Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Βροντερό ΟΧΙ απ'την Σύρο!!

Δυναμική σε πλήθος και παλμό ήταν η κινητοποίηση-πορεία υπέρ του ΟΧΙ στο δημοψήφισμα που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής στη Σύρο.
 Περισσότεροι από 500 πολίτες της Σύρου, προερχόμενοι από διάφορους πολιτικούς χώρους, διαδήλωσαν στους δρόμους της Ερμούπολης. Εκπρόσωποι συλλόγων, φορέων, εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι, μαθητές και φοιτητές ζήτησαν να μπει ένα τέλος στη λιτότητα και στα μνημόνια
 Την ίδια ώρα που η συγκέντρωση υπέρ του ΝΑΙ στο Πνευματικό Κέντρο Ερμούπολης με κεντρική ομιλήτρια την βουλευτή επικρατείας της ΝΔ Νίκη Κεραμέως αναβλήθηκε λόγω μη προσέλευσης κόσμου.




Η συγκέντρωση έγινε μπροστά στην είσοδο του Νεωρίου, απ' όπου ξεκίνησε.
Το Νεώριο όπου εδώ και 2, 1/2μήνες βρίσκεται σε απεργία των εργαζομένων γιατί παραμένουν  απλήρωτοι. 6μήνες.
 Όλο αυτό το διάστημα  βρίσκονται στην επαιτεία οι εργαζόμενοι από ντόπιους επιχειρηματίες που βοηθούν την κατάσταση με προϊόντα τους.
Πως να μη βροντοφωνάξει ΟΧΙ αυτός ο λαός που δοκιμάζεται καθημερινά απ'την ανεργία την εξαπάτηση, την εξαθλίωση!


Σκέψου από ποια μεριά θα σηκώσεις τη φουστανέλα!

14 σχόλια:

  1. Απο την μερια την μπροστινη εννοειτε ζουζού μου σαν πολύ δεν σκύψαμε;....καποτε πρέπει να σηκώσουμε το κεφαλι μας... ωρα είναι ...πολύ πετυχιμενο το σκιτσακι
    Αχ! ποσο καιρό εχω να ερθω εδώ; σε ευχαριστω που με εκανες και αρμενισα με το βαρκί σου...τι ωραια αισθηση εστω και με τα λίγα.. ψαρακια σου..καλοταξιδο να ειναι το σκαρί σας... σιγουρα.. την επόμενη φορα..θα ειναι καλύτερα εχουμε την θαλασσα μας.. τον ηλιο μας...και ελπιδα για τα καλυτερα γι αυτήν την χώρα... σε φιλώ Ζουζού μου... αυτες τις μερες σε σκεφτόμουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σμαραγδένια μου!
      Και'γω σε σκεφτόμουν όσο δεν βλέπω να πηγαίνω Κρήτη τόσο σας σκέφτομαι όλους εκεί.
      Δεν με βλέπω πρίν τον Οκτώβρη να'ρχομαι :((
      Πάντως όταν θα'ρθω πρώτα ο Θεός θα σε συναντήσω.
      Αχ μακάρι να'χουν οι περισσότεροι την δική μας άποψη μην τυχόν και μας κάτσει από πίσω η φουστανέλα καήκαμε!!

      Φιλάκια πολλά
      και καλά αποτελέσματα να'χουμε!












      ;

      Διαγραφή
    2. οπως ειδες οι περισοτεροι την είχαν τν ιδια αποψη... Ζουζου μου αν κατεβεις Ηρακλειο εννοειτε οτι θα τα πουμε.. το τηλε φωνο μου στηλε μου μεηλ εδώ να σου το δωσω....οκ; roulamakedonisa@gmail.com filakiaaa!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ μου άρεσε το σκίτσο με τη φουστανέλα!..
    Όπως και οι συγκεντρώσεις που έγιναν στον τόπο σας. Μπράβο στους συντοπίτες σου κι ευχαριστούμε για τα καλά νέα ;-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και'μενα Μαρία μου γιαυτό το'βαλα:))

      Ελπίζω να σκεφτούν οι περισσότεροι μ'αυτόν τον τρόπο
      να'χουμε καλά αποτελέσματα.

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Χχαχαχχα! Κορυφαία η τελευταία γελοιογραφία!!
    Δεν ξέρω κατά πόσο θα έρθουν καλύτερες μέρες, αλλά με το αποτέλεσμα ειλικρινά ένιωσα να έφυγε ένα βάρος από πάνω μου... Πίστευα πως πολύ θα ήταν εκείνοι που θα είχαν παρασυρθεί από τα ΜΜΕ, αλλά τελικά... ΟΧΙ!!!
    ;-)
    Αγκαλιά και φιλί, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και'γω το ίδιο ένιωσα με το αποτέλεσμα.
      Για να δούμε όμως θα το αξιοποιήσει όπως πρέπει η κυβέρνηση μας
      ή άδικα θα πάει τόσο μεγάλο ποσοστό??

      Μας έχουν βάλει το μαχαίρι στο λαιμό και δεν πιστεύω ότι
      θα μπορέσουμε να ξεφύγουμε απ'τους δυνάστες μας.


      Φιλάκια πολλά
      και απο'μενα!!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο στη Σύρο!!!!!!!!!!!!!
    Τιμάμε τη φουστανέλα βεβαίως!!!

    Φιλιά Ζουζούκα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς Μαίρη μου την τιμάμε οι αντιπρόσωποί μας όμως λακίζουν μπρος την Ευρωπαϊκή φοβέρα!

      Διαγραφή
  5. Δεν μπορώ να πιστέψω πως έγινε και το βροντερό μας ΟΧΙ μετατράπηκε σε ΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top