Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Ας παίξουμε ....λίγο!!

Μια πρόσκληση για παιχνίδι πήρα απ'τον αγαπητό μου blogger Lambro.Θυμίζουν ερωτήσεις λευκωμάτων παλιάς εποχής που φτιάχναμε για να γνωριστούμε καλύτερα.
Οι κανόνες του παιχνιδιού έχουν ως εξής:



You must post these rules.
*Each person must post 11 things about themselves on thei blog. 
*Answer the questions the tagger set for you in their post and create 11 new questions for the people you tag to answer.

*You have to choose 11 people to tag and link them on the post.

*Go to their page and tell them you have linked him or her.

*No tag backs.

*No stuff in the tagging section about 'you are tagged if you are reading this'.

*You legitimately have to tag 11 people.


Οι ερωτήσεις του φίλου Lambroy και οι απαντήσεις μου!



  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα; 
  • Αγαπώ όλες τις αποχρώσεις του μπλέ!
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου χόμπι; 
  • Η αστρολογία με συναρπάζει τα τελευταία χρόνια και αφιερώνω αρκετό χρόνο σ'αυτήν.
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο; 
  • Το πρώτο μου βιβλίο ήταν "Τα λόγια της Πλώρης" λάτρεψα τον Καρκαβίτσα αλλά μου είναι αδύνατο να διαβάζω ένα βιβλίο  για 2η φορά, τις "Βασικές αρχές στην Αστρολογίας " της Θ.Ντάκου μπορώ να τις διαβάζω ξανά και ξανά ανακαλύπτοντας νέα στοιχεία.
  • Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία; 
  • Δεν μπορώ να ξεχωρίσω αγαπημένη μια απ'τις πολλές που έχει μείνει αξέχαστη είναι: "Το εξπρές του Μεσονυκτίου"
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι; 
  • Tο El Corazon - Arno Elias που ακούγεται στο mixpod με ταξιδεύει αφάνταστα!
  • Τι μουσική ακούς; 
  • Όλα τα είδη ανάλογα την διάθεση, αυτή που μ'εκνευρίζει είναι η όπερα!
  • Πότε πήγες τελευταία φορά σινεμά και πιο έργο είδες; 
  • Είναι πολλά τα χρόνια, είχα δει την 1η ταινία απ'τον  "Άρχοντα των δακτυλιδιών"
  • Πότε έβρισες για τελευταία φορά και γιατί; 
  • Σίγουρα πριν 2ώρες όταν ακούω ειδήσεις βρίζω συνέχεια αυτούς που μας ζορίζουν ασύστολα!
  • Αν θα είχες 1 εκατομμύριο ευρώ τι θα έκανες; 
  • Θα κάλυπτα όλες τις ανάγκες των παιδιών μου και μετά τις δικές μου! Με σπίτι,αυτοκίνητο σκάφος και πολλά ταξίδια!!
  • Τι αυτοκίνητο έχεις?
  • Στην οικογένεια υπάρχει μια Alfa Romeo που κινδυνεύει να κοπεί όταν λειτουργήσουν τα Κ.Τ.Ε.Ο στο νησί.
  • Έχεις φορητό ή σταθερό υπολογιστή;  
  • Σταθερό! 
    Οι δικές μου ερωτήσεις που θα πρέπει ν'απαντήσετε είναι:

     
  • Τι ζώδιο είσαι?(αν γνωρίζεις ωροσκόπο και θέση Σελήνης ακόμα καλύτερα)
  • Τι σε ηρεμεί?
  • Τι μουσική αγαπάς?
  • Τι προτιμάς βουνό ή θάλασσα?
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό?
  • Ποιος ο χειρότερός σου εφιάλτης?
  • Γράψε ένα τρελό σου όνειρο.
  • Είσαι αισιόδοξη-ος για το μέλλον?
  • Είσαι ευχαριστημένη-ος με την δουλειά που κάνεις?
  • Τι θα άλλαζες αν μπορούσες στη ζωή σου?
  • Τι σε κάνει να συνεχίζεις το blogging?
  • Και προσκαλώ να παίξουν οι:

36 σχόλια:

  1. Εγώ το έκανα αυτό πρόσφατα. Μη το ξανακάνω πάλι. Ευχαριστώ για την πρόσκληση πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ.Μη γινόμαστε και κουραστικοί στους αναγνώστες μας!

      Διαγραφή
  2. πολυ ομορφο το παιχνιδι.Με καλεσε και μενα ο Λαμπρος και θα παιξω συντομα.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε είδα στην λίστα:))
      Γιαυτό δεν σ'εβαλα στην δική μου!

      Καλή εβδομάδα να'χεις!

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστώ και γω για την πρόσκληση Ζουζούκα μου.
    Πειράζει να παίξω εδώ σε σένα?
    Αλλά θέλει και λινκς ε?
    Ουφ αυτές τις αλυσίδες πόσο τις βαριέμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι φιλενάδα!
      Παίξε όπου θέλεις!
      Και'γω τα βαριέμαι, είμαι με τις ώρες μου!

      Διαγραφή
  4. σε ευχαριστώ για την πρόσκληση!!!!!!!!!!!!
    σιγουρα θα το κανω το παιχνίδι σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΖΟΥΖΟΥΚΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ...ΕΧΩ ΜΑΖΕΨΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΟΠΕΡΑ; ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΩ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΣΜΑΤΑ....ΜΑΘΑΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΟΛΟ ΜΕΛΕΤΑΣ ΝΤΑΚΟΥ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!ΒΡΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ....ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ;
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΥΣΑΙ! Ο ΚΑΙΡΟΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ...ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΨΑΡΕΜΑΤΑΚΙ....ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αλλά όταν τσιρίζει η χοντρή νομίζω ότι κάποιος της έχει πατήσει τον κάλο:))
      Τώρα μπορεί να μην έχει πέσει στην αντίληψή μου και κανένα καλό κομμάτι!
      Βέβαια αυτή είναι η φιλοδοξία μου να μαντεύω "πόσα απίδια έχει ο σάκος" χα!χα!
      Πάντως αν θέλεις ανάλυση είμαι "ανοιχτή" !

      Αστα χτες που πήγα ούτε μια τηγανιά δεν βγάλαμε!

      Φιλιά θαλασσινά για καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Βρε μοναχογάω, σε μας τίποτα απ’ το 1 μιλιόνι;

    Και γιατί με καλάς να παίξω ρε Ζουζού;
    Δηλαδή, πόσο καλύτερα θες να με μάθεις;
    Ρώτα ευθέως τι νούμερο και χρώμα βρακί φοράω.
    Αυτό έμεινε από μένα που έμαθες ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά θα σας μοιράσω τα ψιλά απ'το μιλιο..!!

      Κάνεις λάθος το βρακί το ξέρω τα πιο ενδότερα θέλω να μάθω "εσώψυχα" μην παρεξηγηθώ κιόλας!

      Διαγραφή
  7. Θέλω να μου "διαβάζεις" τα άστρα στον ουρανό ένα Αυγουστιάτικο βράδυ..
    Ασχετο με την αστρολογία αλλά δεμένο με την αγάπη σου για τη θάλασσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια βόλτα θαλασσινή σ'εναστρο Αυγουστιάτικο ουρανό θα σε κάνω στα ωραιότερα στέκια του νησιού αν έρθεις!

      Τα θαλασσινά μου για καλή εβδομάδα Αντιγόνη μου!

      Διαγραφή
  8. αχ γλύτωσα!!
    Κριός με κερατά Κριό,είναι καλό αυτό;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτιά και λάβα είσαι κοπέλα μου
      Εχεις Αφροδίτη και Αρη σε ευνοικές όψεις με Ουρανό που σου δίνουν εκκεντρικότητα,δυναμισμός, πρωτοτυπία (ροκού) και στο χάρτη!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Καλώς τον!
      Δε σε'βαλα στην λίστα γιατί ο χώρος σου δεν είναι για παιχνίδια:}}

      Καλή εβδομάδα να'χεις!

      Διαγραφή
  10. Είπαμε...ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ!!!
    Να δω τι άλλο θα σκεφτείς πια!!!χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν δεν ντρέπεσαι??

      Αντε !!θα κάνω μια εξαίρεση σε σένα
      απαντάς στις υπόλοιπες 10ερωτήσεις:))

      Μόνο ένας Σκορπιός κρατάει τόση μυστικοπάθεια! :))

      Διαγραφή
  11. Ωραίο παιχνίδι!!! Έπαιξα και εγω...5 φορές :) :) καλησπέρα πέρα για πέρα!!! Φιλιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο πολύ σου άρεσε που έπαιξες 5φορές:))

      Φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
  12. Οϊμέ! Οϊμέ!
    Γιατί οδύρομαι και κλαίω αγαπητότατη zoyzoy μου;
    Μα για την αδυναμία να συμμετάσχω στο παιχνίδι των ερωταπαντήσεων .....γιατί πενθώ τον Πατριάρχη των κοπτών χριστιανών στην Αίγυπτο.
    Αν έκανες μια τσάρκα στο κονάκι μου θα έβλεπες σε τι βαθύ πένθος έχω βουτηχτεί.
    Να με δεις με την πλερέζα να ραγίσει η ψυχή σου!

    Όταν ξεπεράσω το σοκ από την απώλεια του Πατριάρχη του.... κοιμισμένου ,εδώ είμαι να βγάλω τα εσώψυχα μου.
    Σε ευχαριστώ πάντως για την πρόσκληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι έγινε βρε Χριστίν και δεν πήρα είδηση??
      Τέτοιο κακό έπαθες ??

      Έρχομαι να ενημερωθώ επειγόντως!

      Φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
  13. Γειά σου θαλασσινή μου φίλη... Χρειάζονται και τα παιχνιδάκια σ' αυτούς τοτς καιρούς.. Προσπαθώ να μη χάνομαι αλλά μάλλον δεν τα καταφέρνω και τόσο.. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου δεν τα καταφέρνεις και δυστυχώς δεν είσαι ο μόνος!
      Τώρα που ανοίγει ο καιρός μάλλον θα σε χάνω περισσότεροΑ))

      Θαλασσινά και από'μενα!

      Διαγραφή
  14. Είναι που μπαίνει η ΄Ανοιξη και τα λουλούδια ανθίζουν
    Οι μέρες που μας προ(σ)καλούν και τ' άνθια που μυρίζουν KAΛH ΣOY ANOIΞH!

    Φιλί και Γλρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφο το λινγκ σου!
      Εύχομαι να μπεί για τα καλά η άνοιξη στις καρδιές μας γιατί πραγματικά επιβάλλεται αυτές τις άχαρες για μας μέρες!

      Φιλιά θαλασσινά και απο'μενα!

      Διαγραφή
  15. Το τραγούδι πραγματικά ωραίο!
    Καλή άνοιξη, όντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έχουμε τα ίδια μουσικά γούστα!

      Καλή άνοιξη να'χουμε σ'ολες τι φάσεις της ζωής μας!

      Διαγραφή
  16. Δεν ξέρω αν έχεις δει τις δικές μου απαντήσεις αλλά και το δικό μου αγαπημένο βιβλίο είναι τα λόγια της πλώρης !!! Τυχαίο δε νομίζω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και τις έχω δει αφού εσύ μου το θύμισες ήταν το πρώτο που είχα διαβάσει στην παιδική μου ηλικία και τα'χα βρει μπαστούνια με την ναυτική ωρολόγια.
      Μετά συνέχισα με του Θέμου Ποταμιάνου κάτι φοβερές θαλασσινές διηγήσεις και περιπέτειες!
      Δεν ήθελα και πολύ να λατρέψω την θάλασσα μιας και ήταν το 2ο μου σπίτι:))

      Διαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top