Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Το ψάρεμα των εκλογών..!!

Κυριακή των εκλογών ξυμέρωσε μια όμορφη ζεστή μέρα μετά 2μήνες  έχω ρεπό! Τι καλύτερη έκπληξη για μένα να εκμεταλλευτώ την μέρα για ένα ψάρεμα!
Όχι, δεν άφησα τους ψήφους να πάω για ψάρεμα πήγα πρωί -πρωί τα πήρα και με την δικαστικό που δεν ενημέρωνε τον κόσμο πόσους σταυρούς θέλει γιατί το'γραφε λέει το ψηφοδέλτιο.
-Και η κάθε γιαγιά που δεν βλέπει και δεν ξέρει τι κάνει της λέω??
-Αν ρωτήσει θα της πούμε! μου απάντησε!
-Φέξε μας και γλίστρησε της απάντησα και'γω και ψήφησα για 5άτομα που απείχαν απ'την οικογένειά μου.
Οργανωθήκαμε και σε 1ώρα είμασταν στην προβλήτα και χάζευα τα σκάφη που χαλάρωναν στα ήρεμα νερά του Γαλησσά!
Στα θολωμένα νερά κάτι αρκετά  μεγάλες γόπες έκαναν βόλτες κάτω απ'τις βάρκες.
Ο φακός μου ίσα που τις πήρε γιατί εξαφανίζονταν στο λεπτό!
Έξω είχε λίγο αεράκι ίσως ήταν και ο λόγος που δεν είχαν βγει βάρκες για ψάρεμα και όχι οι κάλπες.
Και στη παραλία ψυχή ζώσα δεν υπήρχε!
Ο καιρός δεν έχει ζεστάνει άλλες χρονιές τέτοια εποχή όλο και κανένας θα βουτούσε.
Χάζευα το μεράκι του καπετάνιου που ζωγράφισε τους ξιφίες πάνω στο σκαρί και τώρα το πουλά φρεσκοβαμμένο.
Μερακλής ο τύπος κουκλάκι το'χει το σκαφίδι του.
Έφτασε η ώρα να σαλπάρουμε επιτέλους απ'τον Νοέμβριο  έχω να μπω στο βαρκί!
Αφήνουμε πίσω την παραλία και ανοιγόμαστε στο απέραντο γαλάζιο που σήμερα έχε ένα μπλαβί χρώμα η θάλασσα λόγω της συννεφιάς.
Και αφού φτάνουμε σε κάποιο καλό σημείο ξεκινάμε το ψάρεμα,δολώνουμε ρίχνουμε.
Μια γερή τσιμπιά και να΄τος ο πρώτος χάνος
ωραίος για αρχή αν συνεχίσουν έτσι καλά θα πάμε σκέφτηκα.
Δυστυχώς όμως δεν συνέχισαν έτσι φαίνεται ήταν ο πιο λιμάρης αυτός και πιάστηκε.
Τρώγαν το δόλωμα τα ψάρια αλλά δεν πιανόντουσαν.
Κοντά 1ώρα και είχαμε βγάλει μόνο 3ψάρια!
Αρχίσαμε και γκρινιάζαμε μετά από τόσους μήνες είχε να πλεύσει το βαρκί και να μας απογοητεύσει έτσι?
Τουλάχιστον ας βγάλουμε 10ψάρια για μια τηγανιά έτσι για το γαμώτο!
Πως να ερμηνεύσω εγώ τώρα το μήνυμα??
Είναι χορτάτα τα ψάρια και αδιαφορούν για το δόλωμα
ή έχουν εξαφανιστεί και δεν υπάρχει τόση ζωή κάτω απ'τη θάλασσα,αλλά πάλι μέσα σε 6μήνες εξαφανίστηκαν ??
Τρελό δεν ακούγεται??
Και 'κει που ερμήνευα το μήνυμα που μου έστειλαν βλέπω ένα γλαροπούλι να κόβει βόλτες στα κεφάλια μας.
 Δεν προλαβαίνω να τον καλωσορίσω και ακούω τον καπετάνιο να του φωνάζει άγρια να φύγει.
-Τι σου'κανε μωρέ το πουλί και το διώχνεις άστο να μας κάνει παρέα.
-Καλά δεν ξέρεις γιατί ήρθε??
-Για να μας κοιτά, του αρέσουμε!
-Έχει ξεψαρίσει ένας μπαλάς και τον καλάρει από κει πάνω να τον φάει.
-Έλα! Που τον μπάνισε και'μεις δίπλα δεν τον είδαμε!
Και άρχισε ένας αγώνας με τον γλάρο και τον καπετάνιο να μη φάει το μπαλά!
Που σε άλλη περίπτωση θα του δίναμε και 2ο να φάει τώρα διώχναμε το πουλί να μη πλησιάσει.
Τελικά τα καταφέραμε και πιάσαμε τον αλήτη μπαλά κι έφυγε μακριά ο γλάρος απογοητευμένος!!
Έτσι μετά κόπων και βασάνων  κατορθώσαμε να πιάσουμε 10ψάρια και να πούμε -Δόξα συ ο Θεός!!
Είχε μεσημεριάσει για τα καλά αλλά ο ήλιος έπαιζε γερό κρυφτούλι με τα σύννεφα ακόμα.
Δεν μου πήγαινε καλά να'μαι σε απόσταση αναπνοής και να μη κάνω μια βουτιά!
Πριν μπούμε μέσα αποφάσισα να βουτήξω.
Η θάλασσα δεν πρέπει να'ταν πάνω από 15 C
η φωνή που έβγαλα όταν ήρθε σ'επαφή το νερό με το κορμί μου πρέπει ν'ακούστηκε στην παραλία .!
Σε δευτερόλεπτα όλα τα μέλη μου πάγωσαν, μια γλυκιά αίσθηση χαλάρωσης με πλημμύρισε και ευεξίας.
Ωραία η ψυχρολουσία που ευχόμουν να'ναι για τους κυβερνώντες η ίδια το βράδυ,αν αγνοήσουν το δόλωμα(κοινωνικό μέρισμα) οι πολίτες και φανούν έξυπνοι όπως τα ψάρια σήμερα.

28 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσε η βόλτα και ας μην είχατε πολύ καλή ψαριά zoyzoy μου!
    Πόσο σε ζηλέυω που έκανες την πρώτη σου βουτιά!
    Μπράβο σου και ας ήταν και ψυχρολουσία.
    Οσο για την ψυχρολουσία των άλλων άστα δεν καταλαβαίνουν αυτοί από τέτοια είναι χοντρόπετσα γουρούνια!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο το θέλω όμως να υποστούν
      μια γερή ψυχρολουσία το βράδυ της Κυριακής
      για να καταλάβουν πόσο πολύ έχει πονέσει ο Ελληνας εξ'αιτίας τους!

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα
      για ένα όμορφο ΣΒΚ!

      Διαγραφή
  2. Μου άρεσε το ψάρεμα την μέρα των εκλογών. Και οι κυβερνώντες πολιτικοί χάνους ψάρευαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά τι χάνους!!
      Μου θύμισες την διαφήμιση
      Και'γω λάδι βάζω και'συ λάδι βάζεις !

      Ας ελπίσουμε ότι δεν θα τσιμπάνε αυτήν την Κυριακή
      γιατί χαθήκαμε!!

      Διαγραφή
  3. Πως θα περίμενες να ήταν η μέρα σου μετά τον καυγά σου με την δικαστική αντιπρόσωπο ; Έχει αξία που κράτησες την καλή σου διάθεση και συνέχισες την ημέρα σου με το ψάρεμα. Θετικό που έδωσε έστω και αυτά για την μικρή εξόρμηση σου η θάλασσα. Όσο για την φωνή που έβγαλες για την κρύα ακόμα θάλασσα, πιστεύω πως κάτι άκουσα και εγώ που είμαι στο κέντρο της Αθήνας.
    Καλό και όμορφο βραδάκι να έχεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ'ακουσες έ??
      Φαντάσου τριρίδα!!
      Να'σαι καλά!
      Όμορφο ΣΒΚ εύχομαι και'γω να'χεις!

      Διαγραφή
  4. Τελικά καλύτερα από όλους μας πέρασες στις εκλογές. Εύχομαι αυτή την Κυριακή ακόμα καλύτερη ψαριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρλεράκο!

      Καλό ΣΒΚ εύχομαι
      να'χεις και'συ!

      Διαγραφή
  5. Ω!!!! Τι ομορφα που περασες ..!! θα ειναι ωραιο να ψαρευεις.. έ;και αν αγαπας και την θαλασσα θα είναι το καλύτερο σου.. παλι καλα που βγαλατε το μεσιμεριανο σας..καλοφαγοτα.. αλλα και τίποτα να μην πιασεις η βολτα και μονο επάνω στα νερά της.. φτανει .. οσο για την βουτια... μπρρρρ χαρας το κουραγιο σου Αρμενακι μου..φιλακιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη λατρεύω Ρούλα μου τη θάλασσα,
      όταν μου προσφέρει και τα δώρα της
      είναι το καλύτερό μου.
      Φαντάσου άλλες που κάνουν και το Χειμώνα μπάνιο!
      Χρειάζεται η ψυχρολουσία για να καλμάρει λίγο
      το νευρικό μας σύστημα!

      Πολλά φιλάκια
      για ένα όμορφο ΣΒΚ !!

      Διαγραφή
  6. Καλή αρχή και καλές ψαριές, zoyzoy!

    Αυτό το Σαββατοκύριακο αναμένεται αρκετά ζεστό (έως "θερμό") γι' αυτό μη διστάσεις να κάνεις και πάλι τις βόλτες σου με το βαρκί και τις βουτιές σου!

    Στις άλλες υποχρεώσεις δεν σε φοβάμαι!... Ξέρεις εσύ!...

    Μεσημεριανά με τη διάθεση της Παρασκευής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ ελπίζω να πάμε καλύτερα
      απο'δω και πέρα!

      Αν είμαι ελεύθερη θα το εκμεταλλευτώ το ΣΒΚ
      άλλωστε ενδέχεται και καυτό ώσπου να βγούν
      τ'αποτελέσματα.!!

      Και απο'μενα ζεστά με θαλασσινά αρώματα!

      Διαγραφή
  7. Είστε απίστευτοι!!!
    Μα να κονταροχτυπηθείτε με τον γλάρο για το ποιος θα προλάβει;
    Άμα το 'ξερε ο δόλιος δεν θα γυρόφερνε πάνω από το ψάρι για να σας ανοίγει τα μάτια. Θα ψάρευε κι αυτός με καλάμι... :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κρίση ως φαίνεται έχει χτυπήσει και τη θάλασσα!
      Δεν λες τίποτα την μπουκιά απ'το στόμα
      του πήραμε:))
      Χα!χα! Εχεις δίκιο πιο τυχερός θα'ταν με καλάμι ακόμα και πετονιά μη σου πω:))

      Το σκαρί για σένα το'βγαλα φωτό
      να γίνεις επιτέλους Κυβερνήτης :))

      Διαγραφή
  8. Ζουζού μου είστε τυχεροί που ξεδίνετε στη θάλασσα. Μεγάλη ψυχοθεραπεία! Εύχομαι καλές ψαριές, με ό,τι σημαίνει αυτό ;-)
    Και τα πάσης φύσης "γλαροπούλια" που καραδοκούν να βουτήξουν τη μπουκιά απ' το στόμα μας, να πάνε στον αγύριστο!
    Φιλιά Καπετάνισσα μου και καλό βόλι αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές είναι οι χαρές της επαρχίας!
      Ας μη δώσουμε στα καημένα τα γλαροπούλια
      την ιδιότητα των άγριων αρπαχτικών που μας έχουν ρουφήξει
      τη ζωή!

      Ελπίζω και'γω να ξεκουμπηστούν σήμερα
      για να βρούμε το χαμόγελό μας επιτέλους!

      Φιλιά πολλά
      και απο'μενα
      Με την νίκη ...

      Διαγραφή
  9. Πω,πω, πως σε ζηλεύω που μπορείς να ανοίγεσαι στην θάλασσα όποτε γουστάρεις zoyzoy!
    Όταν δε η θαλασσινή βόλτα συνδυάζεται και με ψάρεμα τι άλλο να ζητήσεις από την ζωή;
    Α ναι,ξέρω,ξέρω.
    Θέλεις και μια γερή ψυχρολουσία το βράδυ της Κυριακής των....άλλων!
    Άντε, από το στόμα σου και στου..... λαού το ους!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρού επιτρέποντος πάντα γιατί αν θέλω εγώ και δεν θέλει ο καιρός
      δεν γίνεται τίποτα.

      Αντε όλοι μαζί να ευχηθούμε
      γι αυτή την ψυχρολουσία μπορεί και να πιάσει!

      Λίγες ώρες μείνανε
      ελπίζω να δικαιωθούμε επιτέλους!

      Φιλάκια πολλά
      καυτά με αρκετή αλμύρα!

      Διαγραφή
  10. Γιατί δεν χτυπάγατε μία και το γλάρο, μαζι με τα ψαράκια μια σούπα θα γινότανε καλή,είπα εγω ο άσχετος που έβαλε και στο μάτι το φρεσκοβαμμένο βαρκί του διπλανού σας εκεί κάτω απ την Αγια Πακού. Μα, να θέλω και βάρκα ; τόση αισιοδοξία :Ρ λες ;

    για ρώτα πόσα θέλει και θα δω τι θα την κάνω αμα τηνε πάρω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tzon, και όμως σου είχα απαντήσει απ'την ίδια μέρα
      τι έγινε το σχόλιο??οεο??
      σήμερα είδα ότι το κατάπιε ο Γκούγκλης!
      Είχα γράψει ότι σιγά μη φάμε γλαρόσουπα!!
      Κι όμως έχω δοκιμάσει αβγά γλάρου μικρή,ήταν γκριζοπά πουά και βρωμούσαν ψαρίλα!(μπλιάχ!!)

      Το βακί είναι ξύλινο και πουλιέται από πέρσι
      Γνωρίζεις μια παροιμία που λένε εδώ??
      Μισείς κάποιον??Χάρισέ του μια ξύλινη βάρκα!

      Ελπίζω να κατάλαβες σε τι μπελάδες μπαίνεις??

      Καμιά πισίνα έχεις εκεί στο κέντρο? :))

      Καλό μήνα εύχομαι!

      Διαγραφή
    2. Δεν ξερω τι παίζει με τον Γούγκλη αλλά βλέπω οτι απάντησες πάλι ενω το σχόλιο σου δεν το βλέπω εδω αλλα στο μέηλ ως ειδοποίηση. Το ψεκάζουν ;
      Και ξύλινο θα'παιρνα και οτι να'ναι βαρκί να'ναι :) λέμε τωρα,
      θα θελα κάτι απλο κι εύκολο, θα δούμε αν θα καταφέρω ποτέ να εχω ενα βαρκί και να μη κάνω και βλακίες και βουλιάξω πουθενά :Ρ
      Κρίμα να μην τρώγεται ο γλάρος και τ αυγό του ε ;

      Διαγραφή
    3. [μόλις εμφανίστηκε και η απάντηση σου οπότε ολα οκ με τον Γούγκλη]

      Διαγραφή
  11. τελικο σκορ εκλογων-ψαρεμα;;;1-1!!!!!
    χαχχαχχαχα καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο αφού και ψάρεμα
      και το αποτέλεσμα των εκλογών χάλια!!

      Καλό σου μήνα!

      Διαγραφή
  12. Χαχααα, και χιούμορ και ψάρεμα, είσαι εκπληκτική!!!!
    Μην ξανακάνεις όμως τέτοια ψυχρολουσία, είναι νωρίς ακόμα...Κάποτε στα νιάτα μου, το πρώτο κολύμπι ήταν την Πρωτομαγιά.
    Τώρα με καθημερινές βροχές δεν βλέπω να μπαίνω πριν τον Ιούλιο. Ακόμα με πάπλωμα σκεπαζόμαστε.
    Χάρηκα όπως πάντα, τα ψαρέματα σας, το χιούμορ σου και την γλαφυρή γραφή σου!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου η αλήθεια είναι ότι φέτος δεν ξέρω πότε θα δούμε κανονικό καλοκαίρι .Ζυγώνει του Αγ.Πνεύματος και ακόμα να ζεστάνει ο καιρός.
      Εδώ το βραδάκι τη ζητάς τη ζακέτα και δεν ενδείκνυται για βεράντα ο καιρός.
      Ωστόσο πρίν 10μέρες μας έκαψε κανονικά ώστε να κρύψουμε κουβερτούλες και ριχταράκια και τώρα τα ψάχνουμε πάλι:))

      Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη

      Να'σαι καλά καλό 3ήμερο να'χεις
      και πολλά φιλάκια από μένα!!

      Διαγραφή
  13. Μια βάρκα (δεν) ήταν μόνη της σε θάλασσα γαλάζια
    κι ήτανε κι ένας γλάρος με ολόλευκα φτερά
    κι όλο την κοντοζύγωνε για να της κάνει νάζια
    και τις φτερούγες του έβρεχε στα γαλανά νερά...

    Εκτός από γητεύτρια καλαμαριών έγινες και γλάρων Ζουζούκα μου;
    Σαν το χάνο κοιτάζω κι εγώ η έρμη...

    Φιλάκιααααααααααα πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το τραγουδάκι σου κόλλησε γάντι
    με την ανάρτηση!

    Αυτές είναι ομορφιές αλλά δυστυχώς
    δεν έχω την ευχέρεια να τις χαίρομαι
    όποτε εγώ θέλω!

    Φιλάκια γλυκιά μου και απο'μενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top