Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Οι Αύγουστοι... της Γιαγιάς -Αντιγόνης..!!

Την γνωρίσαμε μέσα στο διαδίκτυο σαν Γιαγιά Αντιγόνη αγαπήσαμε τον λιτό,απέριττο λόγο της,την αμεσότητα των κειμένων της.
Με το δικό της ξεχωριστό τρόπο μας μετέφερε σε παλιές εποχές βασανισμένους ήρωες της καθημερινότητας.
 Ανοίγοντας το τετράδιο της χανόμασταν στις αναμνήσεις της, βιώναμε και μεις τις αγωνίες τις πίκρες τις χαρές της εποχής της. Λατρέψαμε αυτόν τον τρόπο που παρουσίαζε και κατέγραφε γεγονότα και συναισθήματα και συνάμα γνωρίζαμε το μεγαλείο της ψυχής της.
Ώσπου αποφάσισε να γράψει το δικό της βιβλίο.
Όταν το πήρα στα χέρια μου άρχισα να το μυρίζω,να το ξεφυλλίζω μ'ενα ξεχωριστό σεβασμό πιστεύοντας ότι πιάνω το χέρι της και θα μυρίσω τ'αρωμά της.
Απ'το πρώτο κεφάλαιο με μάγεψε.
Το κρατούσα σαν γλυκό του κουταλιού στο βαζάκι διαβάζοντας κάθε μέρα από λίγο να το κρατώ όσο περισσότερο χρόνο μπορούσα στα χέρια μου.
Να την νιώθω όσο περισσότερο χρόνο γινόταν στην αγκαλιά μου,να την ακούω να μου περιγράφει τα βιώματά της με τον δικό της τρόπο.
Τελειώνοντας ένιωσα ακόμα πιο κοντά μου, την Αντιγόνη που μου άνοιξε αυτό το μικρό παράθυρο να παρακολουθήσω κομμάτια της προσωπικής της ζωής και να την γνωρίσω ακόμα καλύτερα και ας μην έχουμε ανταλλάξει προσωπικά ούτε ένα καλημέρα.

Έχεις τόση δύναμη ψυχής απέραντη αγάπη  που μπορείς να μεταδόσεις όπως τον ήλιο σ'οποιον σ'εχει ανάγκη  για να ξεπεράσει τα δικά του προβλήματα.

Εύχομαι να σε λατρέψουν όλοι όσοι το πιάσουν στα χέρια τους και να σε παρακινήσουν να ξεκινήσεις και το επόμενο!

30 σχόλια:

  1. º° ✿彡
    Olá, amiga!
    Bom domingo! Boa semana!
    Beijinhos do Brasil
    ✿ °•.¸
    ¸.•°♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αντιγόνη τεράστια σε όλα της...μου αρέσει πολύ.....
    επίσης να σε ενημερώσω αν δεν το γνωρίζεις η αντιγόνη εκτός απο συγγραφέας είναι και ραδιοφωνική παραγωγός καθε παρασκευή στις 9 το βραδυ κάνει μια πολύ καλή εκπομπή....έλα να την ακούσεις....
    εδώ....spirtowebradio.com

    να σαι καλά πολύ καλη παρουσίαση καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γνωρίζω μα δεν τα πάω καλά με τα ραδιόφωνα:((
      Αν βρεθώ εντός δικτίου τέτοια ώρα θα περάσω
      να την απολαύσω!

      Ευχαριστώ για την ενημέρωση:))

      Διαγραφή
  3. Η Αντιγόνη δεν είναι μόνο ο άνθρωπος με τον όμορφο και ζεστό λόγο, αλλά είναι και μία πολύ όμορφη και κομψή γυναίκα την οποία έτυχε να γνωρίσω σε συνάντηση φίλων μπλογκεράδων(γεια σου spirtokoyto).
    Ελπίζω να διαβάσω κάποτε και το βιβλίο της.
    Καλή συνέχεια στην ανάγνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, όταν ανέβω επάνω, θα προσπαθήσω να τη γνωρίσω
      η διαίσθησή μου μου λέει ότι είναι αυτό ακριβώς
      που δείχνει!
      Μια ευγενική μεγαλόψυχη,δυνατή γυναίκα που μόνο να δίνει γνωρίζει!

      Να μην το αμελήσεις να το διαβάσεις
      θα σε συναρπάσει!

      Διαγραφή
  4. Μάλιστα! Εκτός απ' την περιήγηση, είσαι θαυμάσια σχολιάστρια και κριτικός βιβλίου. Τι να σου πω ρε Ζουζού; Να'σαι καλά, να μας μεταδίδεις το πάθος σου, τις ανησυχίες σου και την αγάπη σου για τη ζωή.
    Τη Γιαγιά Αντιγόνη είχα την τιμή να τη γνωρίσω μέσα απ' το μπλογκ της και έχω ήδη εκφράσει σε σχόλιο, την αμφιβολία μου για το πόσο "γιαγιά" είναι τελικά. Μακάρι να ήταν έτσι όλες οι γιαγιάδες! Δεν ήξερα για τις συγγραφικές της δραστηριότητες, αλλά το βιβλίο της θα είναι μέσα στις επόμενες αγορές μου. Και μόνο απ' την περιγραφή σου, το αγάπησα!
    Να'στε καλά ρε κορίτσια! Κυριολεκτικά το "κορίτσια". Το πάθος για ζωή δεν μετριέται ηλικιακά, αλλά με το ύψος & την ποιότητα της ψυχής. Να'στε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου το επόμενο βιβλίο που θα κάνω κριτική εύχομαι να'ναι το δικό σου,γιατί πιστεύω ότι πολύ σύντομα δεν θ'αργήσεις να ξεδιπλώσεις και'συ το συγγραφικό σου ταλέντο.
      Η αλήθεια είναι ότι το "γιαγιά" κρύβει μια νεανική ψυχή και μια δυνατή γυναίκα όλο ζωντάνια και πάθος όπως λες για τη ζωή.
      Να'είσαι και'συ στη συνάντηση όταν θα έρθω στην Πρωτεύουσα:))

      Τα θαλασσινά μου φιλιά
      για καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Ζουζού εννοείται ότι θα είμαι εκεί. Περιμένω λεπτομέρειες για το σουαρέ.
      Ευχαριστώ και για τα... περί ξεδιπλώματος :-)))

      Διαγραφή
  5. Kι εγω επισης,που ειχα την ΤΥΧΗ,να διαβασω το βιβλιο..Εντυπωσιαστηκα,το ιδιο με σενα...
    Γι αυτο και το βιβλιο της Αντιγονης..Πρεπει να φτασει σε ολους τους φιλους της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δική σου η πένα είναι ξεχωριστή
      μήπως θα πρέπει να ακολουθήσεις
      τα βήματά της?

      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Ζουζού μου ένα ευχαριστώ δεν φτάνει!
    Απλά με συγκίνησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιγόνη μου ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω
      για να εκφράσω τα συναισθήματα που μου δημιούργησε το διήγημα σου!

      Φιλιά θαλασσινά γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  7. Kαλημερα..σου..... δεν θα αλαζα ουτε ενα κόμα ...ουτε μια τελεία σε οτι διαβασα εδώ για το
    Αντιγονακι μας.... ετσι την λέω εγώ......γιατι μεσα απο το μπλοκ της και τωρα μέσα απο το βιβλίο της...την ενιωσα σαν δικό μου άνθρωπο....γιατί αυτό το συναίσθημα σου δίνει...είναι καποιοι άθρωποι που ξεχωρίζουν...χάρη στα ταλέντα που τους έχει προικίσει ο Θεός....χαρηκα που περασα... ΑΡΜΕΝΑΚΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο νιώθω και'γω πιστεύω ότι ο καθένας μας ξεδιπλώνει τον χαρακτήρα του αν όχι όλο κομμάτι στα μπλόγκ.
      Πόσο μάλλον στο βιβλίο του!

      Καλή σου εβδομάδα
      με φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
  8. Ζουζούκα μου!
    Κρατώντας τους Αύγουστους στα χέρια, κρατάς την ψυχή της...
    Ένας υπέροχος άνθρωπος με ήθος, αξιοπρέπεια, ευγένεια, πολλή αγάπη κι αγκαλιά ανοιχτή για όλους!
    Ωραία, κομψή, φινετσάτη, πάντα χαμογελαστή ακόμα και στα δύσκολα, μοιράζεται κομμάτια της καρδιάς της κι έγινε το Αντιγονάκι και της δικής μας καρδιάς!

    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως τα λες είναι Μαίρη μου,ελπίζω να την έχεις γνωρίσει για να την περιγράφεις με τόση ακρίβεια!

      Καλή εβδομάδα να'χουμε
      με φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο Αρμενάκι..υπέροχη παρουσίαση,
    για έναν υπέροχο άνθρωπο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη χάσεις το βιβλίο της
      θα την γνωρίσεις ακόμα περισσότερο μέσα απ'αυτό!

      Διαγραφή
  10. Ωραία τα είπες, αλλά εγώ δεν την ξέρω την κυρία. Αλλά για να τα λες εσύ, έτσι θα είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο χέρι σου είναι να την γνωρίσεις!
      Ετσι να μ'εμπιστεύεσαι:))

      Διαγραφή
  11. Και που να την δεις από κοντά θα πάθεις ταράκουλο μαζι και κοκομπλοκο,το γιαγιά δεν τις ταιριάζει, μα καθολου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ενα καλησπερα περασα να πω κουμπαρα, γιατι δυστυχως με τα βιβλια δεν τα παω καλα. Οχι πως δεν ταξιδευει το μυαλο μου οταν διαβαζω. Οχι πως δεν ξεκουραζομαι, λες και ξαπλωσα διπλα σε πηγη δροσατη καταμεσης του Αυγουστου, αλλα δεν εχω χρονο να κανω τουτο το ταξιδι.

    Προφανως ειναι και θεμα προτεραιοτητων που βαζω!

    Καλη επιτυχια στο βιβλιο, καλη συνεχεια σε σενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα βιβλία δεν τα πας καλά κουμπάρε αλλά με την πένα μια χαρά τα πας!Φαντάσου να διάβαζες κιόλας:))

      Απο'σενα περιμένω ένα να με ταξιδεύει στα βουνά της Σύρας,θα σου βάλω εγώ εμπειρίες απ'τις πεζοπορίες και βάλε εσύ τις ιστορίες!

      Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  13. Δεν ήξερα ούτε την γιαγιά Αντιγόνη ούτε το βιβλίο της σήμερα το έψαξα μετά από το κείμενό σου zoyzoy και ξετρελάθηκα.
    Θα πάω όπωσδήποτε να πάρω και το βιβλίο της.
    Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα την αγαπήσεις σίγουρα ακόμα περισσότερο μέσα απ'το βιβλίο της!
      Μια παρέα είμαστε όλοι εδώ μέσα,σιγά σιγά θα μάθει ο ένας τον άλλο καλύτερα.

      Φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
  14. Zoyzoy, δε γνώριζα τη "γιαγιά Αντιγόνη", αλλά διαβάζοντας τα όμορφα λόγια σου, μου κίνησες την περιέργεια!

    Σ'ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες κορίτσι μου στ'αρμενάκι!
      Να πας να τη διαβάσεις θα την αγαπήσεις και'συ!

      Εγώ από 1μπλόγκ απόκτησα 3υπέροχες αναγνώστριες:))
      τελικά είμαι πολύ τυχερή πιστεύω!

      Φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα!

      Φιλιά από μια βροχερή Αθήνα!

      Διαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top