Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Ένα μοναδικό ηλιοβασίλεμα!!

Σήμερα είπαμε να πάμε μια βόλτα στο μαγευτικό Κίνι 8,5χλμ απ΄την Ερμούπολη και όμως για φέτος έρχομαι πρώτη φορά οι συγκυρίες καμιά φορά σε κρατούν δέσμιο καταστάσεων και καθημερινών απολαύσεων.

Ο δρόμος ανηφορικός γεμάτος στροφές ώς την τοποθεσία Βούλια εκεί όμως η θέα του Κινιού θα σας μαγέψει.




Το μοναστήρι της Αγ.Βαρβάρας με τους παραδοσιακούς αργαλειούς δεσπόζει στην κορυφή του παραλιακού χωριού.

Κτισμένο από τον προηγούμενο αιώνα τοιχογραφίες του που απεικονίζουν τον βίο της Αγίας είναι θαυμάσιες.
Παλαιότερα λειτουργούσε σαν ορφανοτροφείο θηλέων μεγαλώνοντας άπορα κορίτσια απ'τη Σύρο και τα γύρω νησιά.Τώρα 2 καλόγριες κρατούν τη μονή με 2-3 κορίτσια!Φρόντισε η εκκλησία και εκμεταλλεύτηκε το χώρο σε βρεφονηπιακό σταθμό για της εργαζόμενες μητέρες του νησιού.
Και κάτω προβάλει το παραλιακό χωριό με τις ψαροταβέρνες,καφέ ξενοδοχεία ενοικιαζόμενα και mini market



Είναι το επίνειο της Ανω-Σύρου αρκετά πλεούμενα ελλιμενίζονται από καλό αγκυροβόλιο.


Μία από τις ωραιότερες παραλίες του νησιού.



Μοναδικό το ηλιοβασίλεμα προσφέρει τα χρώματά του καθηλώνοντας το βλέμμα και σαγηνεύοντας τις αισθήσεις μας.


Ο ήλιος φορά τον βασιλικό πορφυρό του μανδύα και χάνεται για να δώσει τις ζωογόνες ακτίνες του σ'άλλες χώρες.

Εγώ γοητευμένη απ΄τη θέα του αισθάνομαι τυχερή που ζω και απολαμβάνω αυτή την μοναδική στιγμή.

Ρουφώ όλη την ενέργεια που μου χαρίζει γεμίζω και το παραμικρό μου κύτταρο με το κόκκινο φώς του και ξεχνώ ότι με κράτησε μακριά απ'αυτές τις μαγικές στιγμές,την επαφή μου με την φύση!!

Ο ήλιος γλιστρά σιγά-σιγά και χάνεται απ΄τα μάτια μας πίσω απ'΄τα βράχια "τα αδέλφια" ο μύθος θέλει ν'απεικονίζουν τον άδικο χαμό δυό αδελφών που χωρίς να γνωρίζουν την συγγένειά τους αυτή, αγαπήθηκαν παράφορα και όταν την έμαθαν γκρεμίστηκαν από κει.Τα βράχια πήραν την μορφή τους και παραμένουν εκεί αγαπημένα χρόνια τώρα συμβολίζοντας τον έρωτα τους.


Και ω!τι έκπληξη τα κρινάκια της άμμου δεν γνώριζα ότι φυτρώνουν και στο Κίνι!


Στην παραλία στα 100 περίπου μέτρα του χωριού βρίσκεται το
«Μουσείο αλιευτικών σκαφών, εργαλείων, υδρόβιων οργανισμών και οστράκων», το μοναδικό μουσείο τέτοιου είδους στις Κυκλάδες.
Η ώρα είναι ακατάλληλη για να το επισκεφτούμε κάποια στιγμή θα σας το παρουσιάσω, αξίζει!



Δρομάκος αριστερά της παραλίας βγάζει αμέσως στο Λωτό μικρό ακρογιάλι μέσα στον κόλπο του Κινιού.
Η ονομασία Λωτό μας θυμίζει αυθόρμητα τον Οδυσσέα,τους γλυκύτατους λωτούς της Οδύσσειας και τους λωτοφάγους.Κατά στους σχολιαστές της Οδύσσειας,δεν αποκλείεται οι αντίθετοι άνεμοι που συνάντησε ο Οδυσσέας κοντά στον νησί των Κυθήρων, να τον ανάγκασαν να καβατζάρει τους κάβους της Πελοποννήσου και σε συνδοιασμό με ένα αριστερόστροφο αντικυκλώνα της Φαλκονέρας,να βρέθηκε στα κεντρικά Κυκλαδονήσια και συγκεκριμένα στη δυτική ακτή της Σύρας όπου ο όρμος "Λωτό"
Μετά από την καθόλου απίθανη αυτή υπόθεση, μπορούμε να φανταστούμε τη συνάντηση των γηγενών με τους ξένους ανιχνευτές που αναζητούσαν νερό. Να φανταστούμε την υποδοχή από τους φιλάξενους Συριανούς με την προσφορά λωτών και δροσερού από το πηγάδι της Παναγίας της Λωτιανής,νερού. Καθόλου συνεπώς παράξενο αν μετά από μια τόσο αδελφική υποδοχή, ζήτησαν να μείνουν οριστικά στο φιλόξενο αυτό νησί θέτοντας τέλος στις κακουχίες της περιπλάνησής τους. Δεν ήταν με άλλα λόγια οι λωτοί που τους έκαναν να λησμονήσουν τη δική τους πατρίδα αλλά η αυθόρμητη φιλοξενία των Συριανών. Έτσι εξηγείται η ομηρική περιγραφή των λωτοφάγων που διαδραματίστηκε, καθώς φαίνεται στην Σύρα όπως και η επίσης ομηρική αναφορά στην πάλη του Οδυσσέα με τους Κύκλωπες στα βόρεια παράλιά της.
Βαρβαρούσα,Αετό,Λεία και Γράμματα είναι παραλίες για απομόνωση που μπορείτε ν'επισκεφτείτε με καίκι από το Κίνι.
Στις οποίες θα αναφερθούμε την επόμενη φορά όπου θα έχουμε και φωτό από εκείνα τα μέρη.

Μεθυσμένοι απ΄το τοπίο καθόμαστε να κλείσουμε τη μέρα μας στο ομώνυμο ταβερνάκι ακριβώς πάνω απ'την παραλία του Λωτού με τους γευστικούς μεζέδες του και το δροσερό κρασάκι και το μάτι να χάνεται στα ήρεμα νερά και το μυαλό να παραληρεί απ΄τη μαγεία.


59 σχόλια:

  1. Ελεγα οτι μόνο η Margo και η Logia είναι μουσικοί.
    Λαθος.

    Εισαι και εσύ, οταν γράφεις για τον τόπο σου καλή μου ορχήστρα ολόκληρη είσαι.

    ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ταξίδι με φόντο τον ασπασμό του φωτός στην ημέρα
    και την ανάπαυση του στα ενάλια βάθη της θάλασσας..
    Υπέροχος και εκφραστικός ο λόγος σου Ελένη
    με ταξίδεψες μοναδικά στους ευλογημένους
    ατραπούς της Σύρου.. Να είσαι καλά και να έχεις
    έναν ευχάριστο και δημιουργικό μήνα..

    http://aiolos.pblogs.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Zoyzoy moy oti kai na pw 8a einai sigoura ligo gia tis mageytikes soy foto kai tosa wraia logia pou grafeis gia to nhsi mas...
    allh mia fora egrapses sthn kyrioleksia ontws einai mia apo tis pio mageytikes paralies pou exei to nhsi mas me to pio me8ystiko kai romantiko hliovasilema, poly 8a ekana na menw se afto to xwrio akomh kai to xeimwna einai ena apo ta pio yperoxa topia synexize etsi na mas taksideyeis glykia mou !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφες οι φωτογραφίες του Γιώργου!!!
    Το σάββατο, είχαμε μια βάφτιση στην
    αγία βαρβάρα,εγώ ούτε μέσα στην εκκλησία δεν μπήκα,καθόμουν και τραβούσα φωτογραφίες, το υπέροχο ηλιοβασίλεμα του κινιού...
    Μάλιστα επειδή δεν εχω blog να της ανεβάσω, της έστειλα δώρο σε φίλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχύστηκα πάλι που περιμένω να δω στο meteo μια καλή μέρα να ξαναφύγω.
    Δεν θα μου γλιτώσεις, θα'σουρθω και να μας έχεις και εκείνα τα απίστευτα λουκούμια που μου έστειλες.

    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πω τι μου θυμησες τωρα!!!
    Ακομα μελαγχολω απο τις φωτογραφιες της Συρου...
    Τελος παντων σαν ανθρωπος που εζησε το νησι απο κοντα τρια χρονια καταθετω οτι το ηλιοβασιλεμα στο Κινι ειναι απο τα ομορφοτερα που υπαρχουν!!!
    Οσοι το εχουν δει ξερουν!!!
    Στο λωτο εκανα το πρωτο μου μπανιο στην Συρο οποτε αγαπημενη παραλια ,ειδικα γιατι δεν εχει πολυ κοσμο!
    Ωραια μερη ,ωραιες αναμνησεις!!!
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κεντίδι η περιγραφή σου για το πανέμορφο νησί σου, κρύο νεράκι της πηγής και γαλήνη στην ανταριασμένη μου ψυχή.
    Σ' ευχαριστώ!!!!

    Και στης Ηλείας τις παραλιες υπάρχουν τα αρωματικά κρίνα
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο λάθος είναι αυτό που λένε πολλοί ότι μόνο η χώρα της Σύρου αξίζει.. πολύ πολύ λάθος για κανέναν τόπο δε θα πρέπει να λέγεται αυτό. Με ξεσήκωσε τώρα είμαι τόσο κοντά!
    Καλά να περνάτε και να μας ξεναγείτε στα όμορφα μέρη σας..
    Καλό βραδάκι Ζουζού θαλασσινή..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχη όπως το ηλιοβασίλεμα
    Μοναδική όπως τα κρινάκια της άμμου!Φιλιά πολλάαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ♥Thalassokrator
    Δεν λένε
    "Αμα δεν παινέσεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει"
    γιαυτό το κάνω!
    Το καλό να λέγεται!!

    Σ'ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ♥Τάκης Τσαντήλας ♥Σ'ευχαριστώ για το εύγλωττο σχόλιό σου ποιητή μου!
    Η παρουσία σου τιμά τον χώρο μου!

    Καλό μήνα και σε σένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ♥POSTER♥Όταν μου δίνεται η ευκαιρία ν'αφουγκράζομαι τις ομορφιές του νησιού θα τις αποτυπώνω να τις γνωρίσουν και οι φίλοι μας.

    Να'σαι καλά φιλενάδα και καλή επιτυχία στο νέο σου blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελικά, όλα τα νησιά μας μια απέραντη ομορφιά!
    Να είσαι πάντα καλά, zoyzoy, να απολαμβάνεις τις ομορφιές γύρω σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ♥ΦΟΥΛΗ ♥Εδώ 1 δεν έστειλες ήταν πιο ωραίες απ΄τις δικές μας??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πω πω, μου λείπει πολύ η Σύρος όταν σε διαβάζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ♥Αστρο - Συμμορίτες ♥Μόνο λουκούμια? κράτα σημειώσεις εσύ και όταν έρθεις όπου σ'αρέσει πάμε!

    Με το καλό να'ρθεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ♥IANOS ♥Και αφού το λάτρεψες τόσο γιατί έφυγες??
    Όσοι έρχονται λίγοι το αφήνουν σαν τους λωτοφάγους ένα πράγμα!
    Λες να φταίνε τα λουκούμια??
    Χαίρομαι που σου ξυπνώ τις καλές αναμνήσεις απ΄το νησί μας!

    Ανταποδίδω με θαλασσινά και όχι BBQ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ♥ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
    Χαίρομαι που μπόρεσα και μετέφερα την διάθεσή μου και στους φίλους μου αυτό άλλωστε είναι το ζητούμενο να "ρεέι" η θετική ενέργεια!

    *Σε κάποια ανάρτησή μου θ'αναφερθώ εκτενέστερα σ'αυτά τα "σπάνια κρινάκια"!

    Θαλασσινά φιλιά και από μένα καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ♥Margo♥Η Ανω Σύρο έχει τις ομορφιές της σαν παλαιότερος οικισμός και φοβερή θέα, την Παραλία το καλοκαίρι την αποφεύγω γιατί δεν μπορώ την πολυκοσμία.
    Τα παραλιακά χωριουδάκια είναι μαγευτικά αυτήν την εποχή γιατί το Χειμώνα σβήνουν στην μοναξιά τους!
    Το ηλιοβασίλεμα του Κινιού είναι απόλαυση μην το χάσεις αν έρθεις!

    Καλό βράδυ και σε σένα με φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ♥D.Angel ♥Ευχαριστώ Αγγελική!

    Φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ♥Φωτεινή S ♥Παντού υπάρχει η ομορφιά όχι μόνο στα νησιά πρέπει να την αναζητάμε και να μην την προσπερνάμε πιστεύω!!
    Σ'ευχαριστώ καλή μου και'γω να σου δώσω και απο'δω τα συγχαρητήριά μου για τον γιο σου!!

    Φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. patsiouri ♥Και'συ λάτρης του νησιού από διακοπές??

    Να σου στείλω αρκετά φιλιά θαλασσινά μιας και σου λείπει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μιά λέξη μόνο:Τέλειο!
    Κείμενο και φυσικά οι φωτό!
    Πράγματι είναι μεγάλη τύχη και ευλογία συγχρόνως να ζείς σε τέτοια μοναδικά μέρη.
    Και η πατρίδα έχει πολλά!!
    Καλό βράδυ Ελένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επ

    υπάρχει και μία άλλη εκδοχή για τους ..λωτοφάγους..

    ίσως την πούμε κάποια φορά..

    υπέροχες οι φωτό σου και με τον ..πορφυροντυμένο βασιλιά Ήλιο που πάει να πλαγιάσει..

    πάω κι εγώ τώρα..

    καληνύχτα σας.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχες φωτογραφίες, από ένα πανέμορφο νησί.

    Και μια και φεύγω και εγώ για λίγες μέρες, επιφυλάσσομαι να «ανεβάσω» και δικές μου, στην επιστροφή.

    Μια και όπως πολύ σωστά είπες, η ομορφιά υπάρχει παντού, να την αναζητάμε είναι το θέμα.

    Καλό ξημέρωμα (αν και δεν αργεί..).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέτοια κάνεις, αγαπητή Ζουζού και θα με κάνεις να μην έρθω ποτέ στο νησί σου!!
    Μας το δίνεις και το δείχνεις πάντα τόσο αναλυτικά και μεστά, που είναι σαν να είμαι εκεί.
    Και αυτή είναι ακόμη μια άριστη παρουσίαση.
    Μόνο που, βρε παιδί μου, κανείς, εκτός από μένα, δεν έβαλε και καμιά Ανατολή. Όλο ηλιοβασιλέματα, προς το σκοτάδι δηλαδή....
    Τις Καλημέρες μου, τις θαλασσινές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μοναδικό μέρος
    Μαγευτικές φωτογραφίες
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ...και εμεις κυρία μου αισθανόμαστε τυχεροί που σας γνωρίζουμε και απολαμβάνουμε τις ομορφιές μέσα απο τα γραφόμενά σας, τις φωτογραφίες σας και τον ψυχικό σας κόσμο..

    Το ηλιοβασίλεμά σας καταπληκτικό...αλλά θα ξέρετε οτι κάθε ηλιοβασίλεμα παίρνει στοιχεία και απ' αυτόν που το παρατηρεί ή το περιγράφει..
    και εγώ βρήκα δικά σας στοιχεία..μέσα του !

    Καλή σας μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. NANTIA-BAD RELIGION 7 ♥
    Χαίρομαι που σου άρεσε "ξανθιά σκεπτόμενη" είσαι και συ ρομαντική σαν Σκορπίνα!

    Καλή σου μέρα με φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ευρύνοος ♥ θα περιμένω να την διαβάσω!!

    Αντε και "καλά Ξυπνητούρια"
    μ'αρέσεις που προκαλείς του άλλους να ξυπνήσουν και την πέφτεις πρώτος για ύπνο:)))

    Φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ο Τρελός ποτέ δεν κοιμάται..

    μην βλέπεις που δέν μιλάω...

    μαγειρεύωωωωωωωωω!!!!!!

    χαχαχα

    θα δευτερολογήσω ..αργότερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Nefelovatis♥
    Ευχάριστο και ανανεωμένο σε περιμένω με τα ωραία που θ'ανακαλύψεις στην απόδρασή σου αυτή!

    *Σκληρές ώρες περιφέρεσαι στο net!!

    Καλό σου ταξίδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευρύνοος♥ Είσαι α π ί σ τ ε υ τ ο ς πως τα καταφέρνεις και εμφανίζεσαι την κατάλληλη στιγμή δεν μπορώ να το εξηγήσω!!

    Καλή επιτυχία στο φαγητό χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ ♥Λές να πετυχαίνω το αντίθετο με τις αναρτήσεις μου.Δεν πειράζει και με το μυαλό ωραία είναι η επίσκεψη έτσι και αλλιώς εγώ δεν απολαμβάνω απ'το Τουρισμό ίσα-ίσα χάνω την ησυχία μου!!
    Η ώρα της Ανατολής είναι πολύ βάρβαρη για τα δικά μου ωράρια αλλά υπόσχομαι στην άδειά μου θα το επιχειρήσω!

    Καλημέρα με φιλιά θαλασσινά και από'μενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαρία Έλενα ♥
    Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου
    Καλό φθινόπωρο και σε σένα
    με φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ligakaikala ♥
    Ομολογώ γνώριζα ότι ο συγγραφέας δίνει στοιχεία στο κείμενό προσωπικά αλλά και στο συμβάν!

    Πάντως με κάνετε και κοκκινίζω!!

    Καλή μέρα να'χετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Απίστευτος;
    και πού να έβλεπες τον μουσακά τώρα!!!

    χαχαχα

    βλέπεις, είναι μπελαλίδικο αλλά αξίζει..

    θέτε κομμάτι;
    σε κανα μισάωρο βγάζω απο τον φούρνο λέμε!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Βρε Αρμενάκι, πού τα βρίσκεις τόσα μέρη σ’ αυτό το μικρό νησί…
    Αντιλαμβάνομαι την ευτυχία σου να αγναντεύεις τη θέα του ηλιοβασιλέματος ή της πανσελήνου που ξεπροβάλλει μέσα από τη θάλασσα, τα κύματα να πλατσουρίζουν πάνω στο βαρκί σου και δροσερός αέρας να φυσά ανέμελα τα μαλλιά σου ανακατεμένος με την αλμύρα της θάλασσας!
    Αχ ζωή που κάνεις ατιμούλικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ♥Ευρύνοος
    Και μουσακά??
    (έχω μυστικό που αξίζει)

    Σκέφτομαι το μετά όταν μπαίνει ο άντρας είναι σαν "εφιάλτης στην κουζινα"

    αλλά για μουσακά θα το προσπερνούσα!

    Καλημερούδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ♥Άθεος ♥Και δεν έχεις δει ακόμη τίποτα!
    Η ομορφιά υπάρχει δίπλα μας παντού φτάνει να θέλεις να τη δείς.
    Αναζήτησε σήμερα την Πανσέληνο μέσα από πολυκατοικίες και καλώδια της ΔΕΗ !
    Και'γω εκεί θα την ψάξω κάτω απ΄την πέργκολα ανάμεσα στις πολυκατοικίες δεν θά'χω Mojitos σε παραθαλάσσιο bar αλλά θα "γεμίσω" το ίδιο!
    Να με ματιάξατε και 1μήνα ούτε τα πόδια μου δεν έβρεξα στη θάλασσα!
    Καλή σου μέρα με φλ θλσν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Επ!

    ε όχι και εφιάτης στην κουζίνα ΜΟΥ!

    όλα πλυμένα και τακτοποιημένα λέμε..
    μστκ π ξζ?
    γ λγ!!

    καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ζουζου θέλω να ζήσω αυτή τη μέρα που μας περιέγραψες.
    Να είμαι με παρέα και να επικρατεί η απόλυτη σιωπή μεταξύ μας.
    Ούτε κουβέντα να μην αλλάξουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Την μοναδικη φορα που ειχα ερθει καλοκαιρι στο νησι (γιατι την αλλη ηρθαμε για Πασχα), το Κινι διαλεξαμε για να κανουμε μπανιο.
    Μας αρεσε πιο πολυ απο άλλες παραλιες που ειδαμε.
    Και ειχαμε πιει τα ουζα μας σε μια ταβερνουλα ακριβως πανω απο τη θαλασσα.


    Πολυ γεματες οι αναρτησεις σου Ζουζου τις μερες που εγω δεν ειχα προσβαση στο ιντερνετ. Πραγματικα τις απολαυσα, εστω κι αν δε σχολιασα σε ολες.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δεν έχω πάει ποτέ στην Σύρο.. Αυτή η θάλασσα είναι μάγισσα.. πραγματικά με καθηλώνει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ♥kaliteros♥Σε τέτοιες στιγμές αυτό κάνω την "Πάπια"και αφουγκράζομαι τις στιγμές άλλωστε με τη σιωπή λες τα περισσότερα!Και που να δεις την επόμενη εκεί να δεις "μούγκα"!

    Καλό ΣΒΚ να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ♥αντωνης♥Και πράγματι διάλεξες την καλύτερη άν έκαστες και ως το ηλιοβασίλεμα!

    Σου υποσχέθηκα να στις δείξω όλες ώστε την επόμενη φορά που θα'ρθεις να ξέρεις που θα πας!

    Σ'ευχαριστώ!Αυτές τις μέρες ήταν η μόνη μου διέξοδος μακριά απ΄τα νερά μου και'εβγαζα εδώ όλη μου την ενέργεια!

    Καλό ΣΒΚ!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ♥Roadartist♥Σε λίγο καιρό θα νομίζεις ότι έχεις έρθει αφού θα'χεις δει τα περισσότερα!
    Δυστυχώς και δεν μπορείς να της αντισταθείς πραγματική πλανεύτρα!

    Φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. mias kai milame gia hliovasilema zoyzoy mou perna kai apo to neo mou blog mia volta na mou peis an saresei san idea legetai hliaxtida perimenw esena kai tous filous sou anagnwstes kai timh mou paidia na akoloy8hsw kai esas sta blogs sas!!!

    http://hliaxtidas.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Απ' τη Σύρο είσαι βρε;! Ωραία!

    Δε μου λες... εκείνος ο κουρέας με το περίφημο "πουλι του κουρέα" εξακολουθουν να υπάρχουν; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Απ'ολη την επίσκεψή σου αυτό σου'μεινε :))

    Μπα δεν υπάρχουν! σε θέα τουλάχιστον έχουν γίνει τουριστικά μαγαζιά μιλάς εδώ και 7-8χρόνια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χεχε!!! Πάντα μου μένουν τα αστεία πράγματα! Όπως ο ξυλουργος με την ταμπέλα: "Το λάθος είναι ανώτερο της Τέχνης!" :-)

    Ναι, μιλάω για καλοκαίρι του 1999. Μέσα έπεσες!

    Μου έμειναν, όμως, και το Σα-Μιχάλη (το τυρι), κάτι κρασα, κάτι ψητα καλαμάρια (και θράψαλα) στον πεζόδρομο πίσω απ' το Τελωνείο, το "λικερ της γιαγιας" (μια πόρτα απ' τον κουρέα, στη στοα), και φυσικα η φανταστικη αρχιτεκτονικη των κτιρίων ...και το νεκροταφείο!

    Και βέβαια οι παραλίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Είπα και'γω!Πάντως πολύ κατατοπισμένο σε βρίσκω!Αυτή η ταμπέλα έχει γίνει βίωμα μου καθώς την διαβάζω καθημερινά εφ'οσον μένω πολύ κοντά!
    Άστο το νεκροταφείο!!
    Την επόμενη φορά που θα'ρθεις να επισκεφτείς ενεργειακούς χώρους όπως εδώ και στην Χαλανριανή στη σπηλιά του Φερεκύδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κατατοπισμένος, γιατι μ' αρέσει η έρευνα και η Ιστορία! (Και οι βόλτες με τα Κτέλια, διότι όλο και κάποιον μπάρμπα θα συναντήσω και θα πιάσω κουβέντα, να μάθω πράγματα!)

    Τότε ήμουνα ακόμη εργένης. Τη Σύρο τη λάτρεψα (λόγω αρχιτεκτονικης κυρίως, που αποτελει πάθος μου) και κάποια στιγμη οπωσδήποτε θα ξανάρθω, αλλα, αν και η σύζυγος δεν έχει έρθει ποτε και επιθυμει κι η ίδια να δει το νησι, με δύο μωρα είναι δύσκολο. Πρέπει να περιμένουμε μερικα χρόνια ακόμη...

    Και καθίσταται ακόμη δυσκολότερο, αν κουβαλήσω και τα σύνεργα (που δεν τα είχα το 1999) για φωτογραφία (καλλιτεχνικη - σαφως slide και σαφως με αργους ρυθμους!),... διότι δεν είναι για γυναικόπαιδα αυτη η δραστηριότητα! (Θα φάω βρίσιμο!)

    Μου έμειναν ακόμη στη μνήμη δύο πρόσωπα: ο κυβερνήτης του "Σείριου" (υπάρχει ακόμη αυτο το καραβάκι; ) και μία κυρία, αρχαιολόγος στο Μουσείο, με την οποία είχαμε μια συνομιλία, αν μία εικόνα (φανερα αιγυπτιακης νοοοτροπίας) είναι η Αθηνα ή η Ίσις, και τί δουλεια έχει στη Σύρο τέτοιο εύρημα!

    Υγ: Ειδικα το νεκροταφείο (το νεοκλασικο τμήμα) της Ερμούπολης είναι τόπος ...που δεν έχει θάνατο! (Περίεργη αυτη η αντίφαση, αλλα έτσι ένοιωσα εκει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Και καλά κάνεις και αναζητάς την ιστορία τους μεγάλους ανθρώπους που ξέρουν απ΄τη ζωή.
    Πράγματι τα κτήρια μας μοναδικά μαρτυρούν την αριστοκρατική ζωή των κατοίκων της πόλης μιας άλλης εποχής.

    Θα ρωτήσω για το καραβάκι δεν το γνωρίζω ίσως κάνεις λάθος τ'ονομα!
    Την αρχαιολόγο που λές την συνάντησες στο "Κυκλαδίτικο μουσείο" (της Κ.Γουλανδρή)ή στο Μουσείο.Γιατί την αρχαιολόγο του Κυκλαδίτικου τη γνωρίζω!
    Πάντως στο νησί μπορεί να κάνεις ότι τουρισμό θέλεις και για την οικογένεια ενδείκνυται!Να τα φέρεις τα πιτσιρίκια να κάνουν κανένα μπάνιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Στο Μουσείο! Στο ισόγειο του Δημαρχείου, αριστερα.

    Το καραβάκι αυτο είναι μηχανοκίνητο ιστιοφόρο με πολυ ξύλο, με ψηλα κατάρτια (αν θυμάμαι καλα 3), και διοργάνωνε ημερήσιες εκδρομες στη Δήλο. Ο καπετάνιος είχε πλάκα, διότι εγω τον περίμενα πρωι-πρωι (επι σειρα πρωινων) πίνοντας καφε στις καφετέριες της περιοχης, κι αυτος τα είχε πάρει στο κρανίο, διότι είχε φάει στήσιμο απο κάποιες παρέες, που δε λέγαν να ξυπνήσουν!!!

    ...
    ...

    Ευχαρίστως ξαναρχόμουνα, κι ευχαρίστως γινόμουνα και μόνιμος κάτοικος!... Αλλα τώρα δεν είμαι μόνος μου στη ζωη, άσε που έφαγα και τις οικονομίες μου! :-) Άμα μου πέσει το Τζόκερ, όμως, έρχομαι πάραυτα κι αγοράζω εγκατελειμένο σπίτι και το ανακαινίζω! (Έχω μπανίσει καναδυο τέτοια, προς τα Βαπόρια!)

    Υγ: Τί κάνει ο "τεμπέλης"; Εξακολουθει ν' αγριεύει, άμα του ζητήσεις τηγανητες πατάτες; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εγώ σου μιλάω για το Κυκλαδίτικο Μουσείο να το επισκεφτείς αν ξανάρθεις είναι υπέροχο!
    Πως δεν το θυμάμαι μια "Σκούν" λες μου διαφεύγει τ'ονομα μάλιστα δούλευε ένα συγγενικό μου πρόσωπο βοηθός του καπετάνιου!Φοβερές εμπειρίες!!

    Στα Βαπόρια ήταν το πατρικό μου θα κάνω αφιέρωση κάποια στιγμή είναι η ωραιότερη περιοχή για μένα.
    Αυτό το Τζόκερ πόσους θα σώσει! τουλάχιστον γράφεις κανένα??

    Υ.Γ Αυτή την ατάκα πρέπει σίγουρα να στην έχει πει ο κουμπάρος μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Σημειώνω μέρη εγω, τοποθεσίες και παραλίες, ειδικά τις ήσυχες μακριά απο κόσμο.
    Υπάρχουν τόσα όμορφα μέρη και πάς και λες οκ ειδα πολλά και μετά βλέπεις κι άλλα τόσα, κι άλλα, κι άλλα και δεν τελειώνουν παρα μόνο οταν εγκαταλείψω την σκέψη "άραγε στο μέλλον θα υπάρχουν τόσα όμορφα μέρη" ;
    Αυτο με τους Λωτοφάγους δεν το ξερα οτι μπορεί να συνέβη στην Σύρο.

    Νομίζω οτι πρέπει να αποσυρθώ σε νησί κάποτε, εστω και μετά απο χρόνια. Αλήθεια η σύρος μου φαίνεται κοσμική ενω εγω αποζητώ ησυχία, εχω δίκιο ; Οχι ε ; Το ξερα Α)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ναι είναι κοσμική και ειδικά τον Αύγουστο δεν υποφέρεται να σκεφτείς ότι γίνεται το αδιαχώρητο με την κίνηση άν μένεις και στην Πόλη σκέτη φρίκη.
    Αλλά όχι και Ψαρά αυτοκτονία είναι νομίζω η Πάρος είναι το καταλληλότερο νησί.
    Σημείωνε εσύ παραλίες για να'χεις να επιλέξεις όταν έρθεις. Ακόμα έχω αρκετές να δείξω βέβαια φθινοπωρινές πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Μα ακόμα και φθινοπωρινες, οι παραλίες ενος νησιού δεν μπορεί παρα να ειναι ονειρεμένες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top