Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Για καλαμάρια... με ψοφόκρυο..!!

Το βαρκί έμεινε πρώτη φορά μέσα χειμώνα έτσι τις ανοιξιάτικες μέρες που έκανε ο Φλεβάρης αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε για καλαμάρια.
Βροχές έχει κάνει αρκετές και σύμφωνα με τους παλιούς ψαράδες τα καλαμάρια κανονικά έχουν γιαλώσει.

Έτσι φορέσαμε χοντρά μπουφάν σκουφάκια πήραμε και καφέδες και σαλπάραμε για τα γνωστά σημεία α Ο ήλιος μπορεί να'ταν στα φόρτε του όλη μέρα μα η ατμόσφαιρα ήταν παγωμένη σαν τις καρδιές μας ενόψει 2ου μνημονίου ένα πράμα.

Και'γω δεν είμαι και πολύ φίλος με το κρύο όσο λατρεύω τη ζέστη τόσο υποφέρω στο κρύο γιατί όλα τα άκρα παραμένουν μονίμως κρύα.
Έτσι φρόντισα να πάρω και γάντια αδιάβροχα για ν'αντέξω.
Η θάλασσα κρυστάλλινη μόνο η αύρα ίσα που τη χάιδευε και δημιουργούσε ένα ναζιάρικο νοχελικό κυματάκι.
Στην προβλήτα ψαράδες "νετάρανε" τα δίχτυα να'ναι έτοιμοι για την επόμενη ψαριά.

Ρίξαμε στα γνωστά σημεία και ενώ περιμένω το τσίμπημα του καλαμαριού το βλέμμα χάνεται στον αχνό ορίζοντα και στα πλεούμενα που ορίζουν τον ουρανό απ'τη θάλασσα.
Μπροστά μου υψώνεται ο Χαρασσώνας και πάνω στην κορφή του βουνού στέκεται ένα σπίτι μόνο του απομακρυσμένο εντελώς από τον πολιτισμό.

Όλα του τα παράθυρα βλέπουν τις κυκλάδες σαν μαργαριταρένιος κολιές στον ορίζοντα.
Ζηλεύω αυτό το σπίτι, θα'θελα να ζούσα εδώ στην εξορία να μην ακούω τίποτα να ζω στον κόσμο μου αγναντεύοντας κάθε μέρα τη θάλασσα σ'όλες τις μορφές της.

Και'νω εγώ αμίλητη απ'το κρύο απορροφημένη στις σκέψεις μου, χτυπάει καλαμάρι και βγάζει ο καπετάνιος το πρώτο.
Όσο πέφτει ο ήλιος τόσο παγώνουν και τα άκρα η τρίχα καθώς ανεβαίνει βρεγμένη αρχίζει και ποτίζει τα γάντια μου.
Ωστόσο πρέπει να βγάλω και'γω εφ'οσον "χτύπησαν" οπότε αδιαφορώ για το κρύο και επιμένω.

κλικ στη φωτό φαίνεται το καλαμάρι που την κοπανάει!
Και'κει που'μαι απορροφημένη, ένα γερό τσίμπημα με ξυπνά, αρχίζω να ανεβάζω σιγά-σιγά όταν το'χω έτοιμο να το βγάλω, του λέω ότι έχω καλαμάρι.
Πάνω που το βγάζω απ'το νερό φυσάει νερό και χάνεται στη θάλασσα.
Μένω με το καφτερό στο χέρι και την απογοήτευση στο πρόσωπο.


Ο ήλιος αρχίζει το ρομαντικό του ταξίδι ο ουρανός η θάλασσα λούζονται όλα με το μενεξεδί του χρώμα.
Σε λίγο ανεβάζει και 2ο, εγώ αρχίζω τις προσευχές,δεήσεις σε θεούς,και θαλάσσια τελώνια να μου φέρουν πίσω το καλαμάρι που μου'φυγε!


Με τα μάτια στυλωμένα στην πορφυρόχρυση δόξα του ουρανού, ρεμβάζω μαγεμένη!
Νιώθω το άλικο φως να ζεσταίνει τα παγωμένα άκρα, να φωτίζει την καρδιά με ελπίδα.
Η νύχτα τώρα παίρνει τη σκυτάλη αρχίζει και πέφτει δειλά δειλά ενώ οι προσπάθειές μου και οι δεήσεις μου, μάταιες!
Μαζί όμως με τον βασιλιά ήλιο που χάνεται η νύχτα προστάζει την αύρα να φέρει μαζί της τη παγωνιά που ταιριάζει με το σκοτάδι.
Τώρα τα χέρια η μύτη αρχίζουν και παγώνουν και καθώς δεν παίρνω τσιμπιά αρχίζω τη γκρίνια.

Δεν μένουμε πολύ κάτω απ'τον έναστρο ουρανό το κρύο δεν αντέχετε πια.
Στη προβλήτα ένα ζευγάρι ψαρεύει από στεριά καλαμάρια, τους πλησιάζω θέλοντας να μάθω αν πιάνουν.
Είχαν καλύτερη τύχη από μας 6μικρά και χωρίς έξοδα βενζίνας!
Δεν αξίζει η ταλαιπωρία και το κρύο για 2μόνο κομάτια.

44 σχόλια:

  1. Α ΡΕ ΖΟΥΖΟΥ ΜΟΥ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ!
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ; ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΨΑΡΙ; ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΘΑ ΠΙΑΝΑΤΕ!!!!!!!!!ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΩ ΜΕΡΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΩ....
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη σε νοιάζει για το καλαμάρι κορίτσι μου... είδες αυτές τις εικόνες.. ένιωσες την αύρα της θάλασσας..
    Τι καλύτερο από τα χρώματα του δειλινού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οι φωτογραφίες που ψάρεψες, όμως, ήταν απίθανες!

    τι να πω και εγώ; αυτό σκέφτηκα, έτσι, για να σε παρηγορήσω! χι χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πότε πήγες πάλι για καλαμάρια???!!!!!
    Την επόμενη φορά θα πάμε για κηνύγι με τον Γιώργο και θα μου μάθεις να βγάζω χόρτα...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι καλύτερη τύχη την επόμενη φορά.

    Με πιό ζεστό καιρό και πιό άνετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε θηρίο!
    Ψάρεμα χειμωνιάτικα;
    Διαβάζοντας την ανάρτηση σου...... ψόφησα στο κρύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν αξίζει η ταλαιπωρία και το κρύο για 2μόνο κομάτια!
    ...γι αυτά σίγουρα δεν θα άξιζε...για ότι όμως απόλαυσες και μοιράστηκες μαζί μας; E;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαρά στο κουράγιο σου!
    Με τέτοιο κρύο,πώς άντεξες;
    Οι φωτογραφίες όμως είναι μοναδικές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μπρρρρ.....κρύο...αλλά τι τόπος..
    τι βλέπεις.....
    ναστε καλά.....ωραίες φωτό...εκτός από μία...χχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία κάλμα σας έκανε.
    Κρυο βέβαια, δεν αντέχεται για πολύ.
    Ωραίες φωτογραφίες, εσένα και κι ενα ακομα μπλογκ κοιτώ τις φωτογραφίες τόσο πολύ. Και δεν ειναι και κλόπι αλλα ορίτζιναλ και τίγκα στη θάλασσας το μπλε.

    Προχτές ετρωγα σε σουβλατζίδικο κι ειχε μιά τηλεόραση κι έδειχνε κάτι τύπους κάπου στην Ιταλία να ψαρεύουν καλαμάρια με αυτο το ψευτόψαρο πώς το λεν αυτο που 'χει κάτω μια φούντα άγκιστρα. Ε, ζήλεψα. Τι εννοείς πάλι ; Ναι, πάλι ζήλεψα.

    υγ. θα σου πω τι να κάνεις με τα σχόλια, σου απαντώ στο μπλογκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λοιπον...Θα σου πω μια κουβεντα μεγαλη...Κι αμα θες την πιστευεις..!!
    Ονειρευομαι...
    Καθως η θεληση του μεγαλου Θεου...Και το ελεος Του θα προσταξει...
    Ονειρευομαι...
    Να μ αξιωσει, εστω στα τελευταια μου.Να αξιωθω...Εστω να πεθανω...
    Θορωντας αυτες τις εικονες...!!!!
    Με το αδιαβροχο..Και τα βρεμμενα γαντια...
    Ψοφισμενος στο κρυο...Μεσα στο βαρκι μου..Να πω..
    Ναι...
    Τετελεσται...!!
    Και με το "χασιμο" του ηλιου να ειναι και η τελευταια εικονα...

    Η καλυτερη εικονα...Απ οσες εχω ζησει...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν αξίζει μόνο 2.Από την άλλη μεριά μάλλον ήταν μια υπέροχη εμπειρία..Πέρασες όμορφα το χρόνο σου νομίζω!Καλημέρα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάλμα η θάλασσα βλέπω,κάπως έτσι έκανα το δεύτερο μπάνιο,άλλη φορά να πηγαίνετε απο στεριά χωρίς τα έξοδα της βενζίνης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. η ζέστη όμως μετά στο σπίτι έ;

    εδώ σε μας-Άνδρος-έστρωσε το χιόνι μέχρι χθες το μεσημέρι

    εγώ κυνηγάω άγρια χόρτα και ο σύντροφός μου περιμένει να φτιάξει ο καιρός να ρίξει καμμιά βουτιά...

    όπως πάντα όμορφες ταξιδιάρικες φωτογραφίες

    να είσαι καλά γειτόνισσα
    και καλά ψαρέματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Effie's Sweet Home Designs❤
    Τα ψάρια θέλουν πρωινές ώρες τουλάχιστον γλυτώνεις το ψοφόκρυο!
    Την επόμενη φορά που θα κάνει λιακάδα θα επιχειρήσουμε για ψαράκια!

    Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιαγιά Αντιγόνη❤
    Αυτά τα χρώματα του δειλινού είναι που με κάνουν και λατρεύω αυτό το ψάρεμα!

    Καλό μήνα γλυκιά μου με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ❤
    Εχω συνηθίσει να γυρίζω με άδεια χέρια!
    Οι εικόνες και η εμπειρία για μένα αρκούν τη βενζίνη σκέφτομαι που πάει χαμένη:((

    Καλό μήνα να'χουμε
    με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. kariatida62 ❤
    2μέρες πρίν έρθεις έκανε απίθανες μέρες!
    Και βέβαια θα σου δείξω φτάνει να βρούμε!
    Δεν ήσουν τυχερή οι μέρες ήταν απαίσιες θα μπορούσαμε να βγαίναμε και πάνω στο βουνό σου έχει αρκετά χόρτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. GiP❤
    Ευχαριστώ για τις ευχές!
    Συνηθισμένη σ'αυτές τις κακοτυχίες δεν γνωρίζεις την παροιμία που λέει:

    "Του πουλολόγου του ψαρά του κυνηγού το πιάτο 9φορές είναι αδειανό και 1φορά γεμάτο!"

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. xristin❤
    Οταν πας και'συ στο νησί θα παίρνεις τα όρη τ'αγρια βουνά και με το κρύο:))

    Φιλιά θαλασσινά για καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ElenaG ❤
    Σίγουρα οι εικόνες και οι στιγμές που κράτησα ανεκτίμητες!

    Καλό μήνα να'χουμε με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. eleni ❤
    Καμιά φορά το ζητάω και'γω ξέρεις να ξεφύγω απ'την κατάθλιψη που μας προκαλεί η καθημερινότητα.

    Αν ήταν πιο καλή η ψαριά θα'ταν ακόμα πιο όμορφα!


    Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. παναγιώτης αγγελόπουλος ❤
    Αν αυτή η μία είχε και πολύ μεγαλύτερη παρέα θα'ταν ακόμα καλύτερα!

    Καλό μήνα να'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. tzonakos ❤
    Απόλαυσε όσο μπορείς τις φωτό γιατί σε λίγο δεν θα μ'αφήνει ο Γκούγκλης ν'ανεβάσω καμία. Ήδη έχω εξαντλίσει τον χώρο που μου δίνει αλλά δεν έχω σκοπό ν'αγοράσω για να βάζω άλλες.
    Το πολύ-πολύ να μετακομίσω σ'αλλη γειτονιά!

    Αυτό το ψευτόψαρο που περιγράφεις το λένε "καφτερό" που ψαρεύουν καλαμάρια.
    Να ξέρεις ότι ψαρεύονται και από στεριά και με πολύ μεγάλη επιτυχία,αφού σκέφτομαι να πάρω σβάρνα τους μόλους!

    Οχι μωρέ είπα εγώ ότι ζουλεύεις μόνο λίγο:))

    Διαβάζονται πολύ πιο εύκολα τα σχόλια όταν απαντάς απο'κατω απ'τον άλλο.
    Γιατί δεν το'χω βρεί απορώ??

    Καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. μαχαιρης ❤
    Για όνομα!
    Τι βαριές κουβέντες είναι αυτές!
    Εγώ σου εύχομαι μ'ολη μου την ψυχή να σ'αξιώσει και όσο πιο σύντομα γίνεται να κάνεις πράξη αυτό τ'ονειρο!

    Να βρεθείς στο νησί σου και ν'απολαμβάνεις καθημερινά αυτές τις εικόνες που σε μαγεύουν!

    Είχα γράψει μια ανάρτηση που θα σ'ενδιέφερε αλλά έλειπες
    τότε!
    Καλό μήνα να'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. mplahmplah@wordpress.com❤
    Ναι,χαλάλι το κρύο για τις εικόνες που πήρα!

    Καλό μήνα να'χουμε με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΦΟΥΛΗ ❤
    Μπορεί να'ταν και η ίδια μέρα!
    Μωρέ ας πιάναμε και απ'έξω και πηγαίναμε τρεχάτοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ANAZHTHΣH❤
    Εδώ, μόλις πρίν λίγο έριξε λίγο χιονάκι αλλά που να προλάβει να το στρώσει!

    Δεν λες τίποτα για το σπίτι μετά σαν γάτα γουργούριζα μέσα απ'τη χαρά μου!
    Τα χόρτα και'μεις τα κυνηγάμε όταν ο καιρός δεν μας επιτρέπει θαλάσσιες περιπέτειες:))

    Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ποιος άραγε να μένει εκεί πάνω στον Χαρασσώνα; Με γοήτευσε και εξήψε την φαντασία μου.
    Μα μέσα στην παγωνιά τρέχεις για χταπόδια; Και τι είναι αυτό το "καυτερό" που σου έμεινε στο χέρι;
    Και κοίτα να δεις περίεργο πράγμα: Μόλις ξεκίνησα να διαβάζω έκανα συνεχεία αθέλητους - σου ορκίζομαι- αναγραμματισμούς στο "βαρκί"! Μάλλον οφθαλμίατρο χρειάζομαι ..λέω!
    Καλό σου μήνα και να μάθω τι είναι το "καυτερό" παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ❤
    xa!xa!
    Σε μπελάδες σ'εβαλα με το βαρκί δεν φταις εσύ οι περισσότεροι μου αναγνώστες το ίδιο παθαίνουν!
    Λοιπόν το "καυτερό" είναι το ψεύτικο ψαράκι που ψαρεύουν τα καλαμάρια

    εδώ θα δεις 3σε σειρά πάνω στην τρίχα!

    Και'μενα μου εξάπτει τη φαντασία αυτό το απομονωμένο σπίτι πάνω στο γυμνό ύψωμα του βουνού.
    Πάντως δεν έχει ακουστεί καμία ιστορία τρόμου.
    Ευκαιρία να φτιάξεις εσύ μια:))

    Καλό μήνα εύχομαι για όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Έτσι είναι οι ψαριές.... Κάποιες καλές κάποιες όχι, αλλά δεν πειράζει φιλενάδα!!!!! Την υγεία σου να ’χεις και όσο η θάλασσα θα έχει..... εσύ θα βγάζεις!!!!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πολυ σωστή η απάντηση σου...
    καλό σου μηνα.....ευχομαι την επόμενη να ειναι τεραστια η παρέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. εν μένουμε πολύ κάτω απ'τον έναστρο ουρανό το κρύο δεν αντέχετε πια.
    Στη προβλήτα ένα ζευγάρι ψαρεύει από στεριά καλαμάρια, τους πλησιάζω θέλοντας να μάθω αν πιάνουν.
    Είχαν καλύτερη τύχη από μας 6μικρά και χωρίς έξοδα βενζίνας!
    Δεν αξίζει η ταλαιπωρία και το κρύο για 2μόνο κομάτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Zoyzoy αν θέλεις να έχεις την δυνατότητα της απάντησις κάτω από κάθε σχόλιο πρέπει να εγκαταστήσεις την καινούρια φόρμα του Blogger.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έλα βρε Ζουζού, τώρα,... αφού όλοι το ξέρουμε πως δεν βγαίνετε για τα καλαμάρια αλλά γιατί σας αρέσουν τα «θαλασσινά φιλιά»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. stavroulazerva❤
    Ετσι είναι!
    Οσο έχει κάτι θα βγάζουμε αλίμονό μας αν στερέψει θα πεινάσει κόσμος!

    Και τα δικά μου θαλασσινά για καλό
    ΠΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. παναγιώτης αγγελόπουλος❤

    Σ'ευχαριστώ Παναγιώτη να'σαι καλά

    καλό ΠΣΚ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Aνεμος ❤
    Καλώς τον!

    Το χάρηκες που ψόφησα το κρύο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. xristin❤
    Κοπέλα μου έχω επιλέξει την νέα διεπαφή του μπλόγκερ μα γιατί δεν έχω και'γω αυτή την δυνατότητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ασκαρδαμυκτί ❤
    Τι είμαστε μωρέ πιγκουίνοι??
    χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Felicidades por tu blog preciosas fotos Saludos desde Gran Canaria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημέρα και καλό μήνα να εχουμε..δεν πέιράζει που δέν "εκατσε" η ψαριά βρε Ζουζούνι μου,αρκει η ομορφιά που τερπει ολες τις αισθήσεις σου[στο μεταξυ ονειρευομαι εκεινο το σπιτάκι που περιγράφεις..]φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Berto Garcia❤

    Bem-vindo ao meu espaço!
    Obrigado por suas boas palavras!

    Beijos de frutos do mar da Grécia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φωτεινή ❤
    Καλώς την!
    Χαθήκαμε!

    Εδώ το ζηλεύω εγώ που ζω στο νησί τι να πείτε και 'σεις απ'την πρωτεύουσα!

    Καλό ΣΒΚ εύχομαι με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top