Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Έγινα ...και Trendy !

Ένα Βραβείο ήρθε απ'τον αξιόλογο συμπλόγκερ  Lambro



Έχω πολύ καιρό να κάνω ανάρτηση για βραβεία τότε είχα πεί ότι ήταν η τελευταία φορά που παίρνω γιατί πραγματικά είχε γίνει κουραστικό.
Δεν είναι ότι τα απαξιώ αλλά πιστεύω για μένα βραβεία είναι η αναγνώριση που εισπράττω από σας με τα σχόλια με τις συζητήσεις που κάνουμε μέσα εδώ ή στον χώρο σας.
Είναι η εκτίμηση  και η φιλία που νοιώθω ότι υπάρχει μεταξύ μας.
Θεωρώ λοιπόν άσκοπα να κρέμονται στο πλάι.
Έπειτα το γεγονός ότι μετά πρέπει να διαλέξω ανάμεσα σε 290αναγνώστες 10 να το δώσω για μένα σημαίνει πονοκέφαλος και άγχος.
Γιαυτό και τα παίρνω για να μην προσβάλω τον συμπλόγκερ μου, έχω κάνει ειδική σελίδα και όλα είναι αναρτημένα εκεί.
Αυτό όμως επειδή προέρχεται από φίλο που είχε σταματήσει για προσωπικούς λόγους αρκετούς μήνες, θα παίξω με τους όρους του για να τον τιμήσω δεόντως.
Και θα το δώσω στους

1.ΝΑΝΤΙΑ την ξανθομάνα!

2.stavroulazerva την ταξιδιάρα!

3.Και λοιπόν;E allora? την Ιταλίδα!

4.Vangel Greko γιατί θα ταιριάζει με το νέο του look!

5.Gaurakosγιατί είναι Γαύρος

6.simone γιατί είναι trendy!

7.kariatida62 γιατί θα την κάνω νησιώτισσα!

8.ΦΟΥΛΗ για να γίνει trendy!

9.IonnKorr γιατί τον εκτιμώ!

10.geoaman  γιατί έχει χαθεί τελευταία!

23 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!!!ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΑΛΛΩΣΤΕ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ζουζουκα μουυυυυυυυυυυυυυ... συγχαρητηρια για το βραβειοοοοοοοοοοοο....

    σε ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωωω.. απο τα βαθη της καρδιαςςςςςςςςςςςς.. τρεχω να το κρεμασω στο σαλονι..

    φιλακιαααααααααααααααααα..

    καλη συνεχειαααααααααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειδικα στον geo επρεπε να του το δωσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Φραγκο"συριανή μου!!!
    Τους παράτησα όλους και ήρθα!!!
    Πρώτα για να σου δώσω ένα φιλί γιατί εκπροσωπείς την φωνή της νησιώτικης Ελλάδας μας και δεύτερο να σ'ευχαριστήσω για το βραβείο που πήρες επάξια απο τον φίλο σου και το αφιερώνεις σε μας!!!
    Τέλος επέτρεψέ μου να σου αφιερώσω εγώ και το Μαμούνι μου το:νησιά
    με πολύ-πολύ αγάπη και εκτίμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ♥
    Σ...τά αξίζω ξέρεις ότι είμαι κατά των βραβείων αλλά είπαμε για χάρη του που έλειπε πολλούς μήνες και πέρασε άσχημη δοκιμασία!

    Καλή εβδομάδα να'χει σ'ευχαριστώ για όλα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΑΑΑΑΑΑ!!!
    Με καλομαθαίνετε αγαπητή μου!!!
    Ευχαριστώ πολύ πάντως,καιρός να γίνω κι εγώ τρέντι!!!
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εγώ έλεγα ό,τι δεν με συμπαθείς.

    Θα το πάρω κάποια στιγμή και θα το τοποθετήσω. Να φτιάξω σελίδα, γιατί αν συνεχίζω να βάζω εκεί θα φτιάξω...σιδηρόδρομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπραβο σε ολα τα παδια
    για αυτο και εγω σου ξαναδινω ενα βραβειο .... μην το αναρτησεις οκ ..
    απλα στο δινω σαν δασκαλα στην μαγειρικη :ΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mπα δεν είμαι σε θέση για αυτή τη διαδικασία του πάρε δώσε, και αφού το ξέρεις απορώ γιατί μου το έδωσες!!
    Δεν θέλω άλλο trendy,μπούκωσα
    Βραβείο ηλίθιου μαλάκα έχεις,αυτό θα το έπαιρνα ...
    πέρνα να κλάψουμε παρέα από το μαγαζί σουχω καλό θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. simone ♥
    Τρέχα, να το δω στην καλύτερη θέση να διακοσμείς το σαλόνι σου:))

    Πάντα βραβειάκια να παίρνεις

    φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γνωστος αγνωστος ♥
    Πού να φανταστώ τι πέρασε?
    Εύχομαι να'ναι πιο γερός και δυνατός μετά απ'τη δοκιμασία αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. kariatida62 ♥
    Σ'ευχαριστώ και'γω υπέροχος ο Φραγκούλης σ'αυτό το τραγούδι!

    Αντε και σε καλή μεριά το βραβείο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑΝΤΙΑ ♥
    Εσύ κοπελάρα μου δεν θέλεις βραβείο να γίνεις και Trendy είσαι και μικρή και ξανθομάνα:))

    φιλί θαλασσινό:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Gaurakos ♥
    Γιατί μωρέ να μην σε συμπαθώ?
    Επειδή θέλεις να με στριμώξεις και'συ στην κουζίνα?

    Παλιά μου τέχνη κόσκινο που λένε!

    Οκ,φτιάξε κάτι και τοποθέτησέ το σε καλή θέση γιατί θα'μαι ανήσυχη αν το παραπετάξεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ χαίρομαι!
    Συγχαρητήρια σ όλους!
    φιλιά πολλάααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Skouliki ♥
    Αχ!Επίτηδες το κάνεις:))

    Αντε και αν κάνεις και την πίτα θα σου απονέμω ειδικό βραβείο για πίτες :p

    Σ'ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΟΥΛΗ ♥
    Αν ήμουν στην θέση σου θα το χάριζα στους κερασφόρους αναγνώστες σου να'διχνα την ανωτερότητά μου.
    Πραγματικά τέτοιες αντιδράσεις είναι αξιολύπητες.

    Αλλά δεν θα πέσω στο επίπεδό της-τους θα την-τους αφήσω να σκυλιάσουν:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. D.Angel ♥

    Αγγελική συνήλθες κοπέλα μου?
    Θέλεις ένα βραβειάκι:))

    Σ'ευχαριστώ να΄σαι καλά και
    φιλί θαλασσινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαριτήρια για το βραβείο!!!
    Γλυκιά μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Είναι πολύ όμορφο το βραβείο που μου δίνεις και θα ακολουθήσω και εγώ το παράδειγμά σου και θα κάνω ανάλογη ανάρτηση!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τσουπ!!

    Καλημέρα/Καλησπέραααααααααααα!!

    Το πήρα & το έβαλα κιόλας στη θέση του!!

    Τα ευχαριστώ μου & τα σέβη μου από τα βάθη της καρδιάς μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. stavroulazerva ♥
    Χαίρομαι που σου άρεσε!
    Οκ ακολούθησε και'συ την γνωστή διαδικασία:))

    Καλό απόγευμα με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. επιτέλους αξιώθηκα και πέρασα να το πάρω!!!!!!

    καλή βδομάδα να έχεις
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν πειράζει!
    Εδώ είναι και σε περιμένει:))

    Καλή εβδομάδα να'χεις
    με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top