Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Πενία.. τέχνας κατεργάζεται!!


Η κρίση και η έλλειψη χρημάτων τα τελευταία χρόνια, όπως έχετε καταλάβει μας έχει οδηγήσει στην αναζήτηση πρακτικών συνταγών με αγνά προϊόντα για τον καλλωπισμό μας και όχι μόνο.
Πιστεύω όλο και περισσότεροι καταφεύγουν σ'αυτές τις λύσεις από τα βιομηχανικά καλλυντικά αλλά και φάρμακα.
Πρακτικές μέθοδοι με βότανα,για την καταπολέμηση του κρυολογήματος βλέπω να'χουν μεγαλύτερη χρήση από παλαιότερα.Το γεγονός ότι παρουσιάστηκαν και τα γενόσημα φάρμακα ίσως ενίσχυσαν την αξία και την εκτίμηση τους στην καθημερινότητά μας.
Συνταγές της γιαγιάς βγήκαν από ντουλάπια, σεντούκια και πήραν ξανά την παλιά τους αίγλη.
Δεν μπόρεσα ν'αντισταθώ σ'αυτήν την ανάγκη των καιρών θά'λεγα και όχι μόδα.
Θέλησα να πειραματιστώ με την κεραλοιφή που τόσα άκουγα και διάβαζα στο διαδίκτυο και πραγματικά με είχε μαγέψει.
Η κεραλοιφή είναι μια πανάρχαια συνταγή καλλωπισμού και περιποίησης του δέρματος.
Προμηθεύτηκα αγνό κερί από γνωστούς ντόπιους μελισσοκόμους και έφτιαξα με βιολογικό ντόπιο λάδι που χρησιμοποιώ στο φαγητό μου την πρώτη κρέμα.
Διαπίστωσα πόσο θαυματουργή είναι για δερματικά προβλήματα όπως ξηροδερμία,κοκκινίλες, σκασμένα χέρια,φτέρνες.κ.α
Γιατί οι ιδιότητες της δεν είναι μόνο καλλωπιστικές αλλά και θεραπευτικές.
Έφτιαξα 2-3 και χάρισα σε γνωστούς και συγγενείς μου που είχαν πρόβλημα.
Ξαδέλφη με ψωρίαση στα κάτω άκρα ενθουσιάστηκε μετά από εφαρμογή της κρέμας αυτής και μου ζήτησε και άλλη γιατί εκτός από απλή ενυδάτωση έχει αντισηπτικές αντιφλεγμονώδεις,αντιμυκητιατικές, καταπραϋντικές, επουλωτικές, και μαλακτικές ιδιότητες.

Έτσι αποφάσισα να φτιάξω από αγνά βιολογικά υλικά αυτή την κρέμα, μάλιστα έκανα ένα βήμα μπροστά εμπλουτίζοντας την εξαιρετική κεραλοιφή με αιθέρια έλαια.
Με αιθέριο έλαιο θυμαριού που έχει ισχυρές αντισηπτικές, αντιβακτηριδιακές και μυκητοκτόνες ιδιότητες.
Με αιθέριο έλαιο πορτοκαλιού καθώς έχει αντικαταθλιπτικές, αναζωογονητικές και ενισχυτικές ιδιότητες
Και με  αιθέριο έλαιο ρόδου που έχει αντιφλεγμονικές, αντισπασμωδικές, αγγειοσυσπαστικές και επουλωτικές ιδιότητες. Δρα ηρεμιστικά και ευεργετικά στη διάθεση, αντικαταθλιπτικά και αφροδισιακά.
Δοκιμάστε τη, για απλή ενυδάτωση και περιποίηση του δέρματος μέχρι τα σκασμένα χείλη και συγκάματα και από επιπλεγμένες δερματοπάθειες μέχρι πληγές, έλκη, εγκαύματα και μολύνσεις.


22 σχόλια:

  1. Τι να πω....άξια!!
    Την καλησπέρα μου, σε παραδέχομαι... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!
      Τι να κάνω το παλεύω από γύρω -γύρω και όπου κάτσει ..:)

      Διαγραφή
  2. Ω, τί ωραία!
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    Χρυσοχέρα με τα όλα σου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά!
      Κάτι πρέπει να κάνω για να μη μουχλιάσω:))

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα!!

      Διαγραφή
  3. Βλέπω απέκτησες νεο επαγγελματικό προσανατολισμό!
    Πολύ καλά όλα, εύγε!

    Ασπασμοί. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως το'πες "Νέο" ώσπου να βρω την επαγγελματική μου ταυτότητα:))

      Φιλιά και απο'μενα!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση , Ζουζού μου !!!!! Ευχομαι να γίνονται ανάρπαστες οι κεραλοιφές σου και να σου ανοίξουν νέους επαγγελματικούς δρόμους !!!!!!
    Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου!
      Μακάρι από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί!

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα!

      Διαγραφή
  5. Eκτός απο ολα αυτά πρέπε και να μυρίζει υπέροχα.
    Συναρπαστικό το να φτιάχνεις κάτι τέτοιο !
    Πολλές καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι υπέροχα και τα 3αρώματα
      αλλά και η σκέτη μοσχομυρίζει το κερί !

      Καλό απόγευμα και απο'μενα!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο σου zoyzoy μου και εγώ τις χρησιμοποιώ και επειδή έχω και ένα πρόβλημα με την μέση μου και συχνά πυκνά με πιάνει, έχω βρει μία κεραλοιφή που βάζει κάτω όλες τις βολταρέν του κόσμου!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που επιβεβαιώνεις όσα γράφω παραπάνω,και με βάζεις σε προβληματισμό τι να'χει η κεραλοιφή σου??
      Το μυαλό μου πάει σε κάμφορα?? ή λάδι αμπαρόριζας που χαλαρώνει τους σφιγμένους μυς!

      Και απο'μενα φιλάκια πολλά
      και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Καθαρό μελισσοκέρι, Αλκοολούχο διάλυμα πρόπολης, Αιθέρια έλαια μέντας , κανέλας δενδρολίβανου, Έλαιον ηλίανθου.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Βιομηχανικό μου κάνει γιατί αυτό το Αλκοολούχο διάλυμα πρόπολης δεν το βρίσκω σαν υλικό ενώ τα υπόλοιπα μπορείς να τα βρεις.
      Ευχαριστώ Ελενα ίσως πειραματιστώ με τα υπόλοιπα έλαια !

      Διαγραφή
  7. Κι εγώ Ζουζού μου χρησιμοποιώ αντίστοιχες κρέμες και ομολογώ πως είμαι ενθουσιασμένη. Είναι κι εδώ πολύ διαδιδομένες οι χειροποίητες κρέμες, λάδια, οροί και σαπούνια και είναι εκπληκτικά. Άσε που οι τιμές τους είναι ασύγκριτα πιο οικονομικές απ' τα επώνυμα. Χαίρομαι που επέλεξες κι εσύ αυτή την κατασκευή και εύχομαι να δικτυωθείς γρήγορα. Έχουμε τόσο πολύτιμα βότανα και προϊόντα, που είναι μεγάλο κρίμα να καταναλώνουμε ακριβά και αμφιβόλου ποιότητας καλλυντικά.
    Φιλιά πολλά Ζουζού μου και όλα καλά εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω κάθε "έξυπνη" γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της επιβάλεται να χρησιμοποιεί τέτοια καλλυντικά.
      Εχω δει πόσα πολλά κυκλοφορούν και μέσα στο διαδίκτυο φαντάζομαι και εκτός.
      Μακάρι Μαρία μου να εκτιμήσουν και άλλοι αυτή την προσπάθεια!

      Να'σαι καλά και καλό αποτέλεσμα να'χουμε

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο Ζουζούκα μου,πολύ χαίρομαι!
    Φτιάχνω κι εγώ κεραλοιφή και πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει σε κάθε σπίτι.
    Με τα δικά σου βιολογικά υλικά βέβαια είναι θησαυρός ανεκτίμητος!!!
    Με το έλαιο του ρόδου είναι καταπληκτική για το πρόσωπο και το σώμα, ανεξάρτητα από δερματικά προβλήματα. Το διατηρεί λείο και απαλό!
    Η ξαδέρφη σου θα δει μεγάλη διαφορά, πρέπει και να εκθέτει τα πάσχοντα σημεία στον ήλιο όσο πιο πολύ μπορεί, θα το ξέρει μάλλον...
    Πιστεύω ότι θα γίνουν ανάρπαστες κορίτσι μου, καλοτάξιδες όπου κι αν πάνε!

    Φιλάκια πολλά πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
      Εσύ έχεις συνταγές παραδοσιακές για καλλυντικά και γνωρίζεις.
      Ομως για το πρόσωπο η συγκεκριμένη είναι λιπαρή,μόνο για πολύ ξηρές επιδερμίδες κάνει.
      Αυτή η ψωρίαση ταλαιπωρεί ολόκληρη οικογένεια!
      Άστα, άτιμα τα γονίδια!!
      Το καλοκαίρι είναι σε ύφεση αλλά τους χειμερινούς μήνες είναι δράμα!

      Να'σαι καλά γλυκιά μου σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου.

      Φιλιά πολλά και απο'μενα
      και μια ζεστή αγκαλιά!

      Διαγραφή
  9. ζουζου μου καλησπερα και καλως σε βρηκα νομιζω οτι πρωτη φορα σου γραφω!!! πολυ ενδιαφερουσα αναρτηση και πολυ ωραιες πληροφοριες !!! να εισαι καλα καλη σου χρονια και οπως ελεγε η γιαγια μου καλες πωλησεις και χωμα να πιανης χρυσαφι να γινεται!!! φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Σοφία στ'αρμενάκι!!
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές και την επίσκεψη!
      Να'σαι καλά καλή και χαρούμενη χρονιά
      εύχομαι και'γω!

      Φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
  10. Αχ Ζουζού μου τι μου θύμισες, πάλι τα παιδικά μου χρόνια.
    Η μαμά μου συχνά την έκανε και την έλεγε κηραλοιφή. Εγώ δεν μπορούσα να καταλάβω σαν παιδάκι, γιατί την έλεγε "κυρ' αλοιφή" χαχααα, ώσπου μου εξήγησε ότι είναι από κερί κι έτσι μου έφυγε η απορία, χαχαααα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και'δω κηραλοιφή την λένε!!
      Χα!χα! Πως παρερμηνεύομαι κάποιες λέξεις!!!

      Ολες τις αναρτήσεις πήρες
      να'σαι καλά φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top