Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Οικονομική λύση για την ομορφιά μας..!

Δεν είχα σκοπό σε καμία περίπτωση να εκμεταλλευτώ αυτόν τον χώρο για να'χω έστω και ένα μικρό εισόδημα.Το γεγονός ότι είμαι αρκετούς μήνες άνεργη και ψάχνοντας νέους ορίζοντες για να αυξήσω το ελάχιστο εισόδημά μου απ'το ταμείο ανεργίας μ'εβαλε σε σκέψεις.Με τις διαφημίσεις μέσω της Google δεν νομίζω να κερδίσω τίποτα γιαυτό και δεν έβαλα.
Στην oriflame είμαι κοντά 7χρόνια

Βρήκα αυτή την εταιρεία καλλυντικών σαν οικονομική λύση για τα προσωπικά μου έξοδα αλλά και τις κοινωνικές μου υποχρεώσεις.Με καλή ποιότητα και αρκετές προσφορές που πάντα με βγάζουν απ'το μπελά των δώρων τις μέρες των γιορτών.
Υπέροχα φυσικά προϊόντα για την περιποίηση του σώματος με μοναδικά αρώματα για όλη την οικογένεια με χαμηλές τιμές.
Η έλλειψη χρημάτων όμως έφερε και στάση εμπορίου μαζί με την δουλειά έχασα και την κοινωνική μου δικτύωση που μου πρόσφερε μηδαμινά έσοδα.
Έτσι ούτε δουλειά ούτε πελάτες!
Το net είναι το εργαλείο του μέλλοντος λένε και έχει άπειρες δυνατότητες έτσι αποφάσισα να το εκμεταλλευτώ προκειμένου να κερδίζω τουλάχιστον τα προσωπικά μου έξοδα.
Ποτέ δεν πίστεψα στις βαρύγδουπες δηλώσεις των Directors για βασική πηγή εισοδήματος για μένα όλα αυτά ήταν   "...τσες μπλέ σε πράσινο φόντο" που λένε.
Θέλει τρομερή δουλειά και τύχη για να φτάσεις σ'ενα επίπεδο να βγάζεις ένα σεβαστό εισόδημα.
Ωστόσο η κάθε γυναίκα που αγαπά και φροντίζει τον εαυτό της μπορεί να είναι πάντα όμορφη και περιποιημένη με λίγα έξοδα και σε και προσιτές τιμές.
Η σκιά η μάσκαρα και το κραγιόν είναι 3βασικά καλλυντικά που αναδεικνύουν  τα χαρακτηριστικά μας και μας χαρίζουν αυτοπεποίθηση.
Ποτέ δεν λείπουν απ'την τσάντα μου και νοιώθω τελείως γυμνή χωρίς αυτά σε κάθε μου έξοδο απ'το σπίτι ακόμα και για τα καθημερινά μου ψώνια.
Προκειμένου να καταφεύγετε σε καλλυντικά ευρείας κατανάλωσης που πουλούν τα S/M και αμφιβόλου ποιότητας ξεφυλλίστε τον μηνιαίο κατάλογο 
των φυσικών προϊόντων δείτε και τις προσφορές του μήνα εδώ  και  όποια κοπέλα ενδιαφέρεται να γίνει μέλος θα επικοινωνήσω εγώ μαζί της.

24 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!

    πλέον οι ακριβές αγορές δεν σημαίνει πως θα είναι και και καλές!!

    Τα σέβη μου!!

    ** Στο "Δέκα πλην Ένα" με θαύμασες; :-Ρ :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Vangel Greko♥

    Ειδικά τώρα που το ευρά είναι δυσεύρετα για τους περισσότερους:))


    **Και βέβαια σε θαύμασα τέλειος όπως πάντα!**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχω δοκιμάσει ορισμένα και μου άρεσαν πολύ! Οντως οι τιμές είναι πολύ καλές
    και έχει και μερικά άπαιχτα αρώματα!!!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oi, amiga!
    Passei para uma visitinha...
    Beijinhos.
    Brasil.♫°º
    °º♫° ·.
    .•♥•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω δοκιμάσει κι'εγώ αρκετά προιόντα της...και ορισμένες κολώνιες της.
    Πολύ καλές διαρκούν..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω ανάγκη καλέ από καλλυντικά λάμπω από μόνη μου!!
    Πέρα από την πλάκα έχει υπέροχα προϊόντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. λοιπόν... Ασε τα καληντικά και τα διάφορα και έλα να συστήσουμε μια σπείρα και να κάνουμε ληστείες σε τράπεζες... Θα δίνουμε και τα μισα σε όσους χρωστάνε σε δημόσιο και τράπεζες και δεν θα μας ακουμπάει κανεις... όλοι θα μας αγαπάνε... Θα γίνουμε οι συχρονοι Ρομπεν των Δασμών!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. D.Angel ♥
    Χαίρομαι που είσαι πελάτισσα μας
    πράγματι τ'αρώματά της είναι υπέροχα!

    φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Magia da Inês ♥

    Bem vindos ao meu espaço!

    Muito prazer em vê-lo!

    Beijos de frutos do mar!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kariatida62 ♥
    Μη μου πεις ότι έμεινες άγαλμα από τότε :))
    Και'συ δικιά μας :))

    Καλό απόγευμα
    με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. geoaman ♥
    Έρχομαι.... αν είναι να κερδίσω :))
    τρέχοντας έρχομαι!

    Θα καθαρίζεις εσύ με τον νόμο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και εγω ειδα οτι εχει καλες τιμες δεν εχω δοκιμασει προιοντα της εταιρειας αυτης ομως συνηθως βαζω τα ιδια και τα ιδια σε μαρκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι σε καλή τιμή και ποιοτικά τα προϊόντα της.
    Μπορείς να δοκιμάσεις με κάποια για μακιγιάζ και είδη υγιεινής!
    Μπές και ψάξε το, αν θέλεις οποιωνδήποτε πληροφορία είμαι στη διάθεσή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντα με συγκινούσαν οι εργαζόμενες μητέρες!
    …poverina… που λένε χαϊδευτικά και οι Ιταλοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εγω ημουν γραμμενη αλλα μου ειχαν προκαλεσει αλεργεια και το σταματησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή αρχή σου εύχομαι!!!!!
    Και εδώ τα πράγματα είναι δύσκολα, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε..... Καλά το σκέφτηκες, όμως. Καλές δουλειές και να σου πω ένα μυστικό; Όντως οι δουλειές μέσω internet έχουν καλύτερο μέλλον. Βλέπω από το ηλεκτρονικό κατάστημα του συμβίου μου και κρίνω. Φιλιά γλυκιά μου!!!!! Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν είναι καθόλου κακό που ψάχνεσαι με εταιρείες σαν την oriflame. Οι περισσότεροι από μας κάτι παρόμοιο κάνουμε για 2ο εισόδημα. Και μακάρι από την μπλογκογειτονιά μας να βοηθηθείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είχα κι εγώ παλιά μια γκομενίτσα που συνεραζόταν με την Έιβον.
    Θυμάμαι είχαμε κονομήσει και κάτι σούπερ γυαλιά ηλίου κοψοχρονιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άθεος♥
    Εμένα πάλι οι "φραγκάτοι" άνδρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. love2love ♥
    Αν ήσουν γραμμένη θα'ξερεις ότι η εταιρεία εγγυάται και αντικαθιστά όλα τα προϊόντα της.
    Αν επικοινωνούσες με την αισθητικό της θα σ'ενημέρωνε για και θα σε κατεύθυνε στα σωστά προϊόντα της.
    Αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες και επώνυμες εταιρείες.

    Καλώς ήρθες στ'armenaki
    προσπάθησα να σου αφήσω σχόλιο στο χώρο σου μα ήταν αδύνατον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. stavroulazerva ♥
    Σ'ευχαριστώ κοπέλα μου ξέρω ότι η κατάσταση είναι ίδια παντού.
    Μακάρι ν'αποδόσει η πρόταση!

    Και από'μενα
    φιλιά θαλασσινά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ευ αγωνίζεσθαι ♥
    Μέσω facebook είναι πολύ πιο εύκολο αλλά δεν είμαι φαν αυτής της δικτύωσης.

    Ίδωμεν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ασκαρδαμυκτί ♥
    Αυτή η "ρημαγμένη ζωή" είναι βίος και πολιτεία:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top