Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Η Άνοιξη στην Πάρο!!

Μια μονοήμερη απόδραση στην Πάρο αποφασίσαμε για αλλαγή και συλλογή εμπειριών.
Πιστεύω είναι η καλύτερη περίοδο να επισκεφτεί κανείς αυτά τα κυκλαδίτικα πανέμορφα νησιά και να χαρεί ήσυχος τις ομορφιές τους.



Ίσως πρώτη φορά περπάτησα μόνη στα λιθόστρωτα ασπρισμένα σοκάκια του παραδοσιακού οικισμού της Παροικίας χωρίς κοσμοσυρροή και στριμωξίδι.
 Κάθε 3μέτρα και εκκλησία κάθε βήμα και ένας σταυρός κάτι που δεν είχα προσέξει μέχρι τώρα.
Στενά που θυμίζουν Ανω-Σύρο με τις καμάρες και το'να σπίτι χτισμένο πάνω στ'αλλο.
 Ανεβήκαμε στο Φράγκικο Κάστρο και θαύμασα τ'αρχαία μάρμαρα που είναι χτισμένο.

.


Περπατώντας στα λιθόστρωτα στενά ανακαλύπτω ομορφιές που θέλω να μοιραστώ μαζί σας.

Χαζεύοντας στα σοκάκια ανακαλύπτω και άλλα αρχαία μάρμαρα που έχουν πάρει απ'τα αρχαία οι κάτοικοι και'χουν διακοσμήσει μ'αυτά τα σπίτια τους όπως είχαν ανακαλύψει Βρετανοί περιηγητές και μπορεί ο καθένας ν'αντικρίσει αν προσέξει λίγο.
Οπως  αυτή η κολώνα ς που έχουν στηρίξει την  καμάρα.


Τα μαρμάρινα περιστύλια της πιο πάνω πόρτας.



Συναντήσαμε υπέροχα γραφικά καφέ μέσα στην απλότητά τους διακομισμένα με πολύ μεράκι που σε ελκύουν.




Βολτάραμε στο γραφικό λιμανάκι της Νάουσας και απολαύσαμε την ηρεμία και τη γαλήνη που μας προσέφερε.



Περιηγηθήκαμε στα γραφικά σοκάκια μόνοι χωρίς κόσμο και απολαύσαμε την απλότητα του νησιού.




Και'δω σε κάθε στενό ξεφυτρώνει και μια εκκλησίτσα.


Φυσικές ομορφιές σε όλο τους το μεγαλείο.

Στο δρόμο μας συναντήσαμε  μια θάλασσα με αγριολούλουδα που δεν μπόρεσα ν'αντισταθώ.

Και τέλος στις Αλυκές απολαύσαμε τις θαλασσινές λιχουδιές που κρέμονταν στα σχοινιά και μας φώναζαν.



Κυριολεκτικά πάνω στη θάλασσα με τους αχινούς δίπλα μας και τους υπέροχους μεζέδες σε χορταστικές μερίδες και εξαιρετικές χαμηλές τιμές.
Ένα γενναιόδωρο επιδόρπιο γιαουρτιού συνόδευσε τον λογαριασμό που μας άφησε άφωνους απ'την εξυπηρέτηση.



Χαιρετήσαμε του υπέροχους Μύλους.
Και περιμέναμε το καράβι για το νησί μας όπου πήρε το μάτι μου άλλη μια κολόνα από αρχαία μάρμαρα που στέκεται η βάση της καμάρας.

19 σχόλια:

  1. Αν σου γράψω πως "Μοσχομύρισε Αιγαίο" ίσως και να με περάσεις για τρελή, αλλά ειλικρινά, δεν μπορώ να σου το εξηγήσω αλλιώς...
    Ίσως επειδή έχω δεδομένο το δικό μας νησί, ίσως επειδή το δικό μας νησί ΔΕΝ είναι έτσι όπως θα έπρεπε?
    (Άσχετο, μετά από καιρό πήγα στην παραλία του Γαλησσά και είδα πως έχουν αντικαταστήσει τα κατεστραμμένα φοινικόδεντρα με κάτι άλλο... Δεν πήγα κοντά να δω τί είναι αυτά τα δεντράκια...)
    Λοιπόν Ελενάκι, πολύ την απόλαυσα αυτή την απόδραση! Την Πάρο την εκτιμώ ιδιαιτέρως! Πάντα να βρίσκεις τρόπο να γεμίζεις τις μπαταρίες σου, κορίτσι μου!
    Καλό μήνα!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα και'μενα με μάγεψε ειδικά αυτήν την εποχή.

      Δεν τα πρόσεξα τα δεντράκια!
      Πάντως για το νησί μας έχεις δίκιο.Ειδικά όταν πηγαίνω Ανω-Σύρο και βλέπω την εγκατάλειψη αυτού του οικισμού που θα'πρεπε να τον είχαμε σημαία για το νησί μας .Τι έχουμε κάνει ένα μουσείο του Βαμβακάρη χωρίς προσωπικά αντικείμενα και δεν βρίσκεις ούτε ένα καφέ να κάτσουν οι επισκέπτες ειδικά αυτήν την εποχή.Την εγκατάλειψαν οι κάτοικοι και κοντεύει να γίνει γειτονιά γερμανών παραθεριστών, τουλάχιστον ο Δήμος θα'πρεπε να την κρατούσε ζωντανή με κάθε τρόπο ακόμα και με δικά του έξοδα..Επιτρέπεται τόση αδιαφορία ??


      Σ'ευχαριτώ κορίτσι μου
      να'σαι καλά

      Φιλάκια και απο'μενα!!

      Διαγραφή
  2. Μας ξεσήκωσες ρε Ζουζού με την κυκλαδίτικη βόλτα σας και τις λαχταριστές λιχουδιές που απολαύσατε! Όσο διάβαζα την αρχή του ταξιδιού και χάζευα τις υπέροχες φωτογραφίες σου, έλεγα από μέσα μου "Τι φάγανε άραγε στο νησί; Θα έχει καμιά φωτογραφία να "φάμε" κι εμείς κάνα μεζέ;"...
    Να'στε καλά Ζουζού μου και πάντα τέτοιες μικρές αποδράσεις από νησί σε νησί :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να 'πέσα μέσα στις γευστικές σου προτιμήσεις !
      Μακάρι να'χαμε τη δυνατότητα για περισσότερες αποδράσεις και γνωριμίες
      με τα υπόλοιπα κυκλαδονήσια
      Ας όψονται αυτοί που φρόντισαν να μας "κλαδέψουν" τις ζωές.

      Και'συ να'σαι καλά Μαρία μου

      καλά να περνάς !

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Έχεις δίκιο zoyzoy!Αυτή είναι η καλύτερη εποχή για βόλτες στα Κυκλαδονήσια.
    Να περπατάς στα σοκάκια και να αισθάνεσαι ότι έχουν κάτι να σου πουν και η Κυκλαδίτικη άνοιξη να σε παρακαλάει να ανακαλύψεις το αληθινό πρόσωπο του νησιού.
    Οι φωτογραφίες πανέμορφες και η επιμονή σου στις αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες αξιέπαινη.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για μενα ήταν υπέροχη έκπληξη η ανοιξιάτικη ομορφιά που ανακάλυψα.

      Από τότε που διάβασα ότι τ'αρχαία του νησιού είχαν διασκορπιστεί απ'τους κατοίκους για την κατασκευή των σπιτιών τους σύμφωνα με Βρετανούς περιηγητές βάλθηκα να τ'ανακαλύψω!

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα!

      Διαγραφή
  4. Αχ καλέ τι όμορφη βόλτα στην Πάρο ήταν αυτή;;
    Ξετρελάθηκα.
    Να ήμουν τώρα σε εκείνο το ταβερνάκι δίπλα στην θάλασσα;;
    Αχ βρε zoyzoy τι μας κάνεις!
    Πολλά φιλιά και πάντα να πηγαίνεις όμορφα ταξιδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ'αρεσε Ελενα!
      Αυτό το ταβερνάκι
      θα το λαχταρήσω και'γω πολλές φορές
      απο'δω και πέρα:))

      Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Ζουζούκα μου!
    Τι ομορφιά Παριανή είναι αυτή! Μπράβο κορίτσι μου!
    Καταπληκτικές οι φωτογραφίες, με σεργιάνισαν στο αγαπημένο νησί που γεννήθηκε η γιαγιά μου!

    Χάρηκα πολύ για την εκδρομούλα σας, φιλάκια αγάπης πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και'γω χάρηκα που σε ταξίδεψα μαζί μου στις ομορφιές της Πάρου.
      Ωστε και ρίζες από Πάρο??
      Εξ'ου και το νησιώτικο ταπεραμέντο!

      Να'σαι καλά Μαιρούλα μου !

      Φιλάκια πολλά !!

      Διαγραφή
    2. Ρίζες απλωμένες σε όλη την Παροικιά! χα χα χα!
      Λες να είναι κληρονομικό το ταμπεραμέντο από τις προθειάδες μου; Μπορεί, τι να πω η δόλια μάνα...

      Φιλάκια πολλά κι από μένα Ζουζούκα μου γλυκιά!

      Διαγραφή
  6. Σαν να το εγκατέλειψαν οι άνθρωποι...!
    Είπαμε, όχι συνωστισμός αλλά και αυτή η μοναξιά είναι λίγο ...καταθλιπτική.
    Πάντως, σεργιάνισα κι εγώ στα στενά της δρομάκια και απόλαυσα τη βόλτα σας μιας και δεν έχω αξιωθεί ακόμη να πάω. Έπρεπε να αναζητήσεις να βρεθείς με την Αννούλα μας. Σίγουρα θα σε ξεναγούσε και θα σε πήγαινε στα καλύτερα του τόπου της.
    Καλό καλοκαίρι zoyzoy και καλές εξορμήσεις στα πανέμορφα μέρη της πατρίδας μας.
    Και λόγω της ημέρας ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως είναι πολύ πιο όμορφη έτσι παρά με μύριους να γυροφέρνουν ανάμεσα στα σοκάκια.
      Αν πας τουριστική περίοδο θα'ρθεις στα λόγια μου θυμίζει Μύκονο, τον Αύγουστο καμία διαφορά δεν έχει ειδικά τα βράδια.

      Αννούλα ??Εχουμε Παριανή Blogger??
      Πάρο πηγαίνω τακτικά ίσως συναντηθούμε.
      Ευχαριστώ να'σαι καλά!
      Εύχομαι όλοι να'χουμε τη δυνατότητα να επισκεπτόμαστε τα όμορφα νησιά μας.

      Χρόνια Πολλά και στη δική σου Μητέρα(Σύζυγο)!

      Διαγραφή
  7. Εστω και μετα ενα μηνα ...θα μου επιτρεψεις να κανω και εγω μια βολτα μαζι σου στην πανεμορφη Πάρο Ζουζού μου .. πολλα μερη απο αυτα που μας πηγες μου ξαναθύμησαν τις ομορφιες της...οταν είχαμε παει διακοπες πριν απο χρονια... πραγματι υπεροχος τόπος... ευχαρίστως θα ξαναπήγαινα... σε ευχαριστω πολύ που μας πηγες.. στο ομορφο αυτό νησί... να περνας παντα τόσο ομορφα...φιλη μου...καθυστερημενα φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδένια μου χαίρομαι που σε βλέπω απ'το "σπιτικό μου"!
      Και'γω έχω χαθεί απ'την μπλοκόσφαιρα γιαυτό και δεν μου κάνει εντύπωση που ήρθες μετά ένα μήνα.
      Ελπίζω σύντομα να βρω πάλι το κέφι μου και να ζωντανέψει λίγο ο χώρος γιατί έχει πιάσει αράχνες! χα!χα!
      Είναι εκπληκτικό νησί η Πάρος και χαίρομαι που σου άρεσε και σενα αλλά και η Κρήτη ανεξάντλητη από ομορφιές.

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα!!!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Ελένη !
    Έστω και λίγο καθυστερημένα σου εύχομαι Χρόνια πολλά ! Να είσαι υγιής και ευτυχισμένη !

    Σε ευχαριστώ πολύ που "περνάς" και με βλέπεις !
    "Περνάω" κι εγώ, Ελένη μου, απο το Αρχοντικό σου αλλά δεν αφήνω το στίγμα μου..
    Εχεις και τόσους πολλούς που σε επισκέπτονται..που να με δείς ! !

    Καλή σου σου νύχτα και Χρόνια πολλά και πάλι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννη για τις ευχές σου.
      Ομολογώ πως είσαι ο μόνος απο'δω που με θυμήθηκες.
      Δίνω και'γω τις ευχές μου για την δική σου Ελένη
      να τη χαίρεσαι πάντα ευτυχισμένη και αγαπημένοι.!!

      Περνώ αλλά τελευταία δεν αφήνω το στίγμα μου και χαίρομαι που με βλέπεις.
      Όμως εσύ μου "ξεφεύγεις" γιατί δεν μπαίνεις απ'το μπλόγκ σου :))
      Όπως και να'ναι χαίρομαι που περνάς έστω και διακριτικά

      Όσους και να'χω οι "καλοί" φίλοι ξεχωρίζουν και είναι μοναδικοί!

      Σ'ευχαριστώ να'σαι καλά και χαρούμενος!!

      Διαγραφή
  9. Ωραίο το οδοιπορικό στα δρομάκια της Πάρου. Ναι είναι καλή η εποχή που πήγες γιατί βλέπεις μόνο τους ντόπιους και χαίρεσαι την καθαρότητα και το άσπρο χρώμα των σπιτιών. Ευχαριστούμε πολύ που μας έδωσες την όμορφη ατή ανάρτηση.!!
    Καλό απογευματάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄'ευχαριστώ Αλέξανδρε!
      Είναι όνειρο αυτήν την εποχή γενικά τα νησιά μας.Γιατί καθένα έχει τη δική τους ξεχωριστή ομορφιά.
      Μακάρι να'χαμε τη δυνατότητα να τα γνωρίζαμε όλα:((

      Να'σαι καλά καλό υπόλοιπο Κυριακής.

      Διαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top