Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Κολοκυθόπιτα..αλμυρή!!

Χ ρόνια τώρα έβλεπα τις κολοκύθες και δεν αποφάσιζα να πάρω μία.
Μου φαίνονταν εντελώς άγνωστο το υλικό και με προβλημάτιζε αρκετά για να ρισκάρω.
Να όμως που τόλμησα φέτος και αγόρασα μια αρκετά μεγάλη.
Και τώρα τι κάνουμε??
Ο σύζυγος ήθελε να τη στολίσει αλλά δεν επιχειρούσε να την σκάψει.
Την έβλεπα μ'εβλεπε και δεν αποφάσιζα να την ανοίξω..
Ώσπου μετά από 2μήνες που αλοκοιταζόμασταν αποφάσισα να της κάνω την επέμβαση.
Πρώτα την ζωγράφισα μ'ενα μολύβι εξωτερικά,μάτια,μύτη στόμα και ξεκίνησα με 'να μαχαίρι και ένα κουτάλι.
Περισσότερο με βοήθησε το εργαλείο που καθαρίζω ντομάτες και κολοκύθια.
Μου πήρε αρκετή ώρα για να την σκάψω καλά καλά και να'ρθει σ'αυτήν την μορφή.
Όταν την τέλειωσα είδα ότι ο τύπος μου βγήκε λίγο στραβοχείλης αλλά ήταν αργά για διόρθωση.
Ο σύζυγος άρχισε τη καζούρα,του θύμισε ένα γνωστό του και του'δωσε τ'ονομά του.

Τα σπόρια τα'πλυνα τ'αλάτισα και τα'ψησα για να γίνουν πασατέμπος.
Τη σάρκα τη χώρισα σε σακούλες και την έβαλα στην κατάψυξη αφού κράτησα το 1/3 για να την κάνω πίτα.

Πρώτα ξεκίνησα με το φύλλο.Τα'χουμε πει :
Είμαι μαζόχα και μ'αρέσει να τυραννιέμαι με τ'αλεύρια και τον πλάστη παρά να πάρω ένα φύλλο έτοιμο.
Αλεύρι,νεράκι,λάδι αλάτι και έτοιμη η ζύμη.
Ώσπου να ξεκουραστεί ξεκίνησα την γέμιση.
Σόταρα κρεμμύδι ξερό,κρεμμυδάκια φρέσκα και έπειτα την κολοκύθα να πιει τα νερά της.
Δυόσμο,μαϊντανό και αρκετό πιπεράκι για μυρωδιά.

2-3 κουταλιές ρύζι αφού κατέβασα τη γέμιση απ'τη φωτιά και τέλος την φέτα τριμμένη με τα 3αβγά χτυπημένα.
Άφησα να κρυώσει και ξεκίνησα ν'ανοίγω τα φύλλα.
2για κάτω αφού λάδωσα καλά.
Τη γέμιση ενδιάμεσα και άλλα 2 για επάνω σουρωτά
Λάδωσα τέλος την χάραξα και πασπάλισα με μαύρο σουσάμι..
Έψησα σε δυνατό φούρνο για 50 λεπτά και ιδού το αποτέλεσμα.

22 σχόλια:

  1. Χμ, επειδή έχω περιέργεια για το πώς έγινε, μπορείς να βάλεις ένα κομματάκι 45 εκατοστών σε ένα ταπεράκι, να μου το στείλεις;;; χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κομματάκι??? 1/2 μέτρο ??
      Με βάρκα το θέλεις ή με ταχύπλοο ??χα!χα!

      Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Πωπω! Κι εγώ πριν πολλά χρόνια (γυμνάσιο να πήγαινα-δημοτικό?) είχα δημιουργήσει μια... κολοκυθο-μουρίτσα!
    ;-)
    Να σου πω την αλήθεια, και σε γλυκιά εκδοχή που την έχω δοκιμάσει και σε αλμυρή, δεν με τράβηξε ιδιαίτερα... Ίσως βέβαια να πρέπει να πειραματιστώ περισσότερο...
    Χμμμ!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά δεν την έχω δοκιμάσει αλλά γενικά η κολοκύθα δεν έχει γεύση
      όλα τ'αλλα της δείνουν που βάζουμε.
      Θα φτιάξω και γλυκιά και θα σου πω.

      Η μουρίτσα σου τουλάχιστον ήταν πιο όμορφη απ'τον δικό μου στροβοχείλη:))

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα!

      Καλή εβδομάδα να'χουμε!!

      Διαγραφή
  3. Δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ ούτε εγώ zoyzoy αλλά η συνταγή σου φαίνεται πεντανόστιμη!
    Βρε λες να το τολμήσω;;
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω όταν έχεις ώρα για χάσιμο τόλμα το.
      Πάντως δεν αξίζει ν'αγοράσεις κολοκύθα
      για να υποστείς όλη αυτήν την ταλαιπωρία!!
      Δεν τρελαίνεσαι και από τη γεύση της.!

      Φιλιά πολλά
      για καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Ζουζούνι!!παλι μας ανοιξες την ορεξη![αχ αυτή η τεχνολογεια να μην λεει να εξελιχθεί..μα να μην γινεται διαδικτυακα να στειλεις ένα κομματάκι;;]..ωραια συνταγή και θα την δοκιμασω!η κολοκυθοφατσουλα με το στραβο χαμογλο πολύ χαριτωμενη!!να εισαι καλά..φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινούλα μου καλά είσαι??
      Πολύ χαίρομαι που σε βλέπω μετά από πολύ καιρό!
      Ωραία θα'ταν να σας φίλευα όλους από το blog :))
      Μα πως μου ξέφυγε?
      γμτ δεν κρατάει πολύ μου χάλασε μ'αυτές τις υγρασίες!

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα!

      Διαγραφή
  5. Αυτό θα έλεγα και εγω Ζουζού μου... κακως που η τεχνολογια δεν έχει εξελιχτεί για εμας τις ολιγον τεμπέλες για την απολαυση της κολοκυθας.... για.... στηλε κατα Κρήρη μερια κανενα κοματι....χι.χιχ. αν έχει μεινει μετα απο τοσες μερες.. ματια μου...να είσαι καλα και τι λες θα φανει καμια φορα η Ανοιξη; σημερα εδω έβρεχε...φιλακιααααα απορίας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα ! εσύ τεμπέλα? αν έκανα όλες αυτές τις δημιουργίες που κάνεις
      ασφαλώς και δεν θα ασχολιόμουν με την κουζίνα.
      Θα σου το φέρω ιδιοχείρως αν έρθω Κρήτη!
      Τώρα δεν ξέρω αν θα'ναι κολοκυθόπιτα μια πίτα πάντως θα είναι:))

      Αστα και'δω τα ίδια και'χω δουλειές με φούντες
      και δεν μπορώ να κάνω τπτ!

      Φιλάκια πολλά γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  6. Α ρε Ζουζού με τις κολοκύθες σου! Μαραθώνιος μου φάνηκε η διαχείριση της κολοκύθας. Σκάψιμο, χάραγμα, ίσιωμα, καλαφάτισμα, φύλλο, γέμιση και ... άνοιγμα φύλλου. Ε αυτό ήταν το αποκορύφωμα!!!
    Μπράβο σου κοριτσάρα μου! Καλό μήνα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο! Σκέτη ταλαιπωρία!Και να την πληρώσεις και απο'πανω!
      Άσε που κράτησε μόνο 10 μέρες ο στραβοχείλης :((
      Τόσος κόπος χαμένος !

      Καλό μήνα Μαρία μου
      με πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλέ τι έγινε το σχόλιο ?
    Και για το ταλέντο σου στη μαγειρική έλεγα και για τα γραψίματα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βρήκα τπτ!
      Και'συ βαρέθηκες να τα ξαναπείς??

      Ολόκληρη πίτα έκανα με χειροποίητο φύλλο και'συ μισό σχόλιο:))

      Διαγραφή
  8. Μπράβο Αρμενάκι μου νοικοκυρεμένο!!!
    Υπέροχη η κολοκύθα σου, αλλά την παράσταση κλέβει η πίτα σου!
    Κι εγώ ανοίγω πάντα φύλλο. Μόνο που συνήθως την κολοκύθα την κάνω γλυκιά. Φαντάζομαι όμως ότι η δικιά σου είναι πεντανόστιμη!
    Φαίνεται, άλλωστε!
    Επίσης κατάλαβα ότι το χιούμορ, που το λατρεύω στις αναρτήσεις σου, είναι οικογενειακό σας, μιας και ο άντρας σου, βάφτισε την κολοκύθα με το όνομα κάποιου γνωστού σας :))
    Εύχομαι να είσαι πάντα γελαστοί και να περάσετε ένα ευτυχισμένο Πάσχα με υγεία και χαρά!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου χαίρομαι πολύ που σε βλέπω.
      Εχουμε χαθεί,η όρεξη των πρώτων χρόνων έχει χαθεί για τα μπλόγκ.
      Εχω κρατήσει γέμιση στην κατάψυξη και μέσα στη Μ.εβδομάδα θα φτιάξω
      και γλυκιά αλλά νηστίσιμη.
      Χα!χα! Μα ήταν ίδιος ο φίλος του,εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι
      όταν τέλειωσα και την είδα έσκασα στα γέλια.
      Να'σαι καλά γλυκιά μου
      Χαρούμενη Ανάσταση να'χεις και συ
      με τους δικούς σου !

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. ...Και σε γλυκιά εκδοχή είναι καταπληκτικό γλύκισμα!

    Καλή Ανάσταση με χαρά κι υγεία για όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το δοκιμάσω να δω την διαφορά!!


      Καλό και Χαρούμενο Πάσχα εύχομαι
      και'γω με τη σειρά μου!

      Διαγραφή
  10. Κοίτα να δείς που αυτή θα είναι η πρώτη φορά που δεν θα γλύφομε βλέποντας συνταγή σου.
    Zoyzoy δεν τρώω κολοκυθόπιτα που να με παρακαλάς γονατιστή!
    Μην επιμένεις zoyzoy!
    Τρώω τα πάντα εκτός από κολοκυθόπιτα παρότι ο κήπος της μητέρας μου στενάζει από κολοκύθες και εγω ανοίγω ωραίο φύλλο(απίστευτο και όμως αληθινό).
    Την έχω πάρει με κακό μάτι την κολοκύθα.
    Τις φιλούρες μου και σου εύχομαι καλό Πάσχα πλαισιωμένο με αγαπημένους φίλους και συγγενείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίν μου
      αμ'γιαυτό τις έχεις σιχαθεί.
      Εχει ο κήπος της μητέρας !!
      Πάντως εγώ για ν'αγοράσω και να πέσω σ'αυτή την ταλαιπωρία
      θα το σκεφτώ πολύ την επόμενη φορά :)

      Να'σαι καλά!
      Χριστό Ανέστη!

      Και του χρόνου

      με πολλά Αναστάσιμα φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. Καλά, μιλάμε για υπερπαραγωγή Ζουζούκα μου!
    Γέλασα πολύ με το σταβοχείλη που έφτιαξες κι ήταν ίδιος ο γνωστός σας!
    Κι εγώ είχα ψήσει ένα μπουρέκι με ολίγον περίεργα τελειώματα στη ζύμη κι όταν το έβγαλα από το φούρνο διαπίστωσα ότι ήταν φτυστός ο γιος μιας φίλης μου... χα χα χα! Κρίμα που χάλασε γρήγορα κι έκανες τόσο κόπο...
    Τα χεράκια σου άξια πάντως, φαίνεται από το φύλλο και το λαχταριστό αποτέλεσμα!

    Σε φιλώ χρυσοχέρικο κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα να μην το δω να το ισιώσω όση ώρα το'φτιαχνα!
      Σου λέω ίδιος ο φίλος του!
      Και τον είχα στην κουζίνα και μας κοιτούσε!

      Οταν έχεις φαντασία κάνεις θαύματα!!χα!χα!

      Να'σαι καλά Μαίρη μου!

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα!

      Διαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top