο το πόσα συναισθήματα προκαλεί το φεγγάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ♥roadartist
    Και οι δικές σου φωτό είναι υπέροχες!

    Να'σαι καλά τα θαλασσινά μου φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ♥Ευρύνοος
    Ακριβώς Τάσο είναι και η διάθεση που παίρνεις απ'τους γύρω σου για να κάνει θετική ή αρνητική την ενέργεια της Πανσελήνου.

    Και'συ πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ♥Και λοιπόν;E allora?
    Ετσι θα σ'αφηνα χωρίς φωτό απ'το νησί?

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ♥ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
    Γλαρένια μου και τα δικά σου τα διπλά τέλεια είναι:))

    Ελπίζω σύντομα να μπορούμε να τα λέμε και απο το δικό σου

    Φιλιά θαλασσινά καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. tzonakos♥
    Όταν το συνδυάζεις με θάλασσα είναι ονειρικό πραγματικά!
    Τέτοιες μέρες δεν με κρατά το σπίτι σαν τον λυκάνθρωπο γυρίζω και το ψάχνω:)

    Θυμήσου πέρσι τέτοια μέρα είχαμε γεμίσει το νετ φεγγάρια με συνεννόηση!
    Βάλε και τα δικά σου ακόμα ολόγιομο είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γνωστος αγνωστος♥
    Βάλε και λίγο ροζ με μαύρο και άσπρο, δεν θα σου "κάτσει"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ομορφες φωτό
    Ομορφη και η πανσέληνος
    όμορφο και το κρητικό άσμα
    Γμτ την τύχη μου
    μες στα νεύρα είμαι πάλι που
    γύρισα!Δεν γέμισα μπαταρίες λέμε
    Σμουατς στα μούτρα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πανέμορφη η βραδιά από τα ΑΣΤΕΡΙΑ!!!
    Και οι φώτο υπέροχες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σίγουρα είσαι αθεράπευτα ρομαντική.
    Αντί να αρνείσαι να παραδεχτείς την επιστημονική άποψη ότι το φεγγάρι δεν είναι το ασημένιο σύμβολο της αγάπης, θα σου κακόπεφτε να δεχτείς και τα δυο;
    Εγώ για παράδειγμα, ενώ ξέρω ότι είναι μια χωμάτινη μπάλα με κρατήρες, όταν στο σκοτάδι κρατώ το χέρι της και στα μάτια της καθρεφτίζεται το ασημένιο σύμβολο της αγάπης, μπορώ να τη σφίξω στην αγκαλιά μου και να τη γεμίσω με φλογερά φιλιά, αναστατώνοντας το κορμί της με ηδονική παλίρροια σαν φουσκοθαλασσιά.
    Μήπως είμαι αθεράπευτα αληθινός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου Ελενάκι.
    Οντως πολύ ρομαντική από μόνη της η πανσέληνος και στους Ιχθείς με ωροσκόπο Ιχθύ, λιώσαμε από νερό και ρομαντισμό.
    Η τελευταία φωτό είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ζουζου μου αυτη ειναι μια πανεμορφη και ταξιδιαρα αναρτηση!Πολυ μου αρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ♥D.Angel
    Στην Κρήτη και δεν γέμισες??
    1μήνα ολόκληρο θέλεις εσύ κοπέλα μου να γεμίσεις:))

    Θαλασσινά και στα δικά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ♥ΦΟΥΛΗ
    Πραγματι τ'ΑΣΤΕΡΙΑ πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για μια υπέροχη ρομαντική βραδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ♥ Άθεος
    Ετσι που το θέτεις μάλλον εσύ περισσότερο ρομαντικός ακούγεσαι!
    Δίκιο μπορεί να έχεις αλλά μετά πρέπει να παραδεχτώ ότι και ο έρωτας δεν είναι πια ένα μεγαλειώδες συναίσθημα, αλλά μια έκλυση ντοπαμίνης στον κερκοφόρο πυρήνα σύμφωνα μ'αυτό το άρθρο!
    Έτσι προτιμώ να'μαι ρομαντική μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ♥Αστρο - Συμμορίτες
    Γιαυτό πνίγηκα στο συναίσθημα και τον ρομαντισμό:))

    Να'σαι καλά καλή μου καλώς ήρθατε και
    φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ♥ Ανταίος
    Χαίρομαι που σ'αρέσει:;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ♥Iανος
    Και'συ μαζί μου στο γκρούπ των ρομαντικών??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό που ονομάζεις ρομαντισμό, κορίτσι μου, δεν είναι τίποτα άλλο από μια συνεχής απελευθέρωση οξυτοκίνης, σύμφωνα με το άρθρο που μου υπέδειξες.
    Από το πρώτο μου βιβλίο ακόμα (Κτηνωδία της Αγιότητας) είχα γράψει για τον ήρωα του έργου όταν έβλεπε αυτόν τον άστατο αφροδισιακό αλήτη του ουρανού διαπιστώνοντας την παλιρροιακή φουρτούνα που ξεσήκωνε μέσα του, κάνοντας τα ρυθμιστικά του υγρά, ν’ αφρίζουν με μανία!
    Το έλεγε βιολογική παλίρροια, έκφραση που χρησιμοποιώ ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Tι ομορφιες ειναι αυτες!
    Καλα να περνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ♥ Άθεος
    Βιολογική παλίρροια? λοιπόν είδες που έχει άμεση σχέση με τη Σελήνη που υπόκειται στον έλεγχό της?

    Τυχαίο? δεν νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ♥asimonis
    Σ'ευχαριστώ και για την επίσκεψη πάνω απ'ολα!

    Καλό ΣΒΚ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top