Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

Χριστούγεννα ήρθαν..πάλι...!!


Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός,κανείς δεν μπορεί να το καταλάβει  παρά μόνο όταν μεγαλώνει παιδιά και κυρίως, μικρά παιδιά. Ξαφνικά από μωρό γίνεται 1ετους 2, 3 και περνάν τα χρόνια σα νεράκι.
Έτσι κυλά ο χρόνος, από καλοκαίρι να'τα Χριστούγεννα εντελώς χειμωνιάτικα.
Θες ο χρόνος που βαραίνει κάθε φορά την ράχη μας αλλά πιστεύω ,κυρίως  τα προβλήματα που μας φορτώνουν κάθε χρόνο οι πολιτικοί,  κόβοντας συντάξεις και μισθούς και ανεβάζοντας φόρους μας κόβουν την όρεξη για ξεφάντωμα τις γιορτές.
 Όσα περισσότερα πολύχρωμα λαμπιόνια και να φωτίζουν τις πόλεις δεν μπορούν να φωτίσουν και να ζεστάνουν τις καρδιές των περισσότερων κατοίκων τους. Οι υποσχέσεις έλιωσαν σαν τα χιόνια με το πρώτον χάραμα του ήλιου και'μεινε το κρύο ακόμα πιο τσουχτερό να παγώνει τους συνταξιούχους και άνεργους οικογενειάρχες με τις αμέτρητες υποχρεώσεις.
Κάθε χρόνο και χειρότερα αλλά πάντα υπάκουοι στις παραδόσεις μας φέτος το δέντρο έμεινε στο πατάρι τυλιγμένο όπως τα όνειρα του καθενός μας για το μέλλον της ζωής του.

Ένα καραβάκι ταξιδιάρικο στολίστηκε με φωτάκια να θυμίζει τις φουρτούνες που μας περιμένουν.
Και ένα ξερό κλαδί φορτώθηκε με στολίδια όπως ακριβώς κατάντησαν τις γιορτές μας,χωρίς δώρα με ένα στεγνό λειψό μισθό.
Το χειρότερο αυτή η κατήφεια που ζωγραφίζεται στα πρόσωπα όλων μας αυτές τις γιορτινές μέρες που τις έχουν καταντήσει καθημερινές για τους πολλούς και χαρούμενες μόνο για τους έχοντες.
Δεν θα τους κάνουμε όμως το χατίρι θα σφίξουμε τα δόντια θα σκάσουμε χαμόγελα θα γεμίσουμε τις καρδιές μας χαρά προσφέροντας στους γύρω μας που έχουν ανάγκη και θα γιορτάσουμε για τα παιδιά μας γιατί πρέπει να'χουν τις καλύτερες αναμνήσεις απ'τις γιορτές.
Φίλοι μου εύχομαι σε όλους σας:

Το άστρο των Χριστουγέννων ας φωτίζει τη ζωή σας με υγεία αγάπη και ψυχική γαλήνη.

9 σχόλια:

  1. Και καλά, το χαμόγελο το προσπαθούμε, το καταφέρνουμε.
    Αυτή τη ζωγραφισμένη στα μάτια θλίψη, πώς μπορούμε να την καμουφλάρουμε?
    Τί να σου πω, που με κάλυψες 100%? Τί να σου πω? Δεν έχω τίποτα...
    Λενιώ μου, να είστε καλά! Να περάσετε όμορφα και με πολλή-πολλή αγάπη!
    Σε φιλώ, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    *Πόσο μου άρεσε η ορχιδέα σε πρώτο πλάνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου όπως τα λες ακριβώς είναι.Αυτή η θλίψη κάθε μέρα μ'αυτά που συμβαίνουν γύρω όλο και πιο πολύ πλακώνει τις καρδιές μας.
      Αλλά είπαμε μέρες γιορτινές ξορκίζουμε το κακό και ευχόμαστε
      Καλές γιορτές να'χεις
      με τους αγαπημένους σου
      και μια υπέροχη δημιουργική χρονιά
      να υποδεχτούμε όλοι με χαρά.

      Φιλιά πολλά γλυκιά μου.
      Σ'ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  2. Όχι δεν θα τους κάνουμε το χατίρι.
    Ζουζού μου μ' ένα μεγάλο παράπονο είμαστε όλοι, αλλά όπως το λες κι εσύ, δεν το βάζουμε κάτω. Να είστε όλοι καλά, καλές γιορτές να περάσετε με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου
      Χρόνια Πολλά για σένα και τους αγαπημένους σου με το καλό να υποδεχθείτε την νέα χρονιά και ας φέρει στον καθένα σας αυτό που προσμένει!

      Φιλάκια πολλά γιορτινά!!

      Διαγραφή
  3. Ας ελπίσουμε πως η καινουργια χρονια Ζουζου μου θα είναι καλύτερη για όλο τον κόσμο και προπανων για τα νεα παιδια..που ξεκιναν τωρα τις ζωές τους φιλεναδα.. πόσο χαρηκα με το καφεδακι μας!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ φιλεναδα πολλα φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου να'σαι καλά γερή και δοτική για όλους όπως σε γνωρίζω.
      Τώρα που γνωριστήκαμε θα τα λέμε όποτε
      μου δίνεται η ευκαιρία.
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Καλό καλοκαίρι να'χουμε όλοι!

      Να'σαι καλά που με θυμάσαι :)

      Διαγραφή
  5. Ελένη καλησπέρα !
    Σου εύχομαι Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου !
    Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και υγιής και να χαίρεσαι την οικογένειά σου !

    Με πολλή εκτίμηση Ι.Β.Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top