Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑ ΚΑΙΡΟ...!


Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΕΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΥΠΗΡΞΕ ΤΟ ΚΡΟΝΙΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΚΡΟΝΙΟ ΑΥΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΥΠΗΡΞΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΑΙΓΑΙΟ-ΚΡΗΤΩΝ-ΑΘΗΝΑΙΩΝ.


ΟΙ ΚΡΟΝΙΟΙ ΜΕΤΑΞΥ.... ΑΛΛΩΝ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΑΙΓΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΤΛΑΝΤΩΝ ΤΟ 9600 Π.Χ. ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΠΛΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΤΙΜΑΙΟ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΙΕΡΕΥΣ ΤΗΣ ΣΑΪΔΟΣ ΣΤΟΝ ΣΟΛΩΝΑ: 

«...TA AΡΧΕΙΑ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΠΟΛΗ ΣΑΣ ΑΝΑΧΑΙΤΗΣΕ ΚΑΠΟΤΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΠΙΤΕΘΕΙ ΜΕ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠ΄ ΕΞΩ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟ ΩΚΕΑΝΟ». 

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΧΕ ΛΗΞΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΚΡΟΝΙΑΣ ΑΤΛΑΝΤΙΔΟΣ:
«...ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (ΑΘΗΝΑ), ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΗ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΜΟΝΗ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ, ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΟΝ ΕΣΧΑΤΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΕΚΡΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΘΡΙΑΜΒΕΥΣΕ».




Αξίζει  να αφιερώσετε 12λεπτά απ'τον πολύτιμο χρόνο σας, το βιντεάκι αποτελεί τροφή αναζήτησης για τον καθένα μας.

Αναδημοσιεύτηκε από  εδώ

37 σχόλια:

  1. Βρε Ζουζούκα μου αυτές οι σελίδες που ανοιγουν στο βιντεάκι απο βιβλία του Λιακόπουλου είναι?

    Δεν την ξέρω, δεν την έχω ματακούσει αυτή την ιστορία...
    Ότι και να σου πω, ψέμματα θα πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΖΟΥΖΟΥ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ!!!!! ΑΥΤΟΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΒΙΒΛΙΑ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ. ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΤΙ ΤΡΑΒΗΞΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΡΗΜΟΣ ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΑ 3 ΦΟΡΕΣ!!!!!!!!!!ΔΗΛ. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΕΣΑΝ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΙΟΝΙΑ ΤΩΝ ΚΡΟΝΙΩΝ; Ο ΜΙΝΩΑΣ ΠΑΛΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΕΙΧΗ. ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ; ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΒΡΕ ΖΟΥΖΟΥ, ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ...ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ....ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ....
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ, ΦΙΛΑΚΙΑ!
    ΥΓ. ΚΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΛΑΔΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ! ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΗΣΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε Zoyzoy μου, σκίαχτηκα η γυναίκα μέχρι να καταλάβω ότι μέσα από το χάος θα έρθει η τάξη.
    Είναι αναγκαίο να κάνει τόση στενή παρέα η τάξη με το χάος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είδες καλή μου πως μας έχουν καταφέρει να θεωρούμε τερατώδη τα πάντα εκτός του ότι μας μαθαινουν τα τελευταία 2000 χρόνια μονο......

    τα προηγούμενα σαν να μην υπήρξαν ποτε

    τότε τι καυχώμαστε για την μεγάλη ιστορία μας.... πες οτι δεν είπα τίποτα απο τα παραπάνω καλή μας νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Ελένη μου.
    Ο πόλεμος μεταξύ Ελλήνων και Ατλάντων αναφέρεται στον Τίμαιο του Πλάτωνα.Πολλά περίεργα επίσης αναφέρονται σε έργα πολλών αρχαίων συγγραφέων που διαβάζοντάς τα σε παραπέμπουν σε άλλες σκέψεις!Ο Όμηρος,ο Πλούταρχος,ο Αριστοτέλης....
    Τώρα για το συγκεκριμένο βιντεάκι το θεωρώ κάπως τραβηγμένο απ' τα μάγουλα!!
    Καλημέρααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν προλαβαίνω να ανοίξω το βιντεακι τώρα.Θα επανέλθω!!Πέρασα να πω καλήμερα και να δώσω πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν ήταν κόπος τα 12' του χρόνου...
    όμως... δεν μπορώ να υιοθετήσω τα του βίντεο...
    σ' ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες να δω και αυτή την πλευρά των πραγμάτων!
    φιλιά ζουζουκέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ❤ Leviathan
    Φιλιά θαλασσινά και από'μενα για καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ❤ kariatida62
    Αποσπάσματα από άρθρα του Γ. Τσαγκρινού είναι όχι του Λιακόπουλου!

    Είναι απ'τις ιστορίες που οι περισσότεροι τις συγκαταλέγουν στις συνομοσιολογίες!

    Καλά είναι να'χουμε σε όλα τ'αφτιά και τα μάτια μας ανοιχτά!

    Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαι χώμα μη με ψυχοπλακώνεις κιόλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άλλατις και ελληνοκεντρικοί στοχασμοί η zoyzoy...
    Μπράβο ρε συ... που λέει και η Ελένη (Κωνσταντίνου και Ελένης)!
    Συμφωνώ με την Νάντια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ❤ Effie's Sweet Home Designs
    Οτι μας περιεργάζονται οι παπάδες και η θρησκεία χρόνια τώρα είναι γεγονός.
    Εγώ πάλι την ταινία δεν την εχω δει δεν μπορώ τόσο σκληρές εικόνες κρύβομαι:))

    Φιλιά θαλασσινά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ❤ xristin
    Είναι ζευγαράκι σαν τη δημοκρατία με τον φασισμό ένα πράγμα βλέπε τωρινή κατάσταση Ελλάδος:))

    Καλό σου βράδυ με φιλί θαλασσινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ❤ Ginger
    Γιατί δεν έχουν διαστρεβλώσει και τη νεότερη ιστορία μας ό,τι έχει σχέση με θρησκεία μας τα'χουν σερβίρει με τον καλύτερο τρόπο αποκρύπτοντας τα τρομερά εγκλήματα που διέπραξαν για να εξαπλωθούν!

    Ας μην επεκταθούμε σωστά!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ❤ ΝΑΝΤΙΑ
    Αν είναι τραβηγμένο απ'τα μαλλιά ή απ'τα τα ποδάρια δεν γνωρίζω αυτό που γνωρίζω είναι ότι στο τέλος ο δημιουργός έχει κάποιο μήνυμα σαφές που πρέπει να μας προβληματίσει όλους για την σημερινή κατάντια της χώρας μας.

    Φιλιά θαλασσινά φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ❤ Iανος
    Η αλήθεια είναι ότι έχουμε χαθεί τελευταία!

    Θα περάσω να σε δω μια βόλτα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ❤ ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ
    Κορίτσι μου εσύ δεν μπορείς να μπεις σε τόσο σκληρά σενάρια!
    Δεν έχω την απαίτηση να τα υιοθετήσεις και μόνο που το είδες μου αρκεί!

    Φιλιά θαλασσινά ποιήτρια μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ❤ ΦΟΥΛΗ
    Τι έγινε πλήρωσες το χαράτσι και "τα πήρες?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ❤ Άθεος
    Είδες τι κάνει η ανεργία?
    Στο τέλος θα παραμορφωθώ απ'το διάβασμα:))

    Συμφωνείς και'συ ότι είναι τραβηγμένο απ'τα μαλλιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ...πολλές φορές έχω την περιέργεια να δω τέτοια βιντεάκια σαν αυτό που μας έδειξες και το είδα μόλις...

    Με προβλημάτισε και με μπέρδεψε λιγάκι... Τι είναι αλήθεια και τι ψέματα? πόσο είναι φαντασία και τι εκτός πραγματικότητας?

    Μάλλον θα προβληματιστώ έξτρα απόψε!!! χαχα!

    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σου είπα αυτα τα μπρρρρ..δεν τα μπορώ..πάω να φτιάξω την γούνα μου...ανασηκώθηκε με αυτό...χαχα

    να σαι καλά πολύ καλη και ενημερωτική ανάρτηση δεν ειχα ιδέα απο αυτά...σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αααααα! Οχι ιστορικού! Του φυσικομαθηματικού νεοπαγανιστή Γ.Τσαγκρινού...
    Καλώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΖΟΥΖΟΥ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΓΩΝΙΑ. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΡΑΒΗΞΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ...ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΓΙΑ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ. ΤΙ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΚΙΣΤΑΝ..Α ΠΑ ΠΑ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ουτε εδω υπάρχει σχόλιο μου;;;
    Μα γιατι;;;;
    Γκρρρρρρρρρρρρρρ

    Φιλιά πολλά
    Τα πήρα τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όχι, όχι από τα μαλλιά, από τα μάγουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ζουζού μου αγαπημένη,
    Είδα περίπου το μισό, ακαταλαβίστικο μου φάνηκε και βαρετό.
    Τελευταία δεχόμαστε τόση ψυχολογική, οικονομική και τηλεοπτική πίεση...
    Δείξε μας την βαρκούλα σας αρμενάκι μου να πάρει ο νους αγέρα....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευ αγωνίζεσθαι ❤
    Καλά είναι να βλέπουμε και την "άλλη" όψη του νομίσματος!
    Καλό είναι να προβληματιζόμαστε το μυαλό δεν πρέπει να μένει αδρανές τουλάχιστον στις μέρες μας.

    Καλό απόγευμα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. homemade ❤
    Καλά αύριο που θα σου'χω μεζέ να'ρθεις να πάρεις μυρωδιά:))

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. kariatida62❤
    Κάρυ μου δεν κολλάω στις ετικέτες που μας κολούν "Νεοπαγανιστής","Γνωστικιστής" "Αθεος" κλπ
    Αυτό που ξέρω είναι ότι έχει γράψει ένα υπέροχο βιβλίο που θα σου σύστημα ανεπιφύλαχτα το "Γυναίκες και ΙΕΡΟ "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Effie's Sweet Home Designs ❤
    Σίγουρα δε θα μου γυρίσει το μάτι ανάποδα? μη χάσω τον ύπνο μου:))

    Θα ψάξω να την βρώ στο net!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. D.Angel ❤
    Τώρα που το λες σαν να είχα δει μα που πήγε??

    Παίζουν κρυφτούλι μαζί σου:))


    Φιλί θαλασσινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Άθεος❤
    Βέβαια πρέπει να ακριβολογούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. magda ❤
    Σας ψυχοπλάκωσα!
    Δεν φτάνουν όλα αυτά που μας ταλαιπωρούν!

    Δεν έχω και πολλά περιθώρια λόγω καιρού για βαρκάδα μα ένα τελευταίο θα το κάνω!

    Φιλιά θαλασσινά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ασκαρδαμυκτί ❤
    Αυτά κυκλοφορούν ανάμεσά μας κάτσε να σου δώσω
    manual να τα ξεχωρίζεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top