Τουρκική Γλώσσα στα Σχολεία!!! Επιστολή Καταπέλτης Καθηγητή ΕΜΠ προς Βουλευτές Ελληνικού Κοινοβουλίου!!
Το ΦΕΚ ( Αρ. Φύλλου 867, 10 Ιουλίου 2006) μας πληροφορεί συν τοις άλλοις, -εάν δεν το ξέρατε- ότι η Τουρκική είναι Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ μερίδας των Ελλήνων !!!!
Επίσης, η επίσημη δικαιολογία εκμάθησης της Τουρκικής από τα Ελληνόπουλα, είναι ότι "οι μαθητές, πρέπει έρθουν σε επαφή με την επίσημη γλώσσα μιας γειτονικής χώρας".
Με την ίδια ηλίθια λογική, θα πρέπει οι Έλληνες μαθητές, απανταχού της επικράτειας να μάθουν Βουλγάρικα, Σλάβικα, Αλβανικά και Σερβικά γιατί και αυτοί γείτονες είναι.
Την απάντηση όμως την έδωσε ο Καθηγητής του ΕΜΠ σε επιστολή του προς το Ελληνικό Κοινοβούλιο και έχει ως εξής:
"Αξιότιμοι Κύριοι Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου,
Αν ευσταθούν τα κατωτέρω, που το ΦΕΚ δείχνει ότι μάλλον ευσταθούν, γιατί τούρκικα και όχι Σερβικά ή Ρουμάνικα ή δεν ξέρω τι. Είναι δυνατόν να μην αισθάνεστε ντροπή που τα ελληνόπουλα δεν θα μπορούν να περάσουν στο λύκειο σε λίγα χρόνια αν δεν γνωρίζουν τούρκικα;;
Και αυτό επειδη το αποφάσισε η γνωστή νεοταξικιά κ. Γιαννάκου, με υπεύθυνο τον αξιότιμο, κουμπάρο του κ. Ερντογάν και συναινούντων των λοιπών προοδευτικών και μη δημοκρατικών κομμάτων;; Ποιος επιτέλους αποφάσισε να κάνει τους Έλληνες ραγιάδες;;
Ειλικρινά ΝΤΡΟΠΗ !!
Ευριπίδης Μπίλλης
Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
Σχόλια Επι της Επιστολής
ΦΕΚ Τουρκική Γλώσσα
Σας φαίνεται ασήμαντο το ότι σε 15-20 χρόνια όλα τα Ελληνόπουλα δεν θα μπορούν να περάσουν στο λύκειο αν δεν γνωρίζουν καλά την Τουρκική;
Στην Δικονομία μας η σιωπή θεωρείται συναίνεση. Νομίζετε ότι με την σιωπή μας, δικαιούμεθα να δώσουμε στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας τέτοιο μέλλον; Κάθε λαός έχει τους αρχηγούς που του αξίζουν. Δεν θα γράψω άλλα σχόλια διότι θα είναι προσωπικά. Τα συμπεράσματα είναι δικά σας, και αν δεν συμφωνείτε με αυτήν την απόφαση του υπουργείου εθνικής παιδείας (και του παιδαγωγικού ινστιτούτου) προωθήστε αυτό το μήνυμα. Αν πάλι σας είναι αδιάφορο, απλά αγνοήστε το.
Μόνο μία τελευταία παρατήρηση:
Αν πείτε κι εσείς (όπως κι εγώ) -Μπα, αποκλείεται. Υπερβολές! Ένα απλό τηλεφώνημα στο Εθνικό τυπογραφείο, το επίσημο όργανο του κράτους, θα σας πείσει.
Όταν το διάβασα κάπου είπα: υπερβολές. Αποκλείεται. Προφανώς αναφέρεται μόνον στην Θράκη, και θα πρέπει να διορθώσουν τα σχόλιά τους.
Και για να είμαι 100% σίγουρος, παρήγγειλα το πρωτότυπο από το Εθνικό Τυπογραφείο (Μπορείτε να το λάβετε κι εσείς, τηλεφωνικά, ή Fax κ.τ.λ. για να διαπιστώσετε κι εσείς του λόγου το αληθές. Θα σας έλθει το πλήρες φύλλο, 20 σελίδες, περίπου 7 Ευρώ, με αντικαταβολή.)
Το διάβασα πολύ προσεκτικά. Πουθενά δεν αναφέρεται η εφαρμογή της αποφάσεως αυτής σε κάποια περιοχή ή νομό. Είναι Πανελλαδική, και ισχύει από τον προηγούμενο χρόνο (2005 !!!) από της δημοσιεύσεως στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Ούτε αναφέρεται ότι η εκμάθηση της Τουρκικής θα είναι προαιρετική. (Παρακαλώ διαβάστε το πλήρες ΦΕΚ)
Θα το βρείτε εδώ:
http://www.schizas.com/site3/images/stories/books/fek_867_aps_turkish_gymn.pdf
Τα ΜΜΕ σιωπούν.
Όλα τα κόμματα της παρούσας Βουλής το αποσιωπούν.
Όλοι οι δημοσιογράφοι αποφεύγουν κάθε αναφορά. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;
Ειδικά όταν οι Εγγλέζοι απαιτούν στα σχολεία τους τα Αρχαία Ελληνικά.
Σε 13 δημοτικά σχολεία της Οξφόρδης, θα αρχίσουν να διδάσκονται αρχαία Ελληνικά, καθώς κρίθηκε ότι βοηθούν τα παιδιά στην κατανόηση της μητρικής τους γλώσσας. Οι υπεύθυνοι εκπαίδευσης των σχολείων αποφάσισαν να εντάξουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της επόμενης χρονιάς το μάθημα των αρχαίων Ελληνικών γιατί πιστεύουν ότι έτσι οι μαθητές θα βελτιώσουν τα Αγγλικά τους."...
ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ.
ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 867, 10 Ιουλίου 2006 (με υπογραφή στις 20 Ιουνίου 2006, του υφυπουργού Γ. Καλού).
Εντύπωση προκαλεί το όλο σκεπτικό που δημοσιεύεται στο εν λόγω ΦΕΚ. Παραδείγματος χάριν θα διαβάσετε τα εξής αστεία, τραγικά, ή και γελοία όπως:
1. "-Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και η κάθε ομάδα αναζητεί κοινά έθιμα..."
(Είχαμε ποτέ κοινά έθιμα με τους Τούρκους και δεν το γνωρίζαμε ;;;).
2. "Οι μαθητές αναζητούν επίσης, κοινά θέματα μυθολογίας" (sic !!!)
Άνευ σχολίων αυτό...
3. "Οι μαθητές ερευνούν τον τρόπο εορτασμού των θρησκευτικών εορτών και ανακαλύπτουν ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ στις τελετές ή στις συνήθειες, για παράδειγμα νηστεία, κ.λ.π."
Εδώ η κλίκα, η έχουσα συντάξει το ΦΕΚ, χρησιμοποιεί καταφανώς ένα ύπουλο σόφισμα για να επιτύχει την "απόδειξη" του παραλόγου.
Το σόφισμα συνίσταται στο εξής: Χρησιμοποιεί ως παράδειγμα επίτηδες τη λέξη "νηστεία" κάτι που είναι κοινός τόπος σε όλες τις θρησκείες του πλανήτη. Ο κοινός αυτός τόπος όμως, συμπαρασύρει σε γενίκευση και όλα τα άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν την κάθε θρησκεία και εν τέλει την κάθε κουλτούρα από άποψη ηθών και εθίμων.
Έτσι, αφού η νηστεία, που είναι και η λέξη-κλειδί του σοφίσματος, υπάρχει και στους Έλληνες και στους Οθωμανούς, τότε το συναγόμενο, πλην όμως ψευδές συμπέρασμα που προκύπτει και κατακλύζει τον εγκέφαλο, είναι τα ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ στις τελετές και στις συνήθειες ημών και των Τούρκων!
Η πλύση εγκεφάλου μέσω της προπαγάνδας, ανέκαθεν υπήρξε επιστήμη και ανέκαθεν χρησιμοποιούσε τέτοια σοφίσματα.
Αφού λοιπόν το θέλουν οι φωστήρες οι συντάξαντες το ΦΕΚ, οφείλουμε να τους πληροφορησουμε ότι και οι φακίρηδες υποβάλλονται σε πρωτοφανείς νηστείες. Επίσης οι λαοί της ΝΑ. Ασίας (Λάος, Βιετνάμ, Ταϊλάνδη) νηστεύουν, αλλά και οι Βουδιστές νηστεύουν όπως και οι Βραχμάνες. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι Έλληνες, μέσω της νηστείας έχουν κοινή κουλτούρα, ήθη και έθιμα με τους Βιετναμέζους, Ταϊλανδούς, φακίρηδες, Βουδιστές και Βραχμάνους!
4. "Οι μαθητές διερευνούν, εντοπίζουν και συλλέγουν κοινούς μύθους, παραμύθια, τραγούδια της περιοχής. Εντοπίζουν ομοιότητες, παραλλαγές, αλληλεπιδράσεις"
Προσέξτε πώς περνάει η προπαγάνδα: Δεν μιλούν πουθενά για διαφορές!
Το τρίπτυχο των λέξεων "ομοιότητες, παραλλαγές, αλληλεπιδράσεις" ακούγεται πιο ήπιο και ειδικά η λέξη "παραλλαγές" έχει αντικαταστήσει τη λέξη διαφορές!
Έπειτα οι λέξεις είναι σοφά τοποθετημένες με αυτή τη συγκεκριμένη σειρά, επειδή τελικά ο αναγνώστης κρατάει στο μυαλό του τις "ομοιότητες" και "αλληλεπιδράσεις" και έτσι δεν αντιλαμβάνεται τις βαθύτατες και ριζικές διαφορές μιας ξένης κουλτούρας.
5. Βέβαια παρακάτω, - κι εδώ είναι το αστείο- επειδή οι δύο γλώσσες ουδεμία σχέση έχουν μεταξύ τους, αναγκάζονται (τι άλλο να κάνουν πια;) να χρησιμοποιήσουν τη λέξη "διαφορές".
6. Και έρχεται τώρα και το αποκορύφωμα το οποίο λέει:
"Για να επιτευχθούν οι στόχοι της διδασκαλίας της τουρκικής γλώσσας ο διδάσκων οφείλει να υιοθετεί και να εφαρμόζει διδακτικές προσεγγίσεις λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:
(Παραθέτει: Την ηλικία των μαθητών. Τις μαθησιακές τους ανάγκες. Το μαθησιακό τύπο τους. Τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντά τους. Το επίπεδο της γλωσσομάθειάς τους).
Για να καταλήξει στο:
".... ΣΤ) Την ιδιαιτερότητα της περίπτωσης, δεδομένου ότι η τουρκική γλώσσα είναι η μητρική γλώσσα μερίδας του πληθυσμού της Ελλάδας".
Σε ποιούς αναφέρεται το ΦΕΚ; Στους Πομάκους της Θράκης; Οι ίδιοι οι Πομάκοι έχουν δηλώσει ότι αισθάνονται πιο κοντά στους Βούλγαρους απ' ό,τι στους Τούρκους:
"Εμείς δεν έχουμε τίποτα το κοινό με την τουρκική γλώσσα, αλλά θα μας την επιβάλουν ως μητρική. Η Βουλγαρία μπορεί να μας βοηθήσει. Οι Έλληνες μέσα σε 50 χρόνια μας έκαναν Τούρκους, ενώ οι Τούρκοι 5 αιώνες δεν μπόρεσαν να μας κάνουν Τούρκους“.
Όταν ο Αχμέτ έγινε δάσκαλος στην γενέτειρά του, Θέρμες, κανείς δεν ήξερε ούτε μία τουρκική λέξη. Μετά το 1975 άρχισε ο εκτουρκισμός των Ελλήνων Πομάκων, μέσω της εκμάθησης της τουρκικής γλώσσας. Οι πομάκοι άρχισαν όχι μόνο να μιλούν την τουρκική, αλλά ξέχασαν και τα τραγούδια τους στη μητρική γλώσσα.
http://aegaio.blogspot.com/2010/10/5-50.html
Ποιά μερίδα λοιπόν του πληθυσμού της Ελλάδας έχει μητρική της γλώσσα την Τουρκική; Ούτε καν οι Έλληνες του -22 που ήρθαν μετά την καταστροφή της Σμύρνης δεν δήλωναν πως η μητρική τους ήταν η Τουρκική κι ας τους είχε επιβληθεί να την μιλούν εκεί που ήταν!
Όποιος λοιπόν τολμά ας μας πει, ποιος Έλληνας στο κλεινόν άστυ αλλά και στην ελληνική ύπαιθρο έχει ως μητρική του γλώσσα την Τουρκική.
Υπάρχει επιστολή των Ελλήνων Πομάκων Ξάνθης
και συγκεκριμένα του ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΜΑΚΩΝ ΞΑΝΘΗΣ όπου οι άνθρωποι γράφουν αγανακτισμένοι ότι:
"Δεν θέλουμε να μάθουμε τουρκικά κύριε πρωθυπουργέ"
Την επιστολή έστειλαν στον πρωθυπουργό και την Άννα Διαμαντοπούλου
και αναφέρουν:
" πως το επίσημο ελληνικό κράτος τους υποχρεώνει να μάθουν τουρκικά, μία γλώσσα που όπως τονίζουν «δεν θα χρησιμοποιήσουμε ποτέ». "
Εν κατακλείδι, όλα τα συμπεράσματα είναι δικά σας.
Παρακαλούνται όλοι οι μπλόγκερς να αναδημοσιεύσουν όλο το παρόν κείμενο στα ιστολόγιά τους.
Περισσότερα:
http://www.schizas.com/site3/index.php?option=com_content&view=article&id=12223:2010-09-21-170000&catid=22:ellinides-fones&Itemid=200#ixzz1DGFBV4vn
http://aegaio.blogspot.com/2010/10/5-50.html
http://firiki.pblogs.gr/2010/03/epistolh-ellhnwn-pomakwn-xanthhs.html
Αναδημοσιεύτηκε απ'την αγαπητή μου Μελίτη
Το ΦΕΚ ( Αρ. Φύλλου 867, 10 Ιουλίου 2006) μας πληροφορεί συν τοις άλλοις, -εάν δεν το ξέρατε- ότι η Τουρκική είναι Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ μερίδας των Ελλήνων !!!!
Επίσης, η επίσημη δικαιολογία εκμάθησης της Τουρκικής από τα Ελληνόπουλα, είναι ότι "οι μαθητές, πρέπει έρθουν σε επαφή με την επίσημη γλώσσα μιας γειτονικής χώρας".
Με την ίδια ηλίθια λογική, θα πρέπει οι Έλληνες μαθητές, απανταχού της επικράτειας να μάθουν Βουλγάρικα, Σλάβικα, Αλβανικά και Σερβικά γιατί και αυτοί γείτονες είναι.
Την απάντηση όμως την έδωσε ο Καθηγητής του ΕΜΠ σε επιστολή του προς το Ελληνικό Κοινοβούλιο και έχει ως εξής:
"Αξιότιμοι Κύριοι Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου,
Αν ευσταθούν τα κατωτέρω, που το ΦΕΚ δείχνει ότι μάλλον ευσταθούν, γιατί τούρκικα και όχι Σερβικά ή Ρουμάνικα ή δεν ξέρω τι. Είναι δυνατόν να μην αισθάνεστε ντροπή που τα ελληνόπουλα δεν θα μπορούν να περάσουν στο λύκειο σε λίγα χρόνια αν δεν γνωρίζουν τούρκικα;;
Και αυτό επειδη το αποφάσισε η γνωστή νεοταξικιά κ. Γιαννάκου, με υπεύθυνο τον αξιότιμο, κουμπάρο του κ. Ερντογάν και συναινούντων των λοιπών προοδευτικών και μη δημοκρατικών κομμάτων;; Ποιος επιτέλους αποφάσισε να κάνει τους Έλληνες ραγιάδες;;
Ειλικρινά ΝΤΡΟΠΗ !!
Ευριπίδης Μπίλλης
Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
Σχόλια Επι της Επιστολής
ΦΕΚ Τουρκική Γλώσσα
Σας φαίνεται ασήμαντο το ότι σε 15-20 χρόνια όλα τα Ελληνόπουλα δεν θα μπορούν να περάσουν στο λύκειο αν δεν γνωρίζουν καλά την Τουρκική;
Στην Δικονομία μας η σιωπή θεωρείται συναίνεση. Νομίζετε ότι με την σιωπή μας, δικαιούμεθα να δώσουμε στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας τέτοιο μέλλον; Κάθε λαός έχει τους αρχηγούς που του αξίζουν. Δεν θα γράψω άλλα σχόλια διότι θα είναι προσωπικά. Τα συμπεράσματα είναι δικά σας, και αν δεν συμφωνείτε με αυτήν την απόφαση του υπουργείου εθνικής παιδείας (και του παιδαγωγικού ινστιτούτου) προωθήστε αυτό το μήνυμα. Αν πάλι σας είναι αδιάφορο, απλά αγνοήστε το.
Μόνο μία τελευταία παρατήρηση:
Αν πείτε κι εσείς (όπως κι εγώ) -Μπα, αποκλείεται. Υπερβολές! Ένα απλό τηλεφώνημα στο Εθνικό τυπογραφείο, το επίσημο όργανο του κράτους, θα σας πείσει.
Όταν το διάβασα κάπου είπα: υπερβολές. Αποκλείεται. Προφανώς αναφέρεται μόνον στην Θράκη, και θα πρέπει να διορθώσουν τα σχόλιά τους.
Και για να είμαι 100% σίγουρος, παρήγγειλα το πρωτότυπο από το Εθνικό Τυπογραφείο (Μπορείτε να το λάβετε κι εσείς, τηλεφωνικά, ή Fax κ.τ.λ. για να διαπιστώσετε κι εσείς του λόγου το αληθές. Θα σας έλθει το πλήρες φύλλο, 20 σελίδες, περίπου 7 Ευρώ, με αντικαταβολή.)
Το διάβασα πολύ προσεκτικά. Πουθενά δεν αναφέρεται η εφαρμογή της αποφάσεως αυτής σε κάποια περιοχή ή νομό. Είναι Πανελλαδική, και ισχύει από τον προηγούμενο χρόνο (2005 !!!) από της δημοσιεύσεως στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Ούτε αναφέρεται ότι η εκμάθηση της Τουρκικής θα είναι προαιρετική. (Παρακαλώ διαβάστε το πλήρες ΦΕΚ)
Θα το βρείτε εδώ:
http://www.schizas.com/site3/images/stories/books/fek_867_aps_turkish_gymn.pdf
Τα ΜΜΕ σιωπούν.
Όλα τα κόμματα της παρούσας Βουλής το αποσιωπούν.
Όλοι οι δημοσιογράφοι αποφεύγουν κάθε αναφορά. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;
Ειδικά όταν οι Εγγλέζοι απαιτούν στα σχολεία τους τα Αρχαία Ελληνικά.
Σε 13 δημοτικά σχολεία της Οξφόρδης, θα αρχίσουν να διδάσκονται αρχαία Ελληνικά, καθώς κρίθηκε ότι βοηθούν τα παιδιά στην κατανόηση της μητρικής τους γλώσσας. Οι υπεύθυνοι εκπαίδευσης των σχολείων αποφάσισαν να εντάξουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της επόμενης χρονιάς το μάθημα των αρχαίων Ελληνικών γιατί πιστεύουν ότι έτσι οι μαθητές θα βελτιώσουν τα Αγγλικά τους."...
ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ.
ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 867, 10 Ιουλίου 2006 (με υπογραφή στις 20 Ιουνίου 2006, του υφυπουργού Γ. Καλού).
Εντύπωση προκαλεί το όλο σκεπτικό που δημοσιεύεται στο εν λόγω ΦΕΚ. Παραδείγματος χάριν θα διαβάσετε τα εξής αστεία, τραγικά, ή και γελοία όπως:
1. "-Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και η κάθε ομάδα αναζητεί κοινά έθιμα..."
(Είχαμε ποτέ κοινά έθιμα με τους Τούρκους και δεν το γνωρίζαμε ;;;).
2. "Οι μαθητές αναζητούν επίσης, κοινά θέματα μυθολογίας" (sic !!!)
Άνευ σχολίων αυτό...
3. "Οι μαθητές ερευνούν τον τρόπο εορτασμού των θρησκευτικών εορτών και ανακαλύπτουν ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ στις τελετές ή στις συνήθειες, για παράδειγμα νηστεία, κ.λ.π."
Εδώ η κλίκα, η έχουσα συντάξει το ΦΕΚ, χρησιμοποιεί καταφανώς ένα ύπουλο σόφισμα για να επιτύχει την "απόδειξη" του παραλόγου.
Το σόφισμα συνίσταται στο εξής: Χρησιμοποιεί ως παράδειγμα επίτηδες τη λέξη "νηστεία" κάτι που είναι κοινός τόπος σε όλες τις θρησκείες του πλανήτη. Ο κοινός αυτός τόπος όμως, συμπαρασύρει σε γενίκευση και όλα τα άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν την κάθε θρησκεία και εν τέλει την κάθε κουλτούρα από άποψη ηθών και εθίμων.
Έτσι, αφού η νηστεία, που είναι και η λέξη-κλειδί του σοφίσματος, υπάρχει και στους Έλληνες και στους Οθωμανούς, τότε το συναγόμενο, πλην όμως ψευδές συμπέρασμα που προκύπτει και κατακλύζει τον εγκέφαλο, είναι τα ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ στις τελετές και στις συνήθειες ημών και των Τούρκων!
Η πλύση εγκεφάλου μέσω της προπαγάνδας, ανέκαθεν υπήρξε επιστήμη και ανέκαθεν χρησιμοποιούσε τέτοια σοφίσματα.
Αφού λοιπόν το θέλουν οι φωστήρες οι συντάξαντες το ΦΕΚ, οφείλουμε να τους πληροφορησουμε ότι και οι φακίρηδες υποβάλλονται σε πρωτοφανείς νηστείες. Επίσης οι λαοί της ΝΑ. Ασίας (Λάος, Βιετνάμ, Ταϊλάνδη) νηστεύουν, αλλά και οι Βουδιστές νηστεύουν όπως και οι Βραχμάνες. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι Έλληνες, μέσω της νηστείας έχουν κοινή κουλτούρα, ήθη και έθιμα με τους Βιετναμέζους, Ταϊλανδούς, φακίρηδες, Βουδιστές και Βραχμάνους!
4. "Οι μαθητές διερευνούν, εντοπίζουν και συλλέγουν κοινούς μύθους, παραμύθια, τραγούδια της περιοχής. Εντοπίζουν ομοιότητες, παραλλαγές, αλληλεπιδράσεις"
Προσέξτε πώς περνάει η προπαγάνδα: Δεν μιλούν πουθενά για διαφορές!
Το τρίπτυχο των λέξεων "ομοιότητες, παραλλαγές, αλληλεπιδράσεις" ακούγεται πιο ήπιο και ειδικά η λέξη "παραλλαγές" έχει αντικαταστήσει τη λέξη διαφορές!
Έπειτα οι λέξεις είναι σοφά τοποθετημένες με αυτή τη συγκεκριμένη σειρά, επειδή τελικά ο αναγνώστης κρατάει στο μυαλό του τις "ομοιότητες" και "αλληλεπιδράσεις" και έτσι δεν αντιλαμβάνεται τις βαθύτατες και ριζικές διαφορές μιας ξένης κουλτούρας.
5. Βέβαια παρακάτω, - κι εδώ είναι το αστείο- επειδή οι δύο γλώσσες ουδεμία σχέση έχουν μεταξύ τους, αναγκάζονται (τι άλλο να κάνουν πια;) να χρησιμοποιήσουν τη λέξη "διαφορές".
6. Και έρχεται τώρα και το αποκορύφωμα το οποίο λέει:
"Για να επιτευχθούν οι στόχοι της διδασκαλίας της τουρκικής γλώσσας ο διδάσκων οφείλει να υιοθετεί και να εφαρμόζει διδακτικές προσεγγίσεις λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:
(Παραθέτει: Την ηλικία των μαθητών. Τις μαθησιακές τους ανάγκες. Το μαθησιακό τύπο τους. Τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντά τους. Το επίπεδο της γλωσσομάθειάς τους).
Για να καταλήξει στο:
".... ΣΤ) Την ιδιαιτερότητα της περίπτωσης, δεδομένου ότι η τουρκική γλώσσα είναι η μητρική γλώσσα μερίδας του πληθυσμού της Ελλάδας".
Σε ποιούς αναφέρεται το ΦΕΚ; Στους Πομάκους της Θράκης; Οι ίδιοι οι Πομάκοι έχουν δηλώσει ότι αισθάνονται πιο κοντά στους Βούλγαρους απ' ό,τι στους Τούρκους:
"Εμείς δεν έχουμε τίποτα το κοινό με την τουρκική γλώσσα, αλλά θα μας την επιβάλουν ως μητρική. Η Βουλγαρία μπορεί να μας βοηθήσει. Οι Έλληνες μέσα σε 50 χρόνια μας έκαναν Τούρκους, ενώ οι Τούρκοι 5 αιώνες δεν μπόρεσαν να μας κάνουν Τούρκους“.
Όταν ο Αχμέτ έγινε δάσκαλος στην γενέτειρά του, Θέρμες, κανείς δεν ήξερε ούτε μία τουρκική λέξη. Μετά το 1975 άρχισε ο εκτουρκισμός των Ελλήνων Πομάκων, μέσω της εκμάθησης της τουρκικής γλώσσας. Οι πομάκοι άρχισαν όχι μόνο να μιλούν την τουρκική, αλλά ξέχασαν και τα τραγούδια τους στη μητρική γλώσσα.
http://aegaio.blogspot.com/2010/10/5-50.html
Ποιά μερίδα λοιπόν του πληθυσμού της Ελλάδας έχει μητρική της γλώσσα την Τουρκική; Ούτε καν οι Έλληνες του -22 που ήρθαν μετά την καταστροφή της Σμύρνης δεν δήλωναν πως η μητρική τους ήταν η Τουρκική κι ας τους είχε επιβληθεί να την μιλούν εκεί που ήταν!
Όποιος λοιπόν τολμά ας μας πει, ποιος Έλληνας στο κλεινόν άστυ αλλά και στην ελληνική ύπαιθρο έχει ως μητρική του γλώσσα την Τουρκική.
Υπάρχει επιστολή των Ελλήνων Πομάκων Ξάνθης
και συγκεκριμένα του ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΜΑΚΩΝ ΞΑΝΘΗΣ όπου οι άνθρωποι γράφουν αγανακτισμένοι ότι:
"Δεν θέλουμε να μάθουμε τουρκικά κύριε πρωθυπουργέ"
Την επιστολή έστειλαν στον πρωθυπουργό και την Άννα Διαμαντοπούλου
και αναφέρουν:
" πως το επίσημο ελληνικό κράτος τους υποχρεώνει να μάθουν τουρκικά, μία γλώσσα που όπως τονίζουν «δεν θα χρησιμοποιήσουμε ποτέ». "
Εν κατακλείδι, όλα τα συμπεράσματα είναι δικά σας.
Παρακαλούνται όλοι οι μπλόγκερς να αναδημοσιεύσουν όλο το παρόν κείμενο στα ιστολόγιά τους.
Περισσότερα:
http://www.schizas.com/site3/index.php?option=com_content&view=article&id=12223:2010-09-21-170000&catid=22:ellinides-fones&Itemid=200#ixzz1DGFBV4vn
http://aegaio.blogspot.com/2010/10/5-50.html
http://firiki.pblogs.gr/2010/03/epistolh-ellhnwn-pomakwn-xanthhs.html
Αναδημοσιεύτηκε απ'την αγαπητή μου Μελίτη
Δεν έχω ακούσει τίποτα σχετικό. Πόσα θες να μας τρελάνεις; Όντως ισχύει αυτό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πάνε να δέσουν μια πέτρα στο λαιμό τους και να πνιγούν. Αγγλικά έμαθα γιατί υποτίθεται ότι είναι παγκόσμια γλώσσα, αλλά να σου πω κάτι; Και αυτή στηρίζεται στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ! Η δική μας η γλώσσα κρατά το κλειδί για όλες τις υπόλοιπες του κόσμου. Και για να γίνω και κακιά.....400 χρόνια σκλαβιά δεν φτάνει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; θα γίνουμε δέσμιοι της γλώσσας τους τώρα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Αν αξιωθώ να κάνω παιδιά ένα σου λέω. Εγώ θα τους πω πρώτη για ιστορία και θρησκεία και γλώσσα και μετά ας κάνουν ότι θέλουν!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈφτιαξες τη μέρα μου.....
Φιλιά γλυκιά μου πολλά πολλά!!!!!!!
Καλά δεν είδες ένα βράδυ τι έγινε στο σπίτι μου για το συγκεκριμένο ΦΕΚ????
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΣΟΥΛΙ!!!!
Εύχομαι να μην επαναληφθεί και στο δικό σου...
Μόλις πάρετε φωτιά σφύρα μου και έφτασα!!!
-----
ROADARTIST:Μην τρελαίνεσαι...υπάρχει αυτό το ΦΕΚ!
Ξέχασα να σου πω, πως ο γιός μου στο Ναυτικό, ένα βράδυ χρειάστηκε να επικοινωνήσει στην Αγγλική μ'ένα ναύτη(έκανε την θητεία του)διότι δεν γνώριζε γρι ελληνικά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν απο τα πομακοχώρια....
Βέβαια για το θέμα των Πομάκων την ευθύνη κυρίως την φέρνει το Ελληνικό κράτος που τους άφησε στην διάθεση των Τούρκων γιατί απλώς ήσαν Μουσουλμάνοι...
Τα λάθη τα τραγικά λάθη της Πατρίδας μας, μέσω των κυβερνήσεων τους!
Στο blog της Καρυς διάβασε την σχετική της ανάρτηση. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασε τα σχόλια της Δήμητρας.
Ανέλυσε το θέμα. Τυπικές διατάξεις που ισχύουν για κάθε ξένη γλώσσα στα σχολεία αναμίχθηκαν με όσα ισχύουν για την μειονότητα της Θράκης ώστε να εντυπωσιάσουν.
Μόνον για απλή εντύπωση.
Τίποτα παραπάνω.
εάν η ισχύ της απόφασης ήταν να μπει σε εφαρμογή το 2005 όπως αναφέρεις κι έχουμε 2011 και δεν έχει γίνει καμιά κίνηση για να μάθουν τα παιδιά την τουρκική (έλεος δηλ πια) -που αν γίνει τελικά, θα πέσουν να τους φάνε λογικά-, μάλλον όπως λένε κι οι άλλοι, δεν είναι κάτι σοβαρό...από κείνες τις αποφάσεις του κ@λου και τούτη (συγνώμη)...
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλάκια πολλά
Δεν νομίζω βρε συ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤες πα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
Zoυζου μου ελα μια βολτα απο το μπλογκ μου να παραλαβεις κατι...φιλια καλο βραδυ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί αναστατώνεστε καλοί μου άνθρωποι???
Αφού εδώ κασι κάμποσα χρόνια,έχουμε παραδώσει τη χώρα στους τούρκους και κάνουν ό,τι γουσταρίζουν,η γλώσσα μας πείραξε?
Πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι,δεν υφίσταται Ελληνικό κράτος!!
Κουμάντο κάνουν οι νεοταξίτες και νεοφασίστες που ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ με το έτσι θέλω οτιδήποτε ανθελληνικό και προδοτικό,φέρνοντας τους Έλληνες σιγά σιγά σε απόγνωση!!
Μέχρι στιγμής τα πάνε περίφημα!
Επόμενο στάδιο?Μετανάστες στη Πατρίδα μας!!
Καλημέρα και να χαιρόμαστε τους αλήτες που κυβέρνησαν και κυβερνούν με ΔΙΚΗ ΜΑΣ ευθύνη!!!
Υγείαν να έχουμε!!
Παλίά ιστορία, απο το 2006.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζει κανείς αν αυτο το ΦΕΚ ισχύει σήμερα ;
Αν ναι, γνωρίζουμε αν εχει γίνει ερώτηση στη Βουλή για το θέμα ;
Μιά επίσημη απάντηση του Υπ.Παιδείας θα έριχνε κάποιο φώς ακόμα και αν η σημερινή υπουργίνα ειχε κάποτε τρελάνει κόσμο με τη δήλωση οτι πρέπει να θεωρηθούν τα αγγλικά ως μιά επίσημη γλώσσα της Ελλάδας.
Ας μας απαντήσει εστω και στα αγγλικά :)
@@...KAΛΗΜΕΡΕΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συγχρονη Ελλαδα ειναι τετοιο μπουρδελο που εδω το νομο γιατο καπνισμα δεν εφαρμοσε....
ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΕΡΑΣΕΙ...
(που δεν το βλεπω)...
ετσι που θα εφαρμοστει:ΚΑΚΟ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ!!!
ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙΣ!!!...
ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ!!!...
ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ...ΕΜΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟΣ (για παραδειγμα)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ
Bρε παιδιά, έχω και δουλειές και δεν προλαβαίνω να σας γράψω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με τον Ιαμο ως προς τούτο.
Αν πχ. ήμουν στο στρατό, θα μάθαινα την τουρκική για τους ευνόητους σκοπούς...που υποννοεί και ο Ιαμος!
Εδώ μιλάμε για ισχύουσα διάταξη του Εκπαιδευτικού μας προγράμματος στην Μέση Εκπαίδευση...
Δηλαδή μάθημα επιλογής ξενόγλωσσο!
Οπως γαλλικά,γερμανικά κλπ.
Προσέξτε δεν μιλούν για τον Νομό μόνο Ροδόπης και Ξάνθης που υπάρχει ο Μουσουλμανικός(προσέξτε τι σας λέω)πληθυσμός...αλλά για όλη την επικράτεια!
Γιατί να μάθει το Ελληνόπουλο ας πούμε την Τουρκική και όχι την Ισπανική που μιλιέται πληθυσμιακά περισσότερο στον κόσμο?
Σε τι θα χρησιμεύσει αυτή η γλώσσα στον μαθητή του Λυκείου?
Αν θέλει να σπουδάσει την Τουρκική θα δώσει εξετάσεις και θα περάσει στην Πανεπιστημιακή σχετική σχολή μας!
Αρα προστίθεται στο πρόγραμμα για να εξυπηρετήσει τους Μουσουλμάνους των Νομών της Θράκης για άλλους σκοπούς...
Διαβάστε επάνω τι εγραψα για τον Πομάκο ναύτη που υπηρετούσε στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό...
Βέβαια στο δημόσιο ελληνικό Λύκειο δεν μαθαίνει όχι τα Αγγλικά, τα Γαλλικά ή τα Ισπανικά-Γερμανικά, αλλά ούτε τα Ελληνικά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε μην ανησυχείτε, τούβλα θα μπούν, τσιμεντόλιθοι θα βγούν...χαχαχα!
♥Roadartist ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς απ'ότι φαίνεται ισχύει φτάνει να μην εφαρμοστεί!
Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!
♥stavroulazerva ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχεις δίκιο να εξοργίζεσαι καλή μου όταν
βλέπεις σχέδιο προγραμματισμένο για
τον εκπατρισμό των παιδιών μας απ'τη νέα τάξη πραγμάτων.
Βάστα γερά τουλάχιστον μην αφήσουμε να γίνει στην εποχή μας.
Φιλιά θαλασσινά!
♥kariatida62 ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά που σε'και συ βράχος και φρουρός των μαρμάρων:))
Δεν είχα πάρει μυρωδιά τη μάχη που έδωσες βάλε μου λίνγκ να περάσω να διαβάσω.
Καλά στο ναυτικό καταταγμένος και δεν γνώριζε γρί Ελληνικά?
Τ'αγγλικά όμως τα'ξερε απταίστως και μετά εμείς να μάθουμε Τούρκικα για να μιλάμε!
Μωρέ αυτοί θα μας τρελάνουν τελείως!
♥IonnKorr ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΙονν
εύχομαι να'ναι όπως τα λές και να μην παίζει θέμα εκτουρκισμού των Ελλήνων και αφανισμό της πατρίδας μας!
Αν βάλεις και τις χθεσινές απαιτήσεις και προτάσεις της Τρόικας το έγκλημα μάλλον προσχεδιασμένο είναι!
♥ღ oneiremataღ ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβάμαι μην ξυπνήσει κάποτε αυτός ο Δράκος απ'το συρτάρι και αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστα!
Μακάρι να'ναι όπως λές απόφαση του κ@λου μας συμφέρει τα μάλα:))
Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!
♥D.Angel ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΦύλαγε τα ρούχα σου να'χεις τα μισά που λέει η παροιμία μας:))
Φιλιά θαλασσινά γλυκιά μου!
♥gwgoyla ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ'ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου για την γλυκιά σου χειρονομία!
Καλό ΣΒΚ να'χεις με φιλιά θαλασσινά!
♥ ΝΑΝΤΙΑ ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες τα Χρυσόστομη!
Τώρα ζούμε και το μετανάστες στην πατρίδα μας εφ'οσον το βιοτικό μας επίπεδο φτάνει με των λαθρομεταναστών χωρίς δουλειά χωρίς μισθό χωρίς ασφάλεια τι άλλο θέλουμε δηλαδή??
Να τους καμαρώνουμε κιόλας:))
Φιλιά θαλασσινά γλυκιά μου:))
♥ tzonakos ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυκαιρία να μάθουμε!
Μου φαίνεται έχει ανοίξει σελίδα ο ΓΑΠ για να'ρχεται σε επαφή με τον λαό αυτή είναι μια ωραία μεστή ερώτηση!
Θέλεις και στ'αγγλικά αν μας απαντήσει στα Τούρκικα να δω τι θα κάνουμε:))
♥ iamaticus ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς τον!
Κάτσε γιατί εσένα κάπου σε χάνω:))
Αν εννοείς να μπορεί να συνομιλεί μαζί με τον αντίπαλο μ'αυτήν τη λογική θα'πρεπε να μάθαιναν τα παιδιά μας όλες τις γλώσσες των γειτονικών μας χωρών.
Τώρα θα'μου πεις με τη φόρα που πήραν αυτοί και κατεβαίνουν ως το Σούνιο ε ένα διάλογο και μια γνωριμία την θέλουν :))
Εγώ ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις:))
♥kariatida62♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ!Κάρυ μου και'γω δεν σας προλαβαίνω μπήκα αργά και δεν πρόλαβα να ενημερωθώ.
Οταν το πρωτοδιάβασα και'γω εκεί πήγε το μυαλό μου για τις μειονότητες μας θα'ναι το έγγραφο, αλλά δεν θα'πρεπε να το διευκρινίζει??
Για φαντάσου να μπούν στα σχολεία τα Τούρκικα και να μην είναι άξια τα παιδιά μας να διαβάσουν ένα αρχαίο κείμενο όπως έχει διαφοροποιηθεί γλώσσα μας!
Γύρω από το θέμα αυτό είχε γίνει τότε (2006) αρκετή φασαρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι το θέμα έληξε, αλλά δεν θυμάμαι με ποιον ακριβώς τρόπο.
Η ουσία είναι πως κάτι τέτοιο ούτε μπορούσε ούτε μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη.
Δεν νομίζω πως αξίζει ούτε πως οφελεί να ανακοινούμε τέτοια θέματα μετά από 6 χρόνια...
Και μην ξεχνάμε πως παίζονται και παιχνίδια που εμείς δεν τα γνωρίζουμε και, ενδεχομένως, δεν πρέπει να γνωρίζουμε.
Π.χ. ένας τέτοιος νόμος μπορεί να είναι ένα "καλό επιχείρημα" σε κάποιους διεθνείς οργανισμούς για να εμφανιστεί η Ελλάδα ένα κράτος με φιλικές διαθέσεις προς την τουρκία, που δεν καταπιέχει τις γλωσσικές μειονότητες κλπ κλπ
Ζουζού μου την μάχη για το επίμαχο θέμα θα την βρεις στα 81 σχόλια του
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΗΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟ2"
Ψάξε απο το δεύτερο σχόλιο του ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ που ανέδειξε το θέμα και τον διάλογο που έγινε μεταξύ εμού, ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ και Δήμητρας.
Θα καταλάβεις...θα βρεις και το σχετικό νομοθετικό διάταγμα να διαβάσεις...
♥Ασκαρδαμυκτί ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να'ναι όπως τα λές!
Ας πούμε ένας νόμος για να ρίξουμε στάχτη στα μάτια των εταίρων μας!
Καλό ακούγεται!Μην εκμεταλλευτούν αυτοί την καλοσύνη μας όμως ξέρεις τον καλό κάποτε τον λένε και μακάκα:))
αντί να βάλουν μια 2η γλώσσα...τούρκικα;
ΑπάντησηΔιαγραφήπάντως όσον αφορά τα αρχαία ελληνικά οι ιταλοί που τα διδιάσκονται στο κλασικό λύκειο (και θεωρείται το καλύτερο κ το ανώτερο) μόλις φύγουν απ'τα σχολεία ξεχνάνε τα πάντα!!!!
καλό σαββατόβραδο
Really???
ΑπάντησηΔιαγραφήPosa akoma...8a mas kanei ...aftos,oeo!?!
Telos pantwn...
Filiaaa pollaaa!!!!
8a parameinw nifalia....mporw???
8a mporesw...
Polles kalisperes!!!
:))
Και μετά μου λες να μην λέω το μαλάκα..ρε αυτή η λέξη είναι παγκόσμια γνωστή,άσε που έχουν βαφτιστεί πολλοί με αυτό το όνομα, ποτε γιορτάζει δεν ξέρω....
ΑπάντησηΔιαγραφή♥ kariatida62♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συζήτηση άνοιξε αφού είχα σχολιάσει γιαυτό δεν την είχα δεί και απ'οτι είδα πήρε μεγάλη διάσταση.
Πραγματικά ενδιαφέρουσα.
♥ Και λοιπόν;E allora?♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει μπεί 2η ξένη γλώσσα στα σχολεία τ'ανίψια μου διδάσκονται απ'την Ε'δημοτικού και Αγγλικά και Γερμανικά.
Τώρα το κακό είναι ότι δεν έχουν αντίκρισμα αυτά τα μαθήματα γιατί δεν παρέχεται κανένα χαρτί που να επιβεβαιώνει σε ποιο βαθμό είναι το παιδί.
Αν δεν εξασκείς την γλώσσα σ'αφείνει δυστυχώς όποια και να'ναι αυτή.
Καλή Κυριακή με φιλιά θαλασσινά!
♥ eirini katsa ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς την!
Να δεχτώ και'γω την άποψη των εκπαιδευτικών μας ότι ψηφίστηκε για να εξυπηρετήσει ορισμένες καταστάσεις και να μη επιβληθεί σα 2η γλώσσα στα σχολειά μας γιατί εκεί θα γίνω Τούρκος!))
Φιλιά θαλασσινά!
♥ ΦΟΥΛΗ ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε μέρα γιορτάζουν αυτοί γιατί κάθε μέρα κάνουν μ@λ@κίες:))
…αναφέρεται μόνον στην Θράκη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι γιατί παρακαλώ… η Θράκη τι είναι, Τουρκία;
Αφού μας περνάνε για μαλάκες…
Πέστα ΦΟΥΛΗ να μην τα λέω εγώ και με παρεξηγούν!
♥ Άθεος ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κακό είναι ότι μέσα στο ΦΕΚ δεν αναφέρει για κανένα διαμέρισμα την Ελλάδας.
Γιαυτό και έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων.
Πρώτη φορά έμαθα για αυτόν τον ανήκουστο νόμο! Πέρασαν πέντε χρόνια και κανείς δεν μίλησε γι' αυτόν! Αναρωτιέμαι ποιά είναι τα κίνητρα και η σκοπιμότητα μιάς τέτοιας πράξης, την ώρα που καταργήθηκαν τα αρχαία Ελληνικά, η καθαρεύουσα και γενικά όταν η γλώσσα μας υποβαθμίζεται καθημερινά σε όλα τα πεδία κι όταν οι ίδιοι οι δάσκαλοι της ελληνικής την αγνοούν. Θα το κατανοούσα αν ήταν αποτελέσμα συμφωνίας με τους τούρκους να διδάσκεται και η Ελληνική στα τουρκικά σχολεία, με σκοπό την άμβλυνση της προαιώνιας εχθρότητας μεταξύ των δύο λαών. Θα το κατανοούσα αν μαζί με την τουρκική διδάσκονταν και τα σέρβικα, τα αλβανικά, τα βουλγάρικα, και άλλες γειτονικές γλώσσες και πάλι σε προαιρετική και όχι υποχρεωτική βάση. Αλλά έτσι, στα καλά καθούμενα να υποχεώνουν τα παιδιά να μάθουν μιά γλώσσα που ούτε διεθνής είναι ούτε χρησιμεύει σε τίποτε στους μελλοντικούς πολίτες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜυστήρια...
♥ Heliotypon ♥
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν διάβασες πιο πάνω οι εκπαιδευτικοί επιμένουν ότι ψηφίστηκε πιλοτικά για να εξυπηρετήσει τις περιοχές μας με μειονότητες μα το κακό είναι ότι δεν διευκρινίζεται πουθενά η περιοχή αναφέρεται γενικά!