Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Στην ..."Αυλή" οι "εν απογνώσει"..!!

Το καλοκαίρι πιστεύω είναι η εποχή του λαού με ελάχιστα χρήματα και πολύ καλή διάθεση μπορείς να ζήσεις ξεχωριστές στιγμές! Αυτό το'χουν καταλάβει 2 ντόπια νεαρά παιδιά μίσθωσαν κάτι παλιές αποθήκες του δήμου που δεν έχουν οροφή τις αξιοποίησαν και έχουν δημιουργήσει ένα μοναδικό χώρο μια μουσική σκηνή με μοναδικό τους σκοπό να χαρίσουν μοναδικές μουσικές βραδιές στους επισκέπτες και κατοίκους του νησιού.
Η "Αυλή " βρίσκεται μέσ'την καρδιά της Ερμούπολης λίγα μέτρα απ'την Πλατεία Μιαούλη ένας χώρος πραγματικά υπέροχος.
Νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε πραγματική αυλή των παιδικών μας χρόνων πετρόχτιστοι χοντροί τοίχοι με καταπληκτικές καμάρες περιτριγυρισμένες από χρωματιστές μπουκαμβίλιες και άλλα αναρριχώμενα.
Ο χαμηλός φωτισμός τ'απλά έπιπλα όπως τραπεζάκια από κορμούς δέντρων,από ξύλινες παλέτες οι μαξιλάρες πάνω στα πέτρινα σκαλοπάτια δίνουν ένα μοναδικό τόνο σ'αυτό το χώρο.
Τόσο ζεστός και φιλόξενος που νιώθεις πραγματικά χαλαρά και άνετα όσο πουθενά!
Όλα τα αντικείμενα λιτά προσεγμένα δένουν μοναδικά με το περιβάλλον.
Σ'αυτό τον μαγευτικό χώρο βρέθηκα για μια βραδιά ν'ακούσω στενό συγγενικό μου πρόσωπο που αποτελεί ένα μουσικό τρίφωνο σχήμα!
"Εν απογνώσει" λέγεται το σχήμα και είναι μια τριάδα αξιόλογων νέων μουσικών απ'το νησί που ερμηνεύουν κλασσικά δείγματα από το έργο των σημαντικότερων Ελλήνων δημιουργών.
Τρεις υπέροχες μελωδικές φωνές αρμονικά συγχρονισμένες μας ταξίδεψαν με την μουσική τους σ'αυτόν τον υπέροχο χώρο για 2 ώρες!
Χωρίς χλιδή με τόσο απλά πράγματα μέσα σ'αυτό τον χώρο ξεχύθηκε η μουσική ανακατεύτηκε με τ'αρώματα του δυόσμου και των υπόλοιπων λουλουδιών και μας μάγεψε κυριολεκτικά!



Απολαύστε τους στο υπέροχο τραγούδι του δικού μας Μάνου Ελευθερίου!

25 σχόλια:

  1. Όμορφα βλέπω τα περνάτε!! Χαίρομαι!!! πολλά πολλά φιλιά και καλό σου βράδυ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Σοφοκλή μου να'σαι καλά και
      καλό ΠΣΚ να'χεις με
      φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
  2. Ζουζούκα μου,
    βλέπω ότι τα παιδιά έφτιαξαν πανέμορφο τον χώρο αυτόν.
    Το πρωί, μου είσαι στις ψαριές και το βράδυ στην γύρα με τις ομορφιές της! ΑΝΤΕ ΤΥΧΕΡΉ!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια βρε!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη φανταστείς με τα Μελτέμια 1-2φορές έχω βγει για ψάρεμα
      τα βραδάκια όμως τ'αξιοποιώ πάντα:))


      Θαλασσινά και απο'μενα:))

      Διαγραφή
  3. Ήμουν κι'εγώ στην Αυλή!!!χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα!
    Πολύ όμορφη βραδυά και σας ευχαριστώ πολύ ...
    Υπέροχος χώρος για μαγικές βραδυές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ησουν,ήσουν έβαλα και τα πόδια σου που'χεις ένα φετίχ!

      Πρόσωπα δεν έθιξα, όμως Κιουρία:))

      Υ.Γ Θα σε μαλώσω,έβαλες το στίγμα μου και αλίμονό μου χα!χα!

      Διαγραφή
    2. Εβαλες τα πατουσάκια μου? Πού??? Ωχ!! θα αρχίσουν κάποιες ψυχές πάλι να λένε...

      Διαγραφή
  4. Τι λες ρε !! που είναι αυτό; χμμμμμ κώλο δεν βαζεις μέσα!!!
    Αφού τον πήγε και η βουλιαγμένη Καρυάτιδα πρέπει να πάω και εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ κοπέλα μου θέλεις επίσημη πρόσκληση για να μας ακολουθήσεις, ας πρόσεχες!

      Διαγραφή
  5. Καλά μπερδεύτηκα. Πως γίνεται η Φούλη να μη ξέρει που είναι αυτό?

    Αχ πόσο θά 'θελα να'μουν τώρα στην αυλή εν τελεία απογνώσει.

    Φιλιά αρμενάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Φούλη όπως σου είπε η Καρυάτιδα ακριβώς ξέρει όλα και όλους τους υπόλοιπους εκτός απ'της Σύρου:))

      Να'ρθεις του χρόνου να σε πάμε.... όπου γουστάρεις!!!!

      Φιλιά θαλασσινά για καλό ΠΣΚ!

      Διαγραφή
    2. Αυτή η Σύρο πιά μόνο απ'το λιμάνι την έχω δει. Του χρόνου δεν ειναι σιγουρο αλλα κραταω την υποσχεση. Εσυ κοίτα ν αλυσωδεσεις την γαταρα-γοργονα γιατι θελω να δω κι αυτην οταν θα έλθω. Φιλιά αρμενακι μου

      Διαγραφή
  6. Μαίρη-Τζίντζερ:H Φούλη ξέρει όλα τα υπόλοιπα εκτός τα της Σύρου...
    Η πολύ κουλτούρα της φέρνει ημικρανίες! χαχαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααα χα χα χα Κάρυ μου αν σ'ακούσει...... απαπαπα δεν θελω να ειμαι μπροστα. Ομορφο ΣΚ να εχεις καλη μου.

      Διαγραφή
  7. Mπορώ να γίνω μέλος του συγκροτήματος; Να στήνω μικρόφωνα, να κουβαλάω παρτιτούρες και μουσικά όργανα, να σφουγγαρίζω τη σκηνή, οτιδήποτε... Αρκεί να φύγω απ' την Αθήνα που όσο πάει, σφίγγει περισσότερο τη θηλειά στο λαιμό μας...
    Από απόγνωση -δόξα τω Θεώ- διαθέτω άπειρη, οπότε άνετα θα προσαρμοστώ στο ύφος του συγκροτήματος...

    (Είσαι πολύ γλαφυρή στις περιγραφές σου. Είναι σα να βρέθηκα νοερά κι εγώ εκεί για λίγο... Είσαι επίσης, πολύ τυχερή Ζουζού μου! Να περνάς και να είσαι πάντα καλά !!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεχτή είσαι!Πάρε το πλοίο και έλα να χαλαρώσεις 1 3ήμερο!

      Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με χαλαρώνει η μουσική και οι μελωδικές τους φωνές "τα Μαλαματένια λόγια" είναι το ελιξήριο μου!

      Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Εύχομαι και'γω να'χεις δροσερά απόβραδα και χαρούμενες μέρες!

      Διαγραφή
  8. ¸.¸❤✿彡
    Vi o vídeo, perfeita combinação o lugar com as belas canções.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.

    ✿彡
    ¸.¸❤✿•.¸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όμορφο συγκρότημα,αποπνέει νεανική ευαισθησία και τρυφερότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ας έχουν πάντα επιτυχίες τα παιδιά γιατί αξίζουν αγαπούν τη μουσική και αυτό φαίνεται απ'το έργο τους!

    Καλό ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. °º✿
    º° ✿ ✿彡

    Bom domingo!
    Beijinhos.
    Brasil彡✿
    °º✿
    º° ✿ ✿彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. το μαγαζακι ειναι ομορφο
    διαβασα για μελτεμια...αγαπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εκπληκτικό για τις ζεστές καλοκαιρινές βραδιές!

      Φιλιά θαλασσινά!

      Διαγραφή
  13. Αυτοί οι χώροι μόνο μαγαζί δε θυμίζουν, σε κάνουν να νιώθεις οτι είσαι σε μια μεγάλη αυλή που τη ζωντάνεψαν χέρια μαγικά ετσι που να σε μαγέψουνε και σενα. Τα λατρεύω αυτά τα στέκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πράγματι κάτι σαν παλιό καλοκαιρινό σινεμά με το "τσαίλι" κάτω και τ'αναριχώμενα να μοσχοβολούν όλη νύχτα.
    Οσο απλά τόσο πιο όμορφα είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top