Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Κολοκυθάκια "Σοφικά" με κρέας!!

Στην οικογένειά μου ένα φαγητό που αγαπάμε όλοι τρελά είναι
τα κολοκυθάκια με το κρέας ή "σοφικά" όπως συνηθίζουν εδώ να τα λένε.
Τώρα από που προέρχεται η ονομασία του και γιατί δεν γνωρίζω όποιος ξέρει
παρακαλώ να καταθέσει την γνώμη και άποψή του.
Το φαγάκι απλό και πολύ νόστιμο δεν θέλει και ιδιαίτερες δεξιότιτες και γνώσεις μαγειρικής.
Κατ'αρχήν πλένουμε και καθαρίζουμε τα κολοκυθάκια.
εγώ τα χαράζω και τους καρφώνω σφήνες από σκελίδες σκόρδο ενδιάμεσα.
Καθαρίζω και πλένω μαζί λίγες πατάτες.
Στο μεταξύ σοτάρω το κρέας με ελαιόλαδο γυρίζοντας απ'ολες τις πλευρές να θωρακίσει τα υγρά του.
Ως επί το πλείστον χρησιμοποιώ σπάλα βοδινού ή ελιά.
Σε ενδιάμεση φάση προσθέτω το κρεμμύδι ψιλοκομμένο να τσιγαριστεί μαζί με το κρέας τότε ρίχνω το πιπέρι φρεσκοκομμένο και 1-2φύλλα δάφνης ή τέλος πάντων ότι μπαχαρικό επιθυμείτε.
Μετά έχει σειρά ο πελτές ντομάτας 1μεγάλη κουταλιά της σούπας και σβήνω με 1ποτηράκι κρασί κόκκινο.
Όταν εξατμιστεί το αλκοόλ προσθέτω το χυμό ντομάτας και αφήνω το κρέας να σιγοβράσει στη χύτρα ανάλογα  το κομμάτι μου.
Χρησιμοποιώ τη χύτρα στα περισσότερα φαγητά πιστεύω είναι πολύ πρακτική για εξοικονόμηση χρόνου και ενέργειας πολύ περισσότερο στις μέρες μας που πρέπει να'μαστε  ιδιαίτεροι φειδωλοί.
Ωστόσο τηγανίζω ελάχιστα κολοκύθια και πατάτες ώστε να κάνουν μια κρούστα.
Τα προσθέτω όπως είναι τηγανισμένα στο κρέας και τ'αφήνω να βράσουν για 5-10λεπτά!
Τέλος τον ψιλοκομμένο μαϊντανό και το φαγητό μας είναι έτοιμο με αρκετό ζουμάκι για τρανταχτές βούτες με ψωμάκι!!



21 σχόλια:

  1. Νοστιμότατο μεν, ανθυγιεινότατο δε!!
    Τσιγαρίσματα και τηγανίσματα, κομμένα λέμε...
    Σε χαιρετώ και χαίρομαι που σε βλέπω μετά από μέρες!!
    Καλό βράδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και νομίζω πως πρέπει να σπεύσετε να αναλάβετε καθήκοντα...
      τα νησιά μας σας χρειάζονται!!
      http://tomaganopigado.blogspot.gr/2013/10/virtual-revolution.html?showComment=1382589004525#

      Καλημέρα σας!

      Διαγραφή
    2. Προβληματάκι με στομάχι έχουμε??
      Πάντως χωρίς τηγάνι είναι άνοστα τελείως!
      Υποχρεώσεις μ'εβγαλαν εντελώς απ'το διαδίκτυο

      χα!χα! Μ'εβαλες στην καλύτερη θέση!
      Ευχαριστώ
      Καλό 3ήμερο να'χεις!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια! Περνάτε στην επόμενη φάση!!!
    ;-)
    Υπέροχη η μαγειρική σου πρόταση, κούκλα μου!!!
    Σε φιλώ πολύύύύύ-πολύύύύύ!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!
      Κόπιασε!

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα!
      Καλό 3ήμερο!

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένο φαγητό! Απόψε μάλιστα το κάνω σε μια άλλη εκδοχή, με μελιτζάνες. Τα μεγάλα πνεύματα συν-μαγειρεύουν Ζουζού μου!!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα!χα! ούτε συνεννοημένες να να'μασταν!
      Τέλειο και το δικό σου φαγάκι λατρεύω τις μελιτζάνες!

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  4. Το τι κολοκυθι εχουμε φάει φετος απ'τον μπαξέ,δε λεγεται!Δες και κατι δικό μας,η συνταγή ειναι μεσα στα σχόλια...https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201037693759635&set=o.218701108269641&type=3&theater

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι γλύκα τα δικά σου!
      Μη μου θυμίζεις το μπαξέ γιατί γλύτωσα απ'τους σαλιγκαράδες
      και μου κατασπάραξαν τα μαρουλάκια το βρωμομέρμιγκα!

      Διαγραφή
  5. Ωραίο φαγητό !!!! Εξυπνη η ιδέα με τις σφήνες σκόρδου στα κολοκυθάκια !!!!
    Πολλά φιλάκια , Ζουζού μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκόρδο στα κολοκυθάκια ταιριάζει απόλυτα,επινόησα αυτόν τον τρόπο
      για να νοστιμίσουν
      Υοθέτησέ το και θα με θυμηθείς!

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα!

      Διαγραφή
  6. Αμαααααααν και τι μου κάνεις Ζουζούκα μου!!!!!!!
    Υπέροχο πιάτο, νοστιμότατο, είναι κι αυτή η μουσική που μ' αρέσει πολύ...

    Πολλά λιχούδικα φιλάκια σου στέλνω, γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου χαίρομαι που σ'αρέσει το σημερινό μου πιάτο
      απλό και πολύ νόστιμο!

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  7. Δεν είμαι του κρέατος πολύ, τα κολοκυθάκια σου όμως τα τσακίζω άνετα και τις πατατούλες.
    Σε φιλώ γλυκά θαλασσινό κορίτσι!

    Αν θέλεις κάνε μια βόλτα στο καινούριο μου σπιτάκι!
    http://miakalimera.blogspot.gr/
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω και'γω το κρέας δεν το κάνω κέφι
      προτιμώ τα λαχανικά σκέτα που παίρνουν
      υπέροχη γεύση.

      Έρχομαι αμέσως έλειψα λίγες μέρες απ'το διαδίκτυο
      και'γω χαθεί τελείως με τους e-φίλους μου!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καλησπερα κουμπαρα.

    Τι μυρωδιες ειναι αυτες! Απιστευτα ωραιο φαγητο, το γουσταρω πολυ. Ομολογω ομως οτι το τιp με το σκορδο στα κολοκυθακια δεν το γνωριζα.

    Θα ενημερωσω την κουμπαρα για να πραξει τα δεοντα την επομενη φορα.

    Γεια στα χερια σου, καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον κουμπάρο!
      Μη μου πεις βέρο νησιότικο το φαγητό αυτό!
      Αν αγαπάς το σκόρδο
      θα το ευχαριστηθείς πολύ!

      Τα κυνήγια πως πάνε??
      Θα ακολουθήσουν συνταγές με κυνήγια
      που περιμένουν στην κατάψυξη:))

      Διαγραφή
  9. καλησπέρα, παλι μας εκανες να πεινάσουμε, καλη ορεξη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό είναι ότι όρεξη έχουμε πάντα:))

      Λες να ψάχνω τρόπους να την κλείσουμε??

      Και του χρόνου να είσαι καλά,

      Να καμαρώνεις τα τέκνα σου!

      Διαγραφή
  10. ωραίο πιάτο!
    πρέπει να το δοκιμάσω.. (να το φτιάξω εννοώ)
    πρέπει να είναι νοστιμότατο..

    εύγε!

    ασπασμοί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις,είμαι σίγουρη
      ότι θα ξετρελαθείς και είναι και πανεύκολο!

      Και του χρόνου
      να χαίρεσαι τον γιόκα σου!

      φιλιά θαλασσινά σ'ολους σας!

      Διαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top