Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Τα νεύρα μου..τα χάπια μου..κι ένα πλοίο να φύυυυγω.!!

Πάντα ένιωθα υπερήφανη και μακάριζα την τύχη μου που ζω στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων.Τα τελευταία γεγονότα όμως ήρθαν ν'αναθεωρήσουν αυτές τις απόψεις μου.
Η σπίθα άναψε όταν την Παρασκευή πήγα στο φαρμακείο να προμηθευτώ τα χάπια του μήνα.
-Δεν υπάρχουν,λόγω απεργίας των πλοίων.Θα περιμένεις ως τη Δευτέρα.
-Οκ,Δεν πειράζει άλλωστε με φτάνουν ως τη Δευτέρα.Ας περιμένουμε να λήξει η απεργία.
Μια χειρουργική επέμβαση που υπήρχε στο πίσω του μυαλού σαν σπόρος ξαφνικά ρίζωσε και άρχισε να ωριμάζει.
Θα μου πεις την εποχή των απεργιών βρήκε να ωριμάσει?
Αφού δεν ειδοποιήθηκα δυστυχώς για το πρόγραμμα των απεργιακών κοινωνικοποιήσεων των Ναυτεργατών, συγνώμη κιόλας!
Και'νω οι γιατροί περιμένουν στη θέση τους με τα νυστέρια στα χέρια να με κάνουν κομματάκια...Τα πλοία δεμένα στα λιμάνια..(το θυμάσαι το άσμα?)
Λέω δεν βαριέσαι ας επιβαρυνθώ στην 2πλάσια αξία την τιμή του εισιτηρίου με αεροπορικό τουλάχιστον θα κάνω τη δουλειά μου.
...τσες μπλέ σε πράσινο φόντο!! που λένε.
Οι λιγοστές αεροπορικές θέσεις που συνδέουν το νησί με την πρωτεύουσα είναι πιασμένες για όλη την εβδομάδα από καρεκλοκένταυρους.
Στην αναμονή εσύ ταλαίπωρη μικρομεσαία που θέλεις όλα τα μέσα μεταφοράς στα πόδια σου όταν εσύ το αποφασίζεις να χειρουργηθείς σε κρατικό και εκτός του τόπου διαμονή σου!
Έχεις το θράσος και θέλεις αεροπορική θέση!    Raus
5μέρες αποκλεισμένο το νησί από θάλασσα και οι σοδειές και τα ευπαθή προϊόντα των αγροτών και των ψαράδων καταστρέφονται στις αποθήκες.Βλέπουν απαθείς να καταστρέφεται το εισόδημά τους,οι κόποι τους,το μέλλον τους.
Ποιους λοιπόν πλήττουν αυτές οι απεργίες?
Πάντως οι κυβερνώντες έχουν γραμμένους όλους εμάς και άλλους τόσους ανελέητα φορολογουμένους στα μαλακά υπογάστρια τους( για να μη γράψω "κοινώς" και με βγάλει ο Γκούκλης απ'τη λίστα του) καθώς και όλα τα προβλήματα που έχουν δημιουργήσει με την πολιτική που εφαρμόζουν και στόχος τους είναι να μην παρεκκλίνουν απ'τα μέτρα του μνημονίου.
Και μόνο τους μέλημα πως θα διευκολυνθούν οι ίδιοι καλύτερα απ'αυτήν την κατάσταση.
Το άλλο το καλό δεν σας το'πα!
Για φέτος αποφάσισα στη φορολογική μου δήλωση να τ ρ α β ή ξ ω το βαρκί μου κατά 10μέτρα και να το βαφτίσω "σκάφος αναψυχής" μην ξανακούσω κανένα σας να το λέει βαρκί θα γίνει της Πόπης!
Όχι που θα πληρώνω περισσότερο φόρο
Για ΜΑΛΑΚΑ ψάχνουν??



40 σχόλια:

  1. Πες το βρε,στα αρχίδια τους!!ε μα όχι που θα το μάσαγα..
    εγώ είχα ραντεβού σημερα πούτσες μπλε(να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους),να δω πότε θα πάω στο γιατρό, αναβολή στην αναβολή θα πάει η γ gt μου μεχρι τον ουρανό, κάτι σαν την παιδική αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάν το στόμα σου κοπέλα μου!
      Τα ευκόλως ε νοούμενα παραλείπονται...θα με βάλει στην μαύρη λίστα ο Γκούγκλης με τα σχόλιά σου!

      Διαγραφή
  2. Και υποτίθεται πως εμείς είμαστε κ' στους τυχερούς...
    (Με την έννοια ότι "Τί να πουν κ' όσοι μένουν Φολέγανδρο, Κύθνο, κτλ, κτλ, κτλ...")
    Και απ' ό,τι άκουσα πάμε για Τετάρτη στο... ακτοπλοϊκό μπάχαλο!!!
    Χμμμ...
    Άντε και καλό μας κουράγιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζεσαι τα νησιά που συνδέονται 1φορά την εβδομάδα!
      Είναι να τρελαίνεσαι!
      Τελικά επίταξε τους Ναυτεργάτες,όχι που θα τους έλυνε τα προβλήματα!
      Αποφασίζουμε και διατάζουνε χωρίς διάλογο η κυβέρνηση των Μνημονίων!

      Αύριο μπορεί και να δούμε το πλοίο στο λιμάνι μας!

      Διαγραφή
  3. Α ρε σκαφάτη Ζουζού! Μια χαρά έχετε στο νησί, κι αυτή να τη μαγαρίσουν! Και ν' αλωνίζουν οι ορίτζιναλ σκαφάτοι, δίχως να δίνουν μία... Τι να πω; Συμμερίζομαι πλήρως τη δικαιολογημένη αγανάκτησή σου και εύχομαι ολόψυχα να γίνει σύντομα η επέμβαση. Ελπίζω και εύχομαι να είναι κάτι ανώδυνο και περαστικό.
    Τα φιλιά και τις ευχές μου Ζουζού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τα τζιμάνια λάου -λάου το πάνε να μην φορολογούνται οι θαλαμηγοί τους!
      Ε..ρε κρέμασμα που θέλουν όλοι τους!
      Σ'ευχαριστώ κοπέλα μου με τόσες ευχές που πήρα σίγουρα θα'ναι ανώδυνη!

      Τα θαλασσινά μου φιλιά!

      Διαγραφή
  4. να ευχηθώ πρώτα-πρώτα, ζουζούνα μου, όλα να πάνε καλά και γρήγορα να γυρίσεις γερή και δυνατή!
    βέβαια θα μου πεις για να γυρίσεις πρέπει πρώτα να φύγεις… ναι σωστά…
    δυστυχώς ΚΑΙ η υγεία μας δεν είναι στο χέρι μας, έρμαια άλλων είμαστε…

    σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό είναι όσο καθυστερεί να γίνει τόσο το μυαλό κολάι
      πάνω σ'αυτό το θέμα και γίνεται βαρύτερο!

      Αυτό είναι που σε τρελαίνει ότι εξαρτόμαστε από κάποιον,τίποτα τελικά δεν μας ανήκει!

      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου
      γλυκιά μου τα θαλασσινά μου φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Και απο μένα περαστικά γρήγορα...
    Ολα τ΄αλλα διορθώνονται...
    και η εκτόνωση θα ερθει στις επομενες εκλογές. Πιστεύω !

    Γιατί αν δεν τιμωρηθούν ολοι οσοι μας καταταλαιπωρούν -και δεν εννοω
    μόνο με το "μαυρισμα" αλλα με το να πάνε φυλακή...
    τότε -για να ειμαι και εγώ μέσα στο πνευμα των σχολίων-θα τα θέλει ο κώλος μας...
    Συγνώμη για την αδόκιμη εκφραση
    καλή σου νύχτα και περαστικά
    Ι.Β.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάνεις και ντρέπομαι για το ύφος και τις λέξεις
      που χρησιμοποίησα στο κείμενο
      όταν μου ζητάς συγνώμη:((

      Εγώ πρέπει να ζητώ,
      γιατί δεν σκέφτηκα ότι μπορεί να με διαβάζουν
      πιο κόσμιοι και σεμνοί αναγνώστες.

      Ευχαριστώ για την απροσδόκητη επίσκεψη και κυρίως
      για τις ευχές σου!
      Καλή εβδομάδα να'χουμε!

      Διαγραφή
  6. Προέχει της αγανάκτηνσής σου η υγεία σου.
    Να μην συγχύζεσαι να είσαι ήρεμη και όλα να πάνε καλά στην επέμβαση αφού αυτή η χώρα πάει για φούντο έτσι κι αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις τι είναι που με χαλάει ότι το πήρα απόφαση
      και όσο περισσότερο το περιεργάζομαι στο μυαλό μου
      τόσο πιο πολύ αγχώνομαι!

      Τα θαλασσινά μου φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Ζουζού μου, υπομονή λίγες μέρες και όλα θα πάνε καλά. Πρόσεχε την υγεία σου και αγνόησε όσα σε ενοχλούν. Θετική σκέψη και περαστικά εύχομαι να είναι όλα.
    φιλάκια και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαίρη μου
      τα σχόλιά σας μου δίνουν δύναμη και κουράγιο
      να περάσω και αυτή τη δοκιμασία!

      Να'σαι καλά και απο'μενα
      τα θαλασσινά μου
      για καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Κι απο μενα..Τις καλυτερες ευχες μου,για την καλυτερη εκβαση, των προβληματων υγειας σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τις καλύτερες ευχές μου για την υγεία σου. Γερή και δυνατη το συντομότερο. Με την μικρότερη δυνατή ταλαιπωρία.
    Όσο για τα άλλα... τι να πουμε τι.... λέει το άσμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου!
      Ευελπιστώ για την ταλαιπωρία!

      Το άσμα το ακούς απ'το SCM player!
      Δεν νομίζω να μην το γνωρίζεις!


      Λέει κάτι???

      Διαγραφή
  10. Zoyzoy μην μασάς όλα καλά θα πάνε, έχεις δίκιο για την αγανάκτηση αλλά κοίτα την υγεία σου.
    Υπομονή, περαστικά και όλα θα γίνουν.
    Η ιστορία έχει δείξει ότι όλα εδώ πληρώνονται και όσοι παίζουν τώρα με τον πόνο του κόσμου θα το πληρώσουν.
    Περαστικά και πολλά φιλιά ολόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι κακιά αλλά γιαυτή τη στιγμή ζω
      να τους δω όλους να πληρώνουν
      για όσα υποφέρει αυτός ο λαός!

      Σ'ευχαριστώ καλή μου
      να'σαι καλά
      φιλιά θαλασσινά και απο'μενα!

      Διαγραφή
  11. 'Ολα θα πάνε κατ' ευχήν! Κι οι απεργία θα λήξει κι η επέμβαση θα γίνει όπως πρέπει και χωρίς προβλήματα κι επιπλοκές, απλά έπεσαν και πάλι πολλά μεζεμένα και σ' έφτιαξαν, καπετάνισσα!
    Λίγο μόνο να μου προσέξεις, όταν με το καλό ξεκινήσεις τα ταξιδάκια αναψυχής με το... "σκάφος" που η εφευρετικότητά σου επινόησε, με ποιους θα σαλπάρεις για... κρουαζιέρες!!

    Τις καλημέρες και τη συμπάθειά μου για την ταλαιπωρία! 'Ολα θα πάνε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περισσότερο μ'εφτιαξε αυτή η αναμονή.
      1,1/2 χρόνο μου πήρε να το πάρω απόφαση και καταμιάς που το πήρα μου'κατσε η απεργία.

      Για το "αναψυχής" λες των 4,30 μέτρων?
      Σίγουρα πάντως θα επιλέξω από εσάς μου που με καταλαβαίνετε και εύχεστε για μένα!
      Κρουαζιέρες μπορεί να μην κάνουμε ένα ψαρεματάκι όμως άνετα:))

      Σ'ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δίνεις,
      και τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  12. Χμ, ρίχνω πιρόγα κι έρχομαι, λίγη υπομονή μόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα!χα!
      Δεν λές που έχω βγάλει και το "σκάφος" αυτήν την εποχή,
      τα μποφόρια πάντως ευνοούν για την πιρόγα σου:))

      Διαγραφή
  13. Oλα τα στραβα μαζί συμβαίνουν.. εχεις απόλυτο δίκιο για την αγανάκτησή σου..κι εγώ μαζί σου.

    Ελπίζω ολα να πανε καλά με την εγχείρηση και να αρμενίζεις πάλι με το ''σκάφος αναψυχής'' :)
    Περαστκά κι όλα καλά εύχομαι.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι αποδεδειγμένο σ'εμενα "ενός κακού μύρια έπονται"
      και εκεί τρελαίνεσαι και ψάχνεις να βρείς τι γίνεται μήπως θέλει να μου πει κάτι το σύμπαν??

      Σ'ευχαριστώ καλή μου με τόσες ευχές που πήρα σήμερα
      σίγουρα θα πάνε όλα καλά!

      Τα θαλασσινά μου φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Σωπάτε ορέ...και στέλνω το Π.Ν να σας προμηθεύσει τα απαραίτητα!!! Ερχεται!!!
    Καλή επιτυχία Ζουζούκα μου...ότι χρειαστείς χτύπα τηλέφωνο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε το στέλνεις την άλλη εβδομάδα που θα συνεχιστεί η απεργία,για τώρα μας έσωσε η κυβέρνηση με την επίταξη των Ναυτεργατών.

      Σ'ευχαριστώ να'σαι καλά φιλενάδα!

      Φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
  15. Ζουζούκα μου, βουνό το δίκιο σου και λίγα είπες...
    Εύχομαι να είναι γρήγορα περαστικά όλα αγάπη μου, κοντά σου είμαστε!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!
      Δεν ξέρεις πόσο με συγκίνησες!

      Τα θαλασσινά μου φιλιά

      Διαγραφή
  16. Οτι σε στεναχωρεί να το λές να εκτωνώνεσε....και μην μασας....Αρμενακι ....καλως σε βρήκα....
    και επειδή εριξα και μια ματια και στις προηγουμενες αναρτήσεις.. σου μου αρεσει το μπλοκ σου...και μου αρεσουν και οι άνθρωποι που τα λένε εξω απο τα δόντια....οσο για τους ηλίθιους ολους που μας κυβερνανε......εχουμε την λύση στα χερια μας.......αρκεί να το κανουμε....σου ευχωμαι οτι καλήτερο με την υγεία σου......υπομονη την Ελλαδα ζουμε.... να εχεις θετική σκεψη οτι ολα θα περάσουν....
    χαρηκα που πέρασα..απο εδώ.... φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο χώρο μου.
      Και'γω χάρηκα που βρεθήκαμε και σ'ευχαριστώ για τις ευχές!
      Ελπίζω ότι θα καταλάβουμε κάποτε την δύναμή μας ώστε να την χρησιμοποιήσουμε όταν πρέπει!
      Προσπαθώ με τη θετική σκέψη μ'οτι μέσα διαθέτω,προσευχές,διαλογισμούς μα δεν βαριέσαι θα πάω μάλλον στα πιο σκληρά για να ησυχάσω:))

      Τα θαλασσινά μου φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Αχ καρδούλα μου, πολύ στενοχωρήθηκα σήμερα...
    Εύχομαι μέσα απ΄την καρδιά μου, περαστικά και σύντομα.
    Η αγάπη μας, ασπίδα που θα σε προστατεύσει!
    Ελπίζω να επιλυθεί το πρόβλημα, γιατί το να ζεις σε νησί, είναι ηρωισμός!
    Κουράγιο αρμενάκι μου, η σκέψη μου δίπλα σου!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου σ'ευχαριστώ για τις ευχές για την ανοιχτή αγκαλιά που νιώθω να με γεμίζει ως εδώ!
      Σίγουρα με τόση αγάπη που εισπράττω από εσάς θα ξεπεράσω το πρόβλημα.
      Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο δύναμη μου δίνου τα λόγια σας και το ενδιαφέρον σας!

      Φιλιά θαλασσινά και απο'μενα
      και πολλές σφικτές αγκαλιές!

      Διαγραφή
  18. η φούλη μίλησε όπως έπρεπε.....
    σκέψου σε πιο μικρά νησιά τι συμβαίνει....εκεί τελειώνουν πριν καν σκεφτούν τι τους έτυχε......

    τώρα και σκάφος ερευνητικό να το γράψεις έχω την αίσθηση ότι φόρος θα πέσει....ακόμη και να το βουλιάξεις πάλι θα πληρώσεις επομένως μια λύση υπάρχει να το κάνεις αόρατο....χαχχα καλά ψαρεματάκια σου ευχομαι και όλα με το καλό ναρθουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι κάτοικοι τέτοιων νησιών Παναγιώτη έχουν κάνει συμβόλαιο με το Θεό να'ναι πάντα γεροί και δυνατοί αλλιώς την έχουν βάψει από χέρι!!!

    Να σου πω είναι και αυτό μια λύση μήπως να εφαρμόσω και'γω το πείραμα της Φιλαδέλφειας πας και το γλιτώσω.
    Πάντως οι προύχοντες λάου λάου το πάνε να μη φορολογούνται "τα σκάφη τους" ενώ οι δικές μας σκάφες θα περνούν από εξονυχιστικό έλεγχο:))

    Καλό ΣΒΚ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ τι τράβηξα δυο χρόνια κάθε τόσο και λιγάκι να πηγαίνω στην Κάλυμνο... Μερικές φορές ούτε να πας μπορούσες, ούτε να γυρίσεις!
    Ευτυχώς, δεν πρόκειται να ξαναπάω εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά είχες πέσει και'συ σε νησί που έχει 1-2φορές την εβδομάδα σύνδεση με την υπόλοιπο κόσμο!

      Ωστε τελειώσατε??
      Μπράβο,μπράβο ησύχασες!

      Διαγραφή
    2. Με τις συγχωνεύσεις των σχολείων του χρόνου θα ανοίξουν νέες θέσεις για επαρχία. Το δράμα θα συνεχιστεί με τους κάφρους που μπλέξαμε. Όμως τώρα θα διαλέξουμε ξηρά!

      Διαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top