Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Καλαμάρια στη λαδόκολα και .... άλλες νηστίσιμες νοστιμιές!!

Φέτος η θάλασσα δεν μας έκανε το κέφι με τα καλαμάρια,τις λίγες φορές που πήγαμε μας έδωσε πολύ λίγα ώστε να'χουμε για τις μέρες της νηστείας.
2-3μαγειριές βγάλαμε και λίγα που ταξίδεψαν στην Κρήτη να τα γευτεί και το το παιδί που μένει μακριά μας.
2κομμάτια που βρέθηκαν στριμωγμένα στην κατάψυξη θέλησα να τα δοκιμάσω με άλλο διαφορετικό τρόπο απ'τα γνωστά τηγανιτά και γεμιστά στη σχάρα.

Τα καθάρισα καλά καλά όπως έχω δείξει ,έκοψα πιπεριά κόκκινη που λατρεύω την ανακάτεψα σε θρυμματισμένη φέτα με λίγη ρίγανη  και γέμισα τα καλαμάρια.
Έριξα λίγο λάδι από πάνω τους και λίγο πιπέρι τα τύλιξα σε μια λαδόκολα και μετά  στο αλουμινόχαρτο . Τα'ψησα για 40 λεπτά σε μέτριο φούρνο όταν άνοιξα το πακέτο είχαν κρατήσει όλο το ζουμί με τ'αρώματα της θάλασσας και ήταν πεντανόστιμα και μαλακά.
Τα περέχυσα με λαδολέμονο που είχα χτυπήσει με μουστάρδα και σκόνη σκόρδου και ήταν όνειρο.
Τα συνόδευσαν μια λαχανοσαλάτα  με πανδαισία χρωμάτων. Οταν έχω κέφι ομολογώ ότι στις σαλάτες μου ζωγραφίζω. Η συγκεκριμένη έχει  ωμό παντζάρι τριμένο  ξινόμυλο και καραμελομένους  κολοκυθόσπορους  και ηλιόσπορους, που έδωσαν έξτρα γεύση και βιταμίνες.
Τα χόρτα του βουνού απλά και απέριττα μια χορτοτυρόπιτα με σπιτικό φύλλο.
Η ρεγγοσαλάτα έχει τιμητική θέση στο θαλασσινό  τραπέζι.
Το γεύμα έκλεισε με μια  σπέσιαλ  γαριδομακαρονάδα,
Και η νηστεία θέλει  καλοπέραση,μόνο οι προέδροι θα καλοπερνάνε?? Εμείς δηλαδή που κατουρίσαμε??

Η ανάρτηση αφιερώνεται στην Ελενα Λ.που της χρωστώ μια συνταγή για καλαμάρια.!

35 σχόλια:

  1. Χμ, αν και δεν έχει πολύ ώρα που γύρισα από ψαροταβέρνα, ομολογώ πως έναν μεζέ θα τον έπαιρνα!!
    Αυτό με τα καραμελωμένα να το προσέξουμε, διότι εκτός από γεύση προσθέτουν και θερμίδες...
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωστε από ψαροταβέρνα?? Καλά τότε με μέτρο οι μεζέδες:))

      Δεν είναι και τόσο καραμελομένοι 1-2κουταλιές ζάχαρη να λιώσει σε καυτό τηγάνι προσθέτεις τους σπόρους και μετά λίγο ανθό αλατιού ούτε πρέζα να'χουν και την αλμυρή γεύση!

      Και απο'μενα θαλασσινά!

      Διαγραφή
  2. Τέτοια νηστεια πολύ θα ήθελα να την κάνω κάθε μερα :) Κάτι ξεχασες,συνοδευτικο του εξαισιου θαλασσινού μεζέ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και'γω Vad έτσι νηστεύω όχι 40 και 100μέρες!!

      Το τσιπουράκι εξυπακούεται,είναι κύριο συνοδευτικό!

      Διαγραφή
  3. Αυτά είναι!!!
    Μυρωδιές και νοστιμιές της πατρίδας. Εκτός απ' το πρακτικό κομμάτι της ανάρτησης (συνταγές), μας έστειλες λίγη αύρα απ' το νησί σου κι απ' τις μοναδικές γεύσεις σας.
    Να'σαι καλά ρε Ζουζού και πάντα να είναι γεμάτο το τραπέζι και η ψυχή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου!
      Τώρα είναι στα φόρτε τους αυτές οι νησιώτικες γεύσεις
      εύχομαι να'΄χουν τη δυνατότητα όλοι να τις χαίρονται
      αυτούς τους δύσκολους καιρούς!

      Μια ζεστή αγκαλιά και πολλά φιλάκια
      σου στέλνω για καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. A, όλα κι όλα! Τη συγκεκριμένη συνταγή με τα καλαμαράκια την τσακίζω ευχαρίστως!
    (Νομίζω πως η μαμά μου βέβαια δεν βάζει σκόρδο -ούτε σε σκόνη, ούτε κανονικό- στη συνταγή, αλλά ακόμα κι έτσι... θα τα τσάκιζα λέμε!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Zoyzoy!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκόρδο δίνει μια τσαχπινιά καθώς ταιριάζει και με ψαρικά και λαχανικά!
      Το λατρεύω και το βάζω όπου μπορώ!


      Καλή εβδομάδα να'χεις γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  5. Πω..πώ... μεχρι εδώ στην Κρήτη έφτασαν οι μυρωδιές απο τις νοστιμιές σου Αρμενακι μου.. την συγκεκριμενη συνταγή θα την δοκιμασω οπωσδήποτε .. γιατί μονο τηγανιτά και γεμιστα με ρύζι τα κανω.. πολύ ωραια ιδέα.!!! φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την κάνεις Ρούλα μου είναι εύκολη και δεν λερώνεις τίποτα, το κυριότερο!
      Ασε που γίνονται πολύ μαλακά θα ξετρελαθείς!

      Και απο'μενα πολλά φιλιά
      για καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. ✿⊱°•
    Receitas tentadoras!...
    Espaguete de camarão... tudo de bom!!!

    °º。♪♫Bom fim de semana!°。♪♬
    Beijinhos✿♫° ·.
    Brasil⊱°•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω φτιάξει πολλές φορές γεμιστά καλαμάρια , αυτή όμως η παραλλαγή, στη λαδόκολλα και στο αλουμινόχαρτο, είναι μοναδική.
    Εύχομαι να περάσεις μια υπέροχη Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξ'τη θα ξετρελαθείς είμαι σίγουρη!

      Ευχαριστώ καλή εβδομάδα να'χεις!

      Διαγραφή
  8. Χαχααα αγαπημένο μου Αρμενάκι, εκτός από το αχτύπητο χιούμορ σου, είσαι και εξαιρετική ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ !!!
    Κρατάω την συνταγή από τα καλαμαράκια σου, που την βρήκα πρωτότυπη και πολύ νόστιμη! Σ΄ευχαριστώ!
    Πολλά φιλάκια και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μάγδα μου για τα καλά σου λόγια,
      αν και οι καιροί δύσκολοι για όλους δεν πρέπει να χάνουμε
      το χιούμορ μας γιατί λειτουργεί σαν αντίδοτο στα δεινά που μας
      ταλανίζουν.

      Θα ενθουσιαστείς αν τα φτιάξεις έτσι, είμαι σίγουρη!

      Φιλιά γλυκά και απο'μενα!

      Διαγραφή
  9. παλι τα καταφερες: μου ανοιξες την ορεξη και το κακο ειναι οτι τετοιες νοστιμιες σαν τις δικες σου που να βρω;;;; καλη σαρακοστη να χουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα ...παντού υπάρχουν καλαμαράκια τώρα!
      Και δεν κοστίζουν και μια περιουσία τα κατεψυγμένα:))

      Καλά να περνάς !!

      Διαγραφή
  10. Άλλη φορά όταν σε διαβάζω θα απομακρύνω το πληκτρολόγιο. Ξέρεις πόση ώρα τώρα το σκουπίζω;

    Να ρωτήσω κάτι άσχετο (και μη βαράς γιατί από μαγειρική δεν έχω ιδέα): Θέλει μόνο φρέσκο καλαμάρι; (μη βαράς είπαμε!)
    Τώρα που μπαίνει η Άνοιξη λέω να τιμήσω τη συνταγή σου. Μου έφεραν ένα καλό τσίπουρο και ψάχνω να του βρω παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι και με κατεψυγμένο κάνει,μόνο θα το αφήσεις 10λεπτά λιγότερο στο φούρνο.!!
      Άλλωστε και τα δικά μου μετά 3μήνες κατεψυγμένα έγιναν τι νομίζεις??

      Ναι,πάνε πακέτο τα δυό τους κάνε και αρκετές βουτιές με ψωμάκι στο ζουμί που θα βγάλουν τα καλαμάρια και δεν σου λέω τίποτα!!

      Στην υγειά σου λοιπόν!!

      Διαγραφή
  11. Ζηλεύω ζηλεύω ζηλεύω!!
    Πολύ γευστικά όλα φαίνονται zoyzoy μου!
    Τα λιμπίστηκα!
    Νοερά παίρνω ένα μεζέ και φεύγω!
    Πολλά φιλιά μας λίγωσες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συνταγή είναι για σένα που ζητούσες πως αλλιώς γίνονται τα καλαμαράκια!
      Ελπίζω να τα κάνεις και να ξετρελαθείς!

      Να'σαι καλά
      καλή εβδομάδα να'χεις

      και απο'μενα φιλά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Η σαλάτα σου είναι όλα τα λεφτά της.....μαγείρισσας!
    Η ιδέα σου για ωμό παντζάρι με ξετρέλανε γιατί είμαι και μεγάλη ......παντζαρολάτρισσα και τρελαίνω τα γαλλικά παντζάρια στον ατμό!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου είδα ότι το καταναλώνουν και ωμό και δεν έχασα την ευκαιρία
      άλλωστε τα καρότα είναι πιο σκληρά!

      Τα Ελληνικά δηλαδή δεν τα καταδέχεσαι ??:))

      Φιλιά γλυκά και απο'μενα!

      Διαγραφή
  13. ΜΜΜΜΜΜΜΜμμμμμμμμμΜΜΜΜΜΜ!!! ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!
    Ζουζούκα μου πάλι έκανες το κορόιδο και δε με κάλεσες, ε; Καλά....

    Επειδή δε μπορώ να σου κρατήσω κακία, σου στέλνω φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου πάντα είσαι ευπρόσδεκτη στα τραπέζια μου δεν χρειάζεσαι πρόσκληση εννοείται ότι θα πάρεις τον καλύτερο μεζέ:))

      Και απο'μενα γλυκιά μου
      πολλά φιλάκια για ένα όμορφο ΣΒΚ!

      Διαγραφή
  14. Εξαίσιος μεζές και χορταστικός, τρελαίνομαι οταν βρίσκω όρεξη και το φτιάχνω, δεν το κάνω πολύ πικάντικο βέβαια εγω.
    Μου ΄θύμισες οτι εχω ζγκατάψυξ κάτι καλαμάρια λοιπόν μάλλον αυριο θα ...καταναλωθούν δεόντως.
    Οταν τα τρώω σαν κύριο πιάτο της ημέρας δεν πίνω παρα μόνο νεράκι, αλλα αν εχω παρέα και τα βάλω πιατέλα για μεζέ κι ετσι εχει πάντα ούζο !
    Φιλιά πολλά στη θάλασσα τη μπλε και απέραντη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πανεύκολο και ιδιαίτερο πιάτο γιαυτήν κυρίως την εποχή της νηστείας.
      Εδώ νερό μόνο με τα χάπια πίνουν οι γνωστοί μου!
      Οπότε καταλαβαίνεις ότι συνοδεύεται πάντα με κρασί ή τσίπουρο,με το ούζο έχουμε μαλώσει οικογενειακώς κάτι χρόνια!

      Για να μη βλέπεις θαλασσινές αναρτήσεις σημαίνει ότι τη βλέπω
      αφ'υψυλού αφού το βαρκί κοιμάται για τα καλά στη στεριά:((

      Για μετά το Πάσχα ελπίζω να στέλνω πραγματικά θαλασσινά φιλια!!

      Διαγραφή
    2. Ερχομαι να κάνουμε σέρβις το βαρκί, πότε εχει πλοίο ;
      :)

      Διαγραφή
    3. Ελα... τώρα που ανοίγουν οι καιροί ό,τι πρέπει!
      Το σκέπτεστε για Πάσχα??

      Διαγραφή
    4. Χμ λες ;
      Ωραία ιδέα, αν και δε ξέρω τι θα κάνω με τους γονείς μου, οπότε τίποτα σίγουρο.

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Εχει έρθει αρκετά νωρίς φέτος !
      Τα δέντρα έχουν ανθίσει εδώ και 1μήνα θα δέσουν οι καρποί τους??

      Διαγραφή
  16. Τι λιχουδιές είναι αυτές , Ζουζού μου ????? (Μου τρέχουνε τα ....σάλια !!!!) Θα το δοκιμάσω το ψητό σου καλαμάρι !!!! Η σαλάτα σου ...πανδαισία χρωμάτων και γεύσης !!!
    Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εύκολο και απλό θα σ'ενθουσιάσει!
      Και η σαλάτα αν βάλεις και λίγο σκορδάκι ψιλοκομένο μέσα είναι θαυμάσια να σινοδεύσει ψαρικά και κρέατα.

      Και απο'μενα πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top